Topic speciaal om te klagen over de arbeidsomstandigheden:quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is geen fantopic. Het is een draadje over Primark. Daar hoort het goede en het slechte bij. Het is eigenlijk al godgeklaagd dat ik in dit draadje niets meer mag zeggen over b.v. arbeidsomstandigheden.
Maar goed, ik constateer in ieder geval dat jij de fokregels wel erg ruim hebt uitgelegd.
Dit ja!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:41 schreef Rozekwarts het volgende:
Dit is een prima topic.
Moet gewoon gestopt worden met dat gezeik.
Het is wel een fantopic. In de reeks over producten van Apple wordt het ook niet op prijs gesteld om het steeds maar weer te proberen, op het drammerige af, te hebben over de omstandigheden waarin deze worden gemaakt. Het is nu wel klaar, ga ook hier niet door.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is geen fantopic. Het is een draadje over Primark. Daar hoort het goede en het slechte bij. Het is eigenlijk al godgeklaagd dat ik in dit draadje niets meer mag zeggen over b.v. arbeidsomstandigheden.
Volgens mij niet zo veel, ik zag die toilettas bij de kassa's. Verder zijn me geen Paul Frank-spulletjes opgevallen, maar ik moet zeggen dat ik er ook niet echt op heb gelet.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:04 schreef soapie het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook Paul Frank? Leuk! Snel weer eens heen!
Toevallig wel toe aan een nieuwe toilettasquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens mij niet zo veel, ik zag die toilettas bij de kassa's. Verder zijn me geen Paul Frank-spulletjes opgevallen, maar ik moet zeggen dat ik er ook niet echt op heb gelet.
Het is wel een schattige toilettas, het aapje heeft een strikje in.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:50 schreef E.T. het volgende:
Rotterdam Alexander had een paar maanden geleden ook messenger-bags en rugzakkenvan Paul Frank. M"n dochter gebruikt de messenger als schooltas en de toilettas hebben we als cadeautje voor een vriendinnetje gedaanLeuk spul
je moet ook wel de goede maat kopen hè?quote:Op zondag 14 juni 2015 11:36 schreef mytec het volgende:
Als je de goedkoopste shirts en sokken etc. bij de Primark koopt dan heb je ook echt troep te pakken. Sokken zijn een soort weggooi sokken, na 1x scheuren ze al uit en zit verder geen rek in. De 2,50 shirts zijn prima om in te slapen maar totaal geen model verder. Dat gezegd te hebben is het wel handig natuurlijk, en ze hebben ook wel beter spul.
Haha nee die heb ik wel, ik heb het overigens over de 2,50 shirts.. V-hals in allerlei kleuren. zit boven goed maar onder is het net een jurk.quote:Op zondag 14 juni 2015 12:26 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
je moet ook wel de goede maat kopen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |