abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152351722

Real Madrid
quote:
• Madrid have won their last six home games, scoring 21 goals in the process and conceding twice.*

• Madrid have scored at least once in each of their last 51 home games, since a 1-0 defeat by Club Atlético de Madrid on 28 September 2013.*

• The Merengues have not failed to score at the Bernabéu in 23 UEFA Champions League outings, since a 2-0 defeat by FC Barcelona at the semi-final stage on 27 April 2011.*

• Ronaldo has scored six times in his last six UEFA Champions League games against Italian sides and his tally of nine semi-final goals in the competition is unsurpassed.

• Ancelotti's men have recorded eight wins in their last ten matches. They were nine games unbeaten before their 2-1 defeat in Turin.

• Ronaldo has struck 42 Liga goals this season, two more than Lionel Messi in the race to finish top scorer and eight shy of the Argentina forward's record set in 2011/12. Madrid remain two points behind Barcelona in the title race.*

• Luka Modrić has not featured since spraining the medial collateral ligament in his right knee against Málaga CF on 18 April. Benzema has missed the last six games with a knee problem.*
Juventus
quote:
• Juventus have won the first leg of a UEFA competition tie 2-1 on four occasions – and progressed each time.

• Juventus clinched a fourth successive Italian title with four games to spare on 2 May.

• The Bianconeri have a better defensive record away than at home this season, conceding just 12 goals in 24 matches on their travels.*

• Tévez has scored seven UEFA Champions League goals this season, one more than in his five previous campaigns combined. His goal on matchday one was his first in the competition since April 2009 and 1,003 minutes of play.

• Tévez has scored 20 Serie A goals this season and is three goals shy of his career-best total for a league campaign, set in 2009/10 while at Manchester City FC.*

• Cáceres (out since 5 March, ankle) and Pogba (18 March, thigh) have been sidelined.*
De eerste wedstrijd zit er op. Juventus heeft thuis, in de ogen van de kenners, verrast. Ze verschalkten de Madrilenen uit Bernabeu met 2-1. Vrij vroeg scoorde Alvaro Morata tegen zijn oude maatjes 1-0. Juventus was op stoom, maar dan was daar toch Ronaldo die 1-1 maakte. In de tweede helft verijdelde Juve een corner. Het duo Morata-Tevez stormde op het doel van Iker af. Morata werd onderuitgehaald maar Tevez ging verder: penalty. 2-1.

Nu de return in Bernabeu. Kunnen de mannen van Allegri doen wat niemand had verwacht? Wordt het grote Real Madrid onttroond?

1-0 = Real Madrid door
2-1 = Verlenging
Overwinningen voor Real Madrid vanaf 3-2 met 1 gol verschil = Juve door

We gaan het zien.

Woensdag 13 mei, 20:45, Santiago Bernabeu, Real Madrid vs Juventus
pi_152352095
Dit boeit niemand. Barcelona :9~
pi_152352911
Sked, Bianconeri, Rabieh mijdt dit topic.
  woensdag 6 mei 2015 @ 23:27:08 #4
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152352929
JohanDieMetZijnHandjesWrijft.jpg
graag op anoniem
  woensdag 6 mei 2015 @ 23:41:59 #5
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152353468
Juve gaat gewoon door, lekker man :)
pi_152365736
Nu moet de Koninklijke de Champions League maar winnen.
pi_152366649
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
De eerste wedstrijd zit er op. Juventus heeft thuis, in de ogen van de kenners, verrast. Ze verschalkten de Madrilenen uit Bernabeu met 2-1.
Verrast in de ogen van de kenners? Sinds wanneer zijn FOKkers en leden van andere forums kenners?
Die dachten dat Real wel ff Juve zou vernederen.
pi_152366714
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:07 schreef Vermecelli het volgende:
Dit boeit niemand. Barcelona :9~
Barcelona boeit niemand
pi_152366735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:26 schreef hafcfan het volgende:
Sked, Bianconeri, Rabieh mijdt dit topic.
Haha, waarom :P

Al die zielige zogenaamd kenners bedoel je? Dat het wel weer 6-0 gaat worden enzo?
pi_152366786
Wordt een lastige wedstrijd, door die tegengoal heb je toch een lastige uitgangspositie.

Ik denk dat als Juve weet te scoren (ook bij 1x) ze doorgaan.
Als Juve niet weet ze scoren dan wordt het niets (dan wordt het ook geen 0-0).

Op voorhand was deze halve finale 60-40 in voordeel van Real, ik schat dat nu op 50-50.
pi_152368241
6-0
hhhhh
pi_152368255
of 1-1
hhhhh
  donderdag 7 mei 2015 @ 14:34:49 #13
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_152368741
Gaat een heftig avondje worden, zin in.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_152373882
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:45 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Barcelona boeit niemand
Eens.
  donderdag 7 mei 2015 @ 17:09:10 #15
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152373897
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:08 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Eens.
Toni Kroos

nuf said
graag op anoniem
pi_152375400
Het zou toch wat zijn als we 2 keer achter elkaar een volledig Spaanse CL finale krijgen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_152375817
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef KingRoland het volgende:
JohanDieMetZijnHandjesWrijft.jpg
.gif
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_152376168
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:11 schreef TLC het volgende:
Het zou toch wat zijn als we 2 keer achter elkaar een volledig Spaanse CL finale krijgen.
Zou balen zijn, saaie wedstrijden.
pi_152379011
Real -1 easy
pi_152385498
Barca vs Juve aub, te veel classico's gezien de laatste jaren. Zou een verfrissende finale zijn van 2 ploegen die allebei nog een treble kunnen winnen.
pi_152391200
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:11 schreef TLC het volgende:
Nee liever niet # pray for Juve
pi_152392544
quote:
9s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

.gif
Het loopt van spanning al dun langs mijn benen... en het duurt nog een dag of 5.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2015 01:16:57 ]
pi_152393292
Alsnog kansloos natuurlijk maar wel leuk voor Juve dat de spanning er nog in zit.

Overigens wel een pauperjaar qua CL. Weer Barca Real en alleen omdat Bayern moet spelen zonder Robben en Ribery en Real tegen Juve moet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 02:26:02 #24
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152393316
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 02:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alsnog kansloos natuurlijk maar wel leuk voor Juve dat de spanning er nog in zit.

Overigens wel een pauperjaar qua CL. Weer Barca Real en alleen omdat Bayern moet spelen zonder Robben en Ribery en Real tegen Juve moet.
Het verschil tussen de top en subtop wordt steeds groter en dan krijg je zo'n Champions League
pi_152442497
Op naar woensdag.

Real Madrid 2-2 Valencia
Juventus 1-1 Cagliari

Juventus heeft Pogba weer terug, zal vast niet hele 90 min kunnen spelen.
Real Madrid mist nog steeds Modric en het kan zomaar dat ze ook Kroos gaan missen
pi_152443108
Zeg er even bij dat Juve met een B team speelde en Pogba kan wel 90 minuten mee doen... Zucht.
pi_152450279
Geen Kroos, Juve op de counter en Pogba erbij: Real 1-1 Juve
pi_152459061
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 02:22 schreef SuperHarregarre het volgende:

Hoezo kansloos -.-

Barca-Real wordt geen bal aan. Sowieso teveel clasico's idd en vaak valt het spel zeer tegen.
Wie zit er te wachten op een Barca-Real....
En idd als Bayern gewoon compleet was waren ze gewoon doorgegaan.
pi_152459091
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 01:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Geen Kroos, Juve op de counter en Pogba erbij: Real 1-1 Juve
Ik verwacht niet dat Juve heel erg op de counter gaat spelen hoor.
Ze zullen misschien wel lichtjes defensief denken en dus er wel eens snel uit gaan komen, maar het is niets voor Juve om puur op counter te spelen. Moeten ze ook niet gaan doen, alleen maar verdedigen dan krijg je een keer de deksel op je neus. Al was het bv met een vrije trap van Ronaldo of een corner.
pi_152480646
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 14:56 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Hoezo kansloos -.-

Barca-Real wordt geen bal aan. Sowieso teveel clasico's idd en vaak valt het spel zeer tegen.
Wie zit er te wachten op een Barca-Real....
En idd als Bayern gewoon compleet was waren ze gewoon doorgegaan.
Als Juve doorgaat dan ben ik natuurlijk 100% voor Juve in de finale. ;) Als ik nu zou weten dat Juve in de finale Barcelona aankan, dan was ik bij Real-Juve ook wel voor Juve maar ik zie 't eerlijk gezegd niet gebeuren. Al met al is vooral de treurige vorm van Bayern Munchen een dikke smet op de CL dit jaar. Stel Barcelona was tot hier gekomen en moet daarna verder spelen zonder Neymar en Messi, dan krijg je nog gewoon spijt als je een kaartje voor de finale hebt gekocht voor een paar honderd euro.
pi_152544569
Over ongeveer 24 uur weten we wie de tweede finalist wordt.
pi_152544899
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Over ongeveer 24 uur weten we wie de tweede finalist wordt.
Ik weet het al. Mocht je het willen weten DM
pi_152544925
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 07:34 schreef SuperHarregarre het volgende:

Als Juve doorgaat dan ben ik natuurlijk 100% voor Juve in de finale. ;) Als ik nu zou weten dat Juve in de finale Barcelona aankan, dan was ik bij Real-Juve ook wel voor Juve maar ik zie 't eerlijk gezegd niet gebeuren. Al met al is vooral de treurige vorm van Bayern Munchen een dikke smet op de CL dit jaar. Stel Barcelona was tot hier gekomen en moet daarna verder spelen zonder Neymar en Messi, dan krijg je nog gewoon spijt als je een kaartje voor de finale hebt gekocht voor een paar honderd euro.
Ik vind het ook helemaal niets dat Barcelona door is, bah wat een onsympathieke club is dat zeg.

Ik weet niet wat ik er van moet denken, ene kant vind ik Real een sterkere ploeg dan Barca. Alleen denk ik t.o.v. Juve dat beide gewoon beter zijn maar het spel van Real beter ligt. Dat we meer moeite hebben met Barca.

Aan de andere kant heeft Barca alleen een top aanval, terwijl Juventus gewoon een ongelofelijk sterke verdediging heeft staan. Als ze de aanval van Barca kunnen neutraliseren dan liggen er zat opties voor Juve. Aangezien Barca verdedigend niet bepaald de beste is. Alleen tja neutraliseer dat maar eens, en ben bang dat Juve iets te veel achterover gaat leunen en dat kan eigenlijk niet goed aflopen.
pi_152544963
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 22:52 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik vind het ook helemaal niets dat Barcelona door is, bah wat een onsympathieke club is dat zeg.

Ik weet niet wat ik er van moet denken, ene kant vind ik Real een sterkere ploeg dan Barca. Alleen denk ik t.o.v. Juve dat beide gewoon beter zijn maar het spel van Real beter ligt. Dat we meer moeite hebben met Barca.

Aan de andere kant heeft Barca alleen een top aanval, terwijl Juventus gewoon een ongelofelijk sterke verdediging heeft staan. Als ze de aanval van Barca kunnen neutraliseren dan liggen er zat opties voor Juve. Aangezien Barca verdedigend niet bepaald de beste is. Alleen tja neutraliseer dat maar eens, en ben bang dat Juve iets te veel achterover gaat leunen en dat kan eigenlijk niet goed aflopen.
Ik had gelijk met Dybala :)
pi_152547495
Mijn gevoel, glazen bol en gebrekkige voetbalverstand zeggen allemaal dat Juve het gaat redden.. De reden is dat Barca - Juve een klassieker is die we nog niet hebben gehad als finale.
pi_152548319
Reeks.
BFF met GGMM
pi_152548760
Zou ergens wel mooi zijn voor Juve, al sinds 2003 ofzo niet meer zo ver gekomen :)
pi_152551365
Laat Juventus maar in de finale komen inderdaad, anders krijgen we een theatervoorstelling waar Cirque du Soleil jaloers op zou zijn.

Ik gok trouwens sowieso dat Neymar minimaal vijf keer op de grond valt met een schreeuw alsof het lijkt dat zijn onderbeen drie meter verderop ligt.
pi_152553510
Ik ben stiekem ook wel een beetje voor Juve. Gewoon omdat het een keer wat anders is. Daarbij is het nog extra irritant als het dan weer een Spaanse finale is als Real doorgaat en dat Barcelona dan weer wint omdat ze beter toneel spelen van deze twee theaterteams. Laat ik het zo zeggen, ik hoop op de volgende twee scenario's:

A. Juve door. Juve wint in een beladen duel met 1-0 van Barcelona met een doelpunt ergens laat in de tweede helft. Daarna nog een tijd billenknijpen en dan op 't randje winnen. Messi bal op de paal in de 90e minuut.

B. Real door. Enorm gevecht met vijf rode kaarten en een dozijn gele. Meerdere opstootjes en zelfs een gevecht tussen de bankzitters. Dikke rookbommen op en rond het veld, supporters die het veld oprennen. Complete anarchie. En dan een penalty voor Barca in de 90e minuut na een verdedigende actie van Ronaldo. Messi neemt de penalty maar schiet hem tegen Casillas die de bal gelijk naar voren peert waarna uit de counter Ronaldo scoort en dan het hele veld weer terugrent om a la van Nistelrooy voor het gezicht van Messi te gaan juichen. Messi schopt Ronaldo in z'n ballen en krijgt daarop een rode kaart. Ronaldo loopt de rest van de ceremonie half voorover gebogen rond alsof de winnaarsmedaille twintig kilo weegt.
  woensdag 13 mei 2015 @ 11:13:34 #40
12172 Rabieluh
pi_152553950
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben stiekem ook wel een beetje voor Juve. Gewoon omdat het een keer wat anders is. Daarbij is het nog extra irritant als het dan weer een Spaanse finale is als Real doorgaat en dat Barcelona dan weer wint omdat ze beter toneel spelen van deze twee theaterteams. Laat ik het zo zeggen, ik hoop op de volgende twee scenario's:

A. Juve door. Juve wint in een beladen duel met 1-0 van Barcelona met een doelpunt ergens laat in de tweede helft. Daarna nog een tijd billenknijpen en dan op 't randje winnen. Messi bal op de paal in de 90e minuut.

B. Real door. Enorm gevecht met vijf rode kaarten en een dozijn gele. Meerdere opstootjes en zelfs een gevecht tussen de bankzitters. Dikke rookbommen op en rond het veld, supporters die het veld oprennen. Complete anarchie. En dan een penalty voor Barca in de 90e minuut na een verdedigende actie van Ronaldo. Messi neemt de penalty maar schiet hem tegen Casillas die de bal gelijk naar voren peert waarna uit de counter Ronaldo scoort en dan het hele veld weer terugrent om a la van Nistelrooy voor het gezicht van Messi te gaan juichen. Messi schopt Ronaldo in z'n ballen en krijgt daarop een rode kaart. Ronaldo loopt de rest van de ceremonie half voorover gebogen rond alsof de winnaarsmedaille twintig kilo weegt.
Dit zijn fantastische scenario´s en juich ze beiden toe _O_.
pi_152555168
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:54 schreef SuperHarregarre het volgende:

Ik vind B een onrealistisch scenario.
pi_152557040
Juventus is in de Champions League al acht duels op rij zonder verlies (W6, G2) en stonden in die reeks slechts vier treffers toe: tegen Olympiakos Piraeus (3-2 zege), Borussia Dortmund (2-1) en Real Madrid (2-1).
pi_152558407
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:28 schreef Saekerhett het volgende:
Ik gok trouwens sowieso dat Neymar minimaal vijf keer op de grond valt met een schreeuw alsof het lijkt dat zijn onderbeen drie meter verderop ligt.
En een Messi die constant kaarten aan zijn tegenstanders probeert aan te smeren.
En Suarez die overal loopt te janken.
Die ventjes zijn het ook niet gewend tegen zulke sterke verdedigers te spelen als die van Juve.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 11:13 schreef Rabieluh het volgende:

Dit zijn fantastische scenario´s en juich ze beiden toe _O_.
Scenario A is leuker, scenario B is ook beter dan dat Barca zou winnen. Ik zou echter liever Ronaldo Messi in elkaar zien trappen dan dat Messi aan Ronaldo een schop geeft.
pi_152558447
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:24 schreef hafcfan het volgende:
Juventus is in de Champions League al acht duels op rij zonder verlies (W6, G2) en stonden in die reeks slechts vier treffers toe: tegen Olympiakos Piraeus (3-2 zege), Borussia Dortmund (2-1) en Real Madrid (2-1).
Zegt niet veel, zeker niet omdat Real maar 1x hoeft te scoren.
Al verwacht ik wel dat Juve minimaal 1x scoort, dat moet wel lukken met de sterke aanvallende intenties en spelers van Juve tegenover dat zooitje achterin bij Real.
pi_152560471
Wat ben jij stoer bianconeri, geweldig.

Helaas ben je niet het helderste peertje in de kroonluchter, da's wel weer jammer.
  woensdag 13 mei 2015 @ 15:37:04 #46
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152561256
Real wint
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 16:08:12 #47
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152562248
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Real wint
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]

En een Messi die constant kaarten aan zijn tegenstanders probeert aan te smeren.
En Suarez die overal loopt te janken.
Die ventjes zijn het ook niet gewend tegen zulke sterke verdedigers te spelen als die van Juve.

[..]

Scenario A is leuker, scenario B is ook beter dan dat Barca zou winnen. Ik zou echter liever Ronaldo Messi in elkaar zien trappen dan dat Messi aan Ronaldo een schop geeft.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:24 schreef hafcfan het volgende:
We gaan gezellig verlengen :)

edit : Grapje, ik denk dat Real binnen 90 min wint.

[ Bericht 1% gewijzigd door KingRoland op 13-05-2015 20:00:30 ]
graag op anoniem
pi_152562324
Genoeg leuke Classico's gezien de laatste tijd. Maakt mij niet uit wie de finale haalt.
pi_152562571
Zo sterk is de verdediging van Juventus niet, trouwens. De centrale verdedigers zijn Europese top, maar de backs zijn zeer matig. De verdediging van Juventus is in ieder geval nog niet vaak serieus getest dit seizoen.
pi_152563717
topshow!
pi_152563913
quote:
11s.gif Op woensdag 13 mei 2015 15:11 schreef fliert het volgende:
Wat ben jij stoer bianconeri, geweldig.

Helaas ben je niet het helderste peertje in de kroonluchter, da's wel weer jammer.
Wauw, iemand die mij verwijt niet het helderste peertje te zijn komt zelf met geen enkel argument.
Als jij zo slim was zou je ten minste met argumenten komen:

1. Hoezo ben ik stoer?

2. En hoezo ben ik niet het helderste peertje?
pi_152563990
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 16:10 schreef Kopsterk het volgende:
Genoeg leuke Classico's gezien de laatste tijd. Maakt mij niet uit wie de finale haalt.
Nee, Clasico's zijn saai. Spelers met hoog niveau maar het spel wordt 9/10 keer kapot gemaakt.
Dan wel door schopperij van Real (vooral onder Mourinho) dan wel door dat gejank en kaartennaaien van Barca.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 16:17 schreef Kopsterk het volgende:
Zo sterk is de verdediging van Juventus niet, trouwens. De centrale verdedigers zijn Europese top, maar de backs zijn zeer matig. De verdediging van Juventus is in ieder geval nog niet vaak serieus getest dit seizoen.
Ik zou niet weten wie een sterke verdediging heeft staan?
Met Lichtsteiner en Evra staat er een prima duo op de flanken hoor (staan zeker hun mannetje, ook aanvallend), en dat in combo met een ijzersterke centrum.
pi_152564448
3-0 Real Madrid.
pi_152564549
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 16:17 schreef Kopsterk het volgende:
Haten op Lichtgod :')
  woensdag 13 mei 2015 @ 17:30:58 #55
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_152564976
Ik hoop Juve na penalty's.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_152565039
Genot.
pi_152565360
Laat Juve maar verder gaan, heb geen zin in Real-Barca eigenlijk
  woensdag 13 mei 2015 @ 17:46:27 #58
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_152565412
quote:
18s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:44 schreef Rickertman96 het volgende:
Laat Juve maar verder gaan, heb geen zin in Real-Barca eigenlijk
Dit en laat juve hem dan aub ook winnen. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_152565427
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:46 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Dit en laat juve hem dan aub ook winnen. _O_
Dat weer niet
pi_152566296
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:13 schreef Vasion het volgende:
3-0 Real Madrid.
Jij bent heel optimistisch ingesteld voor Real zeg.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:16 schreef hafcfan het volgende:

Haten op Lichtgod :')
Zo goed is hij nou ook weer niet hoor xD
Maar zoals hij het zei klopt zekers niet.

quote:
18s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:46 schreef Rickertman96 het volgende:

Dat weer niet
:O :O Bestaan er serieus nog Barca sympathisanten?
(die boven de 15 zijn)
pi_152566311
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:17 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]

Zo goed is hij nou ook weer niet hoor xD
Maar zoals hij het zei klopt zekers niet.

[..]

(die boven de 15 zijn)
Nah MSN pakt m
  woensdag 13 mei 2015 @ 18:31:31 #62
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152566714
quote:
[..]

(die boven de 15 zijn)
Al die socio's die Barça heeft zullen wel allemaal onder de 15 zijn, ja
pi_152567317
quote:

[..]

(die boven de 15 zijn)
Je predikt je haat jegens Barcelona alsof je een Jehova getuigen bent...
pi_152568204
Denk 3-0 of 0-3 vanavond.

Als Real als eerst scoort wordt het 3-0, als Juve scoort 0-3. Hoop natuurlijk op de Koninklijke. Juventus zal veel minder kans hebben in de finale terwijl Real over twee wedstrijden in La Liga de betere was tegen de Catalanen.
pi_152568261
Ik denk 1-2 voor Juve. Juventus komt in de eerste helft op 0-1, waarna Real in de tweede helft gelijk maakt. Vlak voor tijd countert Juventus naar 1-2.
pi_152568383
Juventus: Buffon - Lichsteiner, Bonucci, Chiellini, Evra - Pirlo, Pogba, Marchisio, Vidal - Morata, Tévez
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:21:56 #67
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152568385
3-1
graag op anoniem
pi_152568400

De bus komt eraan.
pi_152568493

Juve gaat door.
pi_152568510
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:16 schreef vluggejapie99 het volgende:
Denk 3-0 of 0-3 vanavond.

Als Real als eerst scoort wordt het 3-0, als Juve scoort 0-3. Hoop natuurlijk op de Koninklijke. Juventus zal veel minder kans hebben in de finale terwijl Real over twee wedstrijden in La Liga de betere was tegen de Catalanen.
ga nou maar weg kut mof dit zei jij toen ook al :O
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:25:31 #71
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152568536
Estadio santiago bernabéu _O_ wat een stadion
graag op anoniem
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:26:45 #72
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152568578
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:25 schreef KingRoland het volgende:
estadio santiago bernabéu _O_ wat een stadion
Mag wel eens gerenoveerd worden
pi_152568590
Achterlijke beslissing om Pirlo er in te zetten. Had Pereyra erin moeten zetten. :N
pi_152568735
Juve Juve Juve Juve Juve _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_152568796
Doe maar Juventus. Is beter voor PSV.
pi_152568869
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:32 schreef tompsv18 het volgende:
Doe maar Juventus. Is beter voor PSV.
Flikker een eind op met je mickey mousey voetbal.
pi_152568881
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:34 schreef Nober het volgende:

[..]

u mad, bro?
pi_152568963
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:34 schreef Nober het volgende:

[..]

Als ik het gemiddelde verdedigen in Europa zie, denk ik ook aan Mickey Mouse-voetbal.
pi_152569013
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als ik het gemiddelde verdedigen in Europa zie, denk ik ook aan Mickey Mouse-voetbal.
Arbeloa, Lichsteiner, Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Chiellini, Pepe, Bonucci, Barzagli, Coentrao, Evra en dat speelt dan bij Real Madrid of Juventus.
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:39:49 #80
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152569098
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:37 schreef Nober het volgende:

[..]

Arbeloa, Lichsteiner, Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Chiellini, Pepe, Bonucci, Barzagli, Coentrao, Evra en dat speelt dan bij Real Madrid of Juventus.
Is nog altijd honderd keer beter dan Van Rhijn, Bruma, Veltman, Nelom om maar wat te noemen
pi_152569160
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:39 schreef Sked het volgende:

[..]

Is nog altijd honderd keer beter dan Van Rhijn, Bruma, Veltman, Nelom om maar wat te noemen
Zeker maar kan niet op tegen Alves, Hummels, Godin en J. Alba.
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:41:15 #82
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_152569167
0-4 vanavond
3x tevez, 1x vidal
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:41:44 #83
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_152569190
juventus barcelona finale
6-1

5x tevez, 1x pogba
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:42:12 #84
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152569208
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:41 schreef Nober het volgende:

[..]

Als het om de defensie gaat zijn er ook nog maar echt weinig echte wereldtoppers door hoe het voetbal tegenwoordig gespeeld wordt
pi_152569216
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:41 schreef Nober het volgende:

[..]

Rot op met je Hummels :')
pi_152569239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:42 schreef Sked het volgende:

[..]

Als het om de defensie gaat zijn er ook nog maar echt weinig echte wereldtoppers door hoe het voetbal tegenwoordig gespeeld wordt
Alleen Godin van die 4 is absolute wereldtop qua defensie.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 19:43:10 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152569248
tvp
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:44:32 #88
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_152569312
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:42 schreef Sked het volgende:

[..]

Nesta, dat was pas een wereldtopper.
pi_152569322
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

HUMMELS > Chiellini, Ramos, et cetera.
pi_152569445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:44 schreef Nober het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

HUMMELS > Chiellini, Ramos, et cetera.
Tevez lacht er nog om. 0-3.
pi_152569483
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:44 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nesta, dat was pas een wereldtopper.
Cannavaro, Maldini wat een keuze toen
pi_152569620

5-0.
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:59:48 #93
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152569876
Kroos zou toch niet meedoen? die users neem ik vanaf nu niet meer serieus
graag op anoniem
pi_152569890
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Kroos zou toch niet meedoen? die users neem ik vanaf nu niet meer serieus
Valt uit na 15 minuten, doet dus een Costa'tje vanavond.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:01:43 #95
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152569923
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:00 schreef Nober het volgende:

[..]

Valt uit na 15 minuten, doet dus een Costa'tje vanavond.
Lekker weertje ook nog eens. Ik vind het best.
graag op anoniem
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:08:31 #96
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_152570149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:01 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Lekker weertje ook nog eens. Ik vind het best.
hee rolando
pi_152570181
Een klassieke 4-3-1-2 van Juve.
pi_152570215
quote:

[..]

Ik heb verder niets met die club en hoop ook dat ze eruit gaan, maar Real Madrid zie ik het wel rechtzetten in 90 minuten hoor.
pi_152570227
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:10 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik heb verder niets met die club en hoop ook dat ze eruit gaan, maar Real Madrid zie ik het wel rechtzetten in 90 minuten hoor.
Heb je Real Madrid afgelopen weekend zien spelen?
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:11:10 #100
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_152570246
op wie zouden jullie je geld inzetten?
pi_152570248
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hummels _O_
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:12:00 #102
pi_152570273
Hopelijk wint Real Madrid.

Ajacied422 hoopt dit ook, hij gunt het vooral zijn vrienden Ronaldo en Ramos.
pi_152570305
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:11 schreef BaksteenMongool het volgende:
op wie zouden jullie je geld inzetten?
Op een avondje uit met James Rodriguez :D
pi_152570333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

3-2 voor Real Madrid zou ik niet erg vinden
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:14:40 #105
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152570356
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:08 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

hee rolando
Hee Isaac, hoe is ie?
graag op anoniem
pi_152570365
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Heb je Real Madrid afgelopen weekend zien spelen?
Nee, maar wel de samenvatting zojuist.
Ze hadden wel pech ja, maar verder is dit weer een andere wedstrijd hoor.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:15:02 #107
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152570367
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

Hij is ook stiekem hardcore fan van CR7.
graag op anoniem
pi_152570374
Gezien de opstelling van Real gaan er weer veel kansen komen voor Juve op de counter. Valencia had met 2-5 moeten winnen zaterdag, dus kan je nagaan.
pi_152570393
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:15 schreef Vasion het volgende:

[..]

''Dit is weer een andere wedstrijd''

Doe me er nog zo eentje.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:15:37 #110
pi_152570395
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

3-2 voor Real Madrid zou ik niet erg vinden
dat is eigenlijk 3-4 omdat uitgoals dubbel tellen

dit telt dus niet
pi_152570397
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezien de opstelling van Real gaan er weer veel kansen komen voor Juve op de counter. Valencia had met 2-5 moeten winnen zaterdag, dus kan je nagaan.
Real had 2-0 voor kunnen komen in 18 minuten. Tja, hoe je het bekijkt dan.
pi_152570401
Sjek zal wel balen dat hij dadelijk niet steeds kan overvliegen.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:16:02 #113
pi_152570418
quote:

[..]

Doe me er nog zo eentje.
Het is een wedstrijd op zich.

Twee helften zijn nooit hetzelfde.
pi_152570419
quote:

[..]

Doe me er nog zo eentje.
''Ze hadden met 2-5 moeten winnen''

Oke, nu weer jouw beurt.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:16:13 #115
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_152570427
Ik hoop vooral Juve omdat ik geen Classico als finale wil zien.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:16:17 #116
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152570432
quote:

[..]

Bal is rond
Gras is groen
CR7 speelt voor Real Madrid.
graag op anoniem
pi_152570434
quote:
Die Vidal en Moratatatatatata kun je best laten counteren.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:16:37 #118
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_152570441
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het is een wedstrijd op zich.

Twee helften zijn nooit hetzelfde.
De bal is rond
Het is 11 tegen 11.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:16:45 #119
pi_152570451
Dit was geen pingel. Nog steeds niet.
pi_152570463
Kunnen jullie allemaal stoer gaan doen, maar ik wil jullie gezichten wel zien straks als Juventus, ondanks dat ik het liever niet zie gebeuren. met 3-0 opgerold wordt.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:17:30 #121
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152570486
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was geen pingel. Nog steeds niet.
:?
pi_152570489
Bert van Hondwijk bij Sport 1. Opdonderen met die halve tamme.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:18:28 #123
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152570525
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:17 schreef Vasion het volgende:
Kunnen jullie allemaal stoer gaan doen, maar ik wil jullie gezichten wel zien straks als Juventus, ondanks dat ik het liever niet zie gebeuren. met 3-0 opgerold wordt.
Ik doe (nog) niet stoer.
graag op anoniem
pi_152570545
quote:

[..]

Real had 2-0 voor kunnen komen in 18 minuten. Tja, hoe je het bekijkt dan.
Feit blijft dat Real Madrid defensief heel zwak is. Daar kan je uren over lopen discussiëren maar je kan er niets aan veranderen. Tevens blijkt wekelijks dat een middenveld Isco - Kroos - James totaal niet werkt. Het gemis van Modric is heel erg groot. Ook in eerdere rondes van de Champions League heeft Real Madrid het heel lastig gehad.

Als je denkt dat Real Madrid wel met 3-0/3-1 wint of iets dergelijks, ben je echt van de pot gerukt.
pi_152570547
Het kan alle kanten op

~Bertje
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:19:00 #126
pi_152570553
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:17 schreef Sked het volgende:

[..]

:?
Fijn altijd die reacties met een smiley

geef me meer

:P
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:19:13 #127
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152570560
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Fijn altijd die reacties met een smiley

geef me meer

:P
Ik zal je moeder eens geven
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:19:13 #128
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152570561
kappen met die smiley's
graag op anoniem
pi_152570573
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:19 schreef KingRoland het volgende:
kappen met die smiley's
kappen met die shit!
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:19:41 #130
pi_152570579
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:19 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik zal je moeder eens geven
wist niet dat je op vrouwen van zestig viel
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:19:56 #131
pi_152570589
TAK.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:20:14 #132
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152570599
Ik wist niet eens dat AA drink ook in het groen bestond maar dit geheel terzijde.
graag op anoniem
pi_152570602
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:16 schreef Vasion het volgende:

[..]

''Ze hadden met 2-5 moeten winnen''

Oke, nu weer jouw beurt.
''De bal is rond''.
pi_152570611
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik wist niet eens dat AA drink ook in het groen bestond maar dit geheel terzijde.
Is jouw UI ook in kleur dan?
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:20:56 #135
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152570632
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:20 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Is jouw UI ook in kleur dan?
Is nu even grijs, milieubewust.
graag op anoniem
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:21:01 #136
pi_152570639
Casillas, kutkeeper.

Wat een agressief middenveld zo zonder Modric.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:21:36 #137
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152570667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Casillas, kutkeeper.

Wat een agressief middenveld zo zonder Modric.
Jammer dat Ramos niet op het middenveld staat
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:21:44 #138
12172 Rabieluh
pi_152570673
OH GOD SPANNING
pi_152570677
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:20 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Is nu even grijs, milieubewust.
Groen mag ook.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:22:08 #140
104871 remlof
Europees federalist
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:22:23 #141
pi_152570696
RaMOS
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:22:39 #142
12172 Rabieluh
pi_152570703
Pogba 3 keer van afstand, 2 keer Casillas die er niet goed uitziet.

Gaarne.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:22:58 #143
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152570717
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:21 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Groen mag ook.
Misschien, ik hou je op de hoogte
graag op anoniem
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:23:01 #144
pi_152570718
Iedereen die niet voor Real is is niet voor het voetbal!1!!1
pi_152570719
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:19 schreef KingRoland het volgende:
kappen met die smiley's

Gifjes dan?
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:23:41 #146
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152570746
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:23 schreef Nober het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gifjes dan?
Jazeker

tevens Joachim Löwgod
graag op anoniem
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:23:45 #147
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152570750
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen die niet voor Real is is niet voor het voetbal!1!!1
Je klinkt nu als bepaalde andere users hier die niet serieus genomen worden
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:24:18 #148
pi_152570778
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:23 schreef Sked het volgende:

[..]

Je klinkt nu als bepaalde andere users hier die niet serieus genomen worden
Sssssh, ik ben Stijn aan het uitlokken
pi_152570789
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:23 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Jazeker

tevens Joachim Löwgod
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:25:22 #150
pi_152570823
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:24 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wat is dat ding links in beeld?
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:25:30 #151
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152570829
Messi is Messi

- Kieft
pi_152570850
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Sssssh, ik ben Stijn aan het uitlokken
Succes!

Een Hans Kazan voor je post.

Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:26:58 #153
pi_152570892
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Succes!

Een Hans Kazan voor je post.

[ afbeelding ]
pi_152570935
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:28:00 #155
pi_152570939
Als Real wint is Real door
als Juve wint zit PSV in pot 1

Ik zie voordelen.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:28:27 #156
pi_152570949
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hopelijk tovert hij niet al die koekjes in zijn buik
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:30:52 #157
pi_152571057
Casillas uitfluiten :')

Dan moet je je hoofd echt in de prullenbak deponeren.
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 20:30:55 #158
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:31:14 #159
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152571071
Schelvecchio als commentator op Sport1, die zal vast wel objectief zijn
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:31:22 #160
12172 Rabieluh
pi_152571076
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Casillas uitfluiten :')

Dan moet je je hoofd echt in de prullenbak deponeren.
Iniesta uitfluiten dan.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:31:35 #161
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152571093
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:31 schreef Sked het volgende:
Schelvecchio als commentator op Sport1, die zal vast wel objectief zijn
''onze sneijder''
RED ONS HENNIEGOD
pi_152571133
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

hopelijk tovert hij niet al die koekjes in zijn buik
Elk pontje gaat door het mondje!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:32:48 #163
pi_152571152
quote:
13s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:31 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Iniesta uitfluiten dan.
Dat vind ik nog een ander verhaal.
Casillas is toch gewoon een van de belangrijkste mannen in de clubgeschiedenis van Real, als je die uitfluit als supporter van Real ben je echt een enorme teringdebiel
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:33:08 #164
pi_152571169
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Elk pontje gaat door het mondje!!!

[ afbeelding ]

SPOILER
Doe dit maar niet meer, Stijn.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:33:18 #165
12172 Rabieluh
pi_152571172
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat vind ik nog een ander verhaal.
Casillas is toch gewoon een van de belangrijkste mannen in de clubgeschiedenis van Real, als je die uitfluit als supporter van Real ben je echt een enorme teringdebiel
Correct.
pi_152571184
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

woensdag 13 mei 2015 @ 20:33:34 #167
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152571187
Wie is commentator bij Sport1? Emile?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_152571207
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dit is de grap van Hans Kazan.
pi_152571209
Pirlo tijd, broek ligt al op de enkels.

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:34:03 #170
pi_152571212
Wat een baggerreclame van Jumbo zeg, tering.
pi_152571229
quote:

[..]

Iniesta uitfluiten dan.
Dat was ook echt beschamend ja.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:34:34 #172
pi_152571231
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:33 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Correct.
Overigens vind ik het uitfluiten van Iniesta omdat hij een goal heeft gescoord in de WK-finale ook ronduit triest.

Hij deed gewoon zijn werk.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:34:55 #173
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152571251
Kieft is weer niet objectief
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:34:56 #174
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152571252
Kieft die denkt dat Chiellini mensen wil blesseren :')
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:35:00 #175
pi_152571258
Ik heb geen enkele Spanjaard Nigel de Jong horen uitfluiten.

Dat was nog terechter geweest.
pi_152571273
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Kieft is weer niet objectief

Hier Ad voor je.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:35:19 #177
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152571274
quote:

[..]

Iniesta uitfluiten dan.
Dat leek mij gewoon normaal hoor eerlijk gezegd.
graag op anoniem
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:35:21 #178
pi_152571278
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:34 schreef Sked het volgende:
Daar was jouw vriend Suarez ook bang voor, daarom gaf hij hem een liefdesbeet.
pi_152571306
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:34 schreef Sked het volgende:
Kieft is niet objectief.
pi_152571315
Kieft heeft ook een hekel aan Bale.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:36:05 #181
pi_152571316
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:35 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Dat leek mij gewoon normaal hoor eerlijk gezegd.
Ik fluit de postbode toch ook niet uit omdat hij de belastingaanslag bezorgt?
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:36:22 #182
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152571330
Het meest hilarische is dat hij in datzelfde betoog zei fan te zijn van Pepe
pi_152571348
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Iniesta met een postbode vergelijken.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:36:49 #184
12172 Rabieluh
pi_152571352
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:36 schreef Sked het volgende:
Het meest hilarische is dat hij in datzelfde betoog zei fan te zijn van Pepe
Hahaha, wat? Bizarre uitspraken zeg.
pi_152571362
Kieft praat altijd met dubbele tong.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:37:11 #186
pi_152571367
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:36 schreef Vasion het volgende:

[..]

Iniesta met een postbode vergelijken.
Balotelli deed dat ook bij zichzelf.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:37:19 #187
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152571373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:36 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Hahaha, wat? Bizarre uitspraken zeg.
Ja, hij zei het echt
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:37:45 #188
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152571396
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Appels met peren maar ik begrijp je wel
graag op anoniem
pi_152571411
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Balotelli deed dat ook bij zichzelf.
Ja, en nu?
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:38:02 #190
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152571413
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:35 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier Ad voor je.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:38:33 #191
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152571436
Draadstaal.
graag op anoniem
pi_152571449
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met je snackbarharses.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:39:06 #193
pi_152571463
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:37 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ja, en nu?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:37 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ja, en nu?
Het was gewoon een goede vergelijking.

Een Balotelli voor je post:

woensdag 13 mei 2015 @ 20:39:19 #194
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152571477
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Met je snackbarharses.
Met je gore bek spelletje spelen
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:39:25 #195
pi_152571483
Ik denk dat de club die doorgaat tegen Barcelona speelt.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:39:59 #196
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152571509
Deze wedstrijd is eigenlijk een win win voor mij.
graag op anoniem
pi_152571511
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Balotelli blijft altijd een baas voor die twee goals tegen Duitsland.
pi_152571520
quote:
Ik denk dat Barcelona speelt met de club die doorgaat.
pi_152571521
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Karl Malone was The Mailman. Maar niet dit stuk vreten, dat pakketjes besteld met vuurwerk en zijn eigen badkamer vervolgens in brand steekt.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:40:44 #200
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152571545
selfie
graag op anoniem
pi_152571550
quote:
Zal er alsnog geloot moeten worden over wie thuis speelt en logischerwijs wie de uitspelende ploeg zal zijn in het kolkende nazi-geinspireerde Berlijnse bolwerk.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:40:56 #202
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152571557
Mexicano zingt mee.
graag op anoniem
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:41:09 #203
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152571564
Echt ziek die sfeer :@.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:41:12 #204
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152571566
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:40 schreef Nober het volgende:

[..]

Zal er alsnog geloot moeten worden over wie thuis speelt en logischerwijs wie de uitspelende ploeg zal zijn in het kolkende nazi-geinspireerde Berlijnse bolwerk.
Mooie stad overigens.
graag op anoniem
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:41:31 #205
pi_152571582
Juve in het blauw, gare kleur.
pi_152571599
Wat gaat het worden?
Vertel het me zodat ik je straks hard kan uitlachen.
pi_152571606
Ik kijk nu nog naar Tussen kunst en kitsch.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:42:05 #208
pi_152571608
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:41 schreef Vasion het volgende:
Wat gaat het worden?
8-0
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:42:14 #209
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152571619
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:41 schreef Vasion het volgende:
Wat gaat het worden?
als de wedstrijd afgelopen is zal ik het vertellen
pi_152571640
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:42 schreef Sked het volgende:

[..]

als de wedstrijd afgelopen is zal ik het vertellen
Nee, nu.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:42:38 #211
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_152571641
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk nu nog naar Tussen kunst en kitsch.
Daar is ook een mooi live-topic voor.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:42:44 #212
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152571645
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Mooie stad overigens.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:42:49 #213
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152571652
Benzema maakt nog een leuke mop _O- _O- _O- _O-
graag op anoniem
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:43:01 #214
pi_152571662
Giuly > Morientes
pi_152571666
Live op youtube, zoals het hoort.

woensdag 13 mei 2015 @ 20:43:45 #216
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152571705
Pogba kan er geen klote van
RED ONS HENNIEGOD
pi_152571714
Ronaldooooo
pi_152571720
Ronaldo wilde meezingen
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:44:06 #219
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152571722
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:43 schreef Nober het volgende:
Live op youtube, zoals het hoort.

Moeten ze vaker doen
graag op anoniem
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:44:09 #220
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152571726
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Pogba kan er geen klote van
Ik verwijs je graag door naar de psychiater
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:44:24 #221
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152571735
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:44 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik verwijs je graag door naar de psychiater
niet mijn woorden trouwens
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:44:35 #222
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152571746
wat is de opstelling
graag op anoniem
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:44:39 #223
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152571750
Kut Madrid
Dit, dus.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:44:46 #224
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152571752
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ik verwijs degene die dat heeft gezegd graag door naar de psychiater
pi_152571754
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

KingRoland?
pi_152571765
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:44 schreef Buitendam het volgende:
Kut Madrid
Atlético. _O_
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:45:16 #227
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152571775
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:45 schreef Nober het volgende:

[..]

Atlético. _O_
Dit, dus.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:45:19 #228
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152571779
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

KingRoland?
Nee, Pogba is een leuke speler.
graag op anoniem
pi_152571783
Buitendam en ik juichen tegen Real Madrid vandaag.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:45:26 #230
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152571784
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

KingRoland?
dnalorgnik
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:45:32 #231
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152571787
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:44 schreef KingRoland het volgende:
wat is de opstelling
ronaldo op doel, verdediging bale, benzema james, middenveld ramos pepe carvajal marcelo en aanval casillas isco en kroos
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:45:37 #232
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152571789
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Buitendam en ik juichen tegen Real Madrid vandaag.
Word.
Dit, dus.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:45:45 #233
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_152571799
Juventus heb ik voor het laatst zien spelen in 1996 tegen Ajax, doen er nog spelers uit die tijd mee?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_152571808
MERDA JUVE
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:46:04 #235
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152571811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Juventus heb ik voor het laatst zien spelen in 1996 tegen Ajax, doen er nog spelers uit die tijd mee?
Ja Bosvelt.
Dit, dus.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:46:05 #236
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152571813
quote:
Tevez = Ravanelli
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:46:10 #237
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152571821
FF pissen snel

:T
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:46:20 #238
pi_152571828
Ik denk dat Casillas er een gaat maken vandaag
pi_152571829
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:46 schreef Sked het volgende:
FF pissen snel

:T
OKE SKED
pi_152571833
quote:
Buffon zat destijds op de lat.
pi_152571837
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoet*
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:46:32 #242
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152571838
Ah, een scrum. Haha
Dit, dus.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:46:33 #243
pi_152571840
quote:
Patrick Kluivert bestuurt de bus.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:46:41 #244
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152571844
Kroos en Benzema naast elkaar wow
graag op anoniem
pi_152571847
quote:
Ja Pirlo en Buffon.
pi_152571850
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een redding?
Ja die kans is best groot.
pi_152571860
De eenheid van Real Madrid.

In feite zijn het allemaal zieltjes die elkaar geen licht in de ogen gunnen.
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 20:47:07 #248
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_152571865
Wie is hier voor Real?
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:47:07 #249
pi_152571866
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:

mad
pi_152571867
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:

Zoals jij op fok dus
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:47:18 #251
pi_152571874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:47 schreef Coco98 het volgende:
Wie is hier voor Real?
Present.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:47:20 #252
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152571876
Lange bal, ze weten het niet meer.
Dit, dus.
pi_152571882
quote:
Wie is hier voor Real?
Jij
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:47:34 #254
pi_152571892
Bijna 1-0
pi_152571894
quote:
Wie is hier voor Real?
Ik ben voor Fake, snap je 'm?
pi_152571895
quote:
Wie is hier voor Real?
Ik
pi_152571897
Hala Madrid!
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 20:47:46 #258
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_152571898
quote:
18s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:47 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Jij
Neen
pi_152571899
Wat een spectaculaire kopbal van Bale, kan er overigens geen kut van.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:47:57 #260
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152571902
quote:
Wie is hier voor Real?
ik
graag op anoniem
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:48:06 #261
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152571908
Kijk de 100 miljoen man koppen.
Dit, dus.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:48:07 #262
357045 Grifte
Feijenoord
pi_152571909
Hup Juve
pi_152571911
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds beter dan El Ghazi
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:48:09 #264
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152571916
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt Wim
pi_152571931
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:48 schreef Buitendam het volgende:
Kijk de 100 miljoen man koppen.
Wow 100 miljoen, hoeveel Kazims kan je daar wel niet voor kopen?
pi_152571932
Ronaldo glijdt uit. Real Madrid wil een vrije trap.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:48:56 #267
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152571941
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:48 schreef Vasion het volgende:

[..]

Een halve
pi_152571946
quote:

[..]

16!
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:49:06 #269
pi_152571948
Waar is Hernandez
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:49:08 #270
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152571949
quote:

[..]

Hoe moet ik dat nou weten? Wat een ontzettend domme vraag.
Dit, dus.
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 20:49:08 #271
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_152571950
quote:

[..]

3 1/3 Depay
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:49:19 #272
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152571955
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Hernandez
bank toch
graag op anoniem
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:49:30 #273
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_152571962
Pirlo pownt ze allemaal
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_152571988
Waarom zou Hernandez moeten spelen? Die zou niet eens topscorer worden in de Jupiler League.
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 20:50:32 #275
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_152571996
Het ziet er aardig uitverkocht uit.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:50:36 #276
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152571999
Pogba neuqt Real
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:50:38 #277
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152572001
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou Hernandez moeten spelen? Die zou niet eens topscorer worden in de Jupiler League.
Sjoerd Ars kan meer met een bal
RED ONS HENNIEGOD
pi_152572018
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Sjoerd Ars kan meer met een bal
Zelfs Ralf Seuntjes.
pi_152572021
Pogba _O_
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:51:23 #280
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152572025
'Juve heeft een oudere ploeg dan Juventus'

Goede teksten van Emile
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:51:30 #281
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_152572028
Vidal trapt die nummer 7 met vagijn van Real de kanjer in.
Dit, dus.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:51:47 #282
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152572039
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zelfs Ralf Seuntjes.
Goed spitsie hoor . Mag Telstar ? blij mee zijn
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:52:05 #283
pi_152572052
Knap gedaan hoor
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:52:07 #284
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152572053
oe
pi_152572062
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Goed spitsie hoor . Mag Telstar ? blij mee zijn
Jazeker, heeft alleen de draaicirkel van een zestien eeuwse tractor.
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 20:52:25 #286
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_152572065
Benzema kan er niets van.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:52:39 #287
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152572075
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knap gedaan hoor
Alleen naar CR7 geven maar leuk geprobeerd wel
graag op anoniem
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:53:12 #288
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152572095
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Heel Telstar 16de eeuw
wel mooi
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:53:43 #289
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152572112
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Goede opvolger van Van der Hoorn dus
pi_152572120
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Heel Telstar 16de eeuw
wel mooi
Hoger dan Den Bosch geëindigd.
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:53:53 #291
pi_152572123
Real is bioscooppubliek
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:54:33 #292
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152572144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real is bioscooppubliek
Ze laten mensen gratis naar binnen onder voorwaarde dat ze de hele wedstrijd zingen en springen
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:55:02 #293
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152572162
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoger dan Den Bosch geëindigd.
Lurling weer aan het knokken geweest?
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport woensdag 13 mei 2015 @ 20:55:36 #294
pi_152572176
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:54 schreef Sked het volgende:

[..]

Ze laten mensen gratis naar binnen onder voorwaarde dat ze de hele wedstrijd zingen en springen
Real is geen jeugdige club. Juventus is dan wel de oude dame maar Real voelt net als een oud wijf.
pi_152572183
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Lurling weer aan het knokken geweest?
Ruudje Kaiser kon het niet bolwerken dus hij werd ontslagen. Nu al een tijdje Ruud van Eckgod die een contract voor twee seizoenen heeft getekend.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:55:57 #296
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_152572187
Jullie krijgen allemaal de groeten van Anonymousz
graag op anoniem
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:56:13 #297
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_152572196
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ruudje Kaiser kon het niet bolwerken dus hij werd ontslagen. Nu al een tijdje Ruud van Eckgod die een contract voor twee seizoenen heeft getekend.
Jos , de holbewonergod
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:56:22 #298
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152572200
Ronaldo valt
pi_152572215
LOL. Dat is geen vrije trap.
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:56:50 #300
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje