abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152281411

Primark

quote:
'Primark naar Damrak Amsterdam'

De Ierse modeketen Primark gaat een pand delen met C&A aan het Amsterdamse Damrak. Dat schrijft RetailActueel. Ook de ondernemersvereniging Damrak-Beursplein schrijft in een nieuwsbrief over de komst van de budgetketen naar Amsterdam.

In het bouwwerk waar nu C&A is gevestigd gaat volgens de ondernemersvereniging een ingrijpende verbouwing plaatsvinden. Het huidige pand gaat verdwijnen en wordt opnieuw gebouwd.

In het nieuwe pand zal C&A terugkeren. Een groot deel zal echter in beslag worden genomen door de winkelketen Primark, schrijft de vereniging. Volgens Retailacuteel gaat het om een winkelruimte van 20.000 vierkante meter, voor beide bedrijven, verdeeld over zes verdiepingen.

Vastgoedvermogensbeheerder Bouwinvest en projectontwikkelaar Top Vastgoed schrijven dat de bouwwerkzaamheden aan de Nieuwendijk in oktober zullen starten. Het Damrak wordt vanaf begin 2014 onder handen genomen. De bouwtijd is vermoedelijk anderhalf jaar. Wanneer Primark precies de deuren gaat openen is nog niet bekend. De winkelketen zelf was niet bereikbaar voor commentaar.
bron
pi_152281455
Nogmaals:
quote:
13s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je bent dus een naar mens die van uitbuiting van kinderen wenst te profiteren. Ook goed.
Misschien kun je even naar het andere topic gaan zoals je al meer gevraagd is.
Mokkel met stuntstok
pi_152289252
Het idee om de helft van de V&D een primark te maken, is blijkbaar een gerucht. http://nieuws.nl/trending(...)echt-blijkt-gerucht/

Op zich snap ik dat V&D wat moet doen om uit de rode cijfers te komen, en wellicht is inkrimpen niet eens zo'n slecht idee. Niet dat ik het zou toejuichen om er een primark voor in de plaats te krijgen, maar wellicht kunnen de in-stores die er nu zitten meer verzelfstandigen. Een Bennetton store zie ik wel zitten, de enige zelfstandige die ik weet in Nederland zit in Zeist.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:31:32 #4
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_152291951
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het idee om de helft van de V&D een primark te maken, is blijkbaar een gerucht. http://nieuws.nl/trending(...)echt-blijkt-gerucht/

Op zich snap ik dat V&D wat moet doen om uit de rode cijfers te komen, en wellicht is inkrimpen niet eens zo'n slecht idee. Niet dat ik het zou toejuichen om er een primark voor in de plaats te krijgen, maar wellicht kunnen de in-stores die er nu zitten meer verzelfstandigen. Een Bennetton store zie ik wel zitten, de enige zelfstandige die ik weet in Nederland zit in Zeist.
Volgens had Maastricht er ook sowieso een of die moet dicht zijn gegaan. Maar Benneton gaat het niet zo goed mee dus hebben denk ik liever shop in shops.
吴 曼 迪
pi_152292140
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:31 schreef megamandy het volgende:

[..]

Volgens had Maastricht er ook sowieso een of die moet dicht zijn gegaan. Maar Benneton gaat het niet zo goed mee dus hebben denk ik liever shop in shops.
Waarom hebben ze er buiten Nederland nog zoveel dan? En Maastricht zou kunnen, maar da's nogal buiten mijn normale winkelgebied, kom dan vaker in Antwerpen. :@
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 mei 2015 @ 13:52:35 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_152295828
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:31 schreef megamandy het volgende:

[..]

in de Wolfstraat, die is er nog gewoon. En in Sluis ligt er ook nog eentje.

Primark in het pand van V&D lijkt me in Maastricht geen optie. Denk niet dat de Bijenkorf daar blij van zal worden.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 23:35:07 #7
407312 AssiMar.
Met een lange A.
pi_152317474
Nog nooit bij de Primark geweest. Maar voor een winkel waarvan ik vaak hoor dat het een ''goedkope plebs winkel is'' vind ik de winkel op de foto er netjes en mooi uitzien.
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
pi_152320868
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 23:35 schreef AssiMar. het volgende:
Nog nooit bij de Primark geweest. Maar voor een winkel waarvan ik vaak hoor dat het een ''goedkope plebs winkel is'' vind ik de winkel op de foto er netjes en mooi uitzien.
Dit is het oude V&D pand in Rotterdam-Alexander. Ik heb er nog even gewoond anti-kraak in de tussenliggende periode. Vorig topic staat een mooie foto op pg 6 van de troep die gemaakt wordt.
pi_152322971
quote:
De buitenkant ziet er mooi uit idd. De binnenkant is alleen wat minder :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 18:15:53 #10
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_152338820
Het grootste voordeel voor mij is eigenlijk niet eens de prijs maar het aanbod van de maten en de sortering ervan.
Die gekleurde stickers op de kleding/kleerhangers zijn echt ideaal om snel je maat te pakken, in zoveel winkels ligt alles maar door elkaar heen en moet je alle prijskaartjes langs :')
Daarnaast is er bij Primark ook steeds goede voorraad van S en XS (don't judge me :@ ), in andere winkels is het me vaak genoeg voorgekomen dat er alleen nog M en XL te krijgen was :') :r

Als je daar dan ook nog eens de ongelooflijk lage prijzen bij optelt...
Primark O+

Baal er alleen van dat er geen winkels zijn met hetzelfde qua maten en voorraad van kleine maten, maar dan kwalitatief veel betere kleding voor een goede prijs.
Ik heb nu een overhemd dat zo perfect zit, alsof het op maat gemaakt is, voor 6 euro _O_
Maar heb dan toch liever een overhemd van 40 euro dat ik ook een lange tijd kan dragen en waar niet een week na aankoop draadjes beginnen te rafelen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_152339226
Net een regenjas van 18 voor 5 euro bij de Primark gekocht. Vorig jaar volgens mij 13 euro en die was compleet van plastic, dus deze is nog beter ook :') Had de laatste van mijn maat, rest was allemaal kleiner, dus geluk. Merk wel dat ik het zelfde als bij de Action krijg: snel meenemen voordat iemand anders er mee van doorgaat, want 5 euro voor een degelijke regenjas is natuurlijk niks. En bij de Primark doen ze totaal niet moeilijk met ruilen en krijg je gewoon je geld terug dus eigenlijk nog een gratis mooie 30 dagen bedenktijd voor impulsaankopen :)

Waar ik normaal met een jas twee jaar (twee seizoenen dus) deed, haal ik nu elk jaar een nieuwe jas ook al is de ander nog niet kapot. Met deze prijzen is dat gewoon haalbaar in plaats van een jas van 90 euro kopen (gaan ook niet altijd langer mee dan goedkope prul hoor.

Enig minpuntje is vaak wel de afwerking: zie thuis dat er nog veel draadjes (naadjes) aanhangen, dus die moet ik ff afknippen.
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:49:05 #12
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_152347733
Die afwerking zie ik ook ja, bij dit overhemd ook de eerste 2 die ik pakte hadden aan de mouw al losse draadjes. Ach ja, 6 euro he.

Ik zie het ook als bedenktijd, net als Zalando en zulke zaken :P
pi_152363977
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 18:15 schreef MacorgaZ het volgende:

Baal er alleen van dat er geen winkels zijn met hetzelfde qua maten en voorraad van kleine maten, maar dan kwalitatief veel betere kleding voor een goede prijs.
Italiaanse merken zoeken. Die hebben vaak vooral kleine maten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_152367513
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Italiaanse merken zoeken. Die hebben vaak vooral kleine maten.
Ik heb maatje xs/s (ja, ik ben een tuinkabouter) en ik vind genoeg leuke kleding en daar heb ik geen Italiaans merk voor nodig.
pi_152369001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 14:08 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik heb maatje xs/s (ja, ik ben een tuinkabouter) en ik vind genoeg leuke kleding en daar heb ik geen Italiaans merk voor nodig.
Tsja, ik reageer ook maar op de klacht dat buiten Primark het zo lastig te vinden is...
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:44:37 #16
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_152371114
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 14:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Voor vrouwen vast wel ja -edit: net als dat er in Primark Enschede 2 verdiepingen voor vrouwen zijn en een halve afdeling voor mannen ;( -, en dan is de gemiddelde vrouw ook nog eens kleiner.
Ga maar eens in een normale kledingwinkel XS voor mannen zoeken, je hebt al geluk als je nog een S vindt.
Meestal is er 1 S voor elke 5 M :').

En thanks DS4, ik zal eens kijken.

[ Bericht 10% gewijzigd door MacorgaZ op 07-05-2015 15:56:16 ]
pi_152371841
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 14:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Tsja, ik reageer ook maar op de klacht dat buiten Primark het zo lastig te vinden is...
I know en ik heb nu ook gewoon een Armani-jeans aan :P
Het gaat er mij meer om dat je alles zo afkraakt als het geen merk is :)
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:35:24 #18
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_152372969
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 18:29 schreef Deezertje het volgende:
Net een regenjas van 18 voor 5 euro bij de Primark gekocht. Vorig jaar volgens mij 13 euro en die was compleet van plastic, dus deze is nog beter ook :') Had de laatste van mijn maat, rest was allemaal kleiner, dus geluk. Merk wel dat ik het zelfde als bij de Action krijg: snel meenemen voordat iemand anders er mee van doorgaat, want 5 euro voor een degelijke regenjas is natuurlijk niks. En bij de Primark doen ze totaal niet moeilijk met ruilen en krijg je gewoon je geld terug dus eigenlijk nog een gratis mooie 30 dagen bedenktijd voor impulsaankopen :)

Waar ik normaal met een jas twee jaar (twee seizoenen dus) deed, haal ik nu elk jaar een nieuwe jas ook al is de ander nog niet kapot. Met deze prijzen is dat gewoon haalbaar in plaats van een jas van 90 euro kopen (gaan ook niet altijd langer mee dan goedkope prul hoor.

Enig minpuntje is vaak wel de afwerking: zie thuis dat er nog veel draadjes (naadjes) aanhangen, dus die moet ik ff afknippen.
:')

Toen ik een colbert wou terugbrengen één dag na aankoop gingen ze mij belazeren door het mee naar achteren te nemen, er penstrepen op te zetten, en vervolgens dan vertellen dat het niet mogelijk is vanwege dat...

Penstrepen onder je oksel? Is volgens hun normaal bij een man :')_!
Irene is bae <3
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2015 @ 16:54:05 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_152373566
quote:

Ook van dichtbij? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 7 mei 2015 @ 17:00:16 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152373709
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:54 schreef Cynix ® het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een tyfuszooi. In het kwadraat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152374030
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Damzzz in al mijn 3 bezoekjes aan de Primark heb ik echt nog nooit zo'n rommel gezien :D
  donderdag 7 mei 2015 @ 17:40:37 #22
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152374618
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:35 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

:')

Toen ik een colbert wou terugbrengen één dag na aankoop gingen ze mij belazeren door het mee naar achteren te nemen, er penstrepen op te zetten, en vervolgens dan vertellen dat het niet mogelijk is vanwege dat...

Penstrepen onder je oksel? Is volgens hun normaal bij een man :')_!
Daar was meer mee dan dat je alleen wilde terugbrengen meen ik mij te herinneren. Ik heb nog nooit gedonder gehad als ik netjes met bon en aangehecht prijskaartje terugkwam.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_152376069
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:04 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

I know en ik heb nu ook gewoon een Armani-jeans aan :P
Het gaat er mij meer om dat je alles zo afkraakt als het geen merk is :)
Italië is een land... ;)
pi_152376105
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een tyfuszooi. In het kwadraat.
Nog erger dan bij zeeman!
  donderdag 7 mei 2015 @ 20:10:09 #25
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_152379949
quote:
17s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:40 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Daar was meer mee dan dat je alleen wilde terugbrengen meen ik mij te herinneren. Ik heb nog nooit gedonder gehad als ik netjes met bon en aangehecht prijskaartje terugkwam.
Vlekje dat er al op zat. Daarom wou ik het juist terugbrengen.

Maar om daarheen te gaan en vervolgens terug te komen met extra penstrepen erop ja dan voel je je wel belazert ja :')

Blij dat ik ervan af ben. Hoef ik ook nooit meer naar de vestiging in Rotterdam-Zuid te gaan waar het stikt van de criminelen/oplichters. Is vast gebruikelijk bij dat soort types. _O-
Irene is bae <3
  donderdag 7 mei 2015 @ 20:46:45 #26
47102 Elvi
miemkwien
pi_152381294
quote:

[..]

[ afbeelding ]

En daarom hebben ze dus ook nachtploegen. Van 22.00 tot 7.00 uur geloof ik. Dat zijn de opruimers :P
pi_152382485
Ik vraag me trouwens af waarom ze geen detectiepoortjes hebben op zuidplein. Er zit zo'n klerenkast bij de ingang op wat monitoren te loeren, maar dat lijkt me niet genoeg voor watvoor menigte er binnen rondloopt.
pi_152382666
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik vraag me trouwens af waarom ze geen detectiepoortjes hebben op zuidplein. Er zit zo'n klerenkast bij de ingang op wat monitoren te loeren, maar dat lijkt me niet genoeg voor watvoor menigte er binnen rondloopt.
Ik heb nog nooit van die witte pinnen gezien als beveiliging in de kledingstukken. Volgens mij is geen enkel artikel extra beveiligd.. Zal wel goedkoper zijn dan personeel inhuren wat ze nu doen.
pi_152382706
quote:

Te veel extra handelingen bij de kassa die de doorstroom niet ten goede komen.
Het is goedkoper mensen een shirtje van 4.- te laten jatten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:22:54 #30
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152382752
quote:

Liever wat derving dan extra handeling bij de kassa en meer personeel. Zelfde als bij de IKEA.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_152382870
Ja ok, dat kan ik nog snappen. Maar wat derving zal het denk ik niet zijn. Er zal daar heus wel flink gejat worden. En dat elke dag. Loopt toch aardig in de papieren denk ik?
pi_152383094
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja ok, dat kan ik nog snappen. Maar wat derving zal het denk ik niet zijn. Er zal daar heus wel flink gejat worden. En dat elke dag. Loopt toch aardig in de papieren denk ik?
Het is goedkoper dan een aantal medewerkers in te moeten zetten bij de kassa's...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 7 mei 2015 @ 21:58:02 #33
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_152384263
Xxl, dat is pas moeilijk te vinden in Primark voor je vriend ;(

Zitten er trouwens niet van die labels in de shirts die afgaan?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  donderdag 7 mei 2015 @ 22:09:19 #34
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_152384814
quote:

Hebben ze dat niet? Oh dan wordt er vast volop gejat daar :D
Irene is bae <3
pi_152703822
Grappig die moeders die aan de ene kant tegen hun vriendinnen de Primark afkraken wegens mensenrechten en in de vakantie met tassen tegelijk uit diezelfde winkel komen met Dochterlief :') ik doe er niet zo geheimzinnig over dat ik bij de primark shop. Prima spul voor een leuk prijsje. Hoodie draag ik paar keer per week al een jaar lang en blijft er mooi uitzien na een par wasbeurten en zit gewoon lekker :)
  maandag 18 mei 2015 @ 08:40:45 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152703971
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:31 schreef Deezertje het volgende:
Grappig die moeders die aan de ene kant tegen hun vriendinnen de Primark afkraken wegens mensenrechten en in de vakantie met tassen tegelijk uit diezelfde winkel komen met Dochterlief :')
Hoe weet je dat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152704124
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:31 schreef Deezertje het volgende:
Grappig die moeders die aan de ene kant tegen hun vriendinnen de Primark afkraken wegens mensenrechten en in de vakantie met tassen tegelijk uit diezelfde winkel komen met Dochterlief :') ik doe er niet zo geheimzinnig over dat ik bij de primark shop. Prima spul voor een leuk prijsje. Hoodie draag ik paar keer per week al een jaar lang en blijft er mooi uitzien na een par wasbeurten en zit gewoon lekker :)
Als je in een hoodie rond loopt als volwassene ben je ook wel de schaamte voorbij natuurlijk (zeker als je dat ding zo vaak draagt en zo weinig wast)...

Maarre, wanneer heb jij dat onderzoek gedaan van die moeders op vakantie?

[ Bericht 2% gewijzigd door DS4 op 18-05-2015 09:52:45 ]
pi_152846689
Tegenwoordig pas ik niks meer omdat het zo druk is in de winkels.. Kan ik vanda terug met 3 dingen.. Allemaal L maar in werkelijk XL hoor. Waarom verschillen die maten per keer daar? Sommige dingen krap, andere veels te wijd.. Gelukkig wel soepel ruilen ;)
pi_152852082
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 09:31 schreef Deezertje het volgende:
Tegenwoordig pas ik niks meer omdat het zo druk is in de winkels.. Kan ik vanda terug met 3 dingen.. Allemaal L maar in werkelijk XL hoor. Waarom verschillen die maten per keer daar?
Wat denk je zelf?

Er wordt 0,0 aandacht besteed aan kwaliteitszorg. Het moet zo goedkoop mogelijk.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:13:35 #40
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_152854063
Het lijkt haast alsof je gedwongen wordt om continu dit topic te lezen en negatieve opmerkingen te blijven plaatsen, DS4.
Beetje zoals iPhone vs Android waarbij mensen de hele tijd de fora van de 'andere kant' opzoeken om maar zo geirriteerd mogelijk te raken en discussies op te laaien.
Zit je soms zelf vast in de kinderarbeid, ome Danny die je op je vingers tikt bij te lage posts per dag? ~O> ~O>
Anders is het wel vervelend voor je bloeddruk denk ik.
pi_152855553
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Het lijkt haast alsof je gedwongen wordt om continu dit topic te lezen en negatieve opmerkingen te blijven plaatsen, DS4.
Beetje zoals iPhone vs Android waarbij mensen de hele tijd de fora van de 'andere kant' opzoeken om maar zo geirriteerd mogelijk te raken en discussies op te laaien.
Zit je soms zelf vast in de kinderarbeid, ome Danny die je op je vingers tikt bij te lage posts per dag? ~O> ~O>
Dat jij de myat functie niet kent ligt aan jou hoor...

Ps het was gewoon een eerlijk antwoord op de vraag.

[ Bericht 2% gewijzigd door DS4 op 22-05-2015 15:34:16 ]
pi_152889366
Ik ben voor een feestje op zoek naar een hawaishirt, hebben ze iets dergelijks? Heb geen zin om er veel geld aan uit te geven, is toch voor eenmalig gebruik.....
pi_153444480
Late reactie, maar ze hebben genoeg ja.
pi_153447875
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:25 schreef Rozekwarts het volgende:
Late reactie, maar ze hebben genoeg ja.
^O^
pi_153457217
Heb daar best wel wat kleding gekocht en draag er bijna niks van. Bij de meeste kledingstukken zitten de labels er nog aan. Achteraf blijkt het toch nog waardelozere kleding te zijn dan dat ik dacht, maar het waren op zich wel mooie kledingstukken voor een leuk prijsje, 'dus waarom ook niet?'.

Maar nee, ben geen fan. :K

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2015 00:11:38 ]
pi_153492540
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Oh joh, je bent nog niet bekend met DS4. :')
  zaterdag 13 juni 2015 @ 15:17:42 #47
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_153498047
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 09:43 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Oh joh, je bent nog niet bekend met DS4. :')
Zag hem eerder wel posten maar wist niet dat er mensen zo geobsedeerd waren met het afkraken van een kledingwinkel.
Nu met de nieuwe fok!-regels mag het trouwens niet eens meer :D
pi_153498510
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 15:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Zag hem eerder wel posten maar wist niet dat er mensen zo geobsedeerd waren met het afkraken van een kledingwinkel.
Of je overdrijft een beetje...

quote:
Nu met de nieuwe fok!-regels mag het trouwens niet eens meer :D
Serieus? Je mag alleen nog maar positief zijn over kledingmerken? Wat is dat voor een idiote 'straks is er iemand met lange teentjes die gaat huilen'-regel?

Al verbaast het ook niet, want niet bij Max Verstappen in zij reet kruipen is ook al voldoende voor een ban. Stel je voor dat je objectief doet ipv nu al roepen dat hij eigenlijk de beste coureur ooit is...

Het wordt steeds gekker.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 15:52:13 #49
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_153498841
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 15:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Of je overdrijft een beetje...

[..]

Serieus? Je mag alleen nog maar positief zijn over kledingmerken? Wat is dat voor een idiote 'straks is er iemand met lange teentjes die gaat huilen'-regel?

Al verbaast het ook niet, want niet bij Max Verstappen in zij reet kruipen is ook al voldoende voor een ban. Stel je voor dat je objectief doet ipv nu al roepen dat hij eigenlijk de beste coureur ooit is...

Het wordt steeds gekker.
Nee, maar je mag niet doelbewust blijven zeiken in topics over dingen waar je tegen bent :)
Ik citeer:
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
quote:
Hetzelfde geldt voor het doelbewust flamen in topics of forums die niet jouw interesse hebben. Ga niet in een forum over haken roepen dat haken voor mietjes is. Gun ieder z'n eigen interesse en verziek het niet doelbewust voor anderen.
Als je kan ophouden met in het Primark-topic de Primark blijven afkraken zou dat leuk zijn.
pi_153499504
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 15:52 schreef MacorgaZ het volgende:

Als je kan ophouden met in het Primark-topic de Primark blijven afkraken zou dat leuk zijn.
Het is geen fantopic. Het is een draadje over Primark. Daar hoort het goede en het slechte bij. Het is eigenlijk al godgeklaagd dat ik in dit draadje niets meer mag zeggen over b.v. arbeidsomstandigheden.

Maar goed, ik constateer in ieder geval dat jij de fokregels wel erg ruim hebt uitgelegd.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 16:30:27 #51
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_153499782
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 16:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is geen fantopic. Het is een draadje over Primark. Daar hoort het goede en het slechte bij. Het is eigenlijk al godgeklaagd dat ik in dit draadje niets meer mag zeggen over b.v. arbeidsomstandigheden.

Maar goed, ik constateer in ieder geval dat jij de fokregels wel erg ruim hebt uitgelegd.
Topic speciaal om te klagen over de arbeidsomstandigheden:
LIF / De keerzijde van Primark #2
Als je daadwerkelijk nieuwe punten zou aandragen, tuurlijk, dan is het een discussie op een discussieforum, maar eindeloos door blijven gaan over hetzelfde en als iemand wat normaals post direct weer een afzeikpost plaatsen.... Mjah.

En ik interpreteer de nieuwe regels gewoon zoals voor mij logisch lijkt, als iemand in een bepaalde reeks al bekend staat om het continu herhalen van dezelfde kritiek op het onderwerp van de reeks is lijkt mij dat hetzelfde als 'in een forum over haken roepen dat haken voor mietjes is'.
pi_153500690
8 posts van mij in dit draadje en in geen een daarvan kraak ik primark af/zeik ik over Primark.

Misschien moet je eens beter leren lezen.
pi_153501261
Heerlijk sfeertje weer hier. :N
pi_153501274
Dit topic kan gewoon beter dicht.
pi_153501561
Dit is een prima topic.
Moet gewoon gestopt worden met dat gezeik.
pi_153502150
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 17:41 schreef Rozekwarts het volgende:
Dit is een prima topic.
Moet gewoon gestopt worden met dat gezeik.
Dit ja!
Laten we weer eens over Primark kletsen ipv al dat gezeik!
pi_153502707
Ik ben een grote Primark fan, alleen schoenen haal ik daar niet meer. Die lopen gewoon niet lekker en dan met name de rare zolen die ze hebben. Er zit bijna geen ondersteuning in dus heb ik soms echt het idee dat ik gewoon op de stoep loop ipv mijn schoen. Dan maar liever 2 tientjes uitgeven bij de Van Haren ofzo. Loop sowieso amper 2 maanden op één paar dus geef ook altijd maximaal 20 euro uit per paar, ook met duurdere loop ik er helaas niet langer op. En stel niet echt eisen aan design ofzo, maar die Primark schoenen zijn vaak ook gewoon niet mooi.

Voor de rest haal ik veel bij de Primark: shirts, sokken, jassen, dekbedovertrekken, kussenslopen etc. Betaal er eigenlijk alleen nooit volle prijs meer voor (wat dus op het etiket staat), alles wordt toch wel afgeprijsd en vooral als man zijnde blijven ze vaak met zo'n overschot zitten dat als je een beetje slim rondkijkt wat niet loopt gewoon ff 2 weken wachten en je betaald er de helft voor :)
pi_153503605
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 16:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is wel een fantopic. In de reeks over producten van Apple wordt het ook niet op prijs gesteld om het steeds maar weer te proberen, op het drammerige af, te hebben over de omstandigheden waarin deze worden gemaakt. Het is nu wel klaar, ga ook hier niet door.
pi_153504442
Ik heb het hier toch niet meer over de arbeidsomstandigheden? Dus je verwijt mij iets wat ik niet doe!
  zaterdag 13 juni 2015 @ 19:53:50 #60
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_153504525
Ben er toevallig vandaag weer eens geweest :). Voor mijn dochter twee t shirtjes gekocht, een met emoticons en een met minions erop. En een toilettas van Paul Frank. Ze was er heel blij mee, die dingen zijn allemaal "in" nu volgens haar :P.

Voor mezelf heb ik er nog steeds niets gekocht, ik vind de stofjes veelal niets.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_153504728
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:53 schreef MaLo het volgende:
En een toilettas van Paul Frank.
Hebben ze tegenwoordig ook Paul Frank? Leuk! Snel weer eens heen!
  zaterdag 13 juni 2015 @ 20:27:15 #62
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_153505183
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:04 schreef soapie het volgende:

[..]

Hebben ze tegenwoordig ook Paul Frank? Leuk! Snel weer eens heen!
Volgens mij niet zo veel, ik zag die toilettas bij de kassa's. Verder zijn me geen Paul Frank-spulletjes opgevallen, maar ik moet zeggen dat ik er ook niet echt op heb gelet.

Het is wel een schattige toilettas, het aapje heeft een strikje in :D .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_153505248
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:27 schreef MaLo het volgende:

[..]

Volgens mij niet zo veel, ik zag die toilettas bij de kassa's. Verder zijn me geen Paul Frank-spulletjes opgevallen, maar ik moet zeggen dat ik er ook niet echt op heb gelet.

Het is wel een schattige toilettas, het aapje heeft een strikje in :D .
Toevallig wel toe aan een nieuwe toilettas :D
  zaterdag 13 juni 2015 @ 20:50:10 #64
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_153505633
Rotterdam Alexander had een paar maanden geleden ook messenger-bags en rugzakkenvan Paul Frank. M"n dochter gebruikt de messenger als schooltas en de toilettas hebben we als cadeautje voor een vriendinnetje gedaan ;) Leuk spul :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_153514385
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:50 schreef E.T. het volgende:
Rotterdam Alexander had een paar maanden geleden ook messenger-bags en rugzakkenvan Paul Frank. M"n dochter gebruikt de messenger als schooltas en de toilettas hebben we als cadeautje voor een vriendinnetje gedaan ;) Leuk spul :Y
^O^
pi_153515992
Ik voel me kut dus ik heb besloten dat ik zo ga winkelen in Den Haag en dat ik minimaal 3 nieuwe jurkjes nodig heb van de Primark.
Waarschijnlijk kom ik met een pan of iets anders van huishoudelijke aard thuis :7
pi_153516006
Of nieuwe gympen. Maar ik denk dat ik dan ruzie krijg met vriend :@
  zondag 14 juni 2015 @ 11:29:12 #68
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_153516046
Ik heb erg leuke jurkjes bij de primark vandaan de laatste tijd :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_153516216
Als je de goedkoopste shirts en sokken etc. bij de Primark koopt dan heb je ook echt troep te pakken. Sokken zijn een soort weggooi sokken, na 1x scheuren ze al uit en zit verder geen rek in. De 2,50 shirts zijn prima om in te slapen maar totaal geen model verder. Dat gezegd te hebben is het wel handig natuurlijk, en ze hebben ook wel beter spul.
pi_153517075
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 11:36 schreef mytec het volgende:
Als je de goedkoopste shirts en sokken etc. bij de Primark koopt dan heb je ook echt troep te pakken. Sokken zijn een soort weggooi sokken, na 1x scheuren ze al uit en zit verder geen rek in. De 2,50 shirts zijn prima om in te slapen maar totaal geen model verder. Dat gezegd te hebben is het wel handig natuurlijk, en ze hebben ook wel beter spul.
je moet ook wel de goede maat kopen hè? :+
pi_153517138
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:26 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

je moet ook wel de goede maat kopen hè? :+
Haha nee die heb ik wel, ik heb het overigens over de 2,50 shirts.. V-hals in allerlei kleuren. zit boven goed maar onder is het net een jurk.
pi_153711993
Korte vraag: Wat is volgens jullie de beste locatie?
  zondag 21 juni 2015 @ 11:17:14 #73
244125 laziness
pi_153712133
Ik ken Almere, Hoofddorp, Rotterdam Zuidplein, Rotterdam Alexandrium, Zoetermeer en Den Haag en prefereer de laatste.

[ Bericht 10% gewijzigd door laziness op 21-06-2015 12:04:39 ]
  zondag 21 juni 2015 @ 11:28:58 #74
47102 Elvi
miemkwien
pi_153712358
Rotterdam Alexander. Maar dat komt omdat het er de laatste keer dat ik er was zo lekker rustig was :P Geen rij bij de kassa, en maar een paar klanten in de winkel. Ik hoefde niet te vechten om bij de rekken te kijken zeg maar :P
  zondag 21 juni 2015 @ 11:31:13 #75
244125 laziness
pi_153712394
Het publiek is daar de meeste dagen verschrikkelijk in Rotterdam. Dat is de enige vestiging die ik per definitie over zou slaan als je de keus hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')