450, dat is echt fantastischquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:43 schreef niels0 het volgende:
Inzake dat meisje waarmee je appte Psy, die 14 bleek te zijn. Hoe oud ben je zelf eigenlijk?
Ik pest en lieg niet. Dat laat ik wel over aan andere FOK!kers.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Er zijn mensen die zelfmoord hebben gepleegd door cyberpesten. Niet iedereen heeft een olifantenhuid.
Mij boeit het niet, ik weet dat mensen die treiteren en pesten zelf verdrietig zijn, maar er zijn heel veel mensen die wel labiel zijn en hier niet tegen kunnen.
Pesten en treiteren is een typisch Amerikaanse eigenschap en heeft veel slachtoffers tot gevolg.
Mocht Psy ook virtueel pesten, dan verzoek ik ook hem hiermee op te houden. Niemand dient elkaar te pesten, Psy moet niet pesten (indien dit waar is dan), maar vooralsnog zie ik een heleboel pesters die erg Amerikaans gedrag vertonen in deze draad.
Pesten is geen spelletje.
neequote:
Ik heb Pixxie. al uitgenodigd hier, dus je kan nu zelf nog toegeven dat je gedreigd hebt haar foto's te publiceren op een hoerensitequote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:48 schreef Psy-freak het volgende:
Ik pest en lieg niet. Dat laat ik wel over aan andere FOK!kers.
Kom maar op.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb Pixxie. al uitgenodigd hier, dus je kan nu zelf nog toegeven dat je gedreigd hebt haar foto's t epubliceren op een hoerensite
De vorige keer dat wij uitvochten kreeg ik een ban van 2 dagen en jij een half jaar, weet je nog?quote:
Ik doe toch niksquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De vorige keer dat wij uitvochten kreeg ik een ban van 2 dagen en jij een half jaar, weet je nog?
Griezeltje
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Pesten en treiteren is een typisch Amerikaanse eigenschap en heeft veel slachtoffers tot gevolg.
Kom knuffelen dan, 20:00 Utrecht CS voor de Burger Kingquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent hier, met je enge verhaaltjes en je 14 jarige meisjes... je bent een engerdje..
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:54 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Kom knuffelen dan, 20:00 Utrecht CS voor de Burger King
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:56 schreef jodelahity het volgende:
Ach ja is een risico wat iedereen nou eenmaal loopt die wat ballen heeft. Je hebt pech dat jij net zulke mensen tegenover je hebt. Waait wel over
TR gemachtquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]als ik jou ooit tegenkom weet ik zeker dat je nooit meer zal posten hier, sukkeltje
neequote:
neequote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:59 schreef Dingflofbips het volgende:
Ts heb je de pics van betreffende zaadbak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |