PsyFreak is de grootste stumper die FOK! ooit heeft mogen meemaken, na onze laatste strijd hoopte ik op een permban, maar helaas was het een half jaar... dit soort types horen hier echt nietquote:
helaas wil ts niet delen. Egoïstischquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tsja lullig voor je, Maar je hebt wel kunnen fappen op mooie tietjes.
Jammer, dit zou de zaak alleen maar positief kunnen beïnvloedenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tsja lullig voor je, Maar je hebt wel kunnen fappen op mooie tietjes.
Wat zit jij te huilen dan, Ts heeft ooit twee domme bakvisjes hier zo ver gekregen dat ze geil met hem gingen doen en jij bent jaloers ofzo ? Wat een jank reacties van jou in dit topic zeg het lijkt wel alsof je jaloers bent.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik heb de screenshots klaar staan, freak
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat zit jij te huilen dan, Ts heeft ooit twee domme bakvisjes hier zo ver gekregen dat ze geil met hem gingen doen en jij bent jaloers ofzo ? Wat een jank reacties van jou in dit topic zeg het lijkt wel alsof je jaloers bent.
Nee, daar heb ik ook sexy foto's van.quote:
TBS?quote:
Mijn achternaam is Tokkie en ik waardeer het niet echt dat sbs 6 kijkend nederland mijn naam gebruikt als scheldwoord omdat er enkelen met dezelfde achternaam zo raar deden op televisie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Beter ook niet met Tokkie-vrouwen van 14 gaan communiceren, want Tokkie-vrouwen hebben hysterische Tokkie-ouders namelijk en uiteindelijk heb je toch alleen maar problemen met Tokkies.
De meeste mensen hebben genoeg van al die "pedo"-hysterie, maar Tokkies zijn niet al te snugger en hebben nieuwe trends pas 30 later door.![]()
Mocht je echt problemen krijgen, hetgeen ik niet verwacht - de meeste Tokkies zijn te dronken om met hun scootmobiel het politiebureau binnen te rijden om aangifte te doen - bel mr. Gerard Spong en neem vijfduizend euro mee.
Je bent zelf toch ook pas iets van 20, eigenlijk snap ik het probleem niet. Je bent geen pedo als je op 14 jarige vrouwen valt.
Dat is redelijk fucked up.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:38 schreef lamber het volgende:
[..]
Mijn achternaam is Tokkie en ik waardeer het niet echt dat sbs 6 kijkend nederland mijn naam gebruikt als scheldwoord omdat er enkelen met dezelfde achternaam zo raar deden op televisie.
Ik kwam emmersquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:40 schreef pijltjegooien het volgende:
Een foto voor in je afbeermap ts.
[ afbeelding ]
Hij kwam gewoon op voor vrienden die toevallig op FOK! zitten. Menig FOK!-ker heeft een foto van zichzelf eens op dit forum gezet, of gegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |