Nouja!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik hoop dat ze je nu een keer definitief oppakken, engerdje
Dat heb ik nooit gedaan, dat heeft rosepetals verzonnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nog filmpjes gestuurd naar haar, dat je haar gaat vermoorden?
Oh en pixxie ook dat je haar foto's op hookers zou zetten?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:11 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan, dat heeft rosepetals verzonnen.
Natuurlijk joh. Mafkees.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:11 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan, dat heeft rosepetals verzonnen.
jupquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh en pixxie ook dat je haar foto's op hookers zou zetten?
Geloof haar maar, joh.quote:
Kees closed.quote:
Mijn beste maat op FOK!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Beter ook niet met Tokkie-vrouwen van 14 gaan communiceren, want Tokkie-vrouwen hebben hysterische Tokkie-ouders namelijk en uiteindelijk heb je toch alleen maar problemen met Tokkies.
De meeste mensen hebben genoeg van al die "pedo"-hysterie, maar Tokkies zijn niet al te snugger en hebben nieuwe trends pas 30 later door.![]()
Mocht je echt problemen krijgen, hetgeen ik niet verwacht - de meeste Tokkies zijn te dronken om met hun scootmobiel het politiebureau binnen te rijden om aangifte te doen - bel mr. Gerard Spong en neem vijfduizend euro mee.
Je bent zelf toch ook pas iets van 20, eigenlijk snap ik het probleem niet. Je bent geen pedo als je op 14 jarige vrouwen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |