Gewoon open een gesprek beginnen. Praten jullie nooit over wensen en verlangens?quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:57 schreef pa_piercing het volgende:
Ik ben 34 en al 6 jaar heel gelukkig met mijn vriendin. Beide geen tattoos of piercings
Hoe het is gekomen geen idee maar het fascineert me enorm: een PA piercing
Zijn er mensen die er een hebben en hoe heb jij het voorgesteld aan je vriendin? ik heb geen idee hoe ik dit kenbaar kan maken aan haar dat ik er gaar een zou willen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:09 schreef Juup© het volgende:
[..]deze dus niet. Het gaat door de urinebuisbuis heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja staand plassen in een zit-wc zit er wel niet mee in.AMG heten en dan een Volvo rijden...
Je kan in 2 pisbakken tegelijk pissenquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:14 schreef -AMG- het volgende:
[..]
deze dus niet. Het gaat door de urinebuisbuis heen.
Oja staand plassen in een zit-wc zit er wel niet mee in.
Ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:44 schreef Cockwhale het volgende:
Door TT dacht ik dat je aan je pa moest vertellen
quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:09 schreef Juup© het volgende:
[..]Allejezus nog aan toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het wel eerst even melden. Anders is het zo schrikken voor zijn vriendin als ze opeens een groot stuk ijzer in zijn pik ziet zittenquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:51 schreef Tamashii het volgende:
Ja hoezo TS, als jij dat wilt dan doe je dat toch gewoon?
Kan een leuke verrassing zijn toch! Maar goed, zou het zelf ook eerst vertellen alleen al omdat je iets van 9 weken geen seks mag.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het wel eerst even melden. Anders is het zo schrikken voor zijn vriendin als ze opeens een groot stuk ijzer in zijn pik ziet zitten
Uh nou eerlijk gezegd zou het mij geen leuke verrassing lijkenquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan een leuke verrassing zijn toch! Maar goed, zou het zelf ook eerst vertellen alleen al omdat je iets van 9 weken geen seks mag.
Mee eens hoor. Enige reden die ik me kan voorstellen dat TS het moeilijk vindt om te vertellen is misschien dat hij al een vermoeden heeft dat zijn vriendin het niet zo geweldig gaat vinden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:34 schreef Tamashii het volgende:
Maar, alsnog zie ik niet helemaal in waarom je het niet 'gewoon' verteld. Zeg gewoon dat je dat graag wilt. Desnoods of ze mee wilt bij het zetten. Tsja, uiteraard kan zij aangeven van, hee dat vind ik niet leuk.
Denk inderdaad aan die tijd geen seks. Dat is voor je vriendin ook niet leuk. 9 weken is best lang. Misschien zelfs wel langer. Er is natuurlijk een kans op infectie en blabla. Maar meer dan dit weet ik er ook niet van.
Echter, als het jou leuk lijkt. Vanwaar dan die angst of vrees om het te vertellen. Je kan het zelf dan het best bedenken hoe je dat brengt, aangezien jij er enthousiast over bent. Maar het is ook nog eens JOUW lichaam.
Maar dat is dan zeker het meenemen waard. Lijkt mijquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Enige reden die ik me kan voorstellen dat TS het moeilijk vindt om te vertellen is misschien dat hij al een vermoeden heeft dat zijn vriendin het niet zo geweldig gaat vinden.
gewoon vertellen! Misschien vind ze het rete-geil!!quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:57 schreef pa_piercing het volgende:
Ik ben 34 en al 6 jaar heel gelukkig met mijn vriendin. Beide geen tattoos of piercings
Hoe het is gekomen geen idee maar het fascineert me enorm: een PA piercing
Zijn er mensen die er een hebben en hoe heb jij het voorgesteld aan je vriendin? ik heb geen idee hoe ik dit kenbaar kan maken aan haar dat ik er gaar een zou willen
Heuj de broer van Fred Teevenquote:
Kom op zeg. Het is maar een piercing.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:26 schreef pa_piercing het volgende:
Ben er nog
Helaas nog niet de moed gehad om het te vertellen, ik ben echt ooo zo bang dat ze het echt helemaal niks vind
Nu het idee om een boek te kopen waar uitleg staat over deze piercing.
weet er iemand een boek op bol.com over sex in combinatie met uitleg over een PA piercings. wellicht dat het dan op deze manier onder de aandacht komt bij mijn vriendin.
Neem jij dan een prinses albertina!?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:36 schreef vera166 het volgende:
Hoe lang zijn jullie samen dan? Ik snap niet zo goed waarom dit moed kost te vertellen![]()
Als je je echt druk maakt kun je het gesprek ook zo positief mogelijk voor haar maken, het gevoel wordt (nog) beter etc.... Ik weet niet maar als mijn eventuele vriend hiermee aan zou komen zou ik meteen blij zijn
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Neem jij dan een prinses albertina!?![]()
PS. Ik bestel vanavond wel even een nieuwe bikini voor je.
En stel.. Ze vindt het niets en dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:26 schreef pa_piercing het volgende:
Ben er nog
Helaas nog niet de moed gehad om het te vertellen, ik ben echt ooo zo bang dat ze het echt helemaal niks vind
weet er iemand een boek op bol.com over sex in combinatie met uitleg over een PA piercings. wellicht dat het dan op deze manier onder de aandacht komt bij mijn vriendin.
Als je al zo moeilijk doet over het bespreken van een piercing...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:26 schreef pa_piercing het volgende:
Ben er nog
Geen probleem denk ik, ik ben een aantal maal met aardig wat metaal in mijn lichaam door een scanner geweest en geen meldingen gehadquote:
Zo'n bodyscanner?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen probleem denk ik, ik ben een aantal maal met aardig wat metaal in mijn lichaam door een scanner geweest en geen meldingen gehad
Euhmm neequote:
Ik denk velen met jou niet, dus gelukkig laten de meeste gewoon titanium of chirurgisch staal in mijn piemeloerus jassen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:41 schreef satopex het volgende:
ik moet er niet aan denken om oud ijzer in mijn lul te hebben.
kan hij er goed mee neuken en aftrekken?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:11 schreef Jas_tb het volgende:
Mijn vriend heeft er ook een en het bevalt wel!
een MRI met metaal? Knapquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:12 schreef -AMG- het volgende:
toppiercing![]()
Gewoon vertellen, deed ik ook en toen wilde mijn vriendin er ook een door de clit.
Trouwens een paar jaar terug een MRI moeten laten maken van mijn onderrug. De foto hangt hier op de slaapkamer.
Iddquote:Op maandag 25 mei 2015 22:47 schreef T42 het volgende:
[..]
mri maakt ook niet echt een fotogok ook dat het geen mri was maar röntgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |