quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weetje, ik zou jou best in leven kunnen laten
Hoe veel jaar ben je eigenlijk gebrainwashed door die verschrikkelijke sekte?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe veel jaar ben je eigenlijk gebrainwashed door die verschrikkelijke sekte?Lang, ik ben bijna Ayatollah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gevallen waarbij sjiieten mensen onthoofden zijn letterlijk op 1 hand te tellen. Het zijn uitzonderingen en acties van individuelen, niet iets waar ze hun trademark van gemaakt hebben. Zelfs onder sjiitische Arabische stammen komt dat niet voor. Niemand keurt het goed ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder de georganiseerde en gedisciplineerde Iraanse / Hezbollah troepen zal het sowieso nihil voorkomen, maar de tribale stammen zijn daar serieus geen haar beter in. Het is meer dat de ISIS het een soort trademark heeft gemaakt, maar het gebeurd, dat is het punt.
Hoe zeg jij iets anders dan ik dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
De gevallen waarbij sjiieten mensen onthoofden zijn letterlijk op 1 hand te tellen. Het zijn uitzonderingen en acties van individuelen, niet iets waar ze hun trademark van gemaakt hebben. Zelfs onder sjiitische Arabische stammen komt dat niet voor. Niemand keurt het goed ook.
Dat is heel anders dan bij ISIS en de baathisten, die er wel hun trademark van hebben gemaakt en waar het systematisch voorkomt. Overigens zie ik hen niet als soennieten, maar om in het hokjesdenken te blijven.
Dus ze zijn Soenni moslim.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allah Alem, maar de neiging is om ja te zeggen, why?
Ik ben idd ongewoon aantrekkelijk, maar de Shia milities zijn op z'n beurt weer Shia moslims, wat is je punt?quote:
Je lijkt te zeggen dat sjiitische soldaten, anders dan de Iraanse/Hezbollah, geen haar beter zijn dan ISIS.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe zeg jij iets anders dan ik dan?
Ik vind dat ze een eigen term verdienen. Want ze brengen hun moord en slachtpartijen naar een nieuw level.quote:
Neuh, ik benoem specifiek Iran/Hezbollah omdat ze goed gedisciplineerd zijn over het algemeen, anders dan de milities die zijn gerecruiteerd zonder de nodige discipline.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je lijkt te zeggen dat sjiitische soldaten, anders dan de Iraanse/Hezbollah, geen haar beter zijn dan ISIS.
Je kan ze Nawasib noemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een eigen term verdienen. Want ze brengen hun moord en slachtpartijen naar een nieuw level.
Denk je dat ook over de Saudische bombardementen, die Erdo steunt?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef Triggershot het volgende:
Assad dood burgers in overvloed met zijn bombardementen, al voor er zoiets was als Daesh.
Daar waren ze mee begonnen ja, maar later waren ze een algemeen protest tegen het Erdogan.quote:De protesten in Turkije waren voor het bewaren van een park, tegen een winkelcentrum en vliegveld en dat hij daarin zijn zin 'dictatoriaal' doorvoerde, niet dat ze meer vrijheden wilden, zeker geen protesten die na demonstraties is uitgelopen in een burgeroorlog / gewapend verzet tegen de staat / Erdogan. Al helemaal niet dat er gevechtsvliegtuigen zijn ingezet tegen de burger.![]()
Zowel geen steun verlenen aan de terroristen als aan de regering.quote:Hoe ben je precies neutraal dan, je bent of voor democratisering of tegen, je benoemt of de burgerdoden of negeert ze, beide is een standpunt innemen.
Het optreden van de veiligheidstroepen tegen de relschoppers/demonstranten was een genocide?quote:Ironisch dat er toen al een genocide was op de burger van de staat, maar goed, zolang jouw bloed veilig in jouw lichaam stroomt en de enige explosieven die wij hier zien vuurwerk is, is het natuurlijk maar een ver van mijn bed show.
Wat Turkije er van vindt lijkt me lijdend, gezien hun ontkenning van herstorische feiten als de Armeense genocide.quote:Voor Turkije, de EU en VS is PKK terroristisch, voor Turkije al vanaf het moment van ontstaan, nooit een intern discussie over geweest, waarbij de PKK genoten heeft van een langdurig steun van vader Assad.
Nee, natuurlijk is er wel eens bij een incident een onschuldige soenniet gedood net als er in deze oorlog vast wel eens een onschuldige alawiet of christen is gedood door pro-regering troepen.quote:Je krijgt het niet over je lippen toetsenbord he?
Wahabisme lijkt me gewoon een passend term.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een eigen term verdienen. Want ze brengen hun moord en slachtpartijen naar een nieuw level.
Ja, een onschuldige dode is een onschuldige dode, daar doet andere grenzen, landen, stromingen niets aan afquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:22 schreef reza1 het volgende:
[..]
Denk je dat ook over de Saudische bombardementen, die Erdo steunt?
Ehm ja, ik snap dat keihard ingrijpen nog meer protesten met zich mee brengt, getuige van protesten naar een burgeroorlog In Syrie, maar daar waarbij de eisen vooral millieu vriendelijk waren was het geluid voor Erdogan om af te treden ver minder dan de oorlog die het in Syrie teweeg heeft gebracht, laat staan de slachtoffers, je hebt noch de statistieken, noch de situatie in je voordeel. Waar Assad nog uberhaupt keihard moet knokken om de macht te behouden die hij over heeft, gaat Turkije alweer naar de volgende verkiezingen. Gezi en Syrie zou pas vergelijkbaar zijn geweest als er geen burgeroorlog in Syrie was begonnen.quote:Daar waren ze mee begonnen ja, maar later waren ze een algemeen protest tegen het Erdogan.
However, the prime minister’s authoritarian attitude was influential for 92.4 percent of respondents attending the protests, while 91.3 of respondents said the police’s disproportionate use of force was influential. A large majority of respondents, 91.1 percent, said the violation of democratic rights influenced them to attend the protests. The silence of media on the demonstration influenced 84.2 percent of the respondents to attend the protests. More than half of the respondents, 56.2 percent, said the cutting of trees in Taksim Gezi Park was influential in their participation in the demonstrations.
http://www.hurriyetdailyn(...)=48248&NewsCatID=341
Dan neem je 2 posities in, toelaten dat ze elkaar afslachten, nog beter ja.quote:Zowel geen steun verlenen aan de terroristen als aan de regering.
Nee, F16 bombardementen op steden, eerst in Hamas, daarna door zoon Assad in Aleppo.quote:Het optreden van de veiligheidstroepen tegen de relschoppers/demonstranten was een genocide?
Nog recenter is Hama, erken jij die genocide?quote:Wat Turkije er van vindt lijkt me lijdend, gezien hun ontkenning van herstorische feiten als de Armeense genocide.
Dus wat je in feite zegt is, het steunen van benoemde terroristen valt te rechtvaardigen?quote:Mandela was voor de VS ook eerst een terrorist net als Martin Luther King.
Duidelijk, wat ik over Erdogan kan zeggen, kan jij dus niet over Bashar zeggen, hierin trek ik sektarische trekjes als conclusie. Herinner dat de volgende x dat ik het over Shia militie vs ISIS heb en jij maakt er een Assad/Erdogan discussie van.quote:Nee, natuurlijk is er wel eens bij een incident een onschuldige soenniet gedood net als er in deze oorlog vast wel eens een onschuldige alawiet of christen is gedood door pro-regering troepen.
Maar jij wenst Erdogan nu dus de kanker? Of toch niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:38 schreef Triggershot het volgende:
Duidelijk, wat ik over Erdogan kan zeggen, kan jij dus niet over Bashar zeggen, hierin trek ik sektarische trekjes als conclusie.
Jij hebt geheime nieuwe informatie waar uit blijkt dat Syrië F-16's heeft?quote:Nee, F16 bombardementen op steden, eerst in Hamas, daarna door zoon Assad in Aleppo.
Vrijwel niemand ziet dat als genocide.quote:Nog recenter is Hama, erken jij die genocide?
Nee, ik zeg dat het niet relevant is of de VS iemand als terrorist ziet.quote:Dus wat je in feite zegt is, het steunen van benoemde terroristen valt te rechtvaardigen?
Als de VS dat met MLK deed, Syrie met Ocalan, dan moet je toch wel zeker begrip hebben voor het idee dat Erdogan 'terroristen' steunt?
Zoals ik eerder al zei, als er net zo veel steun aan terroristen in Turkije was gegeven als aan terroristen in Syrië zou er net zo goed een oorlog zijn in Turkije.quote:Waar Assad nog uberhaupt keihard moet knokken om de macht te behouden die hij over heeft, gaat Turkije alweer naar de volgende verkiezingen. Gezi en Syrie zou pas vergelijkbaar zijn geweest als er geen burgeroorlog in Syrie was begonnen.
Als Erdogan aandeel heeft in de dood van een onschuldig persoon, gun ik hem niets minder ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:54 schreef reza1 het volgende:
[..]
Maar jij wenst Erdogan nu dus de kanker? Of toch niet?
Goed, andere type gevechtsvliegtuigen danquote:Jij hebt geheime nieuwe informatie waar uit blijkt dat Syrië F-16's heeft?![]()
Als er duizenden mensen zijn gedood om een paar misdadigers te pakken, zie ik dat als een genocide ja. Of je nou Piet, Hasan of Umbuktu bombardeerd zal mij een worst wezen.quote:Maar waren de bombardementen door de geallieerder in WO2 ook genocide dan? En de aanvallen van de VS en co op ISIS in Syrië en Irak?
Vraag dat eens aan de nabestaanden, ga professioneel lobbyen en voor je het weet heb je beet hoor. Sterker nog, als je steun voor genocide geroep wilt hebben, genoeg mensen claimen dat Assad vandaag de dag genocide pleegt.quote:Vrijwel niemand ziet dat als genocide.
1. De mensen en groepen die Erdogan openlijk steunt, zeggen dat niet.quote:Nee, ik zeg dat het niet relevant is of de VS iemand als terrorist ziet.
De terroristen die Erdogan steunt zeggen zelf dat ze een genocide willen op alawieten, dus dat is nogal een andere case dan MLK of de PKK.
Neuh, steun voor separatisten of het breken van het huidige Turkije zal je alleen bij de HDP vinden, niet bij CHP of MHP en hun achterban en basis van speculatie kunnen we alle kanten op, kan net zo goed zeggen dat als Assad per direct was opgestapt of Assad geen steun van Iran / Rusland kreeg er nooit zo een bloedbad geweest zou zijn.quote:Zoals ik eerder al zei, als er net zo veel steun aan terroristen in Turkije was gegeven als aan terroristen in Syrië zou er net zo goed een oorlog zijn in Turkije.
Denken dat ISIS iets nieuws is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
twitter:IraqiSecurity twitterde op woensdag 13-05-2015 om 13:29:20TOS-1A MRL systems last week, T-72 tanks this week... #Russia doesn't mess around with #Iraq. We give them $, they give us what we need. ? reageer retweet
twitter:green_lemonnn twitterde op woensdag 13-05-2015 om 10:40:26#Iraq #Breaking New shipment of Russian T-72 arrived in Um Qasr port last night. 12 delivered, more to come. http://t.co/LoBrtHa8om reageer retweet
twitter:AlshehmaniA twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 20:17:54When the spread of Shiaism scares people more than the lack of clean water and unrelenting poverty. #Somalia http://t.co/l6UXlPF1Gn reageer retweet
Hebben zulke mensen serieus niks beters te doen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:33 schreef reza1 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AlshehmaniA twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 20:17:54When the spread of Shiaism scares people more than the lack of clean water and unrelenting poverty. #Somalia http://t.co/l6UXlPF1Gn reageer retweet
@MojAliMasood: Sunni extremists target Shia pilgrims killing 19 in Baghdad, Iraqquote:Op donderdag 14 mei 2015 03:02 schreef vigen98 het volgende:
https://twitter.com/Assyriansoul/status/598654404452032512
Ik vraag me af waarom
twitter:MojAliMasood twitterde op donderdag 14-05-2015 om 03:11:43Pay attention to subtle biases in tweet by Journos/Analysts "Shias attack Sunnis" & "ISIS attack Shias" - Notice the word Sunnis is omitted reageer retweet
twitter:IraqiSecurity twitterde op donderdag 14-05-2015 om 02:42:55Events in #Baghdad: Shi'a pilgrims were fired upon from Sunni areas (some say a mosque). Several casualties among pilgrims. Rioting ensued. reageer retweet
twitter:IraqiSecurity twitterde op donderdag 14-05-2015 om 02:50:09Interesting to see certain analysts piping up tonight re: Baghdad events. Around 2 dozen Shi'a pilgrims blown up yesterday? Nothing. reageer retweet
twitter:IraqiSecurity twitterde op donderdag 14-05-2015 om 02:53:36#Iraq's Shi'a have shown amazing restraint in the face of repetitive and flagrant provocations, massacres, endless bombings. Don't forget. reageer retweet
twitter:SlemaniTimes twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 12:42:472 brand new Lamborghini Gallardo's have arrived at the Sari Rash compound of the Barzani family in #Erbil. #KDP #KRG http://t.co/nWXWHCttGz reageer retweet
Mooie auto's. Dat kan je betalen als je president bent. Het zou wat zijn als je je eigen geld niet eens mocht uitgeven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 07:19 schreef reza1 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SlemaniTimes twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 12:42:472 brand new Lamborghini Gallardo's have arrived at the Sari Rash compound of the Barzani family in #Erbil. #KDP #KRG http://t.co/nWXWHCttGz reageer retweet
Nope. Grootste aantal doden in de Irakoorlog komt door het sektarische conflict, VS zelf is maar betrokken bij 100 a 200 000 doden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:07 schreef Triggershot het volgende:
- VS is bezig geweest met een genocide in Afghanistan en Irak.
Turkije heeft geen genocide gepleegd op Koerden(al is bijv. Dersim nog bespreekbaar), wel een etnocide. Hier staan meerdere wetenschappers achter, waaronder Nederlandse.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:07 schreef Triggershot het volgende:
- Turkije wordt zelfs verweten om een genocide te plegen op de Koerden met bombardementen op de PKK.
Hij krijgt het hoogste salarissen van alle presidenten en koningen in de wereld, daarnaast krijgt dequote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Mooie auto's. Dat kan je betalen als je president bent. Het zou wat zijn als je je eigen geld niet eens mocht uitgeven.
twitter:Zinvor twitterde op donderdag 14-05-2015 om 03:08:26If Maliki hadn't marginalized Pakistan's Wahhabis, 47 Pakistani Shia bus passengers wouldn't have been killed today. http://t.co/BxrqH7COun reageer retweet
twitter:Raqqa_Sl twitterde op woensdag 13-05-2015 om 19:07:37#ISIS executed a three man in #Nineveh in #Iraq on charges of spying for iraqi goverment http://t.co/oSWEvC3go0 reageer retweet
wat een bullshit zeg, de Saudische koning heeft vrijwel alles in Saudi in bezit. Plus heeft grote aandelen in grote multinationals. En Khadaffi had bijna al het goud en geld van Libie in bezit, er waren amper Libische miljonairs omdat Khadaffi bijna alles nationaliseerde. En dan heb ik het niet eens over de emirs van Qatar en VAE. Of Erdogan, die meer dan 3 miljard heeft gestolen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:40 schreef reza1 het volgende:
[..]
Hij krijgt het hoogste salarissen van alle presidenten en koningen in de wereld, daarnaast krijgt de
Barzani famillie ook nogal allerlei inkomsten via corrupte bedrijven.
http://www.ekurd.net/mismas/articles/misc2013/5/govt2181.htm
---------quote:Ayatollah Ali Khamenei, Iran's supreme leader, controls a financial empire worth an estimated US$95 billion (£60 billion) - far greater than the wealth accumulated by the late shah, the deposed pro-Western monarch.
Assets often based on property seizures have been acquired by an organisation called Headquarters for Executing the Order of the Imam [shortened to Setad in Farsi] under Ayatollah Khamenei's authority and helping to tighten his grip on his power, according to Reuters.
A six-month investigation by the news agency showed that Setad - originally founded by the late Ayatollah Ruollah Khomeini, spiritual leader of Iran's Islamic revolution - had expanded into a "business juggernaut" in the past six years, to hold stakes in every sector of the Iranian economy. This included finance, oil, telecommunications, production of contraception pills and even ostrich farming.
95 miljard dollar. Damn, en ik dacht dat Bill gates veel had. Hij is jaloers op de richAyatollah.quote:Setad has amassed a giant portfolio of real estate by claiming in Iranian courts, sometimes falsely, that the properties are abandoned. The organization now holds a court-ordered monopoly on taking property in the name of the supreme leader, and regularly sells the seized properties at auction or seeks to extract payments from the original owners.
The supreme leader also oversaw the creation of a body of legal rulings and executive orders that enabled and safeguarded Setad's asset acquisitions. "No supervisory organization can question its property," said Naghi Mahmoudi, an Iranian lawyer who left Iran in 2010 and now lives in Germany.
Khamenei's grip on Iran's politics and its military forces has been apparent for years. The investigation into Setad shows that there is a third dimension to his power: economic might. The revenue stream generated by Setad helps explain why Khamenei has not only held on for 24 years but also in some ways has more control than even his revered predecessor. Setad gives him the financial means to operate independently of parliament and the national budget, insulating him from Iran's messy factional infighting.
Washington has acknowledged Setad's importance. In June, the Treasury Department imposed sanctions on Setad and some of its corporate holdings, calling the organization "a massive network of front companies hiding assets on behalf of … Iran's leadership." The companies generate billions of dollars in revenue a year, the department stated, but it did not offer a detailed accounting.
Khumsquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:20 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik miste trouwens iemand, de OpperAyatollah:
Ayatollah Ali Khamenei controls £60 billion financial empire, report says
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:41 schreef reza1 het volgende:
twitter:Zinvor twitterde op donderdag 14-05-2015 om 03:08:26If Maliki hadn't marginalized Pakistan's Wahhabis, 47 Pakistani Shia bus passengers wouldn't have been killed today. http://t.co/BxrqH7COun reageer retweet
Ahlul Soennah wordt ook in pakistan vermoord door shia! daarom zijn ze zwaar geradicaliseerd en krijg je dit soort tegenreacties helaas. #stopiranmeddlingintosunniaffairsquote:
Helaas zijn er mensen die dergelijke onzin echt geloven. Triest dat het alleen maar sektarischer wordt, vooral dankzij de verspreiding van het salafisme. Het sektarisme is alleen maar in het voordeel van de vijand.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:27 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ahlul Soennah wordt ook in pakistan vermoord door shia! daarom zijn ze zwaar geradicaliseerd en krijg je dit soort tegenreacties helaas. #stopiranmeddlingintosunniaffairs
Sectarian violence in Pakistan refers to attacks against people and places in Pakistan motivated by antagonism toward the target's sect, usually a religious group. Targets in Pakistan include the Sunni, Shia,[1] and the small Ahmadi, Hindu and Christian religious groups. As many as 4,000 people are estimated to have been killed in Shia-Sunni sectarian fighting in Pakistan between 1987–2007.[2] And since 2008 "thousands of Shia" have been killed by Sunni extremists according to the human rights group Human Rights Watch.[3] Human Rights Watch also states that in 2011 and 2012 Pakistan minority groups Hindus, Ahmadi, and Christians "faced unprecedented insecurity and persecution in the country".[4][5] Attacks on Sufi shrines by Salafi have also been reported.[6][7]quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:27 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ahlul Soennah wordt ook in pakistan vermoord door shia! daarom zijn ze zwaar geradicaliseerd en krijg je dit soort tegenreacties helaas. #stopiranmeddlingintosunniaffairs
Deze draaien goed nu:quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:33 schreef al-qahira het volgende:
Helaas zijn er mensen die dergelijke onzin echt geloven. Triest dat het alleen maar sektarischer wordt, vooral dankzij de verspreiding van het salafisme. Het sektarisme is alleen maar in het voordeel van de vijand.
quote:
Moet een drukke bedoening zijn voor Allah gezien al die verzoeken van salafisten om Sjiieten kanker te geven, hun kinderen wees te maken en weet ik veel wat. Frustraties zitten diep.quote:
Met trillend vingertjequote:
Vertel dat maar aan Israel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:58 schreef pietba het volgende:
Lijkt me geen toeval dat al het moslimterrorisme soenitisch is en geen enkel sjiitisch.
Maar ik bemoei niet.
Gezien Hamas als terroristisch wordt gezienquote:
Hamas is damn right een terreurbeweging ja, maar dat doet niets aan de onzin die je net probeerde te verkopen in je vorige reactie.quote:Als Hezbollah terrorisme is Hamas dat al helemaal.
En hoeveel doden heeft Hamas al wel niet veroorzaakt? Minimaal 2200 doden, eens?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien Hamas als terroristisch wordt gezien
En Erdogan Hamas steunt: Ja.
[..]
Hamas is damn right een terreurbeweging ja, maar dat doet niets aan de onzin die je net probeerde te verkopen in je vorige reactie.
Geen idee, 1 dode is al genoeg om je uit te maken voor terrorist(isch), maar goed, je punt is, op grond van statistiek, dat Hezbollah mogelijkerwijs minder heeft zijn ze terrorist-light ofzo?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:16 schreef pietba het volgende:
[..]
En hoeveel doden heeft Hamas al wel niet veroorzaakt? Minimaal 2200 doden, eens?
Nee, je zei een keer in het Syrië topic dat als Erdogan 1% van de doden zou hebben veroorzaakt die Assad heeft veroorzaakt je hem al zou vervloeken. Er zijn 220.000 doden gevallen in de oorlog in Syrie, dus als Hamas 2.200 doden zou hebben veroorzaakt zou je Erdogan nu moeten vervloeken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, 1 dode is al genoeg om je uit te maken voor terrorist(isch), maar goed, je punt is, op grond van statistiek, dat Hezbollah mogelijkerwijs minder heeft zijn ze terrorist-light ofzo?
* Triggershot vervloekt Erdoganquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:23 schreef pietba het volgende:
[..]
Nee, je zei een keer in het Syrië topic dat als Erdogan 1% van de doden zou hebben veroorzaakt die Assad heeft veroorzaakt je hem al zou vervloeken. Er zijn 220.000 doden gevallen in de oorlog in Syrie, dus als Hamas 2.200 doden zou hebben veroorzaakt zou je Erdogan nu moeten vervloeken.
Je gaat niet in op mijn punt in, was vast te confronterend.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
* Triggershot vervloekt Erdogan
Gast Erdogan en mijn vervloeken van Erdogan heeft dus niets te maken met bullshit wat je verkondigt dat al het moslim-terreur Soennitisch is.![]()
Ik ga niet in op jouw punt? jij gaat compleet voorbij aan je eigen stelling. Ben je misschien niet in de war en was dat niet te confronterend voor je misschien?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:26 schreef pietba het volgende:
[..]
Je gaat niet in op mijn punt in, was vast te confronterend.
Nee, heeft er weinig mee te maken ik zag alleen wat hypocrisie.
Aldus degene die begon over sektarische gebondenheid toen je het niet met mij eens was, ook nog eens terwijl helemaal geen sekstarisch gebondenheid heb met Assad.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga niet in op jouw punt? jij gaat compleet voorbij aan je eigen stelling. Ben je misschien niet in de war en was dat niet te confronterend voor je misschien?
Ik begrijp dat je de behoefte hebt om van onderwerp te veranderen als je wordt weerlegd, maar dat Erdogan de kanker mag krijgen heb ik al minimaal 5/6 x gezegd
zwaar terroristischquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:36 schreef IPA35 het volgende:
Hezbollah is geen terroristische organisatie.
Hij heeft wel gelijk, je kunt nu wel fuck Erdo zeggen maar daarna ga je weer vrolijk verder met hem verdedigen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:35 schreef Triggershot het volgende:
User A : Al het moslimterreur is Soenitisch
User B : Bullshit ---> Hezbollah
User A : Voorbeeld Soennitisch terror, voorbeeld terreur steunend Soenitisch leider.
User B : Ja terroristisch, fok die leider, maar je stelling is alsnog bullshit.
User A: Hypocrisie, te confronterend, punt vermijden boehoeboeoeeeee Erdogan boeehoeoeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus, waarop worden sommige mensen die op mij reageren geselecteerd, een collectief uitdaging van het IQ?
quote:Op zondag 10 mei 2015 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was een grapje, hij had zelf opgehangen moeten worden.
Haten op Erdogan.
Hain.
quote:
Niets mis met Erdogan hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:44 schreef reza1 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, je kunt nu wel fuck Erdo zeggen maar daarna ga je weer vrolijk verder met hem verdedigen.
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:45 schreef Montana_ir het volgende:
[..]![]()
Bij deze gast zie je geen haat ,zoals je bij de Salafisten ziet. Als Iran hem wat geld geeft dan begint ie morgen over Saudi Arabie te lullen. Je weet Egyptenaren doen alles voor geld lol
quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:58 schreef pietba het volgende:
Lijkt me geen toeval dat al het moslimterrorisme soenitisch is en geen enkel sjiitisch.
Maar ik bemoei niet.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:36 schreef IPA35 het volgende:
Hezbollah is geen terroristische organisatie.
Klopt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
![]()
Akhie wallah dat is het grootste probleem bij Shaab al Arabi.
Lolquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe je nou Soedjoed voor een Marxistisch beweging?
PKK is allang niet meer marxistisch hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe je nou Soedjoed voor een Marxistisch beweging?
Niet alleen meer, ze hebben nooit afstand genomen van het Marxisme. Sterker nog in het partijprogramma van de HDP zie je zelfs Marxistische invloeden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:52 schreef reza1 het volgende:
[..]
PKK is allang niet meer marxistisch hoor.
“THE new PKK is quite different from the old PKK,” says Cemal Bayik, a co-founder of the Kurdistan Workers’ Party who heads the movement at its guerrilla headquarters in the rugged, snow-covered Qandil mountains where the borders of Iraq, Iran and Turkey converge. He dismisses its doctrinaire Marxist-Leninist past, and now says, “We reject class dictatorship and we reject dictatorship of the party.”quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet alleen meer, ze hebben nooit afstand genomen van het Marxisme. Sterker nog in het partijprogramma van de HDP zie je zelfs Marxistische invloeden.
Invloeden....., ze zijn niet alleen Marxistisch meer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:58 schreef reza1 het volgende:
[..]
“THE new PKK is quite different from the old PKK,” says Cemal Bayik, a co-founder of the Kurdistan Workers’ Party who heads the movement at its guerrilla headquarters in the rugged, snow-covered Qandil mountains where the borders of Iraq, Iran and Turkey converge. He dismisses its doctrinaire Marxist-Leninist past, and now says, “We reject class dictatorship and we reject dictatorship of the party.”
Je bent volgens mij niet heel erg op de hoogte van de recente ontwikkelingen tussen de PKK en Erdogan? De vredesgesprekken worden als een groot succes van Erdogan beschouwd, iets wat zijn positie sterker heeft gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:18 schreef reza1 het volgende:
Ach, zo lang ze het Erdolf regime maar destabiliseren vind ik het goed.
Erdolf is toch niet serieus met die vredesonderhandelingen, als Erdolf nog aan de macht blijft na de "verkiezingen" komt er weer een nieuwe oorlog.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent volgens mij niet heel erg op de hoogte van de recente ontwikkelingen tussen de PKK en Erdogan? De vredesgesprekken worden als een groot succes van Erdogan beschouwd, iets wat zijn positie sterker heeft gemaakt.
Je bent dus echt niet op de hoogte van de recente ontwikkelingen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:25 schreef reza1 het volgende:
[..]
Erdolf is toch niet serieus met die vredesonderhandelingen, als Erdolf nog aan de macht blijft na de "verkiezingen" komt er weer een nieuwe oorlog.
http://www.al-monitor.com(...)arewell-to-arms.html
De president heeft in theorie bijna geen macht, Erdogan heeft dat alleen omdat hij dictator van de AKP is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent dus echt niet op de hoogte van de recente ontwikkelingen.
Erdogan is een president, de komende parlementsverkiezingen tasten zijn macht niet aan.
Daarnaast kom je ironisch gezien met een opiniestukje.
Er is geen machtiger positie in Turkije dan de presidentschap, zeker niet in 'theorie'quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:31 schreef reza1 het volgende:
[..]
De president heeft in theorie bijna geen macht, Erdogan heeft dat alleen omdat hij dictator van de AKP is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast beginnen over 'verkiezingen' en 'dictatorschap' als aanhanger van Assad moet vrij uniek zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2015 20:40:19 ]
Ik heb zowel verkiezingen in Turkije als in Syrië meegemaakt, zowel in Turkije als in Syrië gewoond toen jij nog 8 was. Laten we het daar maar op houden dan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:46 schreef reza1 het volgende:
Als Erdogan aanhanger is dat ook wel ironisch.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:24 schreef pietba het volgende:
[..]
Dit, gewoon een sterke leider die voor zijn volk opkomt zoals Poetin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |