Ik hoop het.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:56 schreef jodelahity het volgende:
Ach ja is een risico wat iedereen nou eenmaal loopt die wat ballen heeft. Je hebt pech dat jij net zulke mensen tegenover je hebt. Waait wel over
TR gemachtquote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]als ik jou ooit tegenkom weet ik zeker dat je nooit meer zal posten hier, sukkeltje
neequote:
neequote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:59 schreef Dingflofbips het volgende:
Ts heb je de pics van betreffende zaadbak?
PsyFreak is de grootste stumper die FOK! ooit heeft mogen meemaken, na onze laatste strijd hoopte ik op een permban, maar helaas was het een half jaar... dit soort types horen hier echt nietquote:
helaas wil ts niet delen. Egoïstischquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tsja lullig voor je, Maar je hebt wel kunnen fappen op mooie tietjes.
Jammer, dit zou de zaak alleen maar positief kunnen beïnvloedenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tsja lullig voor je, Maar je hebt wel kunnen fappen op mooie tietjes.
Wat zit jij te huilen dan, Ts heeft ooit twee domme bakvisjes hier zo ver gekregen dat ze geil met hem gingen doen en jij bent jaloers ofzo ? Wat een jank reacties van jou in dit topic zeg het lijkt wel alsof je jaloers bent.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik heb de screenshots klaar staan, freak
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat zit jij te huilen dan, Ts heeft ooit twee domme bakvisjes hier zo ver gekregen dat ze geil met hem gingen doen en jij bent jaloers ofzo ? Wat een jank reacties van jou in dit topic zeg het lijkt wel alsof je jaloers bent.
Nee, daar heb ik ook sexy foto's van.quote:
TBS?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |