Chinook..quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Chinook..![]()
Voor Marc heb je minimaal een Russische helikopter nodig.
[ afbeelding ]
Hij trekt het gemiddelde omhoog met 100kgquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlanders worden steeds slanker
De Lucky is toch altijd aan het eind van de show dus dat is je eigen gebrek.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:28 schreef svann het volgende:
Lucky en de Spelt mogen voortaan wel overgeslagen worden.
160 kg te zwaar op 16 miljoen mensen kom ik toch op en lager getal uitquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij trekt het gemiddelde omhoog met 100kg
de gemiddelde Nederlander weegt 80 kilo, hij weegt 800.000.000 kilo ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
160 kg te zwaar op 16 miljoen mensen kom ik toch op en lager getal uit
Als je dat doet ga je juist dood.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:33 schreef tralalala het volgende:
Een beetje Nederlander zwemt gewoon met gemak tegen die stroming in en komt nog vooruit.
Klopt. Ik zwem zelfs tegen hoge watervallen in zo tientallen meters omhoog.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:33 schreef tralalala het volgende:
Een beetje Nederlander zwemt gewoon met gemak tegen die stroming in en komt nog vooruit.
Nicequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Ik zwem zelfs tegen hoge watervallen in zo tientallen meters omhoog.
We missen achtergrondinformatie. Foto's of filmpjes van deze vrouw.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit verhaal komt niet echt bij mij binnen..
Ik vind haar maar een 6/10quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We missen achtergrondinformatie. Foto's of filmpjes van deze vrouw.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We missen achtergrondinformatie. Foto's of filmpjes van deze vrouw.
Wtf!quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef tralalala het volgende:
Kunnen die droeftoeters van BNW dit niet even oplossen? Die zijn al bij topic #211 over Kris en Lisanne.
Heb het geluid dan ook al uitgezet voordat ze aan het woord kwam.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:36 schreef marcodej het volgende:
Dit soort persoonlijke stories zijn altijd enorm saai.
Nicequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Tien uur in paint later:
[ afbeelding ]
Dat kan leuk worden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef Monolith het volgende:
Dit boeit niet inderdaad. Tijd voor Midas over vetkleppen.
Deze vrouw mist gogme, je meldt je ziek. Als je dochter gevonden wordt, meld je je weer beter.quote:
Da's helegaar geen paint.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Tien uur in paint later:
[ afbeelding ]
Hij neukt niet. Want Midas uit het sprookje neukte ook niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Midas doet niet aan sport. Sport is onzin, want dieren sporten ook niet.
Ik ben er heel trots op.quote:
Ik geef toe, was Adobe®™®™® Photoshop®™®® CC®®™™quote:
Deze?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:42 schreef schoolstudent het volgende:
Die vrouw achter de vader. Zou niet zo in ons zicht moeten kunnen zitten daar.
I rest my case.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:42 schreef schoolstudent het volgende:
Die vrouw achter de vader. Zou niet zo in ons zicht moeten kunnen zitten daar.
De uitgemergelde bejaarden halen ons gemiddelde naar beneden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Al die uitgemergelde asielzoekers trekken ons gemiddelde omlaag?
Minder dan dierenquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nederlanders met een half chromosoompje minder.
Veel Nederlanders hebben juist een chromosoompje teveel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nederlanders met een half chromosoompje minder.
Nicequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Lekker kussentje.
[ afbeelding ]
Die eten van de vuilnisbelt van de Maffia.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Belgen, Bulgaren en Ieren zijn katholiek en daarom dikker. En de Italianen dan?
Die worden dik na het huwelijk, als ze dun blijven gaan ze vreemd.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Die hebben olijven en vitale bejaarden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Sjuul moet nog altijd wat aan die oren laten doen, past beter bij zijn nieuwe bescheiden postuurquote:
Jij hebt wel wat met anorexiahoertjes, hé?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Keira Knightley = rijk.
Keira = dun.
Klopt.
[ afbeelding ]
Keiraquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Keira Knightley = rijk.
Keira = dun.
Klopt.
[ afbeelding ]
In de concentratiekampen was tenminste stroom, iets waar het in Belgie nog aan schort.quote:
Nee, je bent slachtoffer van de voedingsindustriequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef tong80 het volgende:
Ik ben momenteel te dik. Kilo of 20. Ligt compleet aan mezelf.
Mijn Russiche chick is anorexiamodel, ik ook.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met anorexiahoertjes, hé?
Dit verbaast me niksquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef tong80 het volgende:
nietquote:
Ben jij net zo dik als Marc?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef tong80 het volgende:
Dat kan minder.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik weeg inmiddels nog maar 65 kilo. #sjuulstijl
Niets mis met gezond dun, zoals vroegah.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mijn Russiche chick is anorexiamodel, ik ook.
Niks mis mee, ook geen pil nodig want als je dun genoeg bent menstrueer je toch niet meer en we passen in geile SLP outfits, win-win situatie.
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Niet meer getrakteerd, wat een kutleven hebben kinderen tegenwoordig. Lekker chips vreten joh.
Net als mijn grote held Rasmussen.quote:
Iets minder kan wel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marc heeft een tong80 aan overgewicht.
Alleen een crackertje.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:00 schreef schoolstudent het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd wat Marc zo op een dag naar binnen werkt.
Zestien frikandelletjes, twee broodjes döner, twee zakken chips, vijftien bier, uitsmijtertje en twee porties bitterballenquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:00 schreef schoolstudent het volgende:
Je vergeet het crackertje met Franse kruidenboter!quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Zestien frikandelletjes, twee broodjes döner, twee zakken chips, vijftien bier, uitsmijtertje en twee porties bitterballen
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:00 schreef schoolstudent het volgende:
niet hatenquote:
Han Peekel toch ook ?quote:
Ok. Wordt vervolgd.quote:
Daar gaan wij natuurlijk naar kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:26 schreef Karina het volgende:
Vanavond bij Pauw:
Cornald Maas geeft een voorbeschouwing van Eurovisie Songfestival
Oostenrijk maakt zich op voor de zestigste editie van het Eurovisie Songfestival. Songfestival-kenner en commentator Cornald Maas vertrekt zondag alvast naar Wenen om de sfeer te peilen . Wie zijn de grote favorieten? En kan Nederland na veertig jaar eindelijk weer eens winnen? Vanavond geeft Cornald Maas een voorbeschouwing.
De Dijk al ruim dertig jaar voor uitverkochte zalen
‘Mag het licht uit’, ‘Als ze er niet is’ en ‘Groot hart.’ Het is slechts een kleine selectie uit de enorme lijst met hits van De Dijk. Al in de jaren ’80 wist de band Nederland te veroveren met een mix van soul, blues, rock en chanson. Ruim dertig jaar later spelen zanger Huub van der Lubbe en zijn mannen nog steeds voor uitverkochte zalen én komen ze met een nieuwe single.
USAR-team zocht tien dagen onder het puin naar overlevenden in Nepal
Tien dagen lang zochten ze onder het puin naar personen die bedolven werden onder wrakstukken. Binnen 24 uur na de aardbeving kwam een team van 62 Nederlanders aan in Nepal. Gelijk begonnen ze puin te ruimen en deelden voedsel, water en dekens uit. Op verzoek van de Verenigde Naties heeft Nederland vanaf het begin de leiding over het reddingswerk.
Het dodental is inmiddels opgelopen tot 7600 en nog 37 duizend mensen zijn vermist. Een half miljoen huizen zijn beschadigd en de wederopbouw gaat meer dan 350 miljoen euro kosten.
Gisteren keerde het Nederlandse USAR-team terug naar Nederland. Vanavond vertellen ze hun verhaal.
Eerlijk gezegd weet ik niet eens wanneer het isquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar gaan wij natuurlijk naar kijken.
ESF hype
quote:Is het beleid in de EBI in Vught inhumaan?
Moordenaar Lau Geeraets pleegde zelfmoord in de EBI in Vught, nadat hij veroordeeld werd tot levenslang. Hij voelde zich ‘levend begraven’, zeiden zijn advocaten. Over het beleid van de EBI, ook wel de Nederlandse Alcatraz genoemd, wordt gezegd dat het onmenselijk is. Criminelen moeten bijvoorbeeld altijd met hun broek op hun enkels bukken nadat ze bezoek hebben gehad. Zo wil het personeel zeker zijn dat niks binnen gesmokkeld wordt. Is het beleid daarmee inhumaan of zijn de maatregelen nodig voor deze criminelen? Pauw bespreekt het met ex-gedetineerde Martin Kok, advocaat Hetty Cremers en oud-gevangenisdirecteur Madeleine van Toorenburg.
En tienduizend andere dingen die je wil doen kan je niet doenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:07 schreef marcodej het volgende:
Mij lijkt het ook wel chill. De hele dag op het bedje boekie lezen en je hoeft niet meer zelf na te denken.
Staan dikzakken in de min bij de ESF-kijkers?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Trijn weegt nog steeds 300 kilo, met een kutlied. Dit wordt he-le-maal niks.
Als ze 40 kilo lichter en 20 jaar jonger was geweest had ze een kans gehad.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Trijn weegt nog steeds 300 kilo, met een kutlied. Dit wordt he-le-maal niks.
Die Shirma zal wel in het achtergrondkoor staan Nederland kennende.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
Trijntje heeft heupen net zo breed als een voetbalstadion
Grapjes over moslims doen het altijd goedquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze opmerking slaat helemaal nergens op maar toch vond ik het grappig.
Dan is het podium volquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die Shirma zal wel in het achtergrondkoor staan Nederland kennende.
Correctie: als ze in een rolstoel zat, transgender was of iets anders lichamelijks had.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als ze 40 kilo lichter en 20 jaar jonger was geweest had ze een kans gehad.
Dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
Australie had Kylie Minogue moeten sturen.
Dit is pas een man vrouw duo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
Australie had Kylie Minogue moeten sturen.
Ze moeten een songfestival doen met alle wereldartiestenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Doen wel vaker bekende artiesten mee hoor. Vooral vroeger.
Jaaaa! Dat zou best tof zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze moeten een songfestival doen met alle wereldartiesten
Wie was jouw favoriet vorig jaar?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee Roland. Ik wil gewoon iets met disco of zo natuurlijk.
Let's Groove ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets als Hot Chocolate. Errol Brown is overledenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las het. Was wel een beetje fan van Hot Chocolate vroeger.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zoiets als Hot Chocolate. Errol Brown is overleden
Benno Baksteen is er niet jaloers op.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
De snor van die man is werkelijk lachwekkend.
Ik heb een heerlijk positieve avond.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag je op Twitter klagen over Mumford and Sons.
Of Martin van Rijn moet er eindelijk uitgetyfd wordenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Er moet weer een kabinetscrisis komen
Dan kunnen we weer naar Ferry Mengele luisteren
Die had Jeroen op zijn waffel geslagenquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Nou leuk allemaal. Doe mij maar Ben Saunders.
quote:Conservatieven van Cameron op winst.
De Conservatieven van premier David Cameron staan in de Britse verkiezingen op winst in de exitpoll die vanavond direct na het sluiten van de stembureaus werd bekendgemaakt.
De 'Tories' winnen negen zetels in het Lagerhuis en komen op 316 zetels. De partij zou daarmee geen absolute meerderheid hebben.
Labour blijft daarbij ver achter met 239 zetels. De Schotse nationale partij SNP komt op 58 zetels en de Liberale Democraten op 10.
De huidige regering van Conservatieven en Liberale Democraten zou een meerderheid hebben van 326 zetels waarmee David Cameron premier van Groot-Brittannië zou kunnen blijven. In het Lagerhuis zijn 650 zetels te verdelen. (ANP)
quote:Dolf Jansen neemt de week door
Het is weer vrijdag! Hoog tijd om vanavond de week door te nemen met cabaretier Dolf Jansen! Wat viel hem op deze week?
quote:Onverwacht grote zege van David Cameron
Niemand had het verwacht, maar gisteren kwam de Britse premier David Cameron als grote winnaar uit de bus. Zijn partij behaalde maar liefst 316 zetels in de peiling, bijna genoeg voor een meerderheid. Wat zijn de gevolgen van deze uitslag en keert Engeland zich nu met een vervroegd EU-referendum definitief af van Europa? In Pauw een gesprek met politicus Felix Rottenberg, correspondent Lia van Bekhoven en Henk van Klaveren, oud-campagnemedewerker van Nick Clegg.
quote:Bart Chabot geeft 'Triggerhappy' een nieuw einde
Nooit eerder gebeurde het in de literatuur, maar Bart Chabot doet het gewoon. Hij had het gevoel dat er iets miste in zijn debuutroman 'Triggerhappy' en schreef onder andere een nieuw einde. Niet dat de eerste versie van het boek niet goed was, maar in de nieuwe druk staat het zoals hij het eigenlijk bedoeld had. Het boek is met negentienduizend nieuwe woorden een derde dikker geworden. Kan de oude versie nu de prullenbak in?
quote:Frits van Amersfoort begeleidt racetalenten naar de top
Frits van Amersfoort heeft een neusje voor racetalent. Giedo van der Garde, Tom Coronel én Jos en Max Verstappen; allemaal komen ze uit zijn stal. Max Verstappen ontwikkelde zich razendsnel bij Van Amersfoort Racing en maakte onlangs zijn debuut in de Formule 1, als jongste coureur ooit.
En ook nu rijdt er weer een grote naam in het team. Mick Schumacher, zoon van race-legende Michael Schumacher, is nog maar vijftien jaar oud maar wordt een gouden toekomst voorspeld. Hoe herken je een toptalent? Frits van Amersfoort geeft antwoord in Pauw.
Dat ja.quote:
Daarom vind ik P&W ook beter.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja.
Ook jammer trouwens dat gasten steeds solo aan tafel komen zitten, en niet allemaal bij elkaar
quote:
Ik vind het ook leuker als iedereen zich met elkaar kan bemoeien.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja.
Ook jammer trouwens dat gasten steeds solo aan tafel komen zitten, en niet allemaal bij elkaar
Ik kijk alleen maar naar die blondine.quote:
Lijkt me een net christelijk meisje.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar naar die blondine.
Ze lacht overal om. Dat is wel fijn voor de meeste mannen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar naar die blondine.
12,7% van de stemmen en 1 zetel.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
UKIP is hard genaaid door het achterlijke Britse politieke stelsel.
Dat komt door dat krankzinnige districtenstelsel. Geen fan van UKIP trouwens.quote:
Je bent een barmhartige man Marco.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:14 schreef marcodej het volgende:
Die rooie achter Phoenix is ook prima. Die gun ik Mani.
Vooral ATOC natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:29 schreef marcodej het volgende:
Morgen weer genieten van Max!
En vanaf zondag ATOC.
Morgen nog nietquote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Sked en ik gaan morgen weer genieten van Max die zijn motor opblaast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |