gewoon vertellen! Misschien vind ze het rete-geil!!quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:57 schreef pa_piercing het volgende:
Ik ben 34 en al 6 jaar heel gelukkig met mijn vriendin. Beide geen tattoos of piercings
Hoe het is gekomen geen idee maar het fascineert me enorm: een PA piercing
Zijn er mensen die er een hebben en hoe heb jij het voorgesteld aan je vriendin? ik heb geen idee hoe ik dit kenbaar kan maken aan haar dat ik er gaar een zou willen
Heuj de broer van Fred Teevenquote:
Kom op zeg. Het is maar een piercing.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:26 schreef pa_piercing het volgende:
Ben er nog
Helaas nog niet de moed gehad om het te vertellen, ik ben echt ooo zo bang dat ze het echt helemaal niks vind
Nu het idee om een boek te kopen waar uitleg staat over deze piercing.
weet er iemand een boek op bol.com over sex in combinatie met uitleg over een PA piercings. wellicht dat het dan op deze manier onder de aandacht komt bij mijn vriendin.
Neem jij dan een prinses albertina!?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:36 schreef vera166 het volgende:
Hoe lang zijn jullie samen dan? Ik snap niet zo goed waarom dit moed kost te vertellen![]()
Als je je echt druk maakt kun je het gesprek ook zo positief mogelijk voor haar maken, het gevoel wordt (nog) beter etc.... Ik weet niet maar als mijn eventuele vriend hiermee aan zou komen zou ik meteen blij zijn
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Neem jij dan een prinses albertina!?![]()
PS. Ik bestel vanavond wel even een nieuwe bikini voor je.
En stel.. Ze vindt het niets en dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:26 schreef pa_piercing het volgende:
Ben er nog
Helaas nog niet de moed gehad om het te vertellen, ik ben echt ooo zo bang dat ze het echt helemaal niks vind
weet er iemand een boek op bol.com over sex in combinatie met uitleg over een PA piercings. wellicht dat het dan op deze manier onder de aandacht komt bij mijn vriendin.
Als je al zo moeilijk doet over het bespreken van een piercing...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:26 schreef pa_piercing het volgende:
Ben er nog
Geen probleem denk ik, ik ben een aantal maal met aardig wat metaal in mijn lichaam door een scanner geweest en geen meldingen gehadquote:
Zo'n bodyscanner?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:42 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Geen probleem denk ik, ik ben een aantal maal met aardig wat metaal in mijn lichaam door een scanner geweest en geen meldingen gehad
Euhmm neequote:
Ik denk velen met jou niet, dus gelukkig laten de meeste gewoon titanium of chirurgisch staal in mijn piemeloerus jassen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:41 schreef satopex het volgende:
ik moet er niet aan denken om oud ijzer in mijn lul te hebben.
kan hij er goed mee neuken en aftrekken?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:11 schreef Jas_tb het volgende:
Mijn vriend heeft er ook een en het bevalt wel!
een MRI met metaal? Knapquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:12 schreef -AMG- het volgende:
toppiercing![]()
Gewoon vertellen, deed ik ook en toen wilde mijn vriendin er ook een door de clit.
Trouwens een paar jaar terug een MRI moeten laten maken van mijn onderrug. De foto hangt hier op de slaapkamer.
Iddquote:Op maandag 25 mei 2015 22:47 schreef T42 het volgende:
[..]
mri maakt ook niet echt een fotogok ook dat het geen mri was maar röntgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |