Ach, liever een whiteknight dan een enge stalkende pedofiel als TS isquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Knap hoe jij jezelf zo kan tegenspreken.
Die pixie paxie whatever ligt zeker vaak met der benen openen dat mannetjes als jij zo frustrerend reageren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, want als je walgt van engnekken ben je meteen een whiteknight...
Misschien kun je je maar beter op laten nemen, randdebiel.
Het is te laatquote:
Ik voel je, broeder.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Terechte klacht. Ik leef zeer met u mee, broeder. Ik word ook regelmatig bedreigd en uitgescholden voor pedo. Meisjes van tegenwoordig worden veel te snel mooi, moet ik dan iedereen eerst om een paspoort vragen voor ik tegen haar kan zeggen dat ze er goed uit ziet?
Er is helemaal niks mis met jou. Juridisch gezien ben je misschien pedofiel, maar biologisch gezien ben je gewoon een gezonde man die van mooigevormde dames houdt. Dat een paar grijze mannetjes in pakken hebben bedacht dat je haar niet leuk mag vinden is hun probleem.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met jou. Juridisch gezien ben je misschien pedofiel, maar biologisch gezien ben je gewoon een gezonde man die van mooigevormde dames houdt. Dat een paar grijze mannetjes in pakken hebben bedacht dat je haar niet leuk mag vinden is hun probleem.
[..]
Er is helemaal niks mis met jou. Juridisch gezien ben je misschien pedofiel, maar biologisch gezien ben je gewoon een gezonde man die van mooigevormde dames houdt. Dat een paar grijze mannetjes in pakken hebben bedacht dat je haar niet leuk mag vinden is hun probleem.
Overigens: Popcorntopic!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel interesse in die screenshots. DM staat open.
[..]
Volgens mij ben jij een beetje van het padje af, gezien ik mezelf niet tegenspreek en het je blijkbaar geen kut boeit dat engnekken video's maken over hoe ze anderen gaan vermoorden. Misschien moet je even contact opnemen met een instelling, daar hoor je wel thuis namelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Knap hoe jij jezelf zo kan tegenspreken.
En weer een opsomming van beledigingen en aannames goeie user ben jij.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje van het padje af, gezien ik mezelf niet tegenspreek en het je blijkbaar geen kut boeit dat engnekken video's maken over hoe ze anderen gaan vermoorden. Misschien moet je even contact opnemen met een instelling, daar hoor je wel thuis namelijk.
Jij bent wel een pareltje inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En weer een opsomming van beledigingen en aannames goeie user ben jij.
Aldus de man die mensen die hun afkeer jegens dergelijke praktijken wegzet als whiteknight en er nogal lichtzinnig over doet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En weer een opsomming van beledigingen en aannames goeie user ben jij.
Ik kom hier blanco toevallig in het topic en zie die kerel als een white Knight reageren om iets wat met een of ander bakvisje te maken heeft. Volgens mij heeft ze jouw ook gehad want jij reageert ook nog al alsof je het om je hart gaat. Verder kom je nog al simpel over door iedereen met een andere mening maar anti sociaal en geschikt voor een gesticht te noemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aldus de man die mensen die hun afkeer jegens dergelijke praktijken wegzet als whiteknight en er nogal lichtzinnig over doet.
Nee, je moet wel een behoorlijke sociale beperking hebben als je zelf niet snapt dat deze aannames puur gebaseerd zijn op je volstrekt debiele postgedrag in dit topic.
als je niet weet waar het over gaat kun je beter gewoon niet reagerenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kom hier blanco toevallig in het topic en zie die kerel als een white Knight reageren om iets wat met een of ander bakvisje te maken heeft. Volgens mij heeft ze jouw ook gehad want jij reageert ook nog al alsof je het om je hart gaat. Verder kom je nog al simpel over door iedereen met een andere mening maar anti sociaal en geschikt voor een gesticht te noemen.
Hier wil ik jou graag aan houden. Tot nooit.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je niet weet waar het over gaat kun je beter gewoon niet reageren
Volgens mij ben jij de enige simpele hier, gezien je bewering dat je iemand moet 'hebben gehad' voordat je walgt van het maken van video's waarin je anderen laat zien hoe je ze zogenaamd gaat vermoorden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kom hier blanco toevallig in het topic en zie die kerel als een white Knight reageren om iets wat met een of ander bakvisje te maken heeft. Volgens mij heeft ze jouw ook gehad want jij reageert ook nog al alsof je het om je hart gaat. Verder kom je nog al simpel over door iedereen met een andere mening maar anti sociaal en geschikt voor een gesticht te noemen.
ik ga je blokenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier wil ik jou graag aan houden. Tot nooit.
Lekker rustig, kan ik telkens sneren naar je maken en zie je geen reet waardoor je niet kan reageren en ik altijd win.quote:
TS is ziek in zijn hoofd en maakt video's over hoe hij anderen gaat vermoorden, die hij dan naar deze persoon stuurt. Ook dreigt TS naaktfoto's van anderen op internet te gooien. Hier zijn screenshots e.d. van, dat is ook meermaals bevestigd door verschillende users.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:26 schreef W.White het volgende:
Samenvatting, iemand? Vooralsnog ben ik voor team ts, totdat het tegendeel bewezen is.
was toch helemaal niet negatief naar jou toe bedoeld, zemmelquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik sta aan jouw kant he, hufter
Tof je laatste zinnetje weer praat je in het echte leven ook als een al wetende asperger schoolmeester? Veel vrienden zou je dan niet hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige simpele hier, gezien je bewering dat je iemand moet 'hebben gehad' voordat je walgt van het maken van video's waarin je anderen laat zien hoe je ze zogenaamd gaat vermoorden.
En nee, niet iedereen met een andere mening wordt door mij uitgemaakt voor sociaal gestoord. Wel degenen die dat ook daadwerkelijk zijn. Jij dus bijvoorbeeld.
Ah, een ad hominem omdat meneer weer eens geen verweer heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof je laatste zinnetje weer praat je in het echte leven ook als een al wetende asperger schoolmeester? Veel vrienden zou je dan niet hebben.
ohquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was toch helemaal niet negatief naar jou toe bedoeld, zemmel
Jezus, ik vrees dat we moeten graven naar jouw niveau... mijn godquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof je laatste zinnetje weer praat je in het echte leven ook als een al wetende asperger schoolmeester? Veel vrienden zou je dan niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |