Ik herinner me een foto van jou in luipaardprint badjas van de Wibraquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet. Want het doet er niet toe.
[..]
Dit dus![]()
Al werkt bij mij 25 denk ik niet meer.
Zeeman was hetquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik herinner me een foto van jou in luipaardprint badjas van de Wibra.
Jij wordt gewoon elk jaar 35.
Het helpt mij prima om van normaal tabak af te blijven, en ik was begonnen met 24mg nicotine, nu dus 8mg. Mijn ouders zijn ook gestopt met roken op deze manier, zodoende probeer ik het ook.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:25 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook zo een e-sigaret geprobeerd. Maar het is toch niet hetzelfde.
Ja pfoeh, dat technische stuk van de vaporizer en vloeistof en weet ik 't....quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk geen reclame maken en dat doe ik dus ook niet maar ik bestel alles bij zwoofs.nl, heb een E-Go "sigaret" en gebruik vloeistof van Suprem-e.
Volgens mij is het niet eens de nicotine, het rookt gewoon 'anders'.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het helpt mij prima om van normaal tabak af te blijven, en ik was begonnen met 24mg nicotine, nu dus 8mg. Mijn ouders zijn ook gestopt met roken op deze manier, zodoende probeer ik het ook.
Ik lurkte toen mee, had bijna ook zo'n badjas gekochtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeeman was het![]()
Dat je dat nog weet.
Ja 35 is wel een goede leeftijd
Nu knulletjes als tim en Mani er niet zijn wel jaquote:
Ik draag hem nog steeds. Zit best lekker. Zacht.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik lurkte toen mee, had bijna ook zo'n badjas gekocht.
Ben je verder naakt onder dat ding, 24/7 ?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik draag hem nog steeds. Zit best lekker. Zacht.
Uh nee soms wel ja. Maar alleen 's avondsquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:30 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ben je verder naakt onder dat ding, 24/7 ?
Wat heb je allemaal gedronken, Arie?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:30 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ben je verder naakt onder dat ding, 24/7 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |