abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152380505
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Reageer je dan ook even op het feit dat K&L niet op de door jouw geselecteerde plek konden staan? Toen zij de zoeklichten van het Sinaproc nachtteam zagen vanaf een plek op de cd?
Feit?? Ben jij op de nachtfotolocatie geweest? Die steen gevonden? Dan zou je een primeur hebben en als zwaar getraind expert zo'n amateurtje als FvdG te kakken zetten.

:')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152380728
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:16 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Wat hier bedoeld wordt is het uitpeilen van mobiles die bereik hebben. Het moet ook mogelijk zijn om een mobile te peilen die geen bereik heeft. Dan ben je zelf als het ware het zend- en ontvangststation.
Volgens mij is dat in dit geval ook vrij zinloos, omdat ie daarmee alleen kan zien of die telefoon eventueel contact heeft met jouw fopnetwerk. Daarmee heb je nog geen locatie.
Bovendien stonden deze telefoon het grootste deel van de tijd uit.
  donderdag 7 mei 2015 @ 20:30:47 #153
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152380743
quote:
9s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Feit?? Ben jij op de nachtfotolocatie geweest? Die steen gevonden? Dan zou je een primeur hebben en als zwaar getraind expert zo'n amateurtje als FvdG te kakken zetten.

:')
Gewoon blijven praten, ik heb hier een post geplaatst in het vorige topic, dat het op de noordzijde van de cd onmogelijk is om vanuit dat perspectief de sinaprocers te zien:
geen open plekken
dichte bomendek
bewolking/nevel
en nog een aantal redenen.

Dat kan dus niet

en daarbij kritisch blijven kijken, ook al zijn het experts, is altijd goed. (experts waarin? Jungle-expedities of onderzoek op een tafel?)
pi_152380860
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Gewoon blijven praten, ik heb hier een post geplaatst in het vorige topic, dat het op de noordzijde van de cd onmogelijk is om vanuit dat perspectief de sinaprocers te zien:
geen open plekken
dichte bomendek
bewolking/nevel
en nog een aantal redenen.

Dat kan dus niet
Oh wacht, jij hebt een post geplaatst waarin je een bewering doet over een gebied waar je niet geweest bent en over een locatie die volslagen onbekend is, zelfs bij FvdG en alle daar zeer ervaren gidsen.

Ja, nee, dan staat die "dat kan dus niet"
echt als een huis. :N

En wees gerust; al die gidsen en experts heb ik hoger staan dan mijzelf, laat staan wat amateurtjes met tunnelvisie uit de Nederlandse polder. :*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_152380949
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn hele scenario is gebaseerd op feiten en waar ik aannames doe zeg ik dat er duidelijk bij en die zijn gebaseerd op lijstjes met argumenten.

Dat is even wat anders dan roepen "het is zeer aannemelijk" zonder daar argumenten bij te geven. Het is gebaseerd op "een gevoel". Vind ik weinig sterk.

Het volgende heb ik jou geantwoord en dat heeft niets met gevoel te maken:

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:35 schreef gynaika het volgende:

[..]

K en L waren verstandige meiden en waarschuwden andere mensen niet zonder gids te gaan hiken.

En dan zelf zonder gids gaan? Lijkt mij erg tegenstrijdig.
  donderdag 7 mei 2015 @ 20:37:50 #156
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152380987
quote:
9s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh wacht, jij hebt een post geplaatst waarin je een bewering doet over een gebied waar je niet geweest bent en over een locatie die volslagen onbekend is, zelfs bij FvdG en alle daar zeer ervaren gidsen.

Ja, nee, dan staat die "dat kan dus niet"
echt als een huis. :N

En wees gerust; al die gidsen en experts heb ik hoger staan dan mijzelf, laat staan wat amateurtjes met tunnelvisie uit de Nederlandse polder. :*
Dat weten wij hier, maar wat doe je nogmaals zelf anders dan ik? Dat zeg ik dus juist, je bekritiseert hier anderen maar doet zelf precies hetzelfde.

Ik heb een andere mening en dat mag.

Ik kap nu dit gesprek af omdat we allebei weten waar dit weer toe gaat leiden!
pi_152381103
quote:
15s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb je de hele log van de telefoon op dezelfde manier als het NFI (tot aan welke pincode actief was -0556-) uit kunnen lezen dan? Hoe weet je dat het niet wordt geregistreerd als/dat je de dag actief verandert? En dat moet dus ook keihard voor de iPhone gelden waarvan Physsic duidelijk heeft gemaakt dat die dingen ALLES registreren.
Geeft het op.
Ik heb al lang geleden beschreven wat ik op internet heb gelezen over dat de iPhone oproepen registreert met een ID-nummer. Later heb ik ook een screenshot geplaatst van de database met oproepen van mijn Samsung, waarbij de laatst gemaakte oproep ( zogenaamd een jaar eerder) toch onderaan de lijst stond (=laatst gemaakte oproep, want hoogste IDnummer).
Daarnaast moet ik nog zien hoe iemand die telefoons binnenkomt.

Er wordt trouwens gepraat over de PIN van de iPhone (0556). Houd er rekening mee dat dit iets anders is dan de passcode. De PIN is niet nodig om de telefoon te kunnen gebruiken, wel om toegang te krijgen tot het netwerk (behalve voor noodnummers natuurlijk).
pi_152381213
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:36 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het volgende heb ik jou geantwoord en dat heeft niets met gevoel te maken:

[..]

Die "waarschuwing" is niet onderbouwd. We weten niet óf en tegen wíe ze dat gezegd hebben en zonder een goeie bron verwijs ik dat dan ook naar het rijk der indianenverhalen.

Het gevoel van "er moet iemand bij zijn" is jouw gevoel. Mede gebaseerd op "de foto's zijn zo mooi gepositioneerd", wat ik ook niet spectaculair of verrassend vind. Die Mirador is een fucking klein open plekje, zo moeilijk is het allemaal niet.

Ook bij mijn laatste hikes van deze week was mijn reisgenoot (veel meer ervaren in het weergeven van scènes op foto en video dan ik) onder de indruk van mijn foto's (positionering, licht, etc.), terwijl ik echt een amateur ben met de meest basale kennis wel prima in orde.

pi_152381768
quote:
12s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Die jongens zijn bij terugkomst in Nederland direct ondervraagd, ik neem aan dat ze door middel van foto's kassabonnetjes en bankafschriften, hotelrekeningen wel hebben kunnen aantonen dat ze daar niet waren.
Ok. Die route wilde ik even zeker kunnen uitsluiten. Dank je wel!
pi_152381943
quote:
12s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die "waarschuwing" is niet onderbouwd. We weten niet óf en tegen wíe ze dat gezegd hebben en zonder een goeie bron verwijs ik dat dan ook naar het rijk der indianenverhalen.

Het gevoel van "er moet iemand bij zijn" is jouw gevoel. Mede gebaseerd op "de foto's zijn zo mooi gepositioneerd", wat ik ook niet spectaculair of verrassend vind. Die Mirador is een fucking klein open plekje, zo moeilijk is het allemaal niet.

Ook bij mijn laatste hikes van deze week was mijn reisgenoot (veel meer ervaren in het weergeven van scènes op foto en video dan ik) onder de indruk van mijn foto's (positionering, licht, etc.), terwijl ik echt een amateur ben met de meest basale kennis wel prima in orde.
Het laatste woord was aan jou.
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:04:51 #161
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152382029
quote:
14s.gif Op donderdag 7 mei 2015 19:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

dank je!
Dus van de 2800 beten zijn er 20 fataal. Tenminste geregistreerd bij de ziekenhuizen.
Dat betekend dat 0.71% van de beten fataal zijn, bij de cijfers van de ziekenhuizen.
Maar hoe zit dat met de mensen die het ziekenhuis niet levens halen? Die dus thuis of nabij hun huis overlijden? Die gaan toch direct naar het mortuarium? Die aantallen zullen veel hoger zijn en niet openbaar.
Dat zullen er inderdaad heel veel meer zijn want:
1: de ernstige beten halen het ziekenhuis vaker NIET, dan de milde beten
en 2: zonder behandeling is de overlevingskans veel kleiner.
quote:
Weet je ook wat meer over het tegengif bij dat schatje, hebben ze dat bijvoorbeeld bij Sinaproc of bij de medische posten in Boquete?
Ongetwijfeld. Maar ik ga nog navragen waar dat precies beschikbaar is.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_152382043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:02 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het laatste woord was aan jou.
Ik zoek niet naar gelijk hebben of krijgen, niet naar laatste woorden of discussies winnen.

Waar ik nu juist om vraag zijn argumenten om mij (en anderen) te overtuigen.

Verscheidene personen hier is dat gelukt, ookal ben ik inderdaad een kritische denker, van kindsaf aan geweest.

pi_152382130
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:41 schreef Physsic het volgende:
Ik heb al lang geleden beschreven wat ik op internet heb gelezen over dat de iPhone oproepen registreert met een ID-nummer. Later heb ik ook een screenshot geplaatst van de database met oproepen van mijn Samsung, waarbij de laatst gemaakte oproep ( zogenaamd een jaar eerder) toch onderaan de lijst stond (=laatst gemaakte oproep, want hoogste IDnummer).
We weten nog niet of het NFI alleen naar de chronologische volgorde heeft gekeken, of ook naar de volgorde op ID nummer. Wat wij zien in de opnames van EenVandaag van 3 december, is de chronologische volgorde, niet de ID volgorde.
Vandaar de vele vragen en twijfels. :)
pi_152383481
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:07 schreef RapaNui het volgende:

[..]

We weten nog niet of het NFI alleen naar de chronologische volgorde heeft gekeken, of ook naar de volgorde op ID nummer. Wat wij zien in de opnames van EenVandaag van 3 december, is de chronologische volgorde, niet de ID volgorde.
Vandaar de vele vragen en twijfels. :)
Klopt zeker. Ik vind het sowieso been vreemde, extreem simpele weergave wat we zien die video.
Bij Android is zo'n databaseweergave wel vrij standaard, geloof ik. (Met ID nummer dus) Volgens mij kan iedereen met een Androidtelefoon die lijst van zichzelf ook zien.

Daarnaast zie je trouwens in die video trouwens kort twee verschillende lijsten waarin de activiteit van de telefoons wordt beschreven. (Wanneer de telefoons worden aangezet enzo). Ik begrijp niet waarom dat (minimaal) twee verschillende lijsten moeten zijn en niet gewoon 1 volledige tijdlijn.
pi_152383891
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:41 schreef Physsic het volgende:
Daarnaast zie je trouwens in die video trouwens kort twee verschillende lijsten waarin de activiteit van de telefoons wordt beschreven. (Wanneer de telefoons worden aangezet enzo). Ik begrijp niet waarom dat (minimaal) twee verschillende lijsten moeten zijn en niet gewoon 1 volledige tijdlijn.
Het is toch niet zeker dat het om twee verschillende lijsten gaat? Het kan toch ook gaan om twee close ups van twee verschillende plekken van één en dezelfde lijst=1 tijdlijn?
pi_152384894
quote:
11s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zoek niet naar gelijk hebben of krijgen, niet naar laatste woorden of discussies winnen.

Waar ik nu juist om vraag zijn argumenten om mij (en anderen) te overtuigen.

Verscheidene personen hier is dat gelukt, ookal ben ik inderdaad een kritische denker, van kindsaf aan geweest.
Het punt is dat wanneer ik met bepaalde onderbouwing zou komen, dit door jou onmiddellijk wordt verworpen omdat het dan richting misdrijf gaat.

Je wilt daar niet aan, en dat mag uiteraard. Daar heb ik echt geen problemen mee.
pi_152385351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:10 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het punt is dat wanneer ik met bepaalde onderbouwing zou komen, dit door jou onmiddellijk wordt verworpen omdat het dan richting misdrijf gaat.

Je wilt daar niet aan, en dat mag uiteraard. Daar heb ik echt geen problemen mee.
Je vult al in wat ik ga denken?

Lees maar terug hier en in het FB-topic; een onderbouwde anonieme uitwerking die op een misdrijf wijst, heeft altijd mijn volle steun gehad.

Maar wel startend vanuit hetzelfde punt als de verdwaal-, ongeluk-, en ongeluk+verdwalen+ongeluk+pech m.b.t Sinaproc-scenario's; de feiten.

Alleen op gevoelens, dromen of 'het zou toch kunnen' zomaar wat ongefundeerd "zeer aannemelijk" stellen, ben ik inderdaad wel een beetje klaar mee.

Niet heel vreemd na 210+ topics en 13 maanden, als je het mij vraagt.

donderdag 7 mei 2015 @ 22:26:07 #168
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_152386761
quote:
11s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je vult al in wat ik ga denken?

Lees maar terug hier en in het FB-topic; een onderbouwde anonieme uitwerking die op een misdrijf wijst, heeft altijd mijn volle steun gehad.

Maar wel startend vanuit hetzelfde punt als de verdwaal-, ongeluk-, en ongeluk+verdwalen+ongeluk+pech m.b.t Sinaproc-scenario's; de feiten.

Alleen op gevoelens, dromen of 'het zou toch kunnen' zomaar wat ongefundeerd "zeer aannemelijk" stellen, ben ik inderdaad wel een beetje klaar mee.

Niet heel vreemd na 210+ topics en 13 maanden, als je het mij vraagt.
Post # 158 getuigt daar toch weer van.
pi_152387437
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:49 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Het is toch niet zeker dat het om twee verschillende lijsten gaat? Het kan toch ook gaan om twee close ups van twee verschillende plekken van één en dezelfde lijst=1 tijdlijn?
Het wordt op een andere manier weergegeven, dus lijkt me een andere lijst.

Even uit mijn hoofd..
Er is die lijst die iets van de tijd heeft met
16:44 WiFi: Spanish at the River
Etc.

En een lijst waar o.a. staat wanneer de telefoon is aangezet.

Beide gaan trouwens voor zover ik kan zien over de iPhone.
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:40:25 #171
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152389454
quote:
12s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jouw hele scenario kan ook naar het rijk der fabelen. Complete onzin, hier ontopic er op ingaan durf je niet, zullen we om het topic niet te vervuilen dit ergens anders gaan bespreken?
Openen we ergens onderin een Mata vs Ootje topic? Ik, de amateur heb veel vraagtekens bij je scenario.

En anders afspreken om elkaar en anderen hier met een andere mening niet te schofferen? we weten je mening, we zijn het gewoon niet eens.
pi_152389623
Iemand al eens in de Kanibaal Indianen in die regio gedoken?

http://www.taringa.net/po(...)io-a-holandesas.html
Make my day!
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:44:33 #173
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152389641
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:44 schreef agter het volgende:
Iemand al eens in de Kanibaal Indianen in die regio gedoken?

http://www.taringa.net/po(...)io-a-holandesas.html
Lol, die link is net gepost...
pi_152389697
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Lol, die link is net gepost...
Haha! broodje aap verhaal?
Make my day!
  donderdag 7 mei 2015 @ 23:49:45 #175
432335 ootjekatootje
ootjekatootje