Ik ook... Er gaat niets boven Groningenquote:Op zondag 28 december 2014 17:37 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ja precies! Hmm.. dat zou logischer zijn. Het is dat ik ben verhuisd, anders had ik er echt op een steenworp vanaf gewoond
Almere is is inderdaad echt soms gekkenwerk, maar met het OV is het wel fijn! Oh dat klinkt heeeel goed! Misschien moet ik dat ook een keertje doenquote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Het is inderdaad te doen, ben ook weleens naar Almere gegaan maar dat was verder en altijd megadruk daar. Als ik naar Bremen ga neem ik doordeweeks een snipperdag en ga in de ochtend al vroeg weg. Dan is het er niet druk, geen rijen bij pasruimtes en kassa's.
Waar woon je nu dan?quote:Op zondag 28 december 2014 18:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik ook... Er gaat niets boven Groningen![]()
Krijg spontaan heimwee. Kunnen we Groningen-stad niet ergens centraal in nederland plaatsen? Dan kom ik weer naar Grunn!
bronquote:V&D Utrecht krimpt in, Primark op komst
Het Utrechtse filiaal van warenhuisketen V&D, in winkelcentrum Hoog Catharijne, gaat inkrimpen. Zo wil de keten besparen op de huur. Het vrijgekomen deel zal verhuurd worden aan de Ierse keten Primark.
Nou ja, het kan toch geen verrassing zijn dat je voor een paar euro vooral troep koopt...quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was vandaag in Arnhem, het was heerlijk rustig voor Primark begrippen. Maar wat een boel polyester troepZelfs de basic shirts waren 65% polyester.
Ik heb in het verleden best fijne basics van katoen gekocht bij de Primark... Dus was teleurgesteld toen ik merkte dat alles nu een lager katoen gehalte heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou ja, het kan toch geen verrassing zijn dat je voor een paar euro vooral troep koopt...
Voor mij is polyester echt een ramp. Ik vind het zweten en ik krijg er allemaal bultjes van.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:12 schreef megamandy het volgende:
Polyester bij de Primark zal inderdaad wel troep zijn, maar polyester staat niet gelijk aan slechte kwaliteit, laat dat aub eens duidelijk zijnGenoeg high end merken die juist polyester gebruiken omdat er veel innovatie in plaats vindt.
Ik vind het ook prima, zeker voor die prijs. Bij de hunkemoller koop je voor het dubbele dezelfde beha. Ik zie vaak modellen die bijna identiek zijn, je kan het verschil niet zien bijnaquote:Op zondag 22 maart 2015 14:06 schreef Rozekwarts het volgende:
Nog even terugkomend op de Primark BH's, ben er zeker over te spreken.
Model en cups blijven ook goed bij intensief gebruik, rugband rekt iets meer op dan bij duurdere modellen maar niet extreem.
Hunkemöller vind ik dan ook geen hele goede winkel. Sinds ik de duurdere lingerie heb ontdekt ben ik om. Dan koop ik Freya of Wacoal bv in de aanbieding, echt veel mooierquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima, zeker voor die prijs. Bij de hunkemoller koop je voor het dubbele dezelfde beha. Ik zie vaak modellen die bijna identiek zijn, je kan het verschil niet zien bijna
Ziet er mooi uit ja, Freya wel eens bij de Bijenkorf zien hangen. Ik geef zelf liever niet zoveel geld uit aan lingerie, Ik ben ook maar een student, dus beha's van rond de 50 euro zie je mij voorlopig niet snel kopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hunkemöller vind ik dan ook geen hele goede winkel. Sinds ik de duurdere lingerie heb ontdekt ben ik om. Dan koop ik Freya of Wacoal bv in de aanbieding, echt veel mooier
50 euro betaal ik ook niet voor een beha. Vorig jaar zomer 6 beha's bij Primark Bremen gekocht voor 8 euro per stuk. Ik was ze gewoon in een behazakje op 30 graden in de wasmachine en ze blijven mooi. Voorheen kocht ik vaak beha's bij de Sapph pop-up store in Groningen maar helaas is die winkel er niet meer, vaak aanbiedingen voor 10/15 euro per stuk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit ja, Freya wel eens bij de Bijenkorf zien hangen. Ik geef zelf liever niet zoveel geld uit aan lingerie, Ik ben ook maar een student, dus beha's van rond de 50 euro zie je mij voorlopig niet snel kopen.
Ik wacht op de 50 of 70% kortingsacties. In Utrecht hangt er dan zat in m'n maat. Ook voor 90% korting een bikinitopje van Freya gekocht daar, moest wel online een broekje erbij zoeken.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit ja, Freya wel eens bij de Bijenkorf zien hangen. Ik geef zelf liever niet zoveel geld uit aan lingerie, Ik ben ook maar een student, dus beha's van rond de 50 euro zie je mij voorlopig niet snel kopen.
de bijenkorf bh uitverkoopquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo is het altijd, tenzij je net na openingstijden naar binnen gaatquote:Op zondag 3 mei 2015 15:48 schreef Cynix ® het volgende:
Even op koopzondag naar de Primark in Eindhoven geweest.
Zie de foto's. Verder commentaar overbodig neem ik aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je was dus in een opofferingsgezinde bui?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:49 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, toch nog iets: Ik zou er niet d00d gevonden willen worden. Wat erg.
Yep, de dames wilden even kijken en wat t-shirtjes scoren. Heb ik ook geen moeite mee verder, zitten soms best aardige spulletjes tussen voor een vakantie of 1 seizoen. Maar als deze keten ooit om zou vallen zou er niets mee verloren gaan.quote:
Alexander is ook de kutste waar je heen kan gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:37 schreef Unites het volgende:
Ben er pas geweest (Rotterdam, Alx.) Voor mannen is het waardeloos, heb wel leuke dingen kocht, maar het komende jaar zal ik er niet meer naar toe gaan.
In de buurt? Alleen Den Haag heeft een flagship store. Amsterdam heeft een kleine, meer supermarkt. De grote aan het Rokin wordt pas in 2016 geopend.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:57 schreef femkepemke het volgende:
Mocht je een Marks & Spencer bij je in de buurt hebben, die beha's zijn echt top. ¤20 voor een mooie kanten beha, die nu al bijna een jaar meegaat zonder dat ie lelijk is geworden. Plus de service daar is zo goed!
Je zal maar tiener zijn in deze tijd... Het grootste deel van de tienermeisjes is te dik en kennelijk kunnen de meesten zich ook niet fatsoenlijk kleden.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:33 schreef Deezertje het volgende:
Serieus benieuwd naar de dag omzet vandaag.. Winkel is amper een uur open en de stad puilt al uit van dr tienermeisjes en primarktasjes.. Meivakantie..
Tokkies are gonna tok...quote:Op maandag 4 mei 2015 12:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is echt ongelooflijk watvoor zooi er in die zaak gemaakt wordt door het clienteel daar.
Bij de bijenkorf tref je zo'n bende never nooit aan. Ik vind het zo aso om er zo'n bende van te maken. En om nog maar van die dames met kinderwagens die constant tegen je aanrijden nog maar te zwijgen. Kom er echt zelden en dat wil ik graag zo houden. Al is het alleen maar om het volk wat daarbinnen rondloopt.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tokkies are gonna tok...
(overigens is dat gewoon vrij Hollands hoor, de rotzooi voor een ander achter laten, gebeurt net zo goed bij de Bijenkorf)
Daar zal men veel vaker en veel sneller de gelegenheid hebben om het weer netjes te maken, maar het gebeurt ook daar hoor. Maar misschien ook omdat geld hebben niet betekent dat je geen tokkie bent... Dat weet ik dan weer niet. Wat ik wel weet is dat ik het gedrag van in enkele seconden een teringbende maken ook daar heb gezien.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij de bijenkorf tref je zo'n bende never nooit aan.
Daar ben ik het mee eens hoor.quote:Ik vind het zo aso om er zo'n bende van te maken.
In een drukke winkel niemand raken met een kinderwagen is nog best lastig, al was het maar omdat er gewoon mensen zijn die niet uit hun doppen kijken. Ik sluit niet uit dat er asociaal mee gereden is, maar een beetje begrip en ruimte bieden voor een kinderwagen lijkt mij wel logisch.quote:En om nog maar van die dames met kinderwagens die constant tegen je aanrijden nog maar te zwijgen.
Eens. Ik ben er nooit binnen geweest en dat wil ik zo houden. Ik weet genoeg als ik zie wat er met die stupide papieren tasjes rondloopt door de stad.quote:Kom er echt zelden en dat wil ik graag zo houden. Al is het alleen maar om het volk wat daarbinnen rondloopt.
Dag trolletje van me...quote:Op maandag 4 mei 2015 18:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Broeken voor 12 euro, ideaal
Gezegend zijn de kindarbeidertjes in Bangladesh
Lekker neerkijken op andere mensenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bij de bijenkorf tref je zo'n bende never nooit aan. Ik vind het zo aso om er zo'n bende van te maken. En om nog maar van die dames met kinderwagens die constant tegen je aanrijden nog maar te zwijgen. Kom er echt zelden en dat wil ik graag zo houden. Al is het alleen maar om het volk wat daarbinnen rondloopt.
Nee hoor, maar mensen die andermans spullen zo behandelen vind ik gewoon ronduit asociaal. Je gooit geen kleding op de grond evenals verfrommeld op een andere stapel als het niet past of staat.quote:
Je bent dus een naar mens die van uitbuiting van kinderen wenst te profiteren. Ook goed.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Is niet bedoeld als troll-post, ik heb net daadwerkelijk 3 broeken gehaald voor 36 euro, 2 casual overhemden van 8 euro per stuk erbij en 3 paar boxers voor 5 euro.
Dankzij de werkwijze van Primark blijft het lekker betaalbaar, anders mocht ik 60 euro betalen voor 1 broek, daar heb ik nu al het bovenstaande voor.
Die kinderen hebben mooi werk waarmee ze hun familie kunnen ondersteunen en wij hebben goedkope kleding, win-win.
Mwah, ik wens te profiteren van de beste commerciële spelers, en als dat Primark is, so be it.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je bent dus een naar mens die van uitbuiting van kinderen wenst te profiteren. Ook goed.
Misschien kun je even naar het andere topic gaan zoals je al meer gevraagd is.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je bent dus een naar mens die van uitbuiting van kinderen wenst te profiteren. Ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |