ja dat wel ja haha als ik dan ruzie met iemand heb is de kans groot dat ik niet eens opsta omdat ik er gewoon geen zin in hebquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blowen maakt je wel rustig hoop ik?
behalve als je in slechte trip het raam uitspringt tochquote:
Hmm ja dat begrijp ik dan wel ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Laatste keer gebeurde iets wat oorzaak was van het verbreken van relatie van 3 jaar. Heb het als redelijk traumatisch ervaren onder invloed.
Mensen kunnen daarvan in een zieke psychose komen wel.quote:
Maar nu ben je stuk positieverdus kan je ook meer positieve ervaringen verwachten toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Laatste keer gebeurde iets wat oorzaak was van het verbreken van relatie van 3 jaar. Heb het als redelijk traumatisch ervaren onder invloed.
Zet dan gelijk de brandslang op dr, weg spraytan en boze opsoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:35 schreef Adames het volgende:
[..]
jij gaat er vast ook nog wel eens dansen
Ja maar dat schijnt mee te vallen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
behalve als je in slechte trip het raam uitspringt toch
Blow je vaak op een dag eigenlijk? Zo lijkt het wel een beetje namelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dat wel ja haha als ik dan ruzie met iemand heb is de kans groot dat ik niet eens opsta omdat ik er gewoon geen zin in heb
Je overschat mequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt het toch altijd over seksuele frustraties
die kun je daar kwijtraken JR
ja ongeveer 1 of 2 joints per dagquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blow je vaak op een dag eigenlijk? Zo lijkt het wel een beetje namelijk
Het lag niet aan mijn negativiteit maar aan de gebeurtenis. En ben bang dat die herinneringen weer naar boven komen als ik psychedelica zou nemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nu ben je stuk positieverdus kan je ook meer positieve ervaringen verwachten toch?
ik heb mijn schoenen vies, verslapen nietsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Divje het volgende:
nou ik verhoog het tempo bezwete hoofd grote ogen ik ga lekker
Ja uh alsof ik jou wel ken dan. Nieuwe user.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
nieuwe user of wat?
ken jou heul nie
Ah oke. Is dat een reële kans dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lag niet aan mijn negativiteit maar aan de gebeurtenis. En ben bang dat die herinneringen weer naar boven komen als ik psychedelica zou nemen.
ahaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja uh alsof ik jou wel ken dan. Nieuwe user.
Valt ook mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen kunnen daarvan in een zieke psychose komen wel.
als je daar een meisje bij de kont grijpt vindt ze het bestquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de hosselkwaliteiten van een invalide stokstaart
AHah nee johquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn typisch van die tenten dat je sixpack moet hebben willen de dames met je mee gaan
Typisch is niet nieuwquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja uh alsof ik jou wel ken dan. Nieuwe user.
dit is echt onzin, uiterlijk is pluspunt maar echt geen voorwaarde hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn typisch van die tenten dat je sixpack moet hebben willen de dames met je mee gaan
Wel oordopjes mee dan zodat ik die """"muziek"""""niet hoef te horenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
als je daar een meisje bij de kont grijpt vindt ze het best
ik vond paddo's echt tofquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Paddo's enz hoef ik allemaal niet (meer). Salvia wil ik weer keertje doen, 5 minuten knetterleip zijn en daarna weer nuchter. Heerlijk
Dat iedereen daar kan scoren is wel dikke bullshit ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hij lijkt niet op jan vertonghenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Typisch is niet nieuw
en typisch is een toffe knappe jongen die valt op meisjes van 18. En heeft nauwelijks een zachte g.
Succes
en hij is blondquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Typisch is niet nieuw
en typisch is een toffe knappe jongen die valt op meisjes van 18. En heeft nauwelijks een zachte g.
Succes
je kunt toch praten? begin daar meequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de hosselkwaliteiten van een invalide stokstaart
De grootste idioten scoorden daar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat iedereen daar kan scoren is wel dikke bullshit ja.
Ik ben een nieuwe user bedoel ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Typisch is niet nieuw
Succes
ama zegt ja tegen mdmaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef Amarantha het volgende:
In principe neem ik alleen nog mdma poeder/kristallen of xtc pilletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |