Ahlul Soennah wordt ook in pakistan vermoord door shia! daarom zijn ze zwaar geradicaliseerd en krijg je dit soort tegenreacties helaas. #stopiranmeddlingintosunniaffairsquote:
Helaas zijn er mensen die dergelijke onzin echt geloven. Triest dat het alleen maar sektarischer wordt, vooral dankzij de verspreiding van het salafisme. Het sektarisme is alleen maar in het voordeel van de vijand.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:27 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ahlul Soennah wordt ook in pakistan vermoord door shia! daarom zijn ze zwaar geradicaliseerd en krijg je dit soort tegenreacties helaas. #stopiranmeddlingintosunniaffairs
Sectarian violence in Pakistan refers to attacks against people and places in Pakistan motivated by antagonism toward the target's sect, usually a religious group. Targets in Pakistan include the Sunni, Shia,[1] and the small Ahmadi, Hindu and Christian religious groups. As many as 4,000 people are estimated to have been killed in Shia-Sunni sectarian fighting in Pakistan between 1987–2007.[2] And since 2008 "thousands of Shia" have been killed by Sunni extremists according to the human rights group Human Rights Watch.[3] Human Rights Watch also states that in 2011 and 2012 Pakistan minority groups Hindus, Ahmadi, and Christians "faced unprecedented insecurity and persecution in the country".[4][5] Attacks on Sufi shrines by Salafi have also been reported.[6][7]quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:27 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ahlul Soennah wordt ook in pakistan vermoord door shia! daarom zijn ze zwaar geradicaliseerd en krijg je dit soort tegenreacties helaas. #stopiranmeddlingintosunniaffairs
Deze draaien goed nu:quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:33 schreef al-qahira het volgende:
Helaas zijn er mensen die dergelijke onzin echt geloven. Triest dat het alleen maar sektarischer wordt, vooral dankzij de verspreiding van het salafisme. Het sektarisme is alleen maar in het voordeel van de vijand.
quote:
Moet een drukke bedoening zijn voor Allah gezien al die verzoeken van salafisten om Sjiieten kanker te geven, hun kinderen wees te maken en weet ik veel wat. Frustraties zitten diep.quote:
Met trillend vingertjequote:
Vertel dat maar aan Israel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:58 schreef pietba het volgende:
Lijkt me geen toeval dat al het moslimterrorisme soenitisch is en geen enkel sjiitisch.
Maar ik bemoei niet.
Gezien Hamas als terroristisch wordt gezienquote:
Hamas is damn right een terreurbeweging ja, maar dat doet niets aan de onzin die je net probeerde te verkopen in je vorige reactie.quote:Als Hezbollah terrorisme is Hamas dat al helemaal.
En hoeveel doden heeft Hamas al wel niet veroorzaakt? Minimaal 2200 doden, eens?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien Hamas als terroristisch wordt gezien
En Erdogan Hamas steunt: Ja.
[..]
Hamas is damn right een terreurbeweging ja, maar dat doet niets aan de onzin die je net probeerde te verkopen in je vorige reactie.
Geen idee, 1 dode is al genoeg om je uit te maken voor terrorist(isch), maar goed, je punt is, op grond van statistiek, dat Hezbollah mogelijkerwijs minder heeft zijn ze terrorist-light ofzo?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:16 schreef pietba het volgende:
[..]
En hoeveel doden heeft Hamas al wel niet veroorzaakt? Minimaal 2200 doden, eens?
Nee, je zei een keer in het Syrië topic dat als Erdogan 1% van de doden zou hebben veroorzaakt die Assad heeft veroorzaakt je hem al zou vervloeken. Er zijn 220.000 doden gevallen in de oorlog in Syrie, dus als Hamas 2.200 doden zou hebben veroorzaakt zou je Erdogan nu moeten vervloeken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, 1 dode is al genoeg om je uit te maken voor terrorist(isch), maar goed, je punt is, op grond van statistiek, dat Hezbollah mogelijkerwijs minder heeft zijn ze terrorist-light ofzo?
* Triggershot vervloekt Erdoganquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:23 schreef pietba het volgende:
[..]
Nee, je zei een keer in het Syrië topic dat als Erdogan 1% van de doden zou hebben veroorzaakt die Assad heeft veroorzaakt je hem al zou vervloeken. Er zijn 220.000 doden gevallen in de oorlog in Syrie, dus als Hamas 2.200 doden zou hebben veroorzaakt zou je Erdogan nu moeten vervloeken.
Je gaat niet in op mijn punt in, was vast te confronterend.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
* Triggershot vervloekt Erdogan
Gast Erdogan en mijn vervloeken van Erdogan heeft dus niets te maken met bullshit wat je verkondigt dat al het moslim-terreur Soennitisch is.![]()
Ik ga niet in op jouw punt? jij gaat compleet voorbij aan je eigen stelling. Ben je misschien niet in de war en was dat niet te confronterend voor je misschien?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:26 schreef pietba het volgende:
[..]
Je gaat niet in op mijn punt in, was vast te confronterend.
Nee, heeft er weinig mee te maken ik zag alleen wat hypocrisie.
Aldus degene die begon over sektarische gebondenheid toen je het niet met mij eens was, ook nog eens terwijl helemaal geen sekstarisch gebondenheid heb met Assad.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga niet in op jouw punt? jij gaat compleet voorbij aan je eigen stelling. Ben je misschien niet in de war en was dat niet te confronterend voor je misschien?
Ik begrijp dat je de behoefte hebt om van onderwerp te veranderen als je wordt weerlegd, maar dat Erdogan de kanker mag krijgen heb ik al minimaal 5/6 x gezegd
zwaar terroristischquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:36 schreef IPA35 het volgende:
Hezbollah is geen terroristische organisatie.
Hij heeft wel gelijk, je kunt nu wel fuck Erdo zeggen maar daarna ga je weer vrolijk verder met hem verdedigen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:35 schreef Triggershot het volgende:
User A : Al het moslimterreur is Soenitisch
User B : Bullshit ---> Hezbollah
User A : Voorbeeld Soennitisch terror, voorbeeld terreur steunend Soenitisch leider.
User B : Ja terroristisch, fok die leider, maar je stelling is alsnog bullshit.
User A: Hypocrisie, te confronterend, punt vermijden boehoeboeoeeeee Erdogan boeehoeoeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus, waarop worden sommige mensen die op mij reageren geselecteerd, een collectief uitdaging van het IQ?
quote:Op zondag 10 mei 2015 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was een grapje, hij had zelf opgehangen moeten worden.
Haten op Erdogan.
Hain.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |