Nee.Ik geloof dat 't 'n soort van witte blob uitziet.Dus zoiets zou me laten denken dat de ISS live cabine beelden of NASA CGI vanuit 't ruimte enz. echt zijn.quote:
Vanaf de grond is ie vrij gedetailleerd te zien met een telescoop. Maarja als met een bezoekje aan de sterrenwacht je halve denkwereld in elkaar stort dan zorg je er wel voor dat je dat nooit zou doen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee.Ik geloof dat 't 'n soort van witte blob uitziet.Dus zoiets zou me laten denken dat de ISS live cabine beelden of NASA CGI vanuit 't ruimte enz. echt zijn.
Is er iets dat jou zou overtuigen dat het wel echt zou zijn? Serieuze vraag hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee.Ik geloof dat 't 'n soort van witte blob uitziet.Dus zoiets zou me laten denken dat de ISS live cabine beelden of NASA CGI vanuit 't ruimte enz. echt zijn.
Dat is niet echt heel rationeel om te denken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:36 schreef Tingo het volgende:
Voor de mensen die hebben 't niet al gezien.
Ook ontzettend leuk!
Apollo 11 persco van 1969.
Pijnlijk.
Vuile leugenaars zijn 't.
Persoonlijk vind ik deze leuker:quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:36 schreef Tingo het volgende:
Ook ontzettend leuk!
Pijnlijk.
Hij heeft geen media training gehad neequote:Op donderdag 23 juli 2015 17:36 schreef Tingo het volgende:
Ook ontzettend leuk!
Pijnlijk.
Ah ja - die arme Buzz 'get you asses on Mars' Aldrin.quote:
Er is urenlang van zelfde soort gedrag van andere 'astronauts' in andere Apollo pers conferenties te zien.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij heeft geen media training gehad nee. Maar ik hoopte stiekem op een verspreking of zo. Dat stotteren zegt verder weinig.
Ik denk dat 't duidelijk voor veel mensen is.Ik zie niet waarom ik zou dat voor je uitleggen.quote:
Allemaal prima te verklaren met hun ongemak richting de pers en interviewsquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij heeft geen media training gehad nee. Maar ik hoopte stiekem op een verspreking of zo. Dat stotteren zegt verder weinig.
Ja! Het is fascinerend. Ben zo benieuwd wat voor wezens daar leven, áls er wezens leven. En of ze er net zo'n zooitje van maken als wij op deze wereld.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:01 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe earth like planeet ontdekt dus door Kepler, 60% groter dan aarde en draait in 385 dagen om zijn zon, wat een neefje is van onze zon. En is een heel stuk ouder dan de aarde, dus potentiëel leven lijkt zich een stuk verder te bevinden. Als de condities juist zijn dan.
Van dat soort nieuws word ik altijd mega enthousiast. Kan ik echt tijden over fantaseren.
Ja natuurlijk. Niet iedereen kan daar goed en makkelijk mee omgaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Allemaal prima te verklaren met hun ongemak richting de pers en interviews
Lijken wel een stel getraumatiseerden ipv enlightened te zijn omdat ze uit space komenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:36 schreef Tingo het volgende:
Ook ontzettend leuk!
Pijnlijk.
Ik denk dat niemand kan beoordelen hoe zij zich voelen na zo'n ervaring die verder niemand ooit heet ervaren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lijken wel een stel getraumatiseerden ipv enlightened te zijn omdat ze uit space komenWaarschijnlijk nog niet genoeg gemediatraind in het liegen.
Wederom een schitterende conclusie cad!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lijken wel een stel getraumatiseerden ipv enlightened te zijn omdat ze uit space komenWaarschijnlijk nog niet genoeg gemediatraind in het liegen.
Kan niet voorstellen dat er erg veel shy en nervous high-ranking,high-flying military officers die zo nerveuse van 'n beetje media aandacht van journalisten zouden zijn.Misschien was 'ie gewoon de 'silent type'.Maar 't lijkt dat vele van de 'astronauts' waren silent types...behalve van Buzz natuurlijk!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat zuig je allemaal uit die grote duim van jequote:Op donderdag 23 juli 2015 23:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan niet voorstellen dat er erg veel shy en nervous high-ranking,high-flying military officers die zo nerveuse van 'n beetje media aandacht van journalisten zouden zijn.Misschien was 'ie gewoon de 'silent type'.Maar 't lijkt dat vele van de 'astronauts' waren silent types...behalve van Buzz natuurlijk!
Michael Collins leeft nog...ook welbekend.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan niet voorstellen dat er erg veel shy en nervous high-ranking,high-flying military officers die zo nerveuse van 'n beetje media aandacht van journalisten zouden zijn.Misschien was 'ie gewoon de 'silent type'.Maar 't lijkt dat vele van de 'astronauts' waren silent types...behalve van Buzz natuurlijk!
Michael Collins leeft nog...ook welbekend.
So what?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:14 schreef Edensnator het volgende:
Het special effects team van ESA heeft weer flink uitgepakt met al hun nieuwe filmpjes.![]()
http://esamultimedia.esa.int/multimedia/virtual-tour-iss/
http://www.space.com/30149-saturn-moon-tethys-weird-red-arcs.htmlquote:An icy moon of Saturn has mysterious red arcs of material crisscrossing its surface — and no one knows exactly how they got there.
The Cassini spacecraft caught these graffitilike features on camera as it imaged the northern side of the Tethys, which is one of Saturn's larger moons.
While the arcs faintly show up in 2004 pictures, the latest images, from April, are the first to really show their colors by incorporating the right viewing conditions and wavelengths invisible to the human eye. This is partly because Saturn and its moons' northern hemispheres are currently in summer, providing better illumination of this region.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:03 schreef theguyver het volgende:
Hekje gooi je sterrenkijker maar weer op het dak, vanacht word het weer vallen sterren kijken.
De hemel is de komende nachten bezaaid met vallende sterren, maar het lijkt erop dat deze niet heel goed zichtbaar zijn door de bewolking. De aarde kruist momenteel de baan van een komeet waardoor we door de zogeheten Perseïdenzwerm gaan. Dit is een jaarlijks terugkerend fenomeen. Het hoogtepunt wordt de komende drie nachten verwacht, met tot wel zestig vallende sterren per uur tussen middernacht en 03.00 uur 's nachts.Jamaar het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
Wat zegt piet paulusma er over? meen dat het best wel bewolkt werd inderdaad, zoals gewoonlijk bij een sterren regenquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:03 schreef theguyver het volgende:
Hekje gooi je sterrenkijker maar weer op het dak, vanacht word het weer vallen sterren kijken.
De hemel is de komende nachten bezaaid met vallende sterren, maar het lijkt erop dat deze niet heel goed zichtbaar zijn door de bewolking. De aarde kruist momenteel de baan van een komeet waardoor we door de zogeheten Perseïdenzwerm gaan. Dit is een jaarlijks terugkerend fenomeen. Het hoogtepunt wordt de komende drie nachten verwacht, met tot wel zestig vallende sterren per uur tussen middernacht en 03.00 uur 's nachts.Geef je wel even de goede informatie Guyv, aangezien ik als sprak over deze sterrenregen een week of wat geleden, had je het kunnen/moeten weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is namelijk op zijn hoogte punt rond de 12de en de 13de
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Geef de redactie van de FP even een schop ik heb het daar vandaan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geef je wel even de goede informatie Guyv, aangezien ik als sprak over deze sterrenregen een week of wat geleden, had je het kunnen/moeten weten.
Het is namelijk op zijn hoogte punt rond de 12de en de 13de
Amateurs.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geef de redactie van de FP even een schop ik heb het daar vandaan!
Vallende sterren tussen de bewolking
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Amateurs.
Maar er staat op d FP wel 'nachten' en jij had het over vannacht je kijker omhoog gooien![]()
Sorry, vanmorgen een wijsneus om me heen gehad, een kind van 9 jaar.
Waarschijnlijk heb ik wat van zijn gedrag mee genomen net.
Dat heb ik vorig jaar gedaan of 2 jaar geleden, maar dan zonder matras.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:02 schreef theguyver het volgende:
[..]verklaard mijn hele gedrag van de afgelopen 3 jaar zo'n beetje in 1 zin..
Waar je mee omgaat neem je over!
ik ga vanacht mijn matras op het dak gooien en lekker met zijn 2en sterretjes kijken
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar gedaan of 2 jaar geleden, maar dan zonder matras.
We zijn toen met zijn twee naar een hoog punt hier in de buurt geweest, een hele grote/hoge gras heuvel.
Hebben daar tot een uur of 3 in het gras gelegen op ons rug.
Maar wel veel zien vallen toen!
Ook kijken vanavond lavjequote:
Werkt nie.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:55 schreef Resonancer het volgende:
http://www.themoscowtimes(...)landings/523799.html
Heb de url even ontleed, volgens mij is dit de pagina danquote:
apart, hier wel.quote:
Mhoa dat kan ik me nog wel voorstellen van die tapes. Ze lagen gewoon in opslag, kost geld etc. Oude tapes hergebruiken was vrij normaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
apart, hier wel.
Inhoudelijk, wel heel opmerkelijk dat de originele footage gewist is. Lijkt me eigenlijk zo goed als onmogelijk dat iemand dat per ongeluk kan doen.
Net als dit:
http://www.telegraph.co.u(...)-Aldrin-is-fake.html
Hoe kan zoiets per ongeluk gebeuren?
Yes, you can imagine the NASA cleaners...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
apart, hier wel.
Inhoudelijk, wel heel opmerkelijk dat de originele footage gewist is. Lijkt me eigenlijk zo goed als onmogelijk dat iemand dat per ongeluk kan doen.
Ooit videobanden gehad?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
apart, hier wel.
Net als dit:
http://www.telegraph.co.u(...)-Aldrin-is-fake.html
Hoe kan zoiets per ongeluk gebeuren?
En zo is het, ik geloof daar echt helemaal niets van.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Yes, you can imagine the NASA cleaners...
"Hey what shall we do with these original old tapes of mankinds greatest ever scientific,engineering and telecommunications accomplishments ?"
" Ah fuck it - we need the storage space - either throw it away,burn it or tape over it - it was all a bunch of fake shit anyway".
Misschien de VS gaat 'n investigatie over de nep Gagarin avontuurtje doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:55 schreef Resonancer het volgende:
http://www.themoscowtimes(...)landings/523799.html
Jij bent nog steeds van mening dat raketten niet kunnen werken buiten de atmosfeer?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien de VS gaat 'n investigatie over de nep Gagarin avontuurtje doen.
Zijn ze beidequote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat was die andere....
Anyhoos- back on topic - heb jij de laatste tijd 'n international space station aan 't rondvliegen gezien?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:06 schreef totnutoe het volgende:
[..]
waarom zou je?
je egootje opkrikken?
waarom anders
Heb jij al een keer de moeite genomen te kijken?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Anyhoos- back on topic - heb jij de laatste tijd 'n international space station aan 't rondvliegen gezien?
nee, jij? ik kijk soms naar boven, als er een wolk voor de zon zit, dan denk ik; verdoriequote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Anyhoos- back on topic - heb jij de laatste tijd 'n international space station aan 't rondvliegen gezien?
Nee,nog niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb jij al een keer de moeite genomen te kijken?
Tis 'n witte stip geloof ik....maar anderen denken dat 't 'n soort space ship is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:31 schreef totnutoe het volgende:
[..]
nee, jij? ik kijk soms naar boven, als er een wolk voor de zon zit, dan denk ik; verdorie
wat denk jij dan wat het is, wat zij denken te zien?
Wat the fuck? Bedankt! Deze is echt tof en interessant.quote:
Stuurde gisteren al een kranten kop naar Lavenderr, het betreft geen echte vallende sterren!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 01:15 schreef schommelstoel het volgende:
Net in een half uurtje 7 vallende sterren gezien, tenzij het niet echt is natuurlijk
Deze week nog.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dit wist ik eigenlijk altijd al welquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Stuurde gisteren al een kranten kop naar Lavenderr, het betreft geen echte vallende sterren!
http://www.metronieuws.nl(...)sterren-bestaan-niet
Ik heb ook een boek van de bieb hoor, schijnbaar bestaan die dingen nog!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit wist ik eigenlijk altijd al wel
Als kind huurde ik al veel boeken bij de bieb, de bieb?
Ja kinders, dat is zo'n pand waar je doorheen loopt alsof je in het internet zit
Leuke vraag voor je, en niet het internet gebruik.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb ook een boek van de bieb hoor, schijnbaar bestaan die dingen nog!
wat ik mij een beetje afvraag is het volgende, dit zijn namelijk stofdeeltjes en gruis wat van een comeet af komt die dicht in de buurt van de aarde komt, dit is ook een jaarlijks terug komend fenomeen, en dat vind ik best appart.
Ik ga even zoeken welke comeet en hoe dicht hij langs komt..
Misschien een toekomstige earth killer?
Elke zomer trekt de aarde door de Perseïden-meteorenzwerm, dit is een wolk van stofdeeltjes achtergelaten door de komeet Swift-Tuttle. De naam Perseïden is afgeleid van het sterrenbeeld Perseus dat rond middernacht aan de noordoostelijke sterrenhemel te vinden is. De meteorenzwerm heeft zijn oorsprong schijnbaar in dit sterrenbeeld. Vele stofdeeltjes komen dan in botsing met de dampkring van de aarde en veroorzaken kortstondig een lichtstreep aan de hemel. Dit verschijnsel noemen we een vallende ster of meteoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Leuke vraag voor je, en niet het internet gebruik.
Verschil tussen een meteoor en een meteoriet?
Verbaasde mij er over dat veel het niet eens weten
Dat is geen antwoord op de vraag en het lijkt knip en plak werkquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Elke zomer trekt de aarde door de Perseïden-meteorenzwerm, dit is een wolk van stofdeeltjes achtergelaten door de komeet Swift-Tuttle. De naam Perseïden is afgeleid van het sterrenbeeld Perseus dat rond middernacht aan de noordoostelijke sterrenhemel te vinden is. De meteorenzwerm heeft zijn oorsprong schijnbaar in dit sterrenbeeld. Vele stofdeeltjes komen dan in botsing met de dampkring van de aarde en veroorzaken kortstondig een lichtstreep aan de hemel. Dit verschijnsel noemen we een vallende ster of meteoor.
In het vroege Europa werd deze meteorenzwerm de 'Tranen van Laurentius' genoemd. De naamdag van deze heilige valt op 10 augustus, op die datum in het jaar 258 zou hij op een gloeiend rooster doodgemarteld zijn. In sommige landen, vooral die waar naamdagen gevierd worden, gebruikt men deze naam nog steeds.
De Perseïdenactiviteit stijgt geleidelijk van enkele exemplaren per nacht eind juli, tot vele tientallen vallende sterren per uur rond het maximum in de ochtend van 13 augustus. Om deze meteoren waar te nemen is geen telescoop of verrekijker nodig: het volstaat om met het blote oog te kijken in de richting van het sterrenbeeld Perseus. De meeste Perseïden ziet men vanuit donkere plaatsen buiten de stedelijke gebieden, telkens vanaf middernacht.
Ik weet het!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Leuke vraag voor je, en niet het internet gebruik.
Verschil tussen een meteoor en een meteoriet?
Verbaasde mij er over dat veel het niet eens weten
Waarom eigenlijk niet? Als kritisch persoon is er toch niks beter dan eigen onderzoek uit eerste hand?quote:
Is ie weer gespot?quote:
De ene raakt de aarde, de ander brand op in de atmosfeer.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha nou, komt voort met uw antwoord
Yes, precies!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De ene raakt de aarde, de ander brand op in de atmosfeer.
Misschien heb ik nog niet de tijd en'of/opportunity gevonden om kleine witte stipjes in 't lucht te gaan kijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:50 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Als kritisch persoon is er toch niks beter dan eigen onderzoek uit eerste hand?
Dat kan inderdaad. Maar ik zou persoonlijk eerst het onderzoek willen afronden (lees: onder andere het ISS bekijken) voordat ik conclusies zou trekken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog niet de tijd en'of/opportunity gevonden om kleine witte stipjes in 't lucht te gaan kijken.
quote:‘Aliens prevented nuclear war on Earth’: Former NASA astronaut makes unexpected claim
Aliens came to Earth to stop a nuclear war between the US and the Soviet Union at the start of the Cold War, according to the sixth man to walk the surface of the moon.
Edgar Mitchell, an astronaut on the Apollo 14 mission in 1971, says peace-loving aliens visited our planet during weapons tests at US missile bases and the famous White Sands Proving Ground in the New Mexico desert – where the world's first nuclear bomb was detonated in 1945.
"White Sands was a testing ground for atomic weapons - and that's what the extra-terrestrials were interested in," the 84-year-old told Mirror Online. “They wanted to know about our military capabilities.”
He added that the extraterrestrials were “attempting to keep us from going to war and help create peace on Earth.”
Mitchell also says that other officers support his claims.
"I have spoken to many Air Force officers who worked at these silos during the Cold War," he said. "They told me UFOs were frequently seen overhead and often disabled their missiles.”
"Other officers from bases on the Pacific coast told me their [test] missiles were frequently shot down by alien spacecraft,” he added.
While the claims may seem out-of-this-world, they've become somewhat expected from Mitchell, who has been outspoken about his belief in aliens since landing on the surface of the moon.
Mitchell has previously stated that aliens looks quite a lot like the stereotypical image – a small body with a large head and eyes.
Bron
Binnenkort dus in een klap het financiële probleem van Puerto Rico opgelostquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 03:50 schreef theguyver het volgende:
15 september gaan we allemaal dood!
Noteer 15 september maar vast in je agenda, want dan gaan we allemaal dood! Over een maand zal een enorme meteoriet inslaan op onze aardkloot.
Wetenschappers hebben, volgens twee conspiracy theorists, het rotsblok met een doorsnee van maar liefst vier kilometer al enkele jaren in het oog gehouden. Maar om de mensheid geen angst aan te jagen, hebben zij besloten wijselijk hun mond te houden.
Blijkbaar heeft men de meteoriet toch in de smiezen gekregen, en we ontkomen er niet aan. Op 15 september zal het ding inslaan in Puerto Rico. Nu lijkt dat ver weg, maar een rotsblok met zo'n enorme omvang zal de totale verwoesting van onze planeet betekenen.
NASA houdt natuurlijk alles weer onder de pet. "De komende paar eeuwen zal de aarde niet in aanraking komen met een rotsblok van een dergelijke omvang." Of ze hebben Bruce Willis inmiddels gevraagd, dat kan natuurlijk ook...
Rechtsboven zie je er nog één.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Lepel" gevonden op Mars:
[ afbeelding ]
Dat is een schoenlepel...quote:Op donderdag 3 september 2015 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rechtsboven zie je er nog één.
Hij zweeft ook nog, aan de schaduw te zien. Dus ze hebben nog antizwaartekracht ook.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Lepel" gevonden op Mars:
[ afbeelding ]
Nee, vastgelijmd aan die rots.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij zweeft ook nog, aan de schaduw te zien. Dus ze hebben nog antizwaartekracht ook.
Goed gelachen.quote:Op maandag 7 september 2015 16:05 schreef Chewie het volgende:
Op Netflix een "docu" over de maan
Aliens on the Moon: The Truth Exposed (TV Movie 2014) - IMDb
Van dezelfde maker als de "Alien autopsy"![]()
Bij mij ging die uit bij de eerste expert een "paranormal investigator" die een nogal vage foto uit ging leggen.
Waarschijnlijk waren ze een van de CGI maan-projectoren aan het verwisselen waardoor het kleurenschema een tijdje anders zou zijn, en dan is dit een makkelijk en goedkoop excuus om dat uit te leggen.quote:Op maandag 28 september 2015 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Trouwens, dat potje rooie verf (of was m'n ex nou ongesteld..) van vannacht over de maan, wat fake was dat.
Ja - de fake missie naar Mars! Spannend.quote:Op maandag 28 september 2015 18:40 schreef Scrummie het volgende:
Water op Mars dus.
Vrij vertaald; bijna zekerheid van leven zoals wij leven kennen op aarde. Wat een mooie tijd leven we in, wat dat betreft
Goed antwoordquote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - de fake missie naar Mars! Spannend.
Waarschijnlijk gaan ze hier beginnen met filmen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Echt alles maar dan ook alles is fake?quote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - de fake missie naar Mars! Spannend.
Als dat gaat over dat initiatief om 4 mensen op Mars te zetten om daar een leven op te bouwen, ja, dat is wel fake ja. Of gaat er iig niet komen.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt alles maar dan ook alles is fake?
Dat geloof ik ook niet. Dan teken je je doodvonnis.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als dat gaat over dat initiatief om 4 mensen op Mars te zetten om daar een leven op te bouwen, ja, dat is wel fake ja. Of gaat er iig niet komen.
Ook dat er echt mensen gaan wonen denk je?quote:Op woensdag 30 september 2015 09:08 schreef Scrummie het volgende:
Die missie gaat gewoon gebeuren hoor.
Ja, zeker. Zeker na het nieuws afgelopen maandag.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook dat er echt mensen gaan wonen denk je?
Dat lijkt me zo doodeng. Ze weten dat ze nooit meer terug kunnen, van dat idee word je toch al gek?quote:Op woensdag 30 september 2015 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, zeker. Zeker na het nieuws afgelopen maandag.
Denk alleen dat het nog heeeeeeel lang gaat duren voor het uberhaupt zover is!quote:Op woensdag 30 september 2015 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, zeker. Zeker na het nieuws afgelopen maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |