Dozen die sinds de vorige verhuizing ongeopend zijn gebleven in zijn geheel wegmikkenquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verhuizen is wel het ultieme opruim- en schoonmaakontwijkende gedrag.
Graag gedaanquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kak, vergeten afspraak te maken bij hypotheekboer... Morgen achteraan bellen...
Nog zo'n reserve Belg.quote:
Ja maar "die kon ik niet" is gewoon niet normaal. Den denk ik gelijk aan hagenezen. Sorryquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat ik daar nog niet dood gevonden zou willen worden.
Lekker nummerquote:
Das meer Noord Holland toch?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar "die kon ik niet" is gewoon niet normaal. Den denk ik gelijk aan hagenezen. Sorry
Ach soms is mijn ABN ver te zoekenquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar "die kon ik niet" is gewoon niet normaal. Den denk ik gelijk aan hagenezen. Sorry
Dat.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das meer Noord Holland toch?
En dan raar kijken als wij een raam los willen doen
Weet niet waar t van oorsprong weg komt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das meer Noord Holland toch?
En dan raar kijken als wij een raam los willen doen
Ach, ik lach wel om anderen maar mijn ABN is ook niet perfect. Ik kom oorspronkelijk uit N-H en woon al zo'n 40 jaar in N-B, en mijn accent is nog steeds niet verdwenen (niet dat het van mij hoeft, het boeit mij gewoon niets).quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet niet waar t van oorsprong weg komt.
Daar kijk ik elke keer nog raar van op![]()
Net als t veelvuldig gebruik van "hun" en dan niet als bezittelijk vnw gebruikt
Snap ik.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach, ik lach wel om anderen maar mijn ABN is ook niet perfect. Ik kom oorspronkelijk uit N-H en woon al zo'n 40 jaar in N-B, en mijn accent is nog steeds niet verdwenen (niet dat het van mij hoeft, het boeit mij gewoon niets).
Dat herken ikquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik.
Die van mij ia ook alles behalve perfect en ken ook niet alle regels. Maar voor somige zaken ben ik allergies of vind ik erg grappig
Die vind ik dan weer een stuk minder. Probeer nu heel hard te bedenken waar die schreeuw die in het nummer zit als sample in zit...quote:
Dat heet mobiel typenquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat herken ik
B.v. allergies i.p.v. allergisch
quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij snapt niet alles.je zou eens moeten weten wat dit ding allemaal nog goed corrigeert
Laat ze dragen via de trappen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Klotelift is nog niet gemaaktEn er zou morgen een kast bezorgd worden. Gaat hem niet worden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |