Omdat ik een onderscheid maak in 'kindermishandeling' wanneer het een draai om de oor is of vekrachting zeg maar, die nuance zie ik dan weer. Maar goed, ik had het niet over Erdogan, ik heb het over ISIS / Shia militie.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:27 schreef reza1 het volgende:
[..]
Waarom verdedig je Erdogan dan als je Amensty gelooft?
Niet meer klagen over dat Assad demonstranten zou hebben aangevallen dan he, Amensty zegt dat ook over Erdogan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat ik een onderscheid maak in 'kindermishandeling' wanneer het een draai om de oor is of vekrachting zeg maar, die nuance zie ik dan weer. Maar goed, ik had het niet over Erdogan, ik heb het over ISIS / Shia militie.
Daarnaast zei ik niet dat ik Amnesty geloof, het is een rapport, een berichtgeving, een bron, kritissch naar kijken, in twijfel brengen, prima, ik was er niet, dus kan het zelf niet verifieren, ik weet alleen dat er claims, berichtgevingen, rapporten over vergelijkbare daden zijn van de andere kant.
Amnesty heeft het daar over schendingen van mensenrechten, bij Assad gaat het gewoon over slachtingen, doden, martelen, verkrachten etc, goeie vergelijking.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:38 schreef reza1 het volgende:
[..]
Niet meer klagen over dat Assad demonstranten zou hebben aangevallen dan he, Amensty zegt dat ook over Turkije.
Er zijn niet alleen claims enz. over de andere kant, de daden van ISIS zijn duidelijk net als dat veel met ze collaboreerde.
Bij Erdogan gaat het ook over doden als je mijn link goed leest.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:43 schreef Triggershot het volgende:
Amnesty heeft het daar over schendingen van mensenrechten, bij Assad gaat het gewoon over slachtingen, doden, martelen, verkrachten etc, goeie vergelijking.
Als je mijn link leest zie je dit:quote:ik ben nog altijd kritischer over Erdogan, dan jij over Assad, het enige voorbeeld die je in een discussie hierover wist teweeg te brengen, was een die ik onder meer inkopte van een jongen wat overleden is door een traangasbusje richting z'n hoofd.
quote:Three people, all demonstrators, died as a result of the abusive use of force by police, the report says.
Jij ziet de misdaden van Erdogan echter niet, in Syrië is hij verantwoordelijk voor duizenden doden als gevolg van zijn steun aan terrorisme in Syrië. Ook in Libië is hij verantwoordelijk voor steun aan terroristen en daarmee velen doden, en dat bedoel ik niet tegen Gaddafi maar tegen de internationaal erkende overheid die nu gevlucht is naar Tobruk.quote:Maar nogmaals, fuck Erdogan als hij ook maar 1% heeft gedaan van het bloed wat Assad aan z'n handen heeft.![]()
Nee, doe jij ook niet over Erdogan behalve dan als je nu gaat zeggen dat Erdogan de kanker mag krijgen vanwege die drie doden volgens Amnesty.quote:Zeg gewoon dat Assad de kanker mag krijgen als er door zijn milities ook maar een onschuldige Soeniet is gedood en ik ben content.
twitter:IraqiExpat twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 17:33:35Local Iraqi Sunni Arabs abducted all the Yazidi girls for ISIS to rape - is that how a "marginalised" group behaves? http://t.co/anZaAsm0FH reageer retweet
Als we uitgaan van 1 procent van de 200000 doden die op conto van Assad worden toegeschreven, 2000 dus, dan fuck Erdogan dus. Die heeft er indirect echt wel schuld aan dat 2000 mensen zijn gestorven door het bewapenen en faciliteren van 'gematigde' rebellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar nogmaals, fuck Erdogan als hij ook maar 1% heeft gedaan van het bloed wat Assad aan z'n handen heeft.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:43 schreef Triggershot het volgende:
er zijn ook redelijk wat video's waarin Sjieten met onthoofde koppen voetballen
Iedereen weet dit al lang en breed. Alsof 1 of andere gare Checheen weet in welk dorpje de mooiste Jezidi meisjes zitten. Het waren helaas hun Arabische soennitische buren die ze verraden hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:09 schreef reza1 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:IraqiExpat twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 17:33:35Local Iraqi Sunni Arabs abducted all the Yazidi girls for ISIS to rape - is that how a "marginalised" group behaves? http://t.co/anZaAsm0FH reageer retweet
[ afbeelding ]
Even serieus, jij denkt toch hopelijk niet dat Ik Assad zou bekritiseren omdat er een handjevol mensen zijn gedood bij stuk over 4/5 protestenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef reza1 het volgende:
[..]
Bij Erdogan gaat het ook over doden als je mijn link goed leest.
Maar jij klaagde net zo goed over doden in demonstratie in Syrië door Assad, dus kunnen we die vergelijking prima maken.
Als je mijn link leest zie je dit:
Daarover verschillen de lezingen nogal he? Een ander lezing zou zijn dat als Erdogan zweeg hij een bloeddorstig dictator zou steunen en zich daarbij zou scharen, men zou dat net zo goed als een misdaad zien, sterker nog, volgens dezelfde lezing was Vader Assad dan sowieso een terrorist omdat hij de PKK steunde in de strijd tegen Turkije en zoon Assad de Iraakse rebellen hielp tegen de Verenigde Staten. Zie jij die dan wel?quote:Jij ziet de misdaden van Erdogan echter niet, in Syrië is hij verantwoordelijk voor duizenden doden als gevolg van zijn steun aan terrorisme in Syrië. Ook in Libië is hij verantwoordelijk voor steun aan terroristen en daarmee velen doden, en dat bedoel ik niet tegen Gaddafi maar tegen de internationaal erkende overheid die nu gevlucht is naar Tobruk.
Dat denk jijquote:Nee, doe jij ook niet over Erdogan behalve dan als je nu gaat zeggen dat Erdogan de kanker mag krijgen vanwege die drie doden volgens Amnesty.
Precies, fuck Erdogan als er door hem onschuldig bloeit vloeit. Vergeet 1% van 200.000, al is het 1% van 2000.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:14 schreef primakov het volgende:
[..]
Als we uitgaan van 1 procent van de 200000 doden die op conto van Assad worden toegeschreven, 2000 dus, dan fuck Erdogan dus. Die heeft er indirect echt wel schuld aan dat 2000 mensen zijn gestorven door het bewapenen en faciliteren van 'gematigde' rebellen.
Het is het argument wat aanhangers van de terroristen gebruiken om het goed te praten dat men begon met terrorisme tegen de Syrische staat. Assad vermoord vreedzame demonstranten!!111quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:43 schreef Triggershot het volgende:
Even serieus, jij denkt toch hopelijk niet dat Ik Assad zou bekritiseren omdat er een handjevol mensen zijn gedood bij stuk over 4/5 protesten?
Dat doe ik ook helemaal niet, ik vergelijk de demonstraties in Syrië met die in Turkije. Als al die landen die nu terrorisme in Syrië steunen dat in Turkije gedaan zouden hebben zou er in Turkije ook een soortgelijke oorlog zijn.quote:In Syrie heerst er momenteel een burgeroorlog waarbij een deel van het volk tegen hem is gekeerd, (inter)nationaal mensen zijn opgezadeld voor zijn aftreden, duizenden troepen zijn gedeserteerd en tegen hem zijn gaan strijden, miljoenen vluchtelingen, tig% kwijt van controle in zijn land en bevolking, dat is op geen enkele manier te vergelijken met de Gezi protesten, zelfs niet Gezi + PKK gecobineerd in 30 jaar tijd.
Neutraal zijn betekent inderdaad Assad steunen.quote:Daarover verschillen de lezingen nogal he? Een ander lezing zou zijn dat als Erdogan zweeg hij een bloeddorstig dictator zou steunen en zich daarbij zou scharen,
Nee hoor, het staat niet vast dat de PKK terroristisch is.quote:volgens dezelfde lezing was Vader Assad dan sowieso een terrorist omdat hij de PKK steunde in de strijd tegen Turkije en zoon Assad de Iraakse rebellen hielp tegen de Verenigde Staten
Reageer op wat ik zeg en niet dat iemand anders roept. Ik sta voor mijn woorden, niet voor die van een ander. Assad dood burgers in overvloed met zijn bombardementen, al voor er zoiets was als Daesh.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:03 schreef reza1 het volgende:
[..]
Het is het argument wat aanhangers van de terroristen gebruiken om het goed te praten dat men begon met terrorisme tegen de Syrische staat. Assad vermoord vreedzame demonstranten!!111
De protesten in Turkije waren voor het bewaren van een park, tegen een winkelcentrum en vliegveld en dat hij daarin zijn zin 'dictatoriaal' doorvoerde, niet dat ze meer vrijheden wilden, zeker geen protesten die na demonstraties is uitgelopen in een burgeroorlog / gewapend verzet tegen de staat / Erdogan. Al helemaal niet dat er gevechtsvliegtuigen zijn ingezet tegen de burger.quote:Dat doe ik ook helemaal niet, ik vergelijk de demonstraties in Syrië met die in Turkije. Als al die landen die nu terrorisme in Syrië steunen dat in Turkije gedaan zouden hebben zou er in Turkije ook een soortgelijke oorlog zijn.
Hoe ben je precies neutraal dan, je bent of voor democratisering of tegen, je benoemt of de burgerdoden of negeert ze, beide is een standpunt innemen.quote:Neutraal zijn betekent inderdaad Assad steunen.![]()
Ironisch dat er toen al een genocide was op de burger van de staat, maar goed, zolang jouw bloed veilig in jouw lichaam stroomt en de enige explosieven die wij hier zien vuurwerk is, is het natuurlijk maar een ver van mijn bed show.quote:Je helpt ook echt het Syrische volk tegen een "bloeddorstig dicator" door clubjes te gaan steunen die een genocide wil op minderheden.
Voor Turkije, de EU en VS is PKK terroristisch, voor Turkije al vanaf het moment van ontstaan, nooit een intern discussie over geweest, waarbij de PKK genoten heeft van een langdurig steun van vader Assad.quote:Nee hoor, het staat niet vast dat de PKK terroristisch is.
In 2007 was de Iraakse regering al internationaal erkend hoor, zelfs door Syrie. Niet te vergeten dat Syrie zelf decennialang Libanon heeft belegerd, een internationaal erkend regering en of het waar is -Allah alem- maar verantwoordelijk wordt gehouden voor de dood van Hariri.quote:Rebellen steunen tegen een illegale Amerikaanse bezetting van een land is heel wat anders dan rebellen steunen tegen de internationaal erkende regering van een land.
Je krijgt het niet over je lippen toetsenbord he?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:43 schreef Triggershot het volgende:
Zeg gewoon dat Assad de kanker mag krijgen als er door zijn milities ook maar een onschuldige Soeniet is gedood en ik ben content.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:43 schreef Triggershot het volgende:
er zijn ook redelijk wat video's waarin Sjieten met onthoofde koppen voetballen
2.quote:
http://www.liveleak.com/view?i=894_1410141587quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.duidelijk nsfw.
de FIFA weigerde ze dus niet alle voetbalregels zijn 100% nageleefd.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2015 20:44:12 ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=894_1410141587
en :Ik zie niemand met onthoofde koppen voetballen .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.duidelijk nsfw.
de FIFA weigerde ze dus niet alle voetbalregels zijn 100% nageleefd.
Ja, zie de FIFA toelichting, of dacht jij echt een soccer match?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:55 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Ik zie niemand met onthoofde koppen voetballen .
Zwaar NSFW !!!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, zie de FIFA toelichting, of dacht jij echt een soccer match?
ja oke je hebt gelijk, er tegen schoppen is veel erger dan er op staan / onder je zool te nemen. Ik heb serieus nog op de twitter feeds koppenschoppers gezien die vervolgens de naam van Zahra en Hussein besmeuren, maar kan niet vinden nu.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:02 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Zwaar NSFW !!!
Soennieten met onthoofde koppen voetballen:
Ook onthoofdingen komt zelden voor bij Shia Milities. Je kan max 8 video's vinden. Persoonlijk vind ik het niet erg dat ze Salafi terroristen onthoofden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja oke je hebt gelijk, er tegen schoppen is veel erger dan er op staan / onder je zool te nemen. Ik heb serieus nog op de twitter feeds koppenschoppers gezien die vervolgens de naam van Zahra en Hussein besmeuren, maar kan niet vinden nu.
Onder de georganiseerde en gedisciplineerde Iraanse / Hezbollah troepen zal het sowieso nihil voorkomen, maar de tribale stammen zijn daar serieus geen haar beter in. Het is meer dat de ISIS het een soort trademark heeft gemaakt, maar het gebeurd, dat is het punt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:16 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Ook onthoofdingen komt zelden voor bij Shia Milities. Je kan max 8 video's vinden. Persoonlijk vind ik het niet erg dat ze Salafi terroristen onthoofden.
Eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder de georganiseerde en gedisciplineerde Iraanse / Hezbollah troepen zal het sowieso nihil voorkomen, maar de tribale stammen zijn daar serieus geen haar beter in. Het is meer dat de ISIS het een soort trademark heeft gemaakt, maar het gebeurd, dat is het punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |