abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 mei 2015 @ 11:45:43 #1
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_152258082
Welkom in s-Hertogenbosch Dreumel iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch Dreumel topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks al vier keer verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.


Met dank aan Silent Bob _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter, anti-carnaval, kraker, minnaar van DeJori)
DeJori (wil aangesproken worden als DeJori. Zorgt voor de veiligheid in dit topic. Minnaar van bijdehand)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
BlackLining (Leidenaar)
Neo-Mullen (Limbo, maar niet trots)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
ArnieAlberts (verzamelaar van dvd's en is de enige neger in het topic)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
mjan (Wederhelft van C2B.)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)

Meeting?
Op aanvraag :7

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eten bestellen:
bijdesubway
Barriebufkes
Muhahema
Neo-Smullers
DeIris
Thinking about thinking of you.
pi_152258555
Gaat iemand van jullie naar het Bevrijdingsfestival morgen?
Mon 'en!
pi_152258604
feestje bij mij thuis? wat heb ik misdaan? :'(

btw, reactie van de organisatie van het Bierfestival:

Grandioos vs Excuses
Waar gaan we beginnen, wat gaan we zeggen en wanneer gaan we dat zeggen. Dat is onze gedachten vanaf gisteren 13:30 en dat gaat nu nog steeds door.
Laten we met mooie woorden beginnen. Dank jullie wel voor deze grandioze opkomst en dank jullie wel voor de geweldige sfeer. Iets wat wij als organisatie alleen maar over kunnen dromen.
Maarja die grandioze opkomst had ook zijn keerzijde, iets waar wij als organisaties nachtmerries over hebben en dan kunnen we niet anders dan beginnen met excuses. Excuses dat u meer dan een uur in de rij heeft gestaan voor de kassa, excuses dat u geen glas meer heeft kunnen bemachtigen en excuses dat vele brouwers al vroegtijdig door hun bieren waren. Wat begon als een festival met 12 brouwers en een paar honderd bezoekers, is in no time een uitgegroeid tot een mega festival met meer dan 40 brouwers en duizenden bezoekers.
Slechte organisatie vs geweldig evenement
We hebben veel mensen teleurgesteld gisteren, waarop vaak gesproken werd over een slechte organisatie. Begrijpelijk, heel begrijpelijk, maar hier willen wij toch graag wat over zeggen. Wij organiseren het Speciaalbier Festival al 12 jaar, 2013 was ons hoogte punt. Dat jaar was het ontzettend mooi weer, de markt stond afgeladen vol, we hadden kassa’s te weinig en zeker te weinig munten, maar glazen kwamen we niet te kort. Naar aanleiding van dat jaar hebben we in de aanloop naar het festival van 2014 een hoop aanpassingen doorgevoerd. Een pinkassa, dubbel aantal kassapersoneel én ervaren kassapersoneel, het dubbele aantal munten en 30% meer glazen uit voorzorg ingekocht, prijslijsten, andere tenten en meer staan tafels. Het festival van 2014 viel qua aantallen tegen, het regende, het was koud, ondanks dat we verrast waren door het aantal bezoekers bleven deze niet lang, de muntverkoop viel tegen en de brouwers hielden veel bier over. Dat jaar draaiden we verlies, ontzettend balen, een jaar lang hard werken en onze buffer gehalveerd, we zijn immers maar een stichting en we doen ontzettend ons best elk jaar uit de kosten te komen en iets over te houden om te kunnen investeren in het festival.
Toen begonnen we aan de voorbereidingen van 2015, wat doen we, gaan we gewoon weer maximaal inzetten net als 2014. Allen zeiden we volmondig ja, want stel dat het wederom zo’n mooie dag wordt als in 2013, dan moet het festival er gewoon staan, we moeten hier op voorbereid zijn. Maar daar zit ook een keerzijde aan, het zou ook kunnen betekenen dat met slecht weer dit het laatste jaar zou betekenen en we door onze buffer heen zouden gaan. De aanmelding van het aantal brouwers liep storm, onze Facebookpagina kreeg steeds meer likes en het aantal mensen dat meldde te komen werd steeds groter. De weersvoorspellingen daarentegen werden steeds slechter en slechter. Één van de bestuursleden vroeg nog een keer de berekeningen erbij van het aantal munten en glazen, hebben we wel meer dan genoeg? Ja joh zeiden wij, we hebben het dubbele aantal van ons succesvolste jaar in 2013.
En toen was het de grote dag, 3 mei 2015, om 11:45 stonden mensen al aan de kassa. Toen de kassa’s om 12:00 open gingen stonden er al rijen en vanaf 12:30 werden de rijen bizar lang. Het 6 koppige bestuur, wat op de dag zelf hoopt te spreken met de bezoekers en brouwers en zelf ook een biertje wil proeven, is direct bijgesprongen. we stonden achter de kassa’s, probeerden zo snel mogelijk munten af te romen en vlogen over het terrein om iedereen te kunnen bedienen. Desondanks kwamen om 13:30 de eerste signalen binnen. De glazen gaan hard, we zijn bijna door de helft van onze voorraad heen. We hadden spoedoverleg: “Waar gaan we beginnen, wat gaan we zeggen en wanneer gaan we dat zeggen“.
Wat er daarna gebeurde weet u zelf misschien nog beter dan wij. Wat een teleurstelling, wat een overmacht, wat balen. Waar we nu grandioos, geweldig, uitmuntend, niet te geloven zouden moeten zeggen, denken en voelen, overheerst toch de teleurstelling. De teleurstelling dat we zo veel mensen naar huis hebben moeten sturen, dat we niet iedereen de ervaring van ons Speciaalbier Festival hebben kunnen meegeven, het gevoel van saamhorigheid, de echte bourgondische heerlijkheid, de passie en de liefde voor het speciaalbier voor iedereen.
Excuses.
En hoe nu verder?
Toen wij gisteren om 21:00 met alle vrijwilligers aan ons avondeten begonnen was de grote vraag, hoe nu verder? Hoe behouden we het karakter van het festival, maar toch beheersbaar. Zo veel opties zijn voorbij gekomen, uitbreiden, andere locaties, een gesloten terrein, entreekaartjes, een foodarea… en ga zo maar door. Wij als bestuur laten het festival van 2015 nog even op ons inwerken en gaan binnenkort evalueren en beginnen met de ideeën voor 2016. Dat het beter moet dat weten we, maar hoe en op welke manier, daar komen we nog op terug.
We sluiten af met dat grandioze gevoel, die duizenden mensen die wel een glas hebben weten te bemachtigen. Die onze brouwers hard aan het werk hebben gezet om zo veel mogelijk biertjes te proeven. De brouwers die de hele dag met een glimlach en hun eigen verhaal vol passie hebben verteld over hun bieren. De brouwers die tussendoor naar huis zijn gereden om bier bij te halen en uiteindelijk tegen het einde er alsnog doorheen te zitten. De brouwers die volgende week een ander festival kunnen afzeggen, doordat ze door hun bier heen zijn. De roerstok die vertelde hoe bierbrouwen eigenlijk werkt, de lokale eettentjes die de lekkere hapjes nauwelijks aangesleept kregen. Maar ook onze muzikale ondersteuning, de bands, die toch aardig wat te voortduren kreeg. Het uitvallen van stroom en een bestuur dat hen nauwelijks kon begeleiden vanwege de drukte. Desondanks maakte ze er een toch een feestje van en werd het een waar optreden voor groot publiek. De vrijwilligers met hun tomeloze inzet, de vrijwilligers die nauwelijks pauze hebben gehad, de vrijwilligers die om 07:30 al op de markt aanwezig waren om op te bouwen en ‘s avonds met pijnlijke voeten om 21:00 van het terrein af strompelden. En ‘t Arendje, onze hoofdsponsor, die ook dit jaar weer het volledige terrein heeft ingericht, die kei hard hebben gewerkt om alles op te bouwen, aan de praat te houden en af te bouwen. Geweldig!
Bedankt en tot volgend jaar!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_152258869
Snelle reactie! En begrijpelijk. Toch was het een slechte organisatie. Bepaalde dingen waren gewoon echt niet goed geregeld. :)
Mon 'en!
pi_152259236
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:04 schreef bloempjuh het volgende:
Gaat iemand van jullie naar het Bevrijdingsfestival morgen?
Nopes.

quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:17 schreef bloempjuh het volgende:
Snelle reactie! En begrijpelijk. Toch was het een slechte organisatie. Bepaalde dingen waren gewoon echt niet goed geregeld. :)
Ze moeten gewoon met kaartjes gaan werken op een afgesloten terrein. Dan kun je tenminste ook een goed onderbouwde max stellen aan het aantal bezoekers daar en kunnen ze glazen / muntjes op basis daarvan bepalen.
Die kassa's waren vooral een aanfluiting, onlogische geplaatst en te traag.
Begreep van een collega dat vooral de PIN-only kassa een drama was, mensen die een half uur hebben staan wachten om erachter te komen dat ze niet met cash konden betalen (of andersom)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_152259558
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:17 schreef bloempjuh het volgende:
Snelle reactie! En begrijpelijk. Toch was het een slechte organisatie. Bepaalde dingen waren gewoon echt niet goed geregeld. :)
Zoals?
Ik denk dat ze het goed uitleggen en wie had zo'n drukte verwacht met die enorm slechte weervoorspelling) weeronline gaf een 2 voor de middag en dat viel uiteindelijk mee)
pi_152259669
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nopes.

[..]

Ze moeten gewoon met kaartjes gaan werken op een afgesloten terrein. Dan kun je tenminste ook een goed onderbouwde max stellen aan het aantal bezoekers daar en kunnen ze glazen / muntjes op basis daarvan bepalen.
Die kassa's waren vooral een aanfluiting, onlogische geplaatst en te traag.
Begreep van een collega dat vooral de PIN-only kassa een drama was, mensen die een half uur hebben staan wachten om erachter te komen dat ze niet met cash konden betalen (of andersom)
Waar hadden de kassa's dan geplaatst moeten worden volgens jou? Ze stonden nu bij de ingangen dus dat is toch net een prima plek?
pi_152259990
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waar hadden de kassa's dan geplaatst moeten worden volgens jou? Ze stonden nu bij de ingangen dus dat is toch net een prima plek?
zorgen dat je maar 1 ingang hebt of zorgen dat het loket van de kassa naar buiten het terrein gericht staat.
Nu blokkeerden de wachtrijen de brouwerijen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_152260225
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

zorgen dat je maar 1 ingang hebt of zorgen dat het loket van de kassa naar buiten het terrein gericht staat.
Nu blokkeerden de wachtrijen de brouwerijen.
Zouden beide ideeën überhaupt mogelijk zijn? Je zit met regelgeving en een open terrein.
En het terrein afsluiten wat volgens mij al niet kan op de markt, heeft ook andere nadelen. We zullen zien.

Het is zoals iemand anders gisteren al zei in dit topic, het bezwijkt aan zijn populariteit
  maandag 4 mei 2015 @ 13:20:28 #10
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_152260493
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zouden beide ideeën überhaupt mogelijk zijn? Je zit met regelgeving en een open terrein.
En het terrein afsluiten wat volgens mij al niet kan op de markt, heeft ook andere nadelen. We zullen zien.

Het is zoals iemand anders gisteren al zei in dit topic, het bezwijkt aan zijn populariteit
Heb je aandelen in het bierfestival ofzo?
Thinking about thinking of you.
pi_152260568
Volgend jaar géén kassa's, betalen gewoon helemaal níets meer!
pi_152260750
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:20 schreef shifto het volgende:

[..]

Heb je aandelen in het bierfestival ofzo?
Dat kan niet in een stichting *)

Maar excuus, zal niet nog een keer gebeuren
  maandag 4 mei 2015 @ 17:53:27 #13
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_152269335
Ik kon het topic niet meer vinden in my at ;(
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 4 mei 2015 @ 17:55:01 #14
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_152269388
En ik sluit me aan bij de oproep van C2B om een whiskyfestival in Den Bosch te doen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 4 mei 2015 @ 17:55:43 #15
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152269409
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:55 schreef DeJori het volgende:
En ik sluit me aan bij de oproep van C2B om een whiskyfestival in Den Bosch te doen.
Ff aan de whiskykoning vragen ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_152270677
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:22 schreef muhahaha het volgende:
Volgend jaar géén kassa's, betalen gewoon helemaal níets meer!
Ze namen gisteren ook al gewoon geld aan ipv muntjes en een speciaal glas was ook allang niet meer nodig :P
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:04:21 #17
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_152298016
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:53 schreef DeJori het volgende:
Ik kon het topic niet meer vinden in my at ;(
Hehe :7
Thinking about thinking of you.
pi_152391688
Sterke reactie wel van die organisatie. Wat moet je je ontzettend klote voelen zeg, als je een jaar, geheel belangeloos (!) naar zoiets toe werkt om vervolgens al om 12:30 te zien dat het geheel grandioos de mist in gaat terwijl er nog duizenden mensen onderweg zijn. En dan moet je 's avonds nog maar zin hebben om al die reacties op je Facebook te gaan lezen. Ik zou niet graag in die schoenen staan :{

Nou ja, volgend jaar beter. Ik ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.


Ohja, en waddefack is er met de TT?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:54:52 #19
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152438100
En goed nieuws! Eindelijk een degelijke bios in Den Bosch en omstreken :)

http://www.bd.nl/regio/de(...)-den-bosch-1.4911563
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 15 mei 2015 @ 16:16:57 #20
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_152624418
Waarom ben ik uit de OP? :') Zonder mij was dit hele topic er nooit geweest, of zijn jullie de tijd vergeten waarin we zij aan zij streden om dat ene domme wijf uit dit topic te krijgen? :7
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 16:25:01 #21
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_152624655
wat is dit
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  vrijdag 15 mei 2015 @ 16:25:22 #22
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_152624665
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:16 schreef Kutmanager het volgende:
Waarom ben ik uit de OP? :') Zonder mij was dit hele topic er nooit geweest, of zijn jullie de tijd vergeten waarin we zij aan zij streden om dat ene domme wijf uit dit topic te krijgen? :7
Hahaha hoe heette zij ook alweer?
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  vrijdag 15 mei 2015 @ 16:54:38 #23
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152625545
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:16 schreef Kutmanager het volgende:
Waarom ben ik uit de OP? :') Zonder mij was dit hele topic er nooit geweest, of zijn jullie de tijd vergeten waarin we zij aan zij streden om dat ene domme wijf uit dit topic te krijgen? :7
En jij bent?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 15 mei 2015 @ 17:12:12 #24
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_152626000
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Hahaha hoe heette zij ook alweer?
Toen was jij er nog niet.
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En jij bent?
kabouter
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 17:16:34 #25
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152626118
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:12 schreef Kutmanager het volgende:

kabouter
I joke I joke!

Kusje van Tuxxxxxxxx
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 15 mei 2015 @ 17:31:50 #26
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_152626574
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:12 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Toen was jij er nog niet.

Eh jawel :')
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:04:50 #27
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_152627630
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

I joke I joke!

Kusje van Tuxxxxxxxx
ohja supertuxx was het :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_152630178
Wat the fok is Dreumel?

Leuk ideetje om te gaan eten vanaf?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_152630330
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat the fok is Dreumel?

Leuk ideetje om te gaan eten vanaf?
Stefano's :Y
Mon 'en!
  vrijdag 15 mei 2015 @ 19:42:14 #30
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_152630350
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:04 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

ohja supertuxx was het :')
Hahaha met die penguin user foto ofzo
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_152643279
Roel's geweest, vond ik wel ok en wel redelijk geprijsd. Was wel erg rustig in de stad
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_152653818
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 06:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Roel's geweest, vond ik wel ok en wel redelijk geprijsd. Was wel erg rustig in de stad
Roel's is wel OK ja. Hoe gaat het met de NL lessen? ;)
Mon 'en!
pi_152657584
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:00 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Roel's is wel OK ja. Hoe gaat het met de NL lessen? ;)
Ben zelf een beetje begonnen, volgende week begint het
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_153097542
Menschen, advies graag!

Ik woon op dit moment in het huis van een vriend, maar moet hier weg. Zes jaar inschrijftijd bij woningbouw, niet genoeg inkomen voor DirectWonen of RotsVast.
Wens: Woonruimte geschikt voor twee (met geen/weinig meubels, bij voorkeur zelfstandig).

Kent iemand hier mensen die in Fort Isabella wonen? Of een andere betaalbare oplossing? Suggesties graag!
Mon 'en!
pi_153169082
DREUMEL?!?!!!!! TERING KUTSTE TT OOIT. 👎👎👎👎's-Hertogenbosch💔
pi_153170290
Heey Barrie what up?
  maandag 1 juni 2015 @ 21:36:31 #37
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153170341
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:09 schreef BarriePrutsers het volgende:
DREUMEL?!?!!!!! TERING KUTSTE TT OOIT. 👎👎👎👎's-Hertogenbosch💔
wat is deze barrie? :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_153170527
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:36 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

wat is deze barrie? :')
Dat jij hier nog post :o
pi_153170552
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:34 schreef muhahaha het volgende:
Heey Barrie what up?
Dreumel 🔫🔪
pi_153170778
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:52 schreef bloempjuh het volgende:
Menschen, advies graag!

Ik woon op dit moment in het huis van een vriend, maar moet hier weg. Zes jaar inschrijftijd bij woningbouw, niet genoeg inkomen voor DirectWonen of RotsVast.
Wens: Woonruimte geschikt voor twee (met geen/weinig meubels, bij voorkeur zelfstandig).

Kent iemand hier mensen die in Fort Isabella wonen? Of een andere betaalbare oplossing? Suggesties graag!
Heb je al wel gereageerd op woningen? Want zes jaar is niet heel weinig. Je hebt ook lotingwoningen, misschien maak je daar meer kans.
pi_153170873

Ik kwam dit filmpje laatst tegen. Oeteldonk :7
pi_153170924
KK trouwens op 1:20 _O-
pi_153172470
Prutsers :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153172781
Hey handje, waddup?
pi_153172878
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 22:28 schreef bijdehand het volgende:
Prutsers :')
;(
  maandag 1 juni 2015 @ 23:00:33 #46
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153173647
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:41 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

Dat jij hier nog post :o
Ik post hier heul niet.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_153175168
Zeg ehh, heeft de Grass Company inmiddels alweer voorraad eigenlijk?

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:54 schreef Ceased2Be het volgende:
En goed nieuws! Eindelijk een degelijke bios in Den Bosch en omstreken :)

http://www.bd.nl/regio/de(...)-den-bosch-1.4911563
Wat is er mis met de JT? Dit lijkt weer zo'n sfeerloze fabriekshal met zestien dezelfde zalen te gaan worden, beetje zoals Eurocinema in Tilburg: ook een ballentent eerste klas.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_153175663
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 22:35 schreef muhahaha het volgende:
Hey handje, waddup?
sup
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153175676
Media Markt in de stad :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 2 juni 2015 @ 06:38:50 #50
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_153177606
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 23:42 schreef BlackLining het volgende:

Wat is er mis met de JT? Dit lijkt weer zo'n sfeerloze fabriekshal met zestien dezelfde zalen te gaan worden, beetje zoals Eurocinema in Tilburg: ook een ballentent eerste klas.
Tja niet mijn tent, voelt nog steeds als een ontzettend verpauperd geheel aan.
Ik rij echt veel liever naar Veghel of naar Antwerpen om naar de bios te gaan dan in de JT te gaan zitten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_153177661
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2015 23:00 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Ik post hier heul niet.
Wie dan :o
pi_153178781
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 06:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja niet mijn tent, voelt nog steeds als een ontzettend verpauperd geheel aan.
Ik rij echt veel liever naar Veghel of naar Antwerpen om naar de bios te gaan dan in de JT te gaan zitten.
Naar Antwerpen voor de bios?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153179504
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Naar Antwerpen voor de bios?
:Y

Forse bios, chille zalen :)
pi_153180414
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

:Y

Forse bios, chille zalen :)
vind dat zelf wat overdreven voor een bios...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 2 juni 2015 @ 11:45:48 #55
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_153182327
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Naar Antwerpen voor de bios?
yup, goedkopere tickets, meer keus qua snacks. fijnere stoelen, betere zalen en relaxter publiek.

pakken dan vaak 2 of 3 films op een dag :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_153183146
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

vind dat zelf wat overdreven voor een bios...
Nou inderdaad. Tering nog aan toe.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:58:35 #57
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_153186042
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 06:56 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

Wie dan :o
Geen idee. Ik kwam alleen even verhaal halen omdat ik uit de OP ben gehaald. Stel heidenen hier. :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_153196290
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:58 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Geen idee. Ik kwam alleen even verhaal halen omdat ik uit de OP ben gehaald. Stel heidenen hier. :')
Ow maar ondertussen wel gebleven. :P
pi_153228081
Waddup
pi_153260732
quote:
Kei klein en schattig _O_
pi_153295571
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 23:09 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

Kei klein en schattig _O_
Klein, schattig en al verhuurd. Ik word gek! Er moet toch ergens betaalbare woonruimte te vinden zijn?
Mon 'en!
pi_153400263
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 09:53 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Klein, schattig en al verhuurd. Ik word gek! Er moet toch ergens betaalbare woonruimte te vinden zijn?
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr

Goedkoper krijg ik het (particulier) niet gevonden.
pi_153401497
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 00:55 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr

Goedkoper krijg ik het (particulier) niet gevonden.
max 1 persoon :'(
Mon 'en!
pi_153402210
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 05:49 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

max 1 persoon :'(
Even bellen dan!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153403125
quote:
99s.gif Op woensdag 10 juni 2015 08:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Even bellen dan!
Precies.. Ze zetten dat er natuurlijk in omdat men niet op een heel gezin met kinderen zitten te wachten. Maar 1 of 2 mensen die naar school gaan/werkend zijn, zonder kinderen zou ik zelf niet erg vinden. Huurprijs iets omhoog i.v.m. de stookkosten en klaar.
pi_153404650
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 09:53 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Klein, schattig en al verhuurd. Ik word gek! Er moet toch ergens betaalbare woonruimte te vinden zijn?
Den Bosch is enorm populair en dus hoge huizen prijzen. Wil je goedkoper in een stad in Brabant wonen, kijk dan naar Tilburg of Eindhoven
pi_153416053
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 05:49 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

max 1 persoon :'(
Wat is je max qua prijs dan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_153420099
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat is je max qua prijs dan?
800 incl, bij voorkeur goedkoper (uiteraard).

Ik denk dat we voorlopig even bij 's moeder gaan zitten, tot we een woningbouwhuis kunnen krijgen. Sta al 6 jaar ingeschreven, dus dat kan niet te lang meer duren (toch?).

Bovendien kunnen we vijf maanden in een leuk huis in Tilburg wonen vanaf 1 juli.
Zucht. Wat een ellende :'(
Mon 'en!
pi_153422308
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:13 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

800 incl, bij voorkeur goedkoper (uiteraard).

Ik denk dat we voorlopig even bij 's moeder gaan zitten, tot we een woningbouwhuis kunnen krijgen. Sta al 6 jaar ingeschreven, dus dat kan niet te lang meer duren (toch?).

Bovendien kunnen we vijf maanden in een leuk huis in Tilburg wonen vanaf 1 juli.
Zucht. Wat een ellende :'(
Hmm dat gaat idd lastig worden, bij mij op het plein staan er een aantal waar je direct in zou kunnen maar dat is iets van 895 / maand meen ik.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_153422559
Maar reageer je wel op woningen enzo? Want 6 jaar is niet weinig dus ben wel benieuwd op welke plaatsen jij bent geeindigd de laatste keren.
pi_153423385
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:16 schreef BarriePrutsers het volgende:
Maar reageer je wel op woningen enzo? Want 6 jaar is niet weinig dus ben wel benieuwd op welke plaatsen jij bent geeindigd de laatste keren.
Uiteraard. Het wisselt van 32 en 38 (twee weken geleden) tot 12 en 9 (afgelopen week). Dus we zullen wel snel aan de beurt zijn, maar niet voor aankomende maandag :)
Mon 'en!
pi_153424778
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:38 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Uiteraard. Het wisselt van 32 en 38 (twee weken geleden) tot 12 en 9 (afgelopen week). Dus we zullen wel snel aan de beurt zijn, maar niet voor aankomende maandag :)
Hm ;( Probeer je ook lotingwoningen enzo? Daar reageren wel veel meer mensen maar maakt het niet uit of hoelang je staat ingeschreven.
pi_153429068
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:38 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Uiteraard. Het wisselt van 32 en 38 (twee weken geleden) tot 12 en 9 (afgelopen week). Dus we zullen wel snel aan de beurt zijn, maar niet voor aankomende maandag :)
Sommige woningen, buurten zijn populairder dan anderen. Je moet zelf de afweging maken want met vier jaar lukte het al vorig jaar (twee gevallen)
pi_153490907
:W
  zondag 14 juni 2015 @ 14:23:11 #76
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_153519599
Ik ben er! _O_

Hoe is het hier?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_153522402
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 14:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er! _O_

Hoe is het hier?
Hoiii!

Het is hier uitgestorven.
  zondag 14 juni 2015 @ 19:37:05 #78
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_153527512
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 16:24 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

Hoiii!

Het is hier uitgestorven.
Ik merk het... ;(
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_153527675
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:37 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik merk het... ;(
Niet huilen ;(
  dinsdag 16 juni 2015 @ 00:03:45 #80
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_153568444
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:43 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

Niet huilen ;(
Ik huil vooral omdat er een grote kans is dat deze neger (volgens de OP want ik ben heul geen neger) binnen afzienbare tijd voor zijn studie Den Bosch definitief gaat verlaten. Er ligt nog helemaal niks vast en er zijn nog helemaal geen plannen zeker, maar het kan zijn dat het gaat gebeuren wegens mijn nieuwe studie.

Geboren en getogen. En dan vertrekken. Gek idee.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_153589388
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 00:03 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik huil vooral omdat er een grote kans is dat deze neger (volgens de OP want ik ben heul geen neger) binnen afzienbare tijd voor zijn studie Den Bosch definitief gaat verlaten. Er ligt nog helemaal niks vast en er zijn nog helemaal geen plannen zeker, maar het kan zijn dat het gaat gebeuren wegens mijn nieuwe studie.

Geboren en getogen. En dan vertrekken. Gek idee.
maar maar maar dat kan toch niet??!! Waar ga je dan studeren?? Beter het buitenland anders is verhuizen een slecht idee. Want DENBOSCHHHH
  vrijdag 19 juni 2015 @ 00:58:16 #82
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_153656988
Ik wilde eigenlijk voorstellen een FOK! stad en streek-meeting (lees: een FOK! 'avondje lekker gezellig zuipen en een keertje buiten de zolderkamer komen'-meeting) te houden met de vaste gasten van het Den Bosch-topic. Naja, zal wel loslopen als ik de animo in het topic momenteel zo zie :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_153657109
Ik ben er nog hoor :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153660350
Ik lees af en toe nog mee als het topic weer in mijn AT lijst opduikt :9
pi_153662577
Ja, ik ook. Dit moet weer een SC worden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153662699
Hoe is het met handje en aanhang? :)
pi_153662805
Nog steeds prima :o en bij uwes dan? :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153662876
Gaat op rolletjes *O*. Met vakantie naar Luxemburg en Duitsland geweest, was tofjes en heel goed weer :D
pi_153662949
Nog iets speciaals gezien en gedaan daar? :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153663848
Esch su sur gezien, was erg mooi en de hoofdstad zelf, bijna een vogeltje als huisdier gehad. Beestje bleef gewoon zitten. :P
Ook naar de zusterstad van 's-Hertogenbosch geweest namelijk Trier _O_, chille omgeving wel.
pi_153666882
Trier is wel een mooie stad ja _O_

Wat een zomer he _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153667311
Zeker wel, ik vond de Kaiserthermen tof om te zien, zoveel ruines en verhalen eromheen :). Ook door het gangenstelsel heen gewandeld en een filmpje gemaakt. Hotel was ook erg chill, net gerenoveerd en alles vernieuwd met IKEA meubelen _O_.

