quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu komt ie een andere keer. Maar ik keek er al zolang naar uit
Gaat alleen maar erger worden, de schimmel die de oogsten aantast breidt zich steeds verder uit heb ik ergens gelezen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Kak.
Chocolade duurder na mislukte cacao-oogst
Wat is er mis met de lift dan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu komt ie een andere keer. Maar ik keek er al zolang naar uit
Dit is nog veel erger dan die kastquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Kak.
Chocolade duurder na mislukte cacao-oogst
Ontdooistand magnetron?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang duurt het om shoarma te ontdooien?
Ja duh. Doet niets heeft een oorzaak natuurlijkquote:
sinds maandag, misschien zondagquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja duh. Doet niets heeft een oorzaak natuurlijkHoelang is dat al zo? Mag toch hopen dat de lift binnen 2 dagen gerepareerd is, feestdagen of niet.
Jeetje, dat is wel erg slecht geregeld dan. Oké overmacht kan altijd aanwezig zijn ik weet immers niet wat er precies defect is, maar dan nog mocht je als bedrijf een onderdeel niet hebben dan ga je rondbellen en dan kom je er meestal wel uit. Maar goed dat is mijn ervaring met liften en storingenquote:
Binnen 2 dagen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja duh. Doet niets heeft een oorzaak natuurlijkHoelang is dat al zo? Mag toch hopen dat de lift binnen 2 dagen gerepareerd is, feestdagen of niet.
Ja. Soms is het gewoon niet mogelijk om op kortere termijn aan onderdelen te komen, je kunt niet verwachten dat een "liftbedrijf" van elke lift alle onderdelen op voorraad heeft.quote:
Er zit ook geen briefje bij dat de lift stuk is.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel erg slecht geregeld dan. Oké overmacht kan altijd aanwezig zijn ik weet immers niet wat er precies defect is, maar dan nog mocht je als bedrijf een onderdeel niet hebben dan ga je rondbellen en dan kom je er meestal wel uit. Maar goed dat is mijn ervaring met liften en storingen
Tering, dat is wel heeeeel erg triestquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit ook geen briefje bij dat de lift stuk is.
Dat moeten de bewoners gewoon doenquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit ook geen briefje bij dat de lift stuk is.
Maar daarom vrees ik dat er nog niemand van het liftbedrijf is wezen kijken, anders had er wel eentje gehangenquote:
Heb je zelf al gebeld dan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daarom vrees ik dat er nog niemand van het liftbedrijf is wezen kijken, anders had er wel eentje gehangen
Op google staan wel voorbeelden van petticoatsquote:
Ik vraag jou al niets meerquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op google staan wel voorbeelden van petticoats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |