Volgens mij is t een anagram van mijn laatste opmerking over rechtse loedersquote:
Je weet hopelijk wel waar je nu woont?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoor het het CL.. was bij mij in de buurt
Ownee, daar woonde ik helemaal niet![]()
Randenbroek <> Randwijklaanquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet hopelijk wel waar je nu woont?
Zo groot is het daar niet, dus je woont er altijd wel in de buurtquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Randenbroek <> Randwijklaan
Achja, same shit zowat
Uhm qua wijk redelijk ja
Ik vond het nog best groots daarquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo groot is het daar niet, dus je woont er altijd wel in de buurt
Jij hebt aan de Randwijklaan gewoond? Ik vlakbijquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Randenbroek <> Randwijklaan
Achja, same shit zowat
Uhm qua wijk redelijk ja
Nouja afslag ervan. Trekvogelweg. Jij dan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:20 schreef Barbusse het volgende:
Jij hebt aan de Randwijklaan gewoond? Ik vlakbij
Van Galen straat. Maar das wel echt al jaaaaren geledenquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja afslag ervan. Trekvogelweg. Jij dan?
Das bijna centrumquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van Galen straat. Maar das wel echt al jaaaaren geleden
True.quote:
Op zichquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:47 schreef DrMarten het volgende:
Metallica loeihard aan om gegiechel van 12 jarige puberende grietjes te overstemmen in de trein
Als je beneden slaapt is ze niet alleenquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dochterlief is hier, en als ik die alleen beneden laat dan wordt het een puinhoop
black album. Jaja ik weet het te commercieel voor de echte kenners, maar ik vind het lekkerquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op zichMits "oude" Metallica t/m Master of Puppets.
RIP trommelvliezenquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:47 schreef DrMarten het volgende:
Metallica loeihard aan om gegiechel van 12 jarige puberende grietjes te overstemmen in de trein
ik tel in de gauwigheid 5 primarktassen. Dan weet je ongeveer waar ik mee te maken hebquote:
I.i.g. nog beter dan het gegiechelquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
black album. Jaja ik weet het te commercieel voor de echte kenners, maar ik vind het lekker
Ik snap hetquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik tel in de gauwigheid 5 primarktassen. Dan weet je ongeveer waar ik mee te maken heb
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik tel in de gauwigheid 5 primarktassen. Dan weet je ongeveer waar ik mee te maken heb
Irritante wezensquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]Meestal ben ik degene die loopt te ouwehoeren in de trein
The horror.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:53 schreef DrMarten het volgende:
Ze zijn nu alles wat ze gekocht hebben aan elkaar aan het showen
ouwehoeren prima. Maar de toon waarop kan nogal verschillen. 12 jarige meisjes, 17-jarige scholieren hebben niet mijn voorkeur 😉 die laatste groep zit ik helaad wel bijna dagelijks mee in de treinquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Maandag ook weer zo gelachen in de trein met m'n moeder
Alles over hebben voor je werkquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:59 schreef DrMarten het volgende:
Maar ik heb het overleefd. Rij nu het wonderschoneAlmelo
binnen
quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:49 schreef DrMarten het volgende:
En er dan in Almelo achter komen dat je collega het spul wat je op kwam halen al heeft meegenomen
hahaha klinkt goedquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf gemaakt natuurlijk .
Of nouja zelf gevuld
Dat heeft mn schoonmaakster allemaal netjes gedaan vandaag.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:40 schreef Juup© het volgende:
Zo bijna klaar![]()
Na een afkoelperiode onder het genot van een koud drankje nog even de wc poetsen en de kookplaat reinigen en dan heb ik wel weer genoeg gepoetst voor vandaag.
Oh nee, de was moet nog uit de droger en opgevouwen worden
Tja je hebt luxe paarden......quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heeft mn schoonmaakster allemaal netjes gedaan vandaag.
Nouja zonder de was, maar wel met koelkast schoonmaken.
Heb hier ook ooit een interieurverzorgsterquote:
Doe dat dan eens!quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:48 schreef DrMarten het volgende:
Als ik een schoonmaakster inhuur dan krijgt die een hartverzakking vrees ik
Moet hier weer eens aan het opruimen enzo
Hier gelukkig geen probleem, ik heb tijd zat om alles zelf te doen en het is hier dan ook nooit een zwijnenstal (moet er niet aan denken, ben voor mijn werk bij mensen zat geweest waar alles plakte als je het beet pakte, tot op de zolder aan toequote:Op woensdag 6 mei 2015 17:48 schreef DrMarten het volgende:
Als ik een schoonmaakster inhuur dan krijgt die een hartverzakking vrees ik
Moet hier weer eens aan het opruimen enzo
quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dat dan eens!
Krijg je nooit bezoek ofzo?
Het is gewoon heerlijk thuiskomen en zien dat t gewoon even netjes is opgeruimd zonder dat je t zelf hebt hoeven doenquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb hiser ook ooit een interieurverzorgstergehad, deed haar werk uitermate perfect. Op een gegeven moment niet meer nodig gehad, eigenlijk wel blij mee maar aan de andere kant was het gepoetste huis 1 x per week ook wel heel erg lekker.
Klopt, maar als je net als ik nagenoeg elke dag thuis bent dan vind ik het overbodig. Bovendien laat ik niet zomaar iemand in mijn huis als ik weg ben.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is gewoon heerlijk thuiskomen en zien dat t gewoon even netjes is opgeruimd zonder dat je t zelf hebt hoeven doen
Dan weet ik redelijk snel de ergste puinzooi te verbergenquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dat dan eens!
Krijg je nooit bezoek ofzo?
Ik ben ook wel elke dag thuis, maar gewwoom geen zin in stofzuigen en shitquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Klopt, maar als je net als ik nagenoeg elke dag thuis bent dan vind ik het overbodig. Bovendien laat ik niet zomaar iemand in mijn huis als ik weg ben.
Daar heb ik m'n moeder voorquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is gewoon heerlijk thuiskomen en zien dat t gewoon even netjes is opgeruimd zonder dat je t zelf hebt hoeven doen
Hehe alles snel in een kast gooien en klaarquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan weet ik redelijk snel de ergste puinzooi te verbergen
Maar gasstel schoonmaken, stofzuigen, was opruimen en badkamer poetsen moet wel weer ff gebeuren.... Zo eerst maar eens vaatwasser uitruimen en wat andere troep er weer in gooien.
Zoietsquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe alles snel in een kast gooien en klaar
Maarja maak jezelf maar eens twee uur kwaadquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoiets
Moet zeggen dat als ik me gewoon even 1,5 a 2 uur kwaad maak de hele boel er redelijk oke uit ziet, alleen die badkamer is altijd zo'n project waar ik enorm tegenaan hik. Zit een vloer in die nauwelijks schoon te krijgen is. Als je weet dat ie schoon is ziet het er nog ranzig uit.
Dat doet ze bij mij alleen als ik in het ziekenhusi lig, dus gelukkig alweer een aantal jaar geledenquote:
Nee, het was iemand die ik niet kon.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel elke dag thuis, maar gewwoom geen zin in stofzuigen en shit![]()
Wie deed t eerst dan bij je? Een bekende?
Ik dacht dat ik er meer moeite mee zou hebben. Maar valt me alles mee.
Van dat ruwe plasticspul. Gooi er de meest heftige schoonmaakmiddelen op, ruwe borstel etc en nog lijkt het niet schoon te wordenquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeh irritant. Ja zon vloer heb ik ook wel een beetje. Best jammer
quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van dat ruwe plasticspul. Gooi er de meest heftige schoonmaakmiddelen op, ruwe borstel etc en nog lijkt het niet schoon te worden
Verhuizen is wel het ultieme opruim- en schoonmaakontwijkende gedrag.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]klote
Je gaat toch binnenkort een keer verhuizen
Verhuizen helpt wel iets. Maar lang niet genoegquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verhuizen is wel het ultieme opruim- en schoonmaakontwijkende gedrag.
Neuh, een maand ofzo en dan is het weer een smerige bende.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verhuizen helpt wel iets. Maar lang niet genoeg
Kak, vergeten afspraak te maken bij hypotheekboer... Morgen achteraan bellen...quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]klote
Je gaat toch binnenkort een keer verhuizen
Dozen die sinds de vorige verhuizing ongeopend zijn gebleven in zijn geheel wegmikkenquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verhuizen is wel het ultieme opruim- en schoonmaakontwijkende gedrag.
Graag gedaanquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kak, vergeten afspraak te maken bij hypotheekboer... Morgen achteraan bellen...
Nog zo'n reserve Belg.quote:
Ja maar "die kon ik niet" is gewoon niet normaal. Den denk ik gelijk aan hagenezen. Sorryquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat ik daar nog niet dood gevonden zou willen worden.
Lekker nummerquote:
Das meer Noord Holland toch?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar "die kon ik niet" is gewoon niet normaal. Den denk ik gelijk aan hagenezen. Sorry
Ach soms is mijn ABN ver te zoekenquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar "die kon ik niet" is gewoon niet normaal. Den denk ik gelijk aan hagenezen. Sorry
Dat.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das meer Noord Holland toch?
En dan raar kijken als wij een raam los willen doen
Weet niet waar t van oorsprong weg komt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das meer Noord Holland toch?
En dan raar kijken als wij een raam los willen doen
Ach, ik lach wel om anderen maar mijn ABN is ook niet perfect. Ik kom oorspronkelijk uit N-H en woon al zo'n 40 jaar in N-B, en mijn accent is nog steeds niet verdwenen (niet dat het van mij hoeft, het boeit mij gewoon niets).quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet niet waar t van oorsprong weg komt.
Daar kijk ik elke keer nog raar van op![]()
Net als t veelvuldig gebruik van "hun" en dan niet als bezittelijk vnw gebruikt
Snap ik.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach, ik lach wel om anderen maar mijn ABN is ook niet perfect. Ik kom oorspronkelijk uit N-H en woon al zo'n 40 jaar in N-B, en mijn accent is nog steeds niet verdwenen (niet dat het van mij hoeft, het boeit mij gewoon niets).
Dat herken ikquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik.
Die van mij ia ook alles behalve perfect en ken ook niet alle regels. Maar voor somige zaken ben ik allergies of vind ik erg grappig
Die vind ik dan weer een stuk minder. Probeer nu heel hard te bedenken waar die schreeuw die in het nummer zit als sample in zit...quote:
Dat heet mobiel typenquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat herken ik
B.v. allergies i.p.v. allergisch
quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij snapt niet alles.je zou eens moeten weten wat dit ding allemaal nog goed corrigeert
Laat ze dragen via de trappen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Klotelift is nog niet gemaaktEn er zou morgen een kast bezorgd worden. Gaat hem niet worden denk ik.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu komt ie een andere keer. Maar ik keek er al zolang naar uit
Gaat alleen maar erger worden, de schimmel die de oogsten aantast breidt zich steeds verder uit heb ik ergens gelezen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Kak.
Chocolade duurder na mislukte cacao-oogst
Wat is er mis met de lift dan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu komt ie een andere keer. Maar ik keek er al zolang naar uit
Dit is nog veel erger dan die kastquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Kak.
Chocolade duurder na mislukte cacao-oogst
Ontdooistand magnetron?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang duurt het om shoarma te ontdooien?
Ja duh. Doet niets heeft een oorzaak natuurlijkquote:
sinds maandag, misschien zondagquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja duh. Doet niets heeft een oorzaak natuurlijkHoelang is dat al zo? Mag toch hopen dat de lift binnen 2 dagen gerepareerd is, feestdagen of niet.
Jeetje, dat is wel erg slecht geregeld dan. Oké overmacht kan altijd aanwezig zijn ik weet immers niet wat er precies defect is, maar dan nog mocht je als bedrijf een onderdeel niet hebben dan ga je rondbellen en dan kom je er meestal wel uit. Maar goed dat is mijn ervaring met liften en storingenquote:
Binnen 2 dagen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja duh. Doet niets heeft een oorzaak natuurlijkHoelang is dat al zo? Mag toch hopen dat de lift binnen 2 dagen gerepareerd is, feestdagen of niet.
Ja. Soms is het gewoon niet mogelijk om op kortere termijn aan onderdelen te komen, je kunt niet verwachten dat een "liftbedrijf" van elke lift alle onderdelen op voorraad heeft.quote:
Er zit ook geen briefje bij dat de lift stuk is.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel erg slecht geregeld dan. Oké overmacht kan altijd aanwezig zijn ik weet immers niet wat er precies defect is, maar dan nog mocht je als bedrijf een onderdeel niet hebben dan ga je rondbellen en dan kom je er meestal wel uit. Maar goed dat is mijn ervaring met liften en storingen
Tering, dat is wel heeeeel erg triestquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit ook geen briefje bij dat de lift stuk is.
Dat moeten de bewoners gewoon doenquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit ook geen briefje bij dat de lift stuk is.
Maar daarom vrees ik dat er nog niemand van het liftbedrijf is wezen kijken, anders had er wel eentje gehangenquote:
Heb je zelf al gebeld dan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daarom vrees ik dat er nog niemand van het liftbedrijf is wezen kijken, anders had er wel eentje gehangen
Op google staan wel voorbeelden van petticoatsquote:
Ik vraag jou al niets meerquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op google staan wel voorbeelden van petticoats.
quote:Speciaal voor Moederdag
10 mei is het weer Moederdag. En speciaal daarvoor heeft KPN een leuk cadeautje. Lekker op de bank, met een schaal popcorn, genieten van een heerlijk filmavondje. Dit weekend kijk je gratis naar 3 romantische filmklassiekers:
Alles is Liefde
Sex and the City the Movie
Gooische Vrouwe
Als dat filmklassiekers zijn, wat maakt dat films als Schindler's list, the Shawshank Redemption en True Romance en zo dan...quote:
Ik ga ook geen foto's maken. Geen geschikte spiegel, dus dan zie je de petticoat sowieso niet.quote:
Beter dan als Schindlers Liftsquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:33 schreef Cue_ het volgende:
Schindlers list werd aangekondigd met Shindlers list
Ligt eraan wat je gaat halenquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:37 schreef Juup© het volgende:
Twijfelgeval, zal ik nog even snel naar de supermarkt gaan of niet? Hmmmmmmmmmmmmmmm.
Hmm, nee dan neitquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bier? Ik lust wel een biertje maar heb niets meer in huis.
Moet je in een betere buurt gaan wonenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:15 schreef Cue_ het volgende:
De supermakrten hier in de buurt zijn allemaal al dicht
Klopt jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet je in een betere buurt gaan wonen
Roombeek is om de hoek bij jou? Is die niet open?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:21 schreef Cue_ het volgende:
Owja, de Coop is verandert in de Dirk. Die is dicht helaas
Hmm, zin om te fietsen? weet het niet![]()
/twitter /twitter
Nee, enkel deppenbroekquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Roombeek is om de hoek bij jou? Is die niet open?
biertaxiquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bier? Ik lust wel een biertje maar heb niets meer in huis.
fietsen met die reetquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:21 schreef Cue_ het volgende:
Owja, de Coop is verandert in de Dirk. Die is dicht helaas
Hmm, zin om te fietsen? weet het niet![]()
/twitter /twitter
Schindlers Liftquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:33 schreef Cue_ het volgende:
Schindlers list werd aangekondigd met Shindlers list
Ik baal overigens als een spreekwoordelijk stekker m.b.t. zaterdag, maar gezien het weer komt het misschien toch goed uit en spreken wij wel af als het echt goed terrasjesweer isquote:
goed bezigquote:
Zolang hij eest deze kant op komtquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen eens een stukje fietsen?
kan ik zaterdag mooi een lange duurtraining doen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik baal overigens als een spreekwoordelijk stekker m.b.t. zaterdag, maar gezien het weer komt het misschien toch goed uit en spreken wij wel af als het echt goed terrasjesweer is
Komt goed uit dusquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan ik zaterdag mooi een lange duurtraining doen.
weekend erop moet ik 200km rijden
143km enkele reisquote:
200km op de fiets?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan ik zaterdag mooi een lange duurtraining doen.
weekend erop moet ik 200km rijden
Klopt, maar ook zaterdagavond afspraak met vriendinquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die fiets van jou past vast wel in de trein.
jep...30km naar de start, 145 koers, 30 naar huisquote:
Lang lang geleden eens met de trein naar enschede geweest...duurde volgens mij 3 uur ofzoquote:
Dat os alleen als je tig keer moet overstappenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lang lang geleden eens met de trein naar enschede geweest...duurde volgens mij 3 uur ofzo
Dat heb ik nou ook altijd als ik naar het westen moetquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lang lang geleden eens met de trein naar enschede geweest...duurde volgens mij 3 uur ofzo
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ook zaterdagavond afspraak met vriendin
In mijn geval zou het met de trein schijnbaar net zolang duren al met de auto, dan is mijn keuze snel gemaaktquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan is de 145 naar mij dus een goede oefeningquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jep...30km naar de start, 145 koers, 30 naar huis
Vrouwelijk charmes.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Woei, geen AH kaart, maar toch korting gekregen
Van hem kun jij het misschien verlangen/verwachten, ik haal de 25 km niet eensquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is de 145 naar mij dus een goede oefening
Hoe zijn je massageskills?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is de 145 naar mij dus een goede oefening
Ik woon in oost Brabantquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd als ik naar het westen moet
Jij ook Pipoquote:
Daarom kom jij gewoon een keer met de auto/treinquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van hem kun jij het misschien verlangen/verwachten, ik haal de 25 km niet eens
Ook een kuteind weg, en wel een rukverbinding inderdaad. Dan loop je wel kans dat je een paar keer moet overstappen.quote:
iemand die dat zegt heeft wat te verbergenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals ze altijd zeggen "heb nog nooit commentaar gehad"
Waarom denk je dat ik t in quota plaats. Vind dat zon domme uitspraakquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iemand die dat zegt heeft wat te verbergen
ik niet, ik ben er alquote:
is het iddquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik t in quota plaats. Vind dat zon domme uitspraak
Trein natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom kom jij gewoon een keer met de auto/trein
ff opgezocht, je moet via utrechtquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook een kuteind weg, en wel een rukverbinding inderdaad. Dan loop je wel kans dat je een paar keer moet overstappen.
Behalve als ik nog zuidelijker benquote:
De laatste keer dat ik die kant op ben geweest was het via Deventer en dan overstappen op de trein richting Roosendaal.quote:
Ik ken alleen maar dubbeldekkers. En sprintersquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:01 schreef Cue_ het volgende:
Roosendaal = 3 uur.
Gelukkig maar 1x overstappen in Deventer, dus dan is het wel te doen.
Helaas de hele tijd van die dubbeldekkers en die zitten toch een stuk minder.
In die zin is naar het westen reizen fijner, heb je de normale intercity. Al rijdt er vanaf enschede tegenwoordig ook een dubbeldekker
Die dubbeldekkers zijn wel oke als je beneden zit. Bovenin word je zeeziek.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:01 schreef Cue_ het volgende:
Roosendaal = 3 uur.
Gelukkig maar 1x overstappen in Deventer, dus dan is het wel te doen.
Helaas de hele tijd van die dubbeldekkers en die zitten toch een stuk minder.
In die zin is naar het westen reizen fijner, heb je de normale intercity. Al rijdt er vanaf enschede tegenwoordig ook een dubbeldekker
Arme meid tochquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar dubbeldekkers. En sprinters
Haha, daar heb ik nooit last van gehad.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die dubbeldekkers zijn wel oke als je beneden zit. Bovenin word je zeeziek.
En Hondekoppen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar dubbeldekkers. En sprinters
Ga jij ook al bijdehand doenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het dus neit perse "en" hondekoppen
Zit er nog regelmatig in, ellendige rammelbakken. Maken zoveel herrie dat je eigenlijk oordoppen in wil. Muziek aanzetten heeft geen zin, versta je toch niet.quote:
Ik ben altijd bijdehandquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga jij ook al bijdehand doen? Zo ja, dan ga ik binnenkort ook bijdehand doen en overal op letten
Doel je nu op de treinen of de twentse mannen?quote:
Komt goed, en anders kom ik die kant op (al weet ik niet of er daar er iets te beleven valt)quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:07 schreef ArTiC het volgende:
ik heb al 10+ jaar niet meer in een trein gezeten. En dat gezeten moet je niet letterlijk nemen, ik moest met de trein naar school...zitten kon nooit, je mocht al blij zijn als je überhaupt in de trein kon komen.
Heb sinds kort een OV chipkaart omdat ik in A'dam met de metro moest
Anders was ik komende zaterdag met de trein naar Eindje gegaan aangezien ik vlakbij een station woon tegenwoordig
Ik vind ze best okequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit er nog regelmatig in, ellendige rammelbakken. Maken zoveel herrie dat je eigenlijk oordoppen in wil. Muziek aanzetten heeft geen zin, versta je toch niet.
Op mijquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:08 schreef ArTiC het volgende:
Doel je nu op de treinen of de twentse mannen?
jij hebt heul geen hondekopquote:
Nee die Duitse "lease" bakken van de NS dan. Dan waren de hondenkoppen inclusief wagons nog luxe uitgevoerd vind ik.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit er nog regelmatig in, ellendige rammelbakken. Maken zoveel herrie dat je eigenlijk oordoppen in wil. Muziek aanzetten heeft geen zin, versta je toch niet.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd bijdehand
Doe jij dat binnenkort maar eens
Dat laatste natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doel je nu op de treinen of de twentse mannen?
zolang je neus niet nat is...quote:
omdat ik wijs benquote:
Is die van jou ook zo nat.. snap hemquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, soms (nee ik verlaag mezelf niet nu)......
ohja, werk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:13 schreef Cue_ het volgende:
Wel tof dat jullie zo aanwezig zijn terwijl ik aan het werk ben
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohja, werk.
Daarom zette ik mijn laptop aan
Werk?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:13 schreef Cue_ het volgende:
Wel tof dat jullie zo aanwezig zijn terwijl ik aan het werk ben
Je zei werken, Juup is nu de van Dale aan het raadplegen wat dat betekendquote:
Daarom staat die van mij van 's morgens vroeg tot 's avonds laat aanquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohja, werk.
Daarom zette ik mijn laptop aan
quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zei werken, Juup is nu de van Dale aan het raadplegen wat dat betekend
Dat ga je morgenvroeg niet meer doen neequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:18 schreef DrMarten het volgende:
Owja werk.... zo maar eens een overhemd gaan strijken voor morgen...
Neequote:Op woensdag 6 mei 2015 21:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag ik ook nog heel even een reactie op FB geven ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |