Volgens mij is t een anagram van mijn laatste opmerking over rechtse loedersquote:
Je weet hopelijk wel waar je nu woont?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoor het het CL.. was bij mij in de buurt
Ownee, daar woonde ik helemaal niet![]()
Randenbroek <> Randwijklaanquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet hopelijk wel waar je nu woont?
Zo groot is het daar niet, dus je woont er altijd wel in de buurtquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Randenbroek <> Randwijklaan
Achja, same shit zowat
Uhm qua wijk redelijk ja
Ik vond het nog best groots daarquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo groot is het daar niet, dus je woont er altijd wel in de buurt
Jij hebt aan de Randwijklaan gewoond? Ik vlakbijquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Randenbroek <> Randwijklaan
Achja, same shit zowat
Uhm qua wijk redelijk ja
Nouja afslag ervan. Trekvogelweg. Jij dan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:20 schreef Barbusse het volgende:
Jij hebt aan de Randwijklaan gewoond? Ik vlakbij
Van Galen straat. Maar das wel echt al jaaaaren geledenquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja afslag ervan. Trekvogelweg. Jij dan?
Das bijna centrumquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van Galen straat. Maar das wel echt al jaaaaren geleden
True.quote:
Op zichquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:47 schreef DrMarten het volgende:
Metallica loeihard aan om gegiechel van 12 jarige puberende grietjes te overstemmen in de trein
Als je beneden slaapt is ze niet alleenquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dochterlief is hier, en als ik die alleen beneden laat dan wordt het een puinhoop
black album. Jaja ik weet het te commercieel voor de echte kenners, maar ik vind het lekkerquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op zichMits "oude" Metallica t/m Master of Puppets.
RIP trommelvliezenquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:47 schreef DrMarten het volgende:
Metallica loeihard aan om gegiechel van 12 jarige puberende grietjes te overstemmen in de trein
ik tel in de gauwigheid 5 primarktassen. Dan weet je ongeveer waar ik mee te maken hebquote:
I.i.g. nog beter dan het gegiechelquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
black album. Jaja ik weet het te commercieel voor de echte kenners, maar ik vind het lekker
Ik snap hetquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik tel in de gauwigheid 5 primarktassen. Dan weet je ongeveer waar ik mee te maken heb
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik tel in de gauwigheid 5 primarktassen. Dan weet je ongeveer waar ik mee te maken heb
Irritante wezensquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]Meestal ben ik degene die loopt te ouwehoeren in de trein
The horror.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:53 schreef DrMarten het volgende:
Ze zijn nu alles wat ze gekocht hebben aan elkaar aan het showen
ouwehoeren prima. Maar de toon waarop kan nogal verschillen. 12 jarige meisjes, 17-jarige scholieren hebben niet mijn voorkeur 😉 die laatste groep zit ik helaad wel bijna dagelijks mee in de treinquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Maandag ook weer zo gelachen in de trein met m'n moeder
Alles over hebben voor je werkquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:59 schreef DrMarten het volgende:
Maar ik heb het overleefd. Rij nu het wonderschoneAlmelo
binnen
quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:49 schreef DrMarten het volgende:
En er dan in Almelo achter komen dat je collega het spul wat je op kwam halen al heeft meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |