okayquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:27 schreef Coca_Cola het volgende:
Verwijder je Twitter en al je berichten per direct. Verbreek het online contact met iedereen die je lastig valt of geef toe dat je verkeerd bezig was en beter moest nadenken. Probeer het vervolgens gewoon offline, dan ben je niet zo'n smeerlap aangezien je dan niet zo stiekem dingen online kan doen.
Niemand verzint wat jongen, pixxie niet, Rose niet, je bent ziek in je hoofd, misselijk ventjequote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dus als ik dingen over jou verzin ben je blij met een ban?
Gast, er is hard bewijsquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dus als ik dingen over jou verzin ben je blij met een ban?
Ik heb Rosepetals nooit een filmpje of enige bedreiging gestuurd.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niemand verzint wat jongen, pixxie niet, Rose niet, je bent ziek in je hoofd, misselijk ventje
Show me.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gast, er is hard bewijsGeef het gewoon op.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:29 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik heb Rosepetals nooit een filmpje of enige bedreiging gestuurd.
Hier ookquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:30 schreef Dimens het volgende:
Net even op mijn vrouwlijke kloonaccount gekeken. TS blijkt mij daar ook al eens geïntimideerd te hebben via DM.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik weet natuurlijk niet precies wie of wat ik moet geloven. Er wordt veel geroddeld op het internet en heel erg veel getrollt op dit forum.
Wellicht heeft Psy begeleiding nodig, maar psychologische hulp is er nu slechts nog voor de mensen met de goed gevulde beurs. Het is niet meer gratis en de eigen bijdrage is slechts nog voor Fleur en Floris uit Wassenaar of Aerdenhout op te brengen.![]()
Er wordt ook heel veel cybergepest, ook op FOK! en dat keur ik erg af, een reden ook dat ik nu minder aanwezig ben op dit forum.
Psy de grond intrappen helpt niemand.
Wel kan ik Psy aanbevelen om sowieso minder actief te zijn op het internet, internet kan inderdaad een nare uitwerking op de geest hebben, meer naar buiten te gaan, de echte wereld in en een paar leuke goede vrienden om je heen te hebben in het echte leven.
Teveel tijd doorbrengen op het internet is voor iedereen ongezond trouwens, voor mezelf, voor Psy en voor iedereen die hier reageert.
Goed zo zwembadviespeuk!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik zat te DMen met een leuk meisje op Twitter, ik schatte haar 18-20 jaar. Tot dat ik een bericht van haar kreeg met 'deze ouders kijken mee'. Dat waren dus haar ouders... ze blijkt 14 te zijn en we hebben naaktfoto's naar elkaar gestuurd.
Nu krijg ik allemaal mensen op Twitter die me willen komen opzoeken omdat d'r ouders het zomaar op Twitter hebben gezet. Ze willen ook aangifte doen.
Ik laat je niet los vriendquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:32 schreef Psy-freak het volgende:
Working_Class_Hero doet nu hetzelfde via DM
Gewoon wat screens waarvan je weer gaat zeggen dat het verzonnen is.quote:
quote:
quote:
Stuur een DM terug.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:32 schreef Psy-freak het volgende:
Working_Class_Hero doet nu hetzelfde via DM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |