Net als dat ik liever niet boven de rivieren kom, kom jij er niet graag onder merk ik wel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat stond op die rouwkaart van die Belgische politicus die er een eind aan had gemaakt.
Want ik kende dit hele woord daarvoor niet.
Volgens sommige mensen heeft Johannes het accent van een kakker.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb een vermoeden dat hier geen kakkers zitten.
Als je dat moet gaan uitleggen is er iets verkeerd gegaan ergens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan niet eens uitleggen wat 'blokken' betekent, dat snappen al die 'ollanders toch niet.
'blokken' (Vlaamse uitdrukking voor studeren).quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik heb besloten om die uitleg niet te geven, maar gewoon een synoniem te geven. Anders krijg je van die lappen tekst. Ik moet altijd al m'n uiterste best doen om me te houden aan het zelf gestelde maximum van 5 alinea's...
Nogalquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen heeft Johannes het accent van een kakker.
Ik kom er tegen mijn goesting.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als dat ik liever niet boven de rivieren kom, kom jij er niet graag onder merk ik wel.
Maar hij heeft geen bretels.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen heeft Johannes het accent van een kakker.
Kzen daar vrij content mee da gij hier liever niet komtquote:
Jammer dan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kzen daar vrij content mee da gij hier liever niet komt
Haha ja.quote:
Speciaal voor jou aangepast: Blok en Fok: seksshop voor studentenquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'blokken' (Vlaamse uitdrukking voor studeren).
Niet echt een flinke lap tekst me dunkt
Doe dat nou niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speciaal voor jou aangepast: Blok en Fok: seksshop voor studenten
Haha ja.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:47 schreef YokiKater het volgende:
De enige goede Brabander dat is Betyar, dat weet iedereen natuurlijk.
Die rooie uit Gestel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zei die mongool uit New Kids Turbo ook.
Ik voel mij nu beledigd, is er een meldpunt voor deze ongefundeerde discriminatie?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:47 schreef YokiKater het volgende:
De enige goede Brabander dat is Betyar, dat weet iedereen natuurlijk.
Had niet gehoeven, maar okquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speciaal voor jou aangepast: Blok en Fok: seksshop voor studenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |