quote:
Ging helemaal losquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
Ik ga via uitzending gemist eens VI kijken.
Wie weet spot ik een aantal vreemde zaken in het decor.
De band opent wel met een goed nummer, The police!
Ik dacht dat Hansie Hansie niet meer zou komen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ging helemaal losalle spanning omdat VI weer begint kwam eruit
SO LONELEEEEHHH
Ronald*quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hansie Hansie niet meer zou komen?
Gaat ie nog praten over de uitspraak van Frank de boer?
Had het al doorquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Ronald*
Ennn, ik verklap niks
Of heeft Frankie ook iets gezegd
*crunch crunch*quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Had het al door![]()
Ik ga kijken
mooie uitdagingquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:01 schreef theguyver het volgende:
Inso_ als je er met kapt bij 150K post kom ik je persoonlijk opzoeken en ductape ik je aan een laptop vast
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Had het al door![]()
Ik ga kijken
Enjoyquote:
Nopequote:
grtd houdt me wakker denk ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Divje het volgende:
nou ik verhoog het tempo bezwete hoofd grote ogen ik ga lekker
Heb je al thee geprobeerd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope
[..]
grtd houdt me wakker denk ik
Jouw PI verward mequote:
Ja ik ben soms verwarrend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Jouw PI verward memaar nee, geen thee geprobeerd. Ook niet aanwezig in de kastjes trouwens
Hou niet van lezen (wtf doe ik op fok) en heb geen melk in huisquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja ik ben soms verwarrend.![]()
Sja als je geen thee hebt...
Misschien een boek en warme melk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |