Dat vermoed ik wel ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
dus hij liegt wel dat hij in de ruimte is geweest?
Dat klinkt al minder stellig, ook lekker om je datalimiet de schuld te geven. Datalimiet telt zeker niet bij informatie die in je straatje past zeker.quote:
Wubbo heeft gewoon z'n hele leven bij elkaar gelogen, als we Mata moeten geloven.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat klinkt al minder stellig, ook lekker om je datalimiet de schuld te geven. Datalimiet telt zeker niet bij informatie die in je straatje past zeker.
Geweldige man trouwens Wubbo Ockels, enkele jaren geleden nog kort met hem gesproken tijdens noorderzon in Groningen.
Ja eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
Daar moet je toch een bijzonder type mens voor zijn.
Kan jij al uitleggen waarom raketten niet in een vacuum werken? De vorige poging klopte van geen kanten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vermoed ik wel ja.
Kunnen vriendelijke Nederlanders met een goede opleiding en kennis niet liegen?
Die zullen eerder de waarheid spreken. Waarom zouden ze liegen? Omdat je denkt dat je denkt dat het zo zal zijn?quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vermoed ik wel ja.
Kunnen vriendelijke Nederlanders met een goede opleiding en kennis niet liegen?
Nogal een aanname, maar eerder dan wie?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die zullen eerder de waarheid spreken.
Om hun werkgever en carrière niet te beschadigen misschien?quote:Waarom zouden ze liegen?
Ik vind dat nogal een aanname. Zullen ze juist niet liegen om zo in de geschiedenisboeken te gaan als waarheids sprekers? Ik denk omdat ze hun leven en motivatie belangrijker vinden dan wat sommige lobbyisten vinden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogal een aanname, maar eerder dan wie?
[..]
Om hun werkgever en carrière niet te beschadigen misschien?
De grap is ook dat mata de data en kennis die tijdens ruimtereizen is verzameld (over b.v. de Van Allen belts) doodleuk gebruikt om aan te tonen dat ruimtereizen niet kunnen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
En al die data die tijdens weet ik hoeveel ruimtemissies is verzameld, is natuurlijk ook allemaal fake. De leugen moet immers in stand worden gehouden.
Dus miljoenen wetenschappers lopen al tientallen jaren aan te kloten met nep-gegevens.
Sounds legit.
"Ja, je mag bij ons werken, maar dan moet je, je mond houden." Denk je serieus dat, mocht het zo zijn, nog nooit een sollicitant aan de bel heeft getrokken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogal een aanname, maar eerder dan wie?
[..]
Om hun werkgever en carrière niet te beschadigen misschien?
Godver, dat is de meest beleefde belediging/flame die ik in tijden heb gezien, respectquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:05 schreef blessed19 het volgende:
Als je serieus denkt dat de hele wereld in een complot tegen jou is, dan zou je jezelf eens moeten testen op eventuele beperkingen. Ik denk dat, mocht je niet trollen, je serieus jezelf eens moet laten testen.
Het doet me deugd dat jij dat soort mensen niet kent (of niet inziet dat ze liegen, dat eerder). Dat betekent dat jij blijkbaar in een zuiver moreel eerlijke omgeving leeft.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
Bijzonder ook dat de ruimtevaart blijkbaar de minst integere mensen op deze aardkloot aantrekt.
Je hele leven glashard staan liegen tegen alles en iedereen. Dan moet het je integriteit nog dramatischer zijn gesteld dan die van een Stalin of een willekeurige andere dictator.
Toevallig ken ik een aantal notoire leugenaars. Daardoor weet ik dat het vrijwel onmogelijk is om de leugens altijd in stand te houden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat jij dat soort mensen niet kent (of niet inziet dat ze liegen, dat eerder). Dat betekent dat jij blijkbaar in een zuiver moreel eerlijke omgeving leeft.
Dat is positief.
Nee, dat zeg jij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
Bovendien zijn beroepsleugenaars nou niet bepaald de meest vriendelijke mensen. Dus eigenlijk zeg je dat Kuipers en Ockels smerige klootzakken zijn.
Klopt.quote:
Hoe verklaar jij HAM radio sats?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat jij dat soort mensen niet kent (of niet inziet dat ze liegen, dat eerder). Dat betekent dat jij blijkbaar in een zuiver moreel eerlijke omgeving leeft.
Dat is positief.
Het idee gaat dat hij kanker kreeg door ruimtestraling(*)quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar is Ockels precies slachtoffer?
Leg me even uit, wat heeft kritisch denken precies te maken met het kritiekloos accepteren van "weerleggingen" (een antwoord is geen weerlegging) van anderen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, voor een zelfverklaard kritisch denker heb je wel enorme oogkleppen op.
Jij verwijt anderen dat ze alles zomaar voor waar aannemen. Het is echter precies andersom. Hoe vaak jouw claims ook worden weerlegd, je blijft vasthouden aan je eigen gelijk. Je lijkt wat dat betreft meer op een creationist dan een Darwin.
Oh go on mata - say something to get them suitably shocked and outraged - they like it (in a very special way)quote:
Bij kritisch denken komt vaak ook logische redenatie, bijvoorbeeld uitzoeken waarom raketten niet in een vacuum zouden kunnen werken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leg me even uit, wat heeft kritisch denken precies te maken met het kritiekloos accepteren van "weerleggingen" (een antwoord is geen weerlegging) van anderen?
Zaken die jij als de 'smoking gun' presenteert, daar wordt door users op dit forum eenvoudig een antwoord op gevonden waardoor je hele punt onderuit wordt gehaald.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leg me even uit, wat heeft kritisch denken precies te maken met het kritiekloos accepteren van "weerleggingen" (een antwoord is geen weerlegging) van anderen?
Vind hem meer een darwinist eerlijk gezegdquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
Je lijkt wat dat betreft meer op een creationist dan een Darwin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |