Nee.Ik geloof dat 't 'n soort van witte blob uitziet.Dus zoiets zou me laten denken dat de ISS live cabine beelden of NASA CGI vanuit 't ruimte enz. echt zijn.quote:
Vanaf de grond is ie vrij gedetailleerd te zien met een telescoop. Maarja als met een bezoekje aan de sterrenwacht je halve denkwereld in elkaar stort dan zorg je er wel voor dat je dat nooit zou doen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee.Ik geloof dat 't 'n soort van witte blob uitziet.Dus zoiets zou me laten denken dat de ISS live cabine beelden of NASA CGI vanuit 't ruimte enz. echt zijn.
Is er iets dat jou zou overtuigen dat het wel echt zou zijn? Serieuze vraag hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee.Ik geloof dat 't 'n soort van witte blob uitziet.Dus zoiets zou me laten denken dat de ISS live cabine beelden of NASA CGI vanuit 't ruimte enz. echt zijn.
Dat is niet echt heel rationeel om te denken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:36 schreef Tingo het volgende:
Voor de mensen die hebben 't niet al gezien.
Ook ontzettend leuk!
Apollo 11 persco van 1969.
Pijnlijk.
Vuile leugenaars zijn 't.
Persoonlijk vind ik deze leuker:quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:36 schreef Tingo het volgende:
Ook ontzettend leuk!
Pijnlijk.
Hij heeft geen media training gehad neequote:Op donderdag 23 juli 2015 17:36 schreef Tingo het volgende:
Ook ontzettend leuk!
Pijnlijk.
Ah ja - die arme Buzz 'get you asses on Mars' Aldrin.quote:
Er is urenlang van zelfde soort gedrag van andere 'astronauts' in andere Apollo pers conferenties te zien.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij heeft geen media training gehad nee. Maar ik hoopte stiekem op een verspreking of zo. Dat stotteren zegt verder weinig.
Ik denk dat 't duidelijk voor veel mensen is.Ik zie niet waarom ik zou dat voor je uitleggen.quote:
Allemaal prima te verklaren met hun ongemak richting de pers en interviewsquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij heeft geen media training gehad nee. Maar ik hoopte stiekem op een verspreking of zo. Dat stotteren zegt verder weinig.
Ja! Het is fascinerend. Ben zo benieuwd wat voor wezens daar leven, áls er wezens leven. En of ze er net zo'n zooitje van maken als wij op deze wereld.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:01 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe earth like planeet ontdekt dus door Kepler, 60% groter dan aarde en draait in 385 dagen om zijn zon, wat een neefje is van onze zon. En is een heel stuk ouder dan de aarde, dus potentiëel leven lijkt zich een stuk verder te bevinden. Als de condities juist zijn dan.
Van dat soort nieuws word ik altijd mega enthousiast. Kan ik echt tijden over fantaseren.
Ja natuurlijk. Niet iedereen kan daar goed en makkelijk mee omgaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Allemaal prima te verklaren met hun ongemak richting de pers en interviews
Lijken wel een stel getraumatiseerden ipv enlightened te zijn omdat ze uit space komenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:36 schreef Tingo het volgende:
Ook ontzettend leuk!
Pijnlijk.
Ik denk dat niemand kan beoordelen hoe zij zich voelen na zo'n ervaring die verder niemand ooit heet ervaren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lijken wel een stel getraumatiseerden ipv enlightened te zijn omdat ze uit space komenWaarschijnlijk nog niet genoeg gemediatraind in het liegen.
Wederom een schitterende conclusie cad!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lijken wel een stel getraumatiseerden ipv enlightened te zijn omdat ze uit space komenWaarschijnlijk nog niet genoeg gemediatraind in het liegen.
Kan niet voorstellen dat er erg veel shy en nervous high-ranking,high-flying military officers die zo nerveuse van 'n beetje media aandacht van journalisten zouden zijn.Misschien was 'ie gewoon de 'silent type'.Maar 't lijkt dat vele van de 'astronauts' waren silent types...behalve van Buzz natuurlijk!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat zuig je allemaal uit die grote duim van jequote:Op donderdag 23 juli 2015 23:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan niet voorstellen dat er erg veel shy en nervous high-ranking,high-flying military officers die zo nerveuse van 'n beetje media aandacht van journalisten zouden zijn.Misschien was 'ie gewoon de 'silent type'.Maar 't lijkt dat vele van de 'astronauts' waren silent types...behalve van Buzz natuurlijk!
Michael Collins leeft nog...ook welbekend.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan niet voorstellen dat er erg veel shy en nervous high-ranking,high-flying military officers die zo nerveuse van 'n beetje media aandacht van journalisten zouden zijn.Misschien was 'ie gewoon de 'silent type'.Maar 't lijkt dat vele van de 'astronauts' waren silent types...behalve van Buzz natuurlijk!
Michael Collins leeft nog...ook welbekend.
So what?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:14 schreef Edensnator het volgende:
Het special effects team van ESA heeft weer flink uitgepakt met al hun nieuwe filmpjes.![]()
http://esamultimedia.esa.int/multimedia/virtual-tour-iss/
http://www.space.com/30149-saturn-moon-tethys-weird-red-arcs.htmlquote:An icy moon of Saturn has mysterious red arcs of material crisscrossing its surface — and no one knows exactly how they got there.
The Cassini spacecraft caught these graffitilike features on camera as it imaged the northern side of the Tethys, which is one of Saturn's larger moons.
While the arcs faintly show up in 2004 pictures, the latest images, from April, are the first to really show their colors by incorporating the right viewing conditions and wavelengths invisible to the human eye. This is partly because Saturn and its moons' northern hemispheres are currently in summer, providing better illumination of this region.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:03 schreef theguyver het volgende:
Hekje gooi je sterrenkijker maar weer op het dak, vanacht word het weer vallen sterren kijken.
De hemel is de komende nachten bezaaid met vallende sterren, maar het lijkt erop dat deze niet heel goed zichtbaar zijn door de bewolking. De aarde kruist momenteel de baan van een komeet waardoor we door de zogeheten Perseïdenzwerm gaan. Dit is een jaarlijks terugkerend fenomeen. Het hoogtepunt wordt de komende drie nachten verwacht, met tot wel zestig vallende sterren per uur tussen middernacht en 03.00 uur 's nachts.Jamaar het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
Wat zegt piet paulusma er over? meen dat het best wel bewolkt werd inderdaad, zoals gewoonlijk bij een sterren regenquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:03 schreef theguyver het volgende:
Hekje gooi je sterrenkijker maar weer op het dak, vanacht word het weer vallen sterren kijken.
De hemel is de komende nachten bezaaid met vallende sterren, maar het lijkt erop dat deze niet heel goed zichtbaar zijn door de bewolking. De aarde kruist momenteel de baan van een komeet waardoor we door de zogeheten Perseïdenzwerm gaan. Dit is een jaarlijks terugkerend fenomeen. Het hoogtepunt wordt de komende drie nachten verwacht, met tot wel zestig vallende sterren per uur tussen middernacht en 03.00 uur 's nachts.Geef je wel even de goede informatie Guyv, aangezien ik als sprak over deze sterrenregen een week of wat geleden, had je het kunnen/moeten weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is namelijk op zijn hoogte punt rond de 12de en de 13de
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Geef de redactie van de FP even een schop ik heb het daar vandaan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geef je wel even de goede informatie Guyv, aangezien ik als sprak over deze sterrenregen een week of wat geleden, had je het kunnen/moeten weten.
Het is namelijk op zijn hoogte punt rond de 12de en de 13de
Amateurs.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geef de redactie van de FP even een schop ik heb het daar vandaan!
Vallende sterren tussen de bewolking
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Amateurs.
Maar er staat op d FP wel 'nachten' en jij had het over vannacht je kijker omhoog gooien![]()
Sorry, vanmorgen een wijsneus om me heen gehad, een kind van 9 jaar.
Waarschijnlijk heb ik wat van zijn gedrag mee genomen net.
Dat heb ik vorig jaar gedaan of 2 jaar geleden, maar dan zonder matras.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:02 schreef theguyver het volgende:
[..]verklaard mijn hele gedrag van de afgelopen 3 jaar zo'n beetje in 1 zin..
Waar je mee omgaat neem je over!
ik ga vanacht mijn matras op het dak gooien en lekker met zijn 2en sterretjes kijken
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar gedaan of 2 jaar geleden, maar dan zonder matras.
We zijn toen met zijn twee naar een hoog punt hier in de buurt geweest, een hele grote/hoge gras heuvel.
Hebben daar tot een uur of 3 in het gras gelegen op ons rug.
Maar wel veel zien vallen toen!
Ook kijken vanavond lavjequote:
Werkt nie.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:55 schreef Resonancer het volgende:
http://www.themoscowtimes(...)landings/523799.html
Heb de url even ontleed, volgens mij is dit de pagina danquote:
apart, hier wel.quote:
Mhoa dat kan ik me nog wel voorstellen van die tapes. Ze lagen gewoon in opslag, kost geld etc. Oude tapes hergebruiken was vrij normaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
apart, hier wel.
Inhoudelijk, wel heel opmerkelijk dat de originele footage gewist is. Lijkt me eigenlijk zo goed als onmogelijk dat iemand dat per ongeluk kan doen.
Net als dit:
http://www.telegraph.co.u(...)-Aldrin-is-fake.html
Hoe kan zoiets per ongeluk gebeuren?
Yes, you can imagine the NASA cleaners...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
apart, hier wel.
Inhoudelijk, wel heel opmerkelijk dat de originele footage gewist is. Lijkt me eigenlijk zo goed als onmogelijk dat iemand dat per ongeluk kan doen.
Ooit videobanden gehad?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
apart, hier wel.
Net als dit:
http://www.telegraph.co.u(...)-Aldrin-is-fake.html
Hoe kan zoiets per ongeluk gebeuren?
En zo is het, ik geloof daar echt helemaal niets van.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Yes, you can imagine the NASA cleaners...
"Hey what shall we do with these original old tapes of mankinds greatest ever scientific,engineering and telecommunications accomplishments ?"
" Ah fuck it - we need the storage space - either throw it away,burn it or tape over it - it was all a bunch of fake shit anyway".
Misschien de VS gaat 'n investigatie over de nep Gagarin avontuurtje doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:55 schreef Resonancer het volgende:
http://www.themoscowtimes(...)landings/523799.html
Jij bent nog steeds van mening dat raketten niet kunnen werken buiten de atmosfeer?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien de VS gaat 'n investigatie over de nep Gagarin avontuurtje doen.
Zijn ze beidequote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat was die andere....
Anyhoos- back on topic - heb jij de laatste tijd 'n international space station aan 't rondvliegen gezien?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:06 schreef totnutoe het volgende:
[..]
waarom zou je?
je egootje opkrikken?
waarom anders
Heb jij al een keer de moeite genomen te kijken?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Anyhoos- back on topic - heb jij de laatste tijd 'n international space station aan 't rondvliegen gezien?
nee, jij? ik kijk soms naar boven, als er een wolk voor de zon zit, dan denk ik; verdoriequote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Anyhoos- back on topic - heb jij de laatste tijd 'n international space station aan 't rondvliegen gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |