quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:31 schreef arjan1112 het volgende:
Als de postbode aanbelt doe jij open in je badjas met niks eronder en rand je hem bijna aan?
Ik lig in een deuk hier manquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedronken, Arie?
aardig wat 1 champagne 1 glas wijn een likeur en 2 kleine flesjes witte droge wijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedronken, Arie?
Neh, daar vind ik werken te leuk voorquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:32 schreef arjan1112 het volgende:
Moe moe is 22 en zoekt een rijke man van 50 ?
Dus jij wilt de hele dag werken op kantoor, terwijl ik in coma in bed lig en als je thuiskomt sla je me in elkaar met je zweep enzo?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh, daar vind ik werken te leuk voor.
Het is leuk als een man ook zo z'n eigen ding doet. Niet dat ik de enige ben die een carrière nastreeft.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:33 schreef arjan1112 het volgende:
Dus jij wilt de hele dag werken op kantoor, terwijl ik in coma in bed lig en als je thuiskomt sla je me in elkaar met je zweep enzo?
En ik vind het dan weer opvallend dat jou dat opvalt...quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk heeft vaak berichten en topics over hommetjes.
Vind ik persoonlijk erg opvallend.
Ik heb ook een seksbericht geschreven hoor. En het gaat nog wel over Fok!quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
Meestal gaat het over paarsgepunten lansen toch? En andere synoniemen ervoor
Ja dat moet ik eerst worden en daarna word ik 35.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat jij 34 ging worden?
Goed woord is dat: goesting.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook een seksbericht geschreven hoor. En het gaat nog wel over Fok!
Blok en Fok: seksshop voor studenten
Het goeie leven.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dus jij wilt de hele dag werken op kantoor, terwijl ik in coma in bed lig en als je thuiskomt sla je me in elkaar met je zweep enzo?
En dan niet eens uitleggen wat 'blokken' betekent, dat snappen al die 'ollanders toch nietquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook een seksbericht geschreven hoor. En het gaat nog wel over Fok!
Blok en Fok: seksshop voor studenten
In het verleden trok ik weleens ''kakkers'' aan en dat zijn niet echt mijn types.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
Hm. als als ie al geld genoeg heeft wat dan?
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh, daar vind ik werken te leuk voor.
Dat stond op die rouwkaart van die Belgische politicus die er een eind aan had gemaakt.quote:
Heb een vermoeden dat hier geen kakkers zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
In het verleden trok ik weleens ''kakkers'' aan en dat zijn niet echt mijn types.
Dus eh; afhankelijk van de persoon I guess.
Apart om dat op een rouwkaart te zetten. Hij had geen goesting meer? Zoiets.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat stond op die rouwkaart van die Belgische politicus die er een eind aan had gemaakt.
Want ik kende dit hele woord daarvoor niet.
Had gekund, maar ik heb besloten om die uitleg niet te geven, maar gewoon een synoniem te geven. Anders krijg je van die lappen tekst. Ik moet altijd al m'n uiterste best doen om me te houden aan het zelf gestelde maximum van 5 alinea's...quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan niet eens uitleggen wat 'blokken' betekent, dat snappen al die 'ollanders toch niet.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Apart om dat op een rouwkaart te zetten. Hij had geen goesting meer? Zoiets.
Kende het wel trouwens.
Vond het wel mooi in deze situatie.quote:"Hier lig ik, dik tegen mijn goesting"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |