Weet niet waar t van oorsprong weg komt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das meer Noord Holland toch?
En dan raar kijken als wij een raam los willen doen
Ach, ik lach wel om anderen maar mijn ABN is ook niet perfect. Ik kom oorspronkelijk uit N-H en woon al zo'n 40 jaar in N-B, en mijn accent is nog steeds niet verdwenen (niet dat het van mij hoeft, het boeit mij gewoon niets).quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet niet waar t van oorsprong weg komt.
Daar kijk ik elke keer nog raar van op![]()
Net als t veelvuldig gebruik van "hun" en dan niet als bezittelijk vnw gebruikt
Snap ik.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach, ik lach wel om anderen maar mijn ABN is ook niet perfect. Ik kom oorspronkelijk uit N-H en woon al zo'n 40 jaar in N-B, en mijn accent is nog steeds niet verdwenen (niet dat het van mij hoeft, het boeit mij gewoon niets).
Dat herken ikquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik.
Die van mij ia ook alles behalve perfect en ken ook niet alle regels. Maar voor somige zaken ben ik allergies of vind ik erg grappig
Die vind ik dan weer een stuk minder. Probeer nu heel hard te bedenken waar die schreeuw die in het nummer zit als sample in zit...quote:
Dat heet mobiel typenquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat herken ik
B.v. allergies i.p.v. allergisch
quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij snapt niet alles.je zou eens moeten weten wat dit ding allemaal nog goed corrigeert
Laat ze dragen via de trappen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Klotelift is nog niet gemaaktEn er zou morgen een kast bezorgd worden. Gaat hem niet worden denk ik.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu komt ie een andere keer. Maar ik keek er al zolang naar uit
Gaat alleen maar erger worden, de schimmel die de oogsten aantast breidt zich steeds verder uit heb ik ergens gelezen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Kak.
Chocolade duurder na mislukte cacao-oogst
Wat is er mis met de lift dan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu komt ie een andere keer. Maar ik keek er al zolang naar uit
Dit is nog veel erger dan die kastquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Kak.
Chocolade duurder na mislukte cacao-oogst
Ontdooistand magnetron?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang duurt het om shoarma te ontdooien?
Ja duh. Doet niets heeft een oorzaak natuurlijkquote:
sinds maandag, misschien zondagquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja duh. Doet niets heeft een oorzaak natuurlijkHoelang is dat al zo? Mag toch hopen dat de lift binnen 2 dagen gerepareerd is, feestdagen of niet.
Jeetje, dat is wel erg slecht geregeld dan. Oké overmacht kan altijd aanwezig zijn ik weet immers niet wat er precies defect is, maar dan nog mocht je als bedrijf een onderdeel niet hebben dan ga je rondbellen en dan kom je er meestal wel uit. Maar goed dat is mijn ervaring met liften en storingenquote:
Binnen 2 dagen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja duh. Doet niets heeft een oorzaak natuurlijkHoelang is dat al zo? Mag toch hopen dat de lift binnen 2 dagen gerepareerd is, feestdagen of niet.
Ja. Soms is het gewoon niet mogelijk om op kortere termijn aan onderdelen te komen, je kunt niet verwachten dat een "liftbedrijf" van elke lift alle onderdelen op voorraad heeft.quote:
Er zit ook geen briefje bij dat de lift stuk is.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel erg slecht geregeld dan. Oké overmacht kan altijd aanwezig zijn ik weet immers niet wat er precies defect is, maar dan nog mocht je als bedrijf een onderdeel niet hebben dan ga je rondbellen en dan kom je er meestal wel uit. Maar goed dat is mijn ervaring met liften en storingen
Tering, dat is wel heeeeel erg triestquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit ook geen briefje bij dat de lift stuk is.
Dat moeten de bewoners gewoon doenquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit ook geen briefje bij dat de lift stuk is.
Maar daarom vrees ik dat er nog niemand van het liftbedrijf is wezen kijken, anders had er wel eentje gehangenquote:
Heb je zelf al gebeld dan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daarom vrees ik dat er nog niemand van het liftbedrijf is wezen kijken, anders had er wel eentje gehangen
Op google staan wel voorbeelden van petticoatsquote:
Ik vraag jou al niets meerquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op google staan wel voorbeelden van petticoats.
quote:Speciaal voor Moederdag
10 mei is het weer Moederdag. En speciaal daarvoor heeft KPN een leuk cadeautje. Lekker op de bank, met een schaal popcorn, genieten van een heerlijk filmavondje. Dit weekend kijk je gratis naar 3 romantische filmklassiekers:
Alles is Liefde
Sex and the City the Movie
Gooische Vrouwe
Als dat filmklassiekers zijn, wat maakt dat films als Schindler's list, the Shawshank Redemption en True Romance en zo dan...quote:
Ik ga ook geen foto's maken. Geen geschikte spiegel, dus dan zie je de petticoat sowieso niet.quote:
Beter dan als Schindlers Liftsquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:33 schreef Cue_ het volgende:
Schindlers list werd aangekondigd met Shindlers list
Ligt eraan wat je gaat halenquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:37 schreef Juup© het volgende:
Twijfelgeval, zal ik nog even snel naar de supermarkt gaan of niet? Hmmmmmmmmmmmmmmm.
Hmm, nee dan neitquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bier? Ik lust wel een biertje maar heb niets meer in huis.
Moet je in een betere buurt gaan wonenquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:15 schreef Cue_ het volgende:
De supermakrten hier in de buurt zijn allemaal al dicht
Klopt jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet je in een betere buurt gaan wonen
Roombeek is om de hoek bij jou? Is die niet open?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:21 schreef Cue_ het volgende:
Owja, de Coop is verandert in de Dirk. Die is dicht helaas
Hmm, zin om te fietsen? weet het niet![]()
/twitter /twitter
Nee, enkel deppenbroekquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Roombeek is om de hoek bij jou? Is die niet open?
biertaxiquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bier? Ik lust wel een biertje maar heb niets meer in huis.
fietsen met die reetquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:21 schreef Cue_ het volgende:
Owja, de Coop is verandert in de Dirk. Die is dicht helaas
Hmm, zin om te fietsen? weet het niet![]()
/twitter /twitter
Schindlers Liftquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:33 schreef Cue_ het volgende:
Schindlers list werd aangekondigd met Shindlers list
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |