IfImJamesDeangodinquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hij kwam gewoon op voor vrienden die toevallig op FOK! zitten. Menig FOK!-ker heeft een foto van zichzelf eens op dit forum gezet, of gegeven.
Als Psy dreigt om een normale foto op een sexsite te plaatsen, is hij fout want geen enkel weldenkend mens zal zo reageren.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik weet natuurlijk niet precies wie of wat ik moet geloven. Er wordt veel geroddeld op het internet en heel erg veel getrollt op dit forum.
Wellicht heeft Psy begeleiding nodig, maar psychologische hulp is er nu slechts nog voor de mensen met de goed gevulde beurs. Het is niet meer gratis en de eigen bijdrage is slechts nog voor Fleur en Floris uit Wassenaar of Aerdenhout op te brengen.![]()
Er wordt ook heel veel cybergepest, ook op FOK! en dat keur ik erg af, een reden ook dat ik nu minder aanwezig ben op dit forum.
Psy de grond intrappen helpt niemand.
Wel kan ik Psy aanbevelen om sowieso minder actief te zijn op het internet, internet kan inderdaad een nare uitwerking op de geest hebben, meer naar buiten te gaan, de echte wereld in en een paar leuke goede vrienden om je heen te hebben in het echte leven.
Teveel tijd doorbrengen op het internet is voor iedereen ongezond trouwens, voor mezelf, voor Psy en voor iedereen die hier reageert.
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hij kwam gewoon op voor vrienden die toevallig op FOK! zitten. Menig FOK!-ker heeft een foto van zichzelf eens op dit forum gezet, of gegeven.
Als Psy dreigt om een normale foto op een sexsite te plaatsen, is hij fout want geen enkel weldenkend mens zal zo reageren.
Die liegt ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
We wachten nog op Pixxie lieverd
Ooit van Photoshop gehoord?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:08 schreef Hallojo het volgende:
Krijg je eindelijk een keer de klappen die je verdient.
Die postte ook in S&G in US, gewoon zeggen dat ze daarom geen recht van spreken heeft.quote:
Jij hebt een DM-ban, sukkel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:32 schreef Psy-freak het volgende:
Working_Class_Hero doet nu hetzelfde via DM
Ja, want als je walgt van engnekken ben je meteen een whiteknight...quote:
Knap hoe jij jezelf zo kan tegenspreken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want als je walgt van engnekken ben je meteen een whiteknight...
Misschien kun je je maar beter op laten nemen, randdebiel.
Ach, liever een whiteknight dan een enge stalkende pedofiel als TS isquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Knap hoe jij jezelf zo kan tegenspreken.
Die pixie paxie whatever ligt zeker vaak met der benen openen dat mannetjes als jij zo frustrerend reageren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want als je walgt van engnekken ben je meteen een whiteknight...
Misschien kun je je maar beter op laten nemen, randdebiel.
Het is te laatquote:
Ik voel je, broeder.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Terechte klacht. Ik leef zeer met u mee, broeder. Ik word ook regelmatig bedreigd en uitgescholden voor pedo. Meisjes van tegenwoordig worden veel te snel mooi, moet ik dan iedereen eerst om een paspoort vragen voor ik tegen haar kan zeggen dat ze er goed uit ziet?
Er is helemaal niks mis met jou. Juridisch gezien ben je misschien pedofiel, maar biologisch gezien ben je gewoon een gezonde man die van mooigevormde dames houdt. Dat een paar grijze mannetjes in pakken hebben bedacht dat je haar niet leuk mag vinden is hun probleem.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met jou. Juridisch gezien ben je misschien pedofiel, maar biologisch gezien ben je gewoon een gezonde man die van mooigevormde dames houdt. Dat een paar grijze mannetjes in pakken hebben bedacht dat je haar niet leuk mag vinden is hun probleem.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met jou. Juridisch gezien ben je misschien pedofiel, maar biologisch gezien ben je gewoon een gezonde man die van mooigevormde dames houdt. Dat een paar grijze mannetjes in pakken hebben bedacht dat je haar niet leuk mag vinden is hun probleem.
Overigens: Popcorntopic!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel interesse in die screenshots. DM staat open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |