abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152588944
Kennelijk is Abu Alaa al-Afari toch niet dood. Is volgens mij wel vaker voorgekomen dat de Irakese regering te voorbarig was met het doodverklaren van terroristen.

US denies reports it killed deputy head of ISIL in Iraq
pi_152588969
quote:
4s.gif Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Mooie auto's. Dat kan je betalen als je president bent. Het zou wat zijn als je je eigen geld niet eens mocht uitgeven. :')
Hij krijgt het hoogste salarissen van alle presidenten en koningen in de wereld, daarnaast krijgt de
Barzani famillie ook nogal allerlei inkomsten via corrupte bedrijven.
http://www.ekurd.net/mismas/articles/misc2013/5/govt2181.htm
pi_152589000
Zinvor twitterde op donderdag 14-05-2015 om 03:08:26 If Maliki hadn't marginalized Pakistan's Wahhabis, 47 Pakistani Shia bus passengers wouldn't have been killed today. http://t.co/BxrqH7COun reageer retweet
  donderdag 14 mei 2015 @ 12:49:37 #244
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152589188
Raqqa_Sl twitterde op woensdag 13-05-2015 om 19:07:37 #ISIS executed a three man in #Nineveh in #Iraq on charges of spying for iraqi goverment http://t.co/oSWEvC3go0 reageer retweet

Say what?
pi_152589706
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 12:40 schreef reza1 het volgende:

[..]

Hij krijgt het hoogste salarissen van alle presidenten en koningen in de wereld, daarnaast krijgt de
Barzani famillie ook nogal allerlei inkomsten via corrupte bedrijven.
http://www.ekurd.net/mismas/articles/misc2013/5/govt2181.htm
wat een bullshit zeg, de Saudische koning heeft vrijwel alles in Saudi in bezit. Plus heeft grote aandelen in grote multinationals. En Khadaffi had bijna al het goud en geld van Libie in bezit, er waren amper Libische miljonairs omdat Khadaffi bijna alles nationaliseerde. En dan heb ik het niet eens over de emirs van Qatar en VAE. Of Erdogan, die meer dan 3 miljard heeft gestolen.
#freefrederike
pi_152589981
Ik miste trouwens iemand, de OpperAyatollah:

Ayatollah Ali Khamenei controls £60 billion financial empire, report says

quote:
Ayatollah Ali Khamenei, Iran's supreme leader, controls a financial empire worth an estimated US$95 billion (£60 billion) - far greater than the wealth accumulated by the late shah, the deposed pro-Western monarch.

Assets often based on property seizures have been acquired by an organisation called Headquarters for Executing the Order of the Imam [shortened to Setad in Farsi] under Ayatollah Khamenei's authority and helping to tighten his grip on his power, according to Reuters.

A six-month investigation by the news agency showed that Setad - originally founded by the late Ayatollah Ruollah Khomeini, spiritual leader of Iran's Islamic revolution - had expanded into a "business juggernaut" in the past six years, to hold stakes in every sector of the Iranian economy. This included finance, oil, telecommunications, production of contraception pills and even ostrich farming.
---------

Khamenei controls massive financial empire built on property seizures

quote:
Setad has amassed a giant portfolio of real estate by claiming in Iranian courts, sometimes falsely, that the properties are abandoned. The organization now holds a court-ordered monopoly on taking property in the name of the supreme leader, and regularly sells the seized properties at auction or seeks to extract payments from the original owners.

The supreme leader also oversaw the creation of a body of legal rulings and executive orders that enabled and safeguarded Setad's asset acquisitions. "No supervisory organization can question its property," said Naghi Mahmoudi, an Iranian lawyer who left Iran in 2010 and now lives in Germany.

Khamenei's grip on Iran's politics and its military forces has been apparent for years. The investigation into Setad shows that there is a third dimension to his power: economic might. The revenue stream generated by Setad helps explain why Khamenei has not only held on for 24 years but also in some ways has more control than even his revered predecessor. Setad gives him the financial means to operate independently of parliament and the national budget, insulating him from Iran's messy factional infighting.

Washington has acknowledged Setad's importance. In June, the Treasury Department imposed sanctions on Setad and some of its corporate holdings, calling the organization "a massive network of front companies hiding assets on behalf of … Iran's leadership." The companies generate billions of dollars in revenue a year, the department stated, but it did not offer a detailed accounting.
95 miljard dollar. Damn, en ik dacht dat Bill gates veel had. Hij is jaloers op de richAyatollah.

[ Bericht 1% gewijzigd door PizzaMizza op 14-05-2015 14:17:56 ]
#freefrederike
pi_152591201
Maar dat is toch geen reden om gebouwen af te branden...
pi_152591516
quote:
4s.gif Op donderdag 14 mei 2015 13:20 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik miste trouwens iemand, de OpperAyatollah:

Ayatollah Ali Khamenei controls £60 billion financial empire, report says

Khums _O_
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_152591617
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:16 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Khums _O_
Hij is een goede businessman. Hoe anders kom je aan 95 miljard dollar?
#freefrederike
pi_152591645
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 12:41 schreef reza1 het volgende:
Zinvor twitterde op donderdag 14-05-2015 om 03:08:26 If Maliki hadn't marginalized Pakistan's Wahhabis, 47 Pakistani Shia bus passengers wouldn't have been killed today. http://t.co/BxrqH7COun reageer retweet
_O- ^O^
pi_152591786
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:21 schreef Peunage het volgende:
_O- ^O^
Ahlul Soennah wordt ook in pakistan vermoord door shia! daarom zijn ze zwaar geradicaliseerd en krijg je dit soort tegenreacties helaas. #stopiranmeddlingintosunniaffairs
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_152591897
Marg bar Ahlul Soennah :r
#freefrederike
pi_152591955
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:27 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Ahlul Soennah wordt ook in pakistan vermoord door shia! daarom zijn ze zwaar geradicaliseerd en krijg je dit soort tegenreacties helaas. #stopiranmeddlingintosunniaffairs
Helaas zijn er mensen die dergelijke onzin echt geloven. Triest dat het alleen maar sektarischer wordt, vooral dankzij de verspreiding van het salafisme. Het sektarisme is alleen maar in het voordeel van de vijand.
pi_152592608
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:27 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Sectarian violence in Pakistan refers to attacks against people and places in Pakistan motivated by antagonism toward the target's sect, usually a religious group. Targets in Pakistan include the Sunni, Shia,[1] and the small Ahmadi, Hindu and Christian religious groups. As many as 4,000 people are estimated to have been killed in Shia-Sunni sectarian fighting in Pakistan between 1987–2007.[2] And since 2008 "thousands of Shia" have been killed by Sunni extremists according to the human rights group Human Rights Watch.[3] Human Rights Watch also states that in 2011 and 2012 Pakistan minority groups Hindus, Ahmadi, and Christians "faced unprecedented insecurity and persecution in the country".[4][5] Attacks on Sufi shrines by Salafi have also been reported.[6][7]

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Sectarianism_in_Pakistan
pi_152593696
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:33 schreef al-qahira het volgende:
Helaas zijn er mensen die dergelijke onzin echt geloven. Triest dat het alleen maar sektarischer wordt, vooral dankzij de verspreiding van het salafisme. Het sektarisme is alleen maar in het voordeel van de vijand.
Deze draaien goed nu:

Arabieren zijn altijd al goed in retoriek geweest en mooie praatjes verkopen. De "sheikh" doet ook "emotioneel" mee.
pi_152594311
quote:
Moet een drukke bedoening zijn voor Allah gezien al die verzoeken van salafisten om Sjiieten kanker te geven, hun kinderen wees te maken en weet ik veel wat. Frustraties zitten diep.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_152598318
Lijkt me geen toeval dat al het moslimterrorisme soenitisch is en geen enkel sjiitisch.

Maar ik bemoei niet.
pi_152598512
quote:
Met trillend vingertje _O- _O- _O-

Arabieren zijn hier meesters in trouwens _O_ Zo lekker emotioneel (soort van) en meesleepend :D oO/

Deze Egyptenaar is ook baaas haha _O_ _O_
pi_152598532
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:58 schreef pietba het volgende:
Lijkt me geen toeval dat al het moslimterrorisme soenitisch is en geen enkel sjiitisch.

Maar ik bemoei niet.
Vertel dat maar aan Israel. :')
pi_152598603
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vertel dat maar aan Israel. :')
Dus Erdogan steunt terrorisme? Als Hezbollah terrorisme is Hamas dat al helemaal.
pi_152598651
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:09 schreef pietba het volgende:

[..]

Dus Erdogan steunt terrorisme?
Gezien Hamas als terroristisch wordt gezien
En Erdogan Hamas steunt: Ja. :')
quote:
Als Hezbollah terrorisme is Hamas dat al helemaal.
Hamas is damn right een terreurbeweging ja, maar dat doet niets aan de onzin die je net probeerde te verkopen in je vorige reactie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2015 19:11:53 ]
pi_152598782
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gezien Hamas als terroristisch wordt gezien
En Erdogan Hamas steunt: Ja. :')

[..]

Hamas is damn right een terreurbeweging ja, maar dat doet niets aan de onzin die je net probeerde te verkopen in je vorige reactie.
En hoeveel doden heeft Hamas al wel niet veroorzaakt? Minimaal 2200 doden, eens?
pi_152598825
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:16 schreef pietba het volgende:

[..]

En hoeveel doden heeft Hamas al wel niet veroorzaakt? Minimaal 2200 doden, eens?
Geen idee, 1 dode is al genoeg om je uit te maken voor terrorist(isch), maar goed, je punt is, op grond van statistiek, dat Hezbollah mogelijkerwijs minder heeft zijn ze terrorist-light ofzo?
pi_152598972
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geen idee, 1 dode is al genoeg om je uit te maken voor terrorist(isch), maar goed, je punt is, op grond van statistiek, dat Hezbollah mogelijkerwijs minder heeft zijn ze terrorist-light ofzo?
Nee, je zei een keer in het Syrië topic dat als Erdogan 1% van de doden zou hebben veroorzaakt die Assad heeft veroorzaakt je hem al zou vervloeken. Er zijn 220.000 doden gevallen in de oorlog in Syrie, dus als Hamas 2.200 doden zou hebben veroorzaakt zou je Erdogan nu moeten vervloeken.
pi_152599031
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:23 schreef pietba het volgende:

[..]

Nee, je zei een keer in het Syrië topic dat als Erdogan 1% van de doden zou hebben veroorzaakt die Assad heeft veroorzaakt je hem al zou vervloeken. Er zijn 220.000 doden gevallen in de oorlog in Syrie, dus als Hamas 2.200 doden zou hebben veroorzaakt zou je Erdogan nu moeten vervloeken.
* Triggershot vervloekt Erdogan

Gast Erdogan en mijn vervloeken van Erdogan heeft dus niets te maken met bullshit wat je verkondigt dat al het moslim-terreur Soennitisch is. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2015 19:25:19 ]
pi_152599085
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

* Triggershot vervloekt Erdogan

Gast Erdogan en mijn vervloeken van Erdogan heeft dus niets te maken met bullshit wat je verkondigt dat al het moslim-terreur Soennitisch is. :')
Je gaat niet in op mijn punt in, was vast te confronterend.

Nee, heeft er inderdaad weinig mee te maken ik zag alleen wat hypocrisie.
pi_152599164
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:26 schreef pietba het volgende:

[..]

Je gaat niet in op mijn punt in, was vast te confronterend.

Nee, heeft er weinig mee te maken ik zag alleen wat hypocrisie.

Ik ga niet in op jouw punt? jij gaat compleet voorbij aan je eigen stelling. Ben je misschien niet in de war en was dat niet te confronterend voor je misschien?

Ik begrijp dat je de behoefte hebt om van onderwerp te veranderen als je wordt weerlegd, maar dat Erdogan de kanker mag krijgen heb ik al minimaal 5/6 x gezegd :')
pi_152599344
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ga niet in op jouw punt? jij gaat compleet voorbij aan je eigen stelling. Ben je misschien niet in de war en was dat niet te confronterend voor je misschien?

Ik begrijp dat je de behoefte hebt om van onderwerp te veranderen als je wordt weerlegd, maar dat Erdogan de kanker mag krijgen heb ik al minimaal 5/6 x gezegd :')
Aldus degene die begon over sektarische gebondenheid toen je het niet met mij eens was, ook nog eens terwijl helemaal geen sekstarisch gebondenheid heb met Assad. :')

Ik wordt niet weerlegd want Hezbollah is niet terroristisch, je verzetten tegen de bezetter is op geen enkele manier terrorisme.
Hou toch op, je verdedigt Erdogan constant. :')
pi_152599345
User A : Al het moslimterreur is Soenitisch
User B : Bullshit ---> Hezbollah

User A : Voorbeeld Soennitisch terror, voorbeeld terreur steunend Soenitisch leider.
User B : Ja terroristisch, fok die leider, maar je stelling is alsnog bullshit.

User A: Hypocrisie, te confronterend, punt vermijden boehoeboeoeeeee Erdogan boeehoeoeeee :'( :'( :'( :'( :'(

Serieus, waarop worden sommige mensen die op mij reageren geselecteerd, een collectief uitdaging van het IQ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')