abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152540275
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Weetje, ik zou jou best in leven kunnen laten :@
:*
pi_152540398
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:28 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

:*
Hoe veel jaar ben je eigenlijk gebrainwashed door die verschrikkelijke sekte?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152540873
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe veel jaar ben je eigenlijk gebrainwashed door die verschrikkelijke sekte?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang, ik ben bijna Ayatollah.
pi_152540987
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:39 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Lang, ik ben bijna Ayatollah.
hoe lang?
pi_152541440
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hoe lang?
Vanaf mijn geboorte.
pi_152542065
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Onder de georganiseerde en gedisciplineerde Iraanse / Hezbollah troepen zal het sowieso nihil voorkomen, maar de tribale stammen zijn daar serieus geen haar beter in. Het is meer dat de ISIS het een soort trademark heeft gemaakt, maar het gebeurd, dat is het punt.
De gevallen waarbij sjiieten mensen onthoofden zijn letterlijk op 1 hand te tellen. Het zijn uitzonderingen en acties van individuelen, niet iets waar ze hun trademark van gemaakt hebben. Zelfs onder sjiitische Arabische stammen komt dat niet voor. Niemand keurt het goed ook.

Dat is heel anders dan bij ISIS en de baathisten, die er wel hun trademark van hebben gemaakt en waar het systematisch voorkomt. Overigens zie ik hen niet als soennieten, maar om in het hokjesdenken te blijven.
pi_152542223
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 21:50 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Vanaf mijn geboorte.
They never gave you a chance.
pi_152542251
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Peunage het volgende:

[..]

De gevallen waarbij sjiieten mensen onthoofden zijn letterlijk op 1 hand te tellen. Het zijn uitzonderingen en acties van individuelen, niet iets waar ze hun trademark van gemaakt hebben. Zelfs onder sjiitische Arabische stammen komt dat niet voor. Niemand keurt het goed ook.

Dat is heel anders dan bij ISIS en de baathisten, die er wel hun trademark van hebben gemaakt en waar het systematisch voorkomt. Overigens zie ik hen niet als soennieten, maar om in het hokjesdenken te blijven.
Hoe zeg jij iets anders dan ik dan?
pi_152542301
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:01 schreef Peunage het volgende:

Overigens zie ik hen niet als soennieten,
Wat dan? katholiek?
pi_152542424
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Wat dan? katholiek?
Khawaridj.
pi_152542483
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Khawaridj.
Zijn ze moslim?
pi_152542497
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:09 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Zijn ze moslim?
wie, isis of de khawaridj?
pi_152542554
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wie, isis of de khawaridj?
Isis,JAN en khawaridj
pi_152542587
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:10 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Isis,JAN en khawaridj
Allah Alem, maar de neiging is om ja te zeggen, why?
pi_152542661
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Allah Alem, maar de neiging is om ja te zeggen, why?
Dus ze zijn Soenni moslim.
pi_152542713
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:12 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Dus ze zijn Soenni moslim.
Sowieso.
pi_152542746
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sowieso.
Mooi.
pi_152542778
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:13 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Mooi.
Ik ben idd ongewoon aantrekkelijk, maar de Shia milities zijn op z'n beurt weer Shia moslims, wat is je punt?
pi_152542878
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe zeg jij iets anders dan ik dan?
Je lijkt te zeggen dat sjiitische soldaten, anders dan de Iraanse/Hezbollah, geen haar beter zijn dan ISIS.
pi_152542935
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Wat dan? katholiek?
Ik vind dat ze een eigen term verdienen. Want ze brengen hun moord en slachtpartijen naar een nieuw level.
pi_152542975
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef Peunage het volgende:

[..]

Je lijkt te zeggen dat sjiitische soldaten, anders dan de Iraanse/Hezbollah, geen haar beter zijn dan ISIS.
Neuh, ik benoem specifiek Iran/Hezbollah omdat ze goed gedisciplineerd zijn over het algemeen, anders dan de milities die zijn gerecruiteerd zonder de nodige discipline.
pi_152543244
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:17 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik vind dat ze een eigen term verdienen. Want ze brengen hun moord en slachtpartijen naar een nieuw level.
Je kan ze Nawasib noemen.
pi_152543336
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 20:16 schreef Triggershot het volgende:
Assad dood burgers in overvloed met zijn bombardementen, al voor er zoiets was als Daesh.
Denk je dat ook over de Saudische bombardementen, die Erdo steunt?

quote:
De protesten in Turkije waren voor het bewaren van een park, tegen een winkelcentrum en vliegveld en dat hij daarin zijn zin 'dictatoriaal' doorvoerde, niet dat ze meer vrijheden wilden, zeker geen protesten die na demonstraties is uitgelopen in een burgeroorlog / gewapend verzet tegen de staat / Erdogan. Al helemaal niet dat er gevechtsvliegtuigen zijn ingezet tegen de burger. :')
Daar waren ze mee begonnen ja, maar later waren ze een algemeen protest tegen het Erdogan.

However, the prime minister’s authoritarian attitude was influential for 92.4 percent of respondents attending the protests, while 91.3 of respondents said the police’s disproportionate use of force was influential. A large majority of respondents, 91.1 percent, said the violation of democratic rights influenced them to attend the protests. The silence of media on the demonstration influenced 84.2 percent of the respondents to attend the protests. More than half of the respondents, 56.2 percent, said the cutting of trees in Taksim Gezi Park was influential in their participation in the demonstrations.
http://www.hurriyetdailyn(...)=48248&NewsCatID=341

quote:
Hoe ben je precies neutraal dan, je bent of voor democratisering of tegen, je benoemt of de burgerdoden of negeert ze, beide is een standpunt innemen.
Zowel geen steun verlenen aan de terroristen als aan de regering.

quote:
Ironisch dat er toen al een genocide was op de burger van de staat, maar goed, zolang jouw bloed veilig in jouw lichaam stroomt en de enige explosieven die wij hier zien vuurwerk is, is het natuurlijk maar een ver van mijn bed show.
Het optreden van de veiligheidstroepen tegen de relschoppers/demonstranten was een genocide? :')

quote:
Voor Turkije, de EU en VS is PKK terroristisch, voor Turkije al vanaf het moment van ontstaan, nooit een intern discussie over geweest, waarbij de PKK genoten heeft van een langdurig steun van vader Assad.
Wat Turkije er van vindt lijkt me lijdend, gezien hun ontkenning van herstorische feiten als de Armeense genocide.

Mandela was voor de VS ook eerst een terrorist net als Martin Luther King.

quote:
Je krijgt het niet over je lippen toetsenbord he?
Nee, natuurlijk is er wel eens bij een incident een onschuldige soenniet gedood net als er in deze oorlog vast wel eens een onschuldige alawiet of christen is gedood door pro-regering troepen.
pi_152543420
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:17 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wahabisme lijkt me gewoon een passend term.
pi_152544254
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:22 schreef reza1 het volgende:

[..]

Denk je dat ook over de Saudische bombardementen, die Erdo steunt?

Ja, een onschuldige dode is een onschuldige dode, daar doet andere grenzen, landen, stromingen niets aan af :')

quote:
Daar waren ze mee begonnen ja, maar later waren ze een algemeen protest tegen het Erdogan.

However, the prime minister’s authoritarian attitude was influential for 92.4 percent of respondents attending the protests, while 91.3 of respondents said the police’s disproportionate use of force was influential. A large majority of respondents, 91.1 percent, said the violation of democratic rights influenced them to attend the protests. The silence of media on the demonstration influenced 84.2 percent of the respondents to attend the protests. More than half of the respondents, 56.2 percent, said the cutting of trees in Taksim Gezi Park was influential in their participation in the demonstrations.
http://www.hurriyetdailyn(...)=48248&NewsCatID=341
Ehm ja, ik snap dat keihard ingrijpen nog meer protesten met zich mee brengt, getuige van protesten naar een burgeroorlog In Syrie, maar daar waarbij de eisen vooral millieu vriendelijk waren was het geluid voor Erdogan om af te treden ver minder dan de oorlog die het in Syrie teweeg heeft gebracht, laat staan de slachtoffers, je hebt noch de statistieken, noch de situatie in je voordeel. Waar Assad nog uberhaupt keihard moet knokken om de macht te behouden die hij over heeft, gaat Turkije alweer naar de volgende verkiezingen. Gezi en Syrie zou pas vergelijkbaar zijn geweest als er geen burgeroorlog in Syrie was begonnen.
quote:
Zowel geen steun verlenen aan de terroristen als aan de regering.
Dan neem je 2 posities in, toelaten dat ze elkaar afslachten, nog beter ja.

quote:
Het optreden van de veiligheidstroepen tegen de relschoppers/demonstranten was een genocide? :')
Nee, F16 bombardementen op steden, eerst in Hamas, daarna door zoon Assad in Aleppo.

quote:
Wat Turkije er van vindt lijkt me lijdend, gezien hun ontkenning van herstorische feiten als de Armeense genocide.
Nog recenter is Hama, erken jij die genocide?

quote:
Mandela was voor de VS ook eerst een terrorist net als Martin Luther King.
Dus wat je in feite zegt is, het steunen van benoemde terroristen valt te rechtvaardigen? :D
Als de VS dat met MLK deed, Syrie met Ocalan, dan moet je toch wel zeker begrip hebben voor het idee dat Erdogan 'terroristen' steunt?

quote:
Nee, natuurlijk is er wel eens bij een incident een onschuldige soenniet gedood net als er in deze oorlog vast wel eens een onschuldige alawiet of christen is gedood door pro-regering troepen.
Duidelijk, wat ik over Erdogan kan zeggen, kan jij dus niet over Bashar zeggen, hierin trek ik sektarische trekjes als conclusie. Herinner dat de volgende x dat ik het over Shia militie vs ISIS heb en jij maakt er een Assad/Erdogan discussie van. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2015 22:52:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')