abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153049909
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 20:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

dus hij liegt wel dat hij in de ruimte is geweest?
Dat vermoed ik wel ja.

Kunnen vriendelijke Nederlanders met een goede opleiding en kennis niet liegen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_153049978
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2015 20:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vermoed ik wel ja.

Dat klinkt al minder stellig, ook lekker om je datalimiet de schuld te geven. Datalimiet telt zeker niet bij informatie die in je straatje past zeker.

Geweldige man trouwens Wubbo Ockels, enkele jaren geleden nog kort met hem gesproken tijdens noorderzon in Groningen.
pi_153051001
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 20:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat klinkt al minder stellig, ook lekker om je datalimiet de schuld te geven. Datalimiet telt zeker niet bij informatie die in je straatje past zeker.

Geweldige man trouwens Wubbo Ockels, enkele jaren geleden nog kort met hem gesproken tijdens noorderzon in Groningen.
Wubbo heeft gewoon z'n hele leven bij elkaar gelogen, als we Mata moeten geloven.

Daar moet je toch een bijzonder type mens voor zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153051036
quote:
15s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:02 schreef KoosVogels het volgende:

Daar moet je toch een bijzonder type mens voor zijn.
Ja eens
  donderdag 28 mei 2015 @ 21:38:08 #105
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_153052325
quote:

[..]

Dat vermoed ik wel ja.

Kan jij al uitleggen waarom raketten niet in een vacuum werken? De vorige poging klopte van geen kanten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_153055205
quote:

[..]

Dat vermoed ik wel ja.

Die zullen eerder de waarheid spreken. Waarom zouden ze liegen? Omdat je denkt dat je denkt dat het zo zal zijn? :')
pi_153055268
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Die zullen eerder de waarheid spreken.
Nogal een aanname, maar eerder dan wie?

quote:
Waarom zouden ze liegen?
Om hun werkgever en carrière niet te beschadigen misschien?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_153055378
En al die data die tijdens weet ik hoeveel ruimtemissies is verzameld, is natuurlijk ook allemaal fake. De leugen moet immers in stand worden gehouden.

Dus miljoenen wetenschappers lopen al tientallen jaren aan te kloten met nep-gegevens.

Sounds legit.
pi_153055642
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dat nogal een aanname. Zullen ze juist niet liegen om zo in de geschiedenisboeken te gaan als waarheids sprekers? Ik denk omdat ze hun leven en motivatie belangrijker vinden dan wat sommige lobbyisten vinden.

Ik ben een jaar geleden naar een presentatie van van der kuip geweest, uiterst zin en inzichtvol. Hij vertelde ook dduidelijk waarom je soms wel en soms geen sterren kan zien. Ik heb het nagebootst en moet bekennen dat hij gelijk heeft.

Als je serieus denkt dat de hele wereld in een complot tegen jou is, dan zou je jezelf eens moeten testen op eventuele beperkingen. Ik denk dat, mocht je niet trollen, je serieus jezelf eens moet laten testen.
pi_153055677
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
En al die data die tijdens weet ik hoeveel ruimtemissies is verzameld, is natuurlijk ook allemaal fake. De leugen moet immers in stand worden gehouden.

Dus miljoenen wetenschappers lopen al tientallen jaren aan te kloten met nep-gegevens.

Sounds legit.
De grap is ook dat mata de data en kennis die tijdens ruimtereizen is verzameld (over b.v. de Van Allen belts) doodleuk gebruikt om aan te tonen dat ruimtereizen niet kunnen.
pi_153055760
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

"Ja, je mag bij ons werken, maar dan moet je, je mond houden." Denk je serieus dat, mocht het zo zijn, nog nooit een sollicitant aan de bel heeft getrokken?

Je mag dan wel in Columbia wonen, maar je hebt dan nog steeds een zeer beperkte kijk op de wereld. :')
  donderdag 28 mei 2015 @ 23:09:47 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153055818
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:05 schreef blessed19 het volgende:
Als je serieus denkt dat de hele wereld in een complot tegen jou is, dan zou je jezelf eens moeten testen op eventuele beperkingen. Ik denk dat, mocht je niet trollen, je serieus jezelf eens moet laten testen.
Godver, dat is de meest beleefde belediging/flame die ik in tijden heb gezien, respect :@.
Maar het is geen complot tegen mata alleen hé maar tegen de hele wereld.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_153056024
Bijzonder ook dat de ruimtevaart blijkbaar de minst integere mensen op deze aardkloot aantrekt.

Je hele leven glashard staan liegen tegen alles en iedereen. Dan moet het je integriteit nog dramatischer zijn gesteld dan die van een Stalin of een willekeurige andere dictator.
pi_153056074
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
Bijzonder ook dat de ruimtevaart blijkbaar de minst integere mensen op deze aardkloot aantrekt.

Je hele leven glashard staan liegen tegen alles en iedereen. Dan moet het je integriteit nog dramatischer zijn gesteld dan die van een Stalin of een willekeurige andere dictator.
Het doet me deugd dat jij dat soort mensen niet kent (of niet inziet dat ze liegen, dat eerder). Dat betekent dat jij blijkbaar in een zuiver moreel eerlijke omgeving leeft.

Dat is positief.

pi_153056192
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het doet me deugd dat jij dat soort mensen niet kent (of niet inziet dat ze liegen, dat eerder). Dat betekent dat jij blijkbaar in een zuiver moreel eerlijke omgeving leeft.

Dat is positief.
Toevallig ken ik een aantal notoire leugenaars. Daardoor weet ik dat het vrijwel onmogelijk is om de leugens altijd in stand te houden.

Vroeg of laat val je door de mand.

Bovendien zijn beroepsleugenaars nou niet bepaald de meest vriendelijke mensen. Dus eigenlijk zeg je dat Kuipers en Ockels smerige klootzakken zijn.
pi_153056216
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
Bovendien zijn beroepsleugenaars nou niet bepaald de meest vriendelijke mensen. Dus eigenlijk zeg je dat Kuipers en Ockels smerige klootzakken zijn.
Nee, dat zeg jij. :D

pi_153056347
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt.

Jij vindt het normaal als iemand z'n halve leven uit z'n duim zuigt? Dan ben je in jouw ogen een prettig persoon?
  donderdag 28 mei 2015 @ 23:24:38 #118
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_153056387
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is positief.
Hoe verklaar jij HAM radio sats?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2015 @ 23:25:45 #119
230491 Zith
pls tip
pi_153056427
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2015 20:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waar is Ockels precies slachtoffer?
Het idee gaat dat hij kanker kreeg door ruimtestraling(*)

*geloof ik.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_153056432
Maar goed, voor een zelfverklaard kritisch denker heb je wel enorme oogkleppen op.

Jij verwijt anderen dat ze alles zomaar voor waar aannemen. Het is echter precies andersom. Hoe vaak jouw claims ook worden weerlegd, je blijft vasthouden aan je eigen gelijk. Je lijkt wat dat betreft meer op een creationist dan een Darwin.
pi_153056478
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, voor een zelfverklaard kritisch denker heb je wel enorme oogkleppen op.

Jij verwijt anderen dat ze alles zomaar voor waar aannemen. Het is echter precies andersom. Hoe vaak jouw claims ook worden weerlegd, je blijft vasthouden aan je eigen gelijk. Je lijkt wat dat betreft meer op een creationist dan een Darwin.
Leg me even uit, wat heeft kritisch denken precies te maken met het kritiekloos accepteren van "weerleggingen" (een antwoord is geen weerlegging) van anderen?

pi_153056523
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh go on mata - say something to get them suitably shocked and outraged - they like it (in a very special way) :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2015 @ 23:28:28 #123
230491 Zith
pls tip
pi_153056536
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Leg me even uit, wat heeft kritisch denken precies te maken met het kritiekloos accepteren van "weerleggingen" (een antwoord is geen weerlegging) van anderen?
Bij kritisch denken komt vaak ook logische redenatie, bijvoorbeeld uitzoeken waarom raketten niet in een vacuum zouden kunnen werken.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_153056603
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zaken die jij als de 'smoking gun' presenteert, daar wordt door users op dit forum eenvoudig een antwoord op gevonden waardoor je hele punt onderuit wordt gehaald.

Echter, zoals het een ware gelovige betaamt, laat jij je niet van de wijs brengen en blijf je vasthouden aan je standpunt.
pi_153056706
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
Je lijkt wat dat betreft meer op een creationist dan een Darwin.
Vind hem meer een darwinist eerlijk gezegd

Op het moment dat die geconfronteerd word met info die botst met zijn wereldbeeld. Dan word die behoorlijk vijandig . Niet alleen op de manier waarop die post maar ook de woorden die hij gebruikt.

Wat dat betreft vind ik hem wel een echte atheïst ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')