Ja gek 30 graden en ik had geeneens een korte broek bij :').

Ga jij nog op vakantie handje?
pi_153667514
Ben al weggeweest, de rest van het jaar blijf ik denk ik gewoon in Nederland :P Nja, in de herfst ga ik naar Brussel maar dat stelt ook niets voor uiteraard _O-

Het mooie weer zet helaas helemaal niet door...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153667610
Brussel hebben we bezocht, is wel ok om een keer te zien maar ik denk wel dat Gent of Brugge mooier is. :)

Waar zijn jullie geweest?

Nee he, ik heb weer een jas aan als ik naar buiten ga :')
pi_153667683
Gent en Brugge zijn sowieso mooie steden, van Brussel verwacht ik niks. Soort Rotterdam 1.2 ofzo _O-

Oostenrijk, verschillende steden bezocht daar :)

Ik niet, maar twijfel wel elke keer _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153667744
Ik vind Brussel een stuk mooier dan Rotterdam. Rotterdam is echt niks aan en ik vraag me af of Rotterdam uberhaupt wel een centrum heeft _O-.

Aah leuk. Zijn julllie met de auto gegaan?

Haha vertel mij wat, het is dat mijn partner eerder vertrekt en als zij klaagt dan weet ik dat ik een jas nodig zal hebben. :+
pi_153670300
Ik ben er nooit geweest, maar ik zie het iig wel zo voor me. En ik weiger Frans te spreken :@

Jep, geeft een wat grotere vrijheid he!

Wel slim :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153670779
Ze spreken Nederlands in Brussel ook al proberen ze het eerst in het Frans :').

Jaa zeker wel en dan kun je ook wat mooie routes rijden. :)

Is toeval hoor haha en ik ga nu wat vaker met de fiets.
pi_153670869
Ja ik moet niets hebben van die opgepoetste flikkertaal :r

Alleen is het wel een halve dag rijden, niet echt mijn hobby...

Ben je ziek dan? ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153672541
Ik ook niet, praat gewoon nederlands met me.

Ja ach, trein kan ook.

Haha nee. Beetje treinen enzo alhoewel de afstand erg kort is.
pi_153673316
Praat Frans met me, dan is het gesprek lekker kort _O-

Nah, treinen vind ik helemaal niks. Als ik straks een baan heb waarbij ik niet rechtstreeks met de trein kan dan koop ik een auto :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153674897
Ja hahaha :')


Ik bedoelde trainen ipv treinen haha. Mbt het fietsen naar mn werk. Moet sommige mensen wel opzij drukken op mijn stalen ros. :7
pi_153699160
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:13 schreef muhahaha het volgende:
partner
partner?!?! Om te kotsen dit.
pi_153699181
Zuipmeeting? 👍👍
pi_153699289
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:49 schreef muhahaha het volgende:
Ja hahaha :')

Ik bedoelde trainen ipv treinen haha. Mbt het fietsen naar mn werk. Moet sommige mensen wel opzij drukken op mijn stalen ros. :7
waar ben je voor aan het trainen? :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153700247
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

waar ben je voor aan het trainen? :7
Een plattere buik haha.
pi_153700382
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Een plattere buik haha.
gewoon vragen of je partner er op wil gaan zitten

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153700498
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

gewoon vragen of je partner er op wil gaan zitten

[ afbeelding ]
Moet je een paar patsen
pi_153700592
ik krijg thuis al genoeg patsen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153700725
Dan heb je haar goed afgericht :P
pi_153700795
nee, zij mij ;(

- - - -- -- -- - - -
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153701545
Aaaw sos maar ik weet niet waar je huis woont ;(
pi_153701839
ik kan me wel verdedigen hoor, af en toe... ;(

en ben aan het trainen voor de zevenheuvelenloop dus kan straks ook wegrennen _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153702196
Haha netjes :)
pi_153702254
ja, wel chill om ff iets langer te kunnen rennen
is alleen zo saai af en toe :O
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153702485
Ja man net als fietsen, ook zo dodelijk saai ;(
Kon je maar slapend trainen he.
pi_153703443
Fietsen vind ik dan nog iets leuker omdat ik altijd wel lekker hard ga en onderweg een muziekje kan luisteren. Ik hou het langer vol dan rennen en dus zie ik onderweg ook veel meer :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153704153
True, gaat ook sneller ja :).
Rennen is aids man haha. Hou het nu wel goed vol bij de training, toen ik net begon haalde ik net de 200 meter :').
pi_153704241
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:57 schreef muhahaha het volgende:
True, gaat ook sneller ja :).
Rennen is aids man haha. Hou het nu wel goed vol bij de training, toen ik net begon haalde ik net de 200 meter :').
Ik doe Evy, maar dan wat rustiger aan. In het begin was ik al kapot na 2 minuten rennen, nu is dat peanuts. Progressie gaat best snel, al zal het nooit mijn hobby worden.

Wil gewoon een medaille hebben zodat mijn doel tastbaar is _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153704265
Haaayyyy
pi_153704289
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef BarriePrutsers het volgende:
Gaaayyyy
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153704431
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik doe Evy, maar dan wat rustiger aan. In het begin was ik al kapot na 2 minuten rennen, nu is dat peanuts. Progressie gaat best snel, al zal het nooit mijn hobby worden.

Wil gewoon een medaille hebben zodat mijn doel tastbaar is _O-
Evy? Hm die ken ik niet.

Ja ja en dan zeker op je tepel zetten _O-
  zondag 21 juni 2015 @ 00:32:45 #123
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_153706738
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:07 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Evy? Hm die ken ik niet.

Ja ja en dan zeker op je tepel zetten _O-
Is zo'n belgisch programma. deed eerst de mp3'tjes maar nadat ik een keer justin bieber hoorde heb ik alleen maar de tijd overgenomen :)
http://rennenmetevy.nl/

ik flikker dat ding in een lade maar het is meer dat ik dan tastbaar bewijs heb dat ik mijn doel heb bereikt
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153707551
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Is zo'n belgisch programma. deed eerst de mp3'tjes maar nadat ik een keer justin bieber hoorde heb ik alleen maar de tijd overgenomen :)
http://rennenmetevy.nl/

ik flikker dat ding in een lade maar het is meer dat ik dan tastbaar bewijs heb dat ik mijn doel heb bereikt
Ah ik zie op de sites ook routes staan, worden die voorgelezen dan of zijn het puur liedjes op tijd?
  zondag 21 juni 2015 @ 01:07:09 #125
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_153707589
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:05 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ah ik zie op de sites ook routes staan, worden die voorgelezen dan of zijn het puur liedjes op tijd?
Zij zegt wanneer je moet lopen (snel) of wandelen (langzaam). De muziek is ondersteunend maar niet mijn smaak. Heb in een app met meerdere timers het tijdschema overgenomen en dan gooi ik mijn eigen muziek er onder (of een luisterboek) :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153708047
Oow ja ik snap 'm en van bieber ga je toch juist harder rennen :')
  zondag 21 juni 2015 @ 01:33:05 #127
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_153708076
Nee die theorie gaat enkel op als je van 'm (of haar) kan wegrennen, wat niet zo is bij een mp3. Zou wel een goede zijn: harder dan xx km/u anders moet je naar bieber luisteren _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153713069
Ah ja denk dat het alleen voor tienermeisjes geldt want als ze hem zien gaan hun hartjes sneller kloppen en dan verbrand je meer :')
pi_153720646
Hoiiiii
  zondag 21 juni 2015 @ 16:59:04 #130
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_153721262
Hoiiijjjjj
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_153721316
Hoiiii
  zondag 21 juni 2015 @ 17:14:33 #132
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_153721663
Hoiiiiijjjjiiii
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153721671
hhhnnngggggggg
pi_153721706
  zondag 21 juni 2015 @ 17:20:08 #135
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_153721845
RIP muhahaha ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153721872
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:15:02 #137
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_153777759
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 23 juni 2015 @ 17:29:48 #138
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_153780337
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:15 schreef Giester het volgende:
[ afbeelding ]
Tja dat doen ze he? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 24 juni 2015 @ 11:08:08 #139
416479 SyntholSnol
DL 110kg, SQ 85kg
pi_153799036
Iemand nog een goede tip voor een masseuse met HE?
Mannen komen en gaan, het ijzer blijft altijd bestaan.
pi_153800219
Wat is HE?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_153800757
High Explosive, in een spelletje in ieder geval :@
pi_153801801
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:16 schreef muhahaha het volgende:
High Explosive, in een spelletje in ieder geval :@
Hep. E. zou ook nog kunnen ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_153802220
Hoerige Extra's?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153802438
Harige Enkels :9~
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153802512
Heren Extract :@
pi_153802746
Harde Erectie
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153802769
Harde Eikel
pi_153810251
Homosexuele Erectie
pi_153823245
Vroeg :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153823498
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 07:00 schreef bijdehand het volgende:
Vroeg :'(
Stel je niet aan man! :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_153823680
Mijn vriendin lachte me uit omdat ik niet snapte waar HE daadwerkelijk op sloeg ;(
pi_153824251
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 08:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Stel je niet aan man! :P
ander ritme ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153824289
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 09:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

ander ritme ;(
Gaat de voedselbank vandaag vroeger open dan? :o
pi_153824317
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 09:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Gaat de voedselbank vandaag vroeger open dan? :o
nee verlenging bijstand aanvragen

Gr twan
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153824326
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 08:27 schreef muhahaha het volgende:
Mijn vriendin lachte me uit omdat ik niet snapte waar HE daadwerkelijk op sloeg ;(
ik moest er ook even over nadenken :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153824366
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 09:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

ik moest er ook even over nadenken :')
Ik ook want hoezo wist zij dit wel zo stellig en waarom is het niet eerder ter sprake gekomen. Vragen vragen.
pi_153824391
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 09:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik ook want hoezo wist zij dit wel zo stellig en waarom is het niet eerder ter sprake gekomen. Vragen vragen.
Ik en je chick hebben wel eens gemeet en toen heb ik haar niet gekust en zij noemde dat een HE.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153824416
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 09:23 schreef bijdehand het volgende:

Ik en je chick hebben wel eens gemeet en toen heb ik haar niet gekust en zij noemde dat een HE.
:7 :7
  donderdag 25 juni 2015 @ 22:53:06 #159
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_153843436
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:15 schreef Giester het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit elke keer zo bespottelijk. Zo goed zijn ze ook weer niet.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 10:17:27 #160
416479 SyntholSnol
DL 110kg, SQ 85kg
pi_153850139
Ja, leuk die grappen, maar ondertussen wel een paar suggesties ge-DM-d gekregen. Tx!
Mannen komen en gaan, het ijzer blijft altijd bestaan.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 10:19:18 #161
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_153850174
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 09:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

ik moest er ook even over nadenken :')
Ik besef me net pas waar het voor staat :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_153850460
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik besef me net pas waar het voor staat :')
whehehe :') we worden oud ;(
Geloof ook weinig van die dm's eigenlijk
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153853623
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:17 schreef SyntholSnol het volgende:
Ja, leuk die grappen, maar ondertussen wel een paar suggesties ge-DM-d gekregen. Tx!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  vrijdag 26 juni 2015 @ 13:06:33 #164
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_153854431
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 10:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

whehehe :') we worden oud ;(
Geloof ook weinig van die dm's eigenlijk
Heb zo'n service nooit nodig gehad :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_153855151
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Heb zo'n service nooit nodig gehad :D
nee, ik ook niet :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153855578
Goh serieus niet nee? _O-
pi_153855783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:41 schreef muhahaha het volgende:
Goh serieus niet nee? _O-
als puber 6x per dag, dat wel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153855796
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 13:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

als puber 6x per dag, dat wel
Minimaal 1x per dag, als de laatste zoemer van de dag ging _O-, mochten we weer naar huis *O*
pi_153931067
Warm ;(
pi_153933949
Ik woon al mijn hele leven in Den Bosch (Maaspoort), maar heb nooit echt veel Bosch 'dialect' meegekregen en zou het leuk vinden dat te kennen, heeft er iemand tips?
Have a heart that never hardens, and a temper that never tires, and a touch that never hurts.<br />-Charles Dickens
  maandag 29 juni 2015 @ 20:39:56 #171
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_153935206
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:53 schreef LegendLegolas het volgende:
Ik woon al mijn hele leven in Den Bosch (Maaspoort), maar heb nooit echt veel Bosch 'dialect' meegekregen en zou het leuk vinden dat te kennen, heeft er iemand tips?
Zijn er nog maar weinig die het spreken behalve dan de generatie voor ons. Ben zelf opgegroeid in Boxtel en kan goed plat Boxtels, maar ben de afgelopen 17/18 jaar vooral bezig geweest het af te leren :D hoe het aan te leren is weer heel wat anders.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_153935254
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:53 schreef LegendLegolas het volgende:
Ik woon al mijn hele leven in Den Bosch (Maaspoort), maar heb nooit echt veel Bosch 'dialect' meegekregen en zou het leuk vinden dat te kennen, heeft er iemand tips?
naar een cafe in een volkswijk gaan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 1 juli 2015 @ 10:02:50 #173
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153972546
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:53 schreef LegendLegolas het volgende:
Ik woon al mijn hele leven in Den Bosch (Maaspoort)Utrecht Zuid, maar heb nooit echt veel Bosch 'dialect' meegekregen en zou het leuk vinden dat te kennen, heeft er iemand tips?
Fixed.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_153984616
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:02 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Fixed.
Voor zover ik in Utrecht ben geweest ben ik schreeuwend weggerend en als het helpt kan ik niet echt aansluiting vinden op anderen uit de Maaspoort.
Mijn vader kom uit Noord-Holland maar is meteen naar Brabant verhuist toen hij 18 werd en m'n moeder is volbloedje. Allemaal vieren we al van jongs af aan carnaval in Oeteldonk, zoals het hoort met een kiel met emblemen, sjaol, boerenzakdoek, lid van de club, alles (ons pap heeft zijn 'achterstand' al ruim ingehaald; heeft o.a. op een ministerie vd OC gewerkt).
De 'integratie' gaat zelfs zo ver dat niemand van boven de rivieren kwam opdagen op hun huwelijk.
Ik weet dat je naar de Boemerang moet of het Sint-Janneke (wel wat sfeer weg sinds ze alles wit geverfd hebben) en niet naar Kees Kroket. Altijd als ik als klein kind in 't centrum was langs de Bossche Suikeroom of TumTum (nog steeds af en toe).
Ik voel me Bosschenaar in hart en nieren en dan is het alleen begrijpelijk én een compliment als ik meer Bosch wil spreken.

Dus die discussie gebaseerd op vooroordelen wil ik graag beslechten Eleiko :)

Edit: Dus die discussie gebaseerd op vooroordelen IS beslecht
Have a heart that never hardens, and a temper that never tires, and a touch that never hurts.<br />-Charles Dickens
pi_154001805
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:55 schreef LegendLegolas het volgende:

[..]

Voor zover ik in Utrecht ben geweest ben ik schreeuwend weggerend en als het helpt kan ik niet echt aansluiting vinden op anderen uit de Maaspoort.
Mijn vader kom uit Noord-Holland maar is meteen naar Brabant verhuist toen hij 18 werd en m'n moeder is volbloedje. Allemaal vieren we al van jongs af aan carnaval in Oeteldonk, zoals het hoort met een kiel met emblemen, sjaol, boerenzakdoek, lid van de club, alles (ons pap heeft zijn 'achterstand' al ruim ingehaald; heeft o.a. op een ministerie vd OC gewerkt).
De 'integratie' gaat zelfs zo ver dat niemand van boven de rivieren kwam opdagen op hun huwelijk.
Ik weet dat je naar de Boemerang moet of het Sint-Janneke (wel wat sfeer weg sinds ze alles wit geverfd hebben) en niet naar Kees Kroket. Altijd als ik als klein kind in 't centrum was langs de Bossche Suikeroom of TumTum (nog steeds af en toe).
Ik voel me Bosschenaar in hart en nieren en dan is het alleen begrijpelijk én een compliment als ik meer Bosch wil spreken.

Dus die discussie gebaseerd op vooroordelen wil ik graag beslechten Eleiko :)

Edit: Dus die discussie gebaseerd op vooroordelen IS beslecht
Excuus: was een beetje een flauwe grap. En dat er niemand van boven de rivieren kwam opdagen voor je huwelijk is wel jammer.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_154002001
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:43 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Excuus: was een beetje een flauwe grap. En dat er niemand van boven de rivieren kwam opdagen voor je huwelijk is wel jammer.
huwelijk van zijn ouders ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154002063
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

huwelijk van zijn ouders ;)
:') het zal de hitte wel zijn...
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_154005178
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 12:53 schreef Eleiko het volgende:

[..]

:') het zal de hitte wel zijn...
ik ben nog wat te jong om in het huwelijksbootje te stappen :)
Have a heart that never hardens, and a temper that never tires, and a touch that never hurts.<br />-Charles Dickens
  vrijdag 3 juli 2015 @ 13:39:13 #179
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_154029903
Volgende week vrijdag uit eten met 25 collegae.
Wat is een leuke kroeg in de buurt van de kerkstraat om vantevoren wat te drinken?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154309725
Hallo schatjes :*
  vrijdag 17 juli 2015 @ 03:41:02 #181
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154406838
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 20:21 schreef BarriePrutsers het volgende:
Hallo schatjes :*
Hooooi! :W
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 03:42:28 #182
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154406840
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:39 schreef Ceased2Be het volgende:
Volgende week vrijdag uit eten met 25 collegae.
Wat is een leuke kroeg in de buurt van de kerkstraat om vantevoren wat te drinken?
Hoe was het, waar ben je uiteindelijk heengegaan? Voor een simpel pilsje kun je altijd wel terecht bij Silva, Pumpke of, als je niet de Parade opwil, de Lalala (is íetsje verder en meer richting de markt maargoed soit). Weet je dat voor een volgende keer ;)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_154406843
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 03:42 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Hoe was het, waar ben je uiteindelijk heengegaan? Voor een simpel pilsje kun je altijd wel terecht bij Silva, Pumpke of, als je niet de Parade opwil, de Lalala (is íetsje verder en meer richting de markt maargoed soit). Weet je dat voor een volgende keer ;)
het paultje
  vrijdag 17 juli 2015 @ 03:53:01 #184
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154406868
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 03:43 schreef tailfox het volgende:

[..]

het paultje
Meh, niet dicht genoeg bij de Kerkstraat. Otherwise wel de allerbeste keuze, yes.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_154406890
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 03:53 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Meh, niet dicht genoeg bij de Kerkstraat. Otherwise wel de allerbeste keuze, yes.
zo groot is Den bosch niet je loopt zo overal heen in centrum
pi_154407300
En 't Paultje is niet zo groot, snel vol. :)
Mon 'en!
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:23:48 #187
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_154408173
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 03:42 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Hoe was het, waar ben je uiteindelijk heengegaan? Voor een simpel pilsje kun je altijd wel terecht bij Silva, Pumpke of, als je niet de Parade opwil, de Lalala (is íetsje verder en meer richting de markt maargoed soit). Weet je dat voor een volgende keer ;)
Eerst pilsjes gepakt bij Reinders, daarna bij de griek wezen eten. Was gezellig iig :)
Was al zeker 18 / 19 jaar geleden dat ik nog in de kerkstraat heb gestaan met een pilsje :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 19 juli 2015 @ 22:01:37 #188
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_154473627
Komt er nou een nieuwe kroeg van de eigenaren van 't Paultje? :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  maandag 20 juli 2015 @ 07:08:19 #189
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_154479649
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:01 schreef Muisraket het volgende:
Komt er nou een nieuwe kroeg van de eigenaren van 't Paultje? :o
Yup, eerste pub van de Thornbridge Brewery :)

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 20 juli 2015 @ 16:08:34 #190
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_154489756
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 07:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Yup, eerste pub van de Thornbridge Brewery :)

[ afbeelding ]
Nice! :) Enig idee waar die komt te zitten in DB? Of wordt het de vervanger van 't Paultje?
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  maandag 20 juli 2015 @ 19:03:28 #191
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_154494411
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 16:08 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nice! :) Enig idee waar die komt te zitten in DB? Of wordt het de vervanger van 't Paultje?
Koninginnelaan 28-32 volgens de FB Pagina.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154499861
Waar nu De Gouden Sleutel zit, tussen het centraal stastion en GrassCompany.
Mon 'en!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:26:12 #193
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_154513349
Awesome! :D
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:50:19 #194
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_154516856
Wat is trouwens het nieuws rondom die Irish Pub? Die werd/was toch verkocht?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154517055
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat is trouwens het nieuws rondom die Irish Pub? Die werd/was toch verkocht?
Welke Irish pub?
Mon 'en!
pi_154517056
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat is trouwens het nieuws rondom die Irish Pub? Die werd/was toch verkocht?
Welke Irish pub?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154517064
Great minds think alike
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:59:31 #198
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_154517128
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:56 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Welke Irish pub?
Dat ding bij het station :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154517190
Ligt aan de verkeerde kant, denk niet dat je daar ooit een pub aan de gang krijgt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 21 juli 2015 @ 17:02:48 #200
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_154517222
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ligt aan de verkeerde kant, denk niet dat je daar ooit een pub aan de gang krijgt
Terminus bedoelde ik : http://www.hotel-terminus.nl/

Die zit er toch al even, maar dacht dat dat was opgekocht.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:25:57 #201
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_154523989
Ik dacht dat die een jaar geleden gingen stoppen, maar er zit nog vaak zat volk buiten. Dus geen flauw idee. :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:11:41 #202
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_154525619
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:25 schreef Muisraket het volgende:
Ik dacht dat die een jaar geleden gingen stoppen, maar er zit nog vaak zat volk buiten. Dus geen flauw idee. :o
Dit is van vorig jaar: http://www.hospitality-ma(...)osch-verkocht-18720/

En toch weer niet verkocht

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154699005
Heeft iemand betrouwbare schattingen of cijfers over het aantal toeristen dat naar de DB komt?

Lijkt me überhaupt redelijk moeilijk schatten omdat veel buitenlanders in de buurt wonen en/of ze niet blijven pitten.

Denk wel dat het om behoorlijke aantallen gaat overigens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 08:39:26 #204
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_154813275
Hoi! Mijn man en ik zijn op zoek naar een koopwoning in Den Bosch. We hebben er nu een stuk of 15 bezichtigd en de laatste die we hebben gezien is echt prachtig, maar we twijfelen over de buurt. Weet iemand wat voor mensen er wonen rond de Jan Olieslagersstraat? Ik vond de wijk er al een stuk beter uitzien dan bijv. De Belgische wijk en het deel rondom de Maarten Trompstraat/Aert van Nesstraat. Wie kan me iets meer vertellen over deze buurt?
pi_154814028
Niet echt de wijk waar ik zou willen wonen...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_154823585
Hm ik denk dat die hoek niet zo heel verkeerd is. Ook vooral (of alleen maar) koopwoningen in die straat/blok. Ik heb zelf daar ook in de buurt gewoond en dat was top. Dichtbij scholen en een winkelcentrum. Stuk verder zit de Belgische buurt en aan de andere kant Admiraliteitslaan etc. dat zou mij beide ook niet trekken.

Zie nu voor 2 ton een leuk huis staan, straat naast de Jan Olieslagersstraat. Die hoek daar vlakbij de Helfteuvel zou mij niet afschrikken. Andere hoek richting Churchillaan wel. :')
pi_154827909
Die buurt is de laatste jaren vrij veel verandert, de meeste huurwoningen zijn inmiddels verkocht. Hoe het er nu is zou ik niet echt weten. Soms als ik door de wijk rij dan waan ik me wel eens in Marakesh maar ja dat went wel.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:56:38 #208
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_154827996
We zijn er nog eens heengegaan, maar het voelde toch niet goed genoeg. Toch bedankt :)
pi_154926678
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand betrouwbare schattingen of cijfers over het aantal toeristen dat naar de DB komt?

Lijkt me überhaupt redelijk moeilijk schatten omdat veel buitenlanders in de buurt wonen en/of ze niet blijven pitten.

Denk wel dat het om behoorlijke aantallen gaat overigens
http://www.omroepbrabant.(...)tad+van+Brabant.aspx
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154926930
Da's best veel nog :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_154926975
quote:
99s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:29 schreef bijdehand het volgende:
Da's best veel nog :o
kostte me ook heel lang om te googlen 8-)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154927020
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

kostte me ook heel lang om te googlen 8-)
Ruim een week, ik had niets anders verwacht _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_154927042
quote:
99s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ruim een week, ik had niets anders verwacht _O-
Goed werk heeft tijd nodig.

Ga je nog richting Boulevard?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154927062
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Goed werk heeft tijd nodig.

Ga je nog richting Boulevard?
Ben ik nog nooit geweest. Weet zelfs niet precies wat het is. De posters spraken mij nooit aan denk ik _O-

Zaterdag ga ik wel naar de stad :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_154927310
quote:
99s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:29 schreef bijdehand het volgende:
Da's best veel nog :o
Aantal overnachtingen vast niet, maar goed denk dat er zo'n 12-15 miljoen mensen wonen in een straal van 200 km en er zullen vast ook wel een behoorlijk aantal bezoekers zijn die voor een andere reden in Nederland zijn en een middagje DB meepakken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154927408
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Aantal overnachtingen vast niet, maar goed denk dat er zo'n 12-15 miljoen mensen wonen in een straal van 200 km en er zullen vast ook wel een behoorlijk aantal bezoekers zijn die voor een andere reden in Nederland zijn en een middagje DB meepakken
Tja, hier staan dan weer geen aantallen bij.
http://www.bd.nl/regio/de(...)akenmensen-1.5130052
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154927571
Wat de reden ook is, het is meer dan ik dacht. :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_154927584
quote:
99s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben ik nog nooit geweest. Weet zelfs niet precies wat het is. De posters spraken mij nooit aan denk ik _O-

Zaterdag ga ik wel naar de stad :)
Theater, zang, dans en kleinkunst enzo.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154927712
quote:
99s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:54 schreef bijdehand het volgende:
Wat de reden ook is, het is meer dan ik dacht. :7
Er zijn amper hotels in DB

Maar goed stel dat ik op 50 km van DB zou wonen en ik zou vrienden/familie/bekenden/zakenrelatie wat leuks willen laten zien of om te eten/stappen dan is DB denk ik de meeste interessante optie in de buurt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154927841
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Er zijn amper hotels in DB

Maar goed stel dat ik op 50 km van DB zou wonen en ik zou vrienden/familie/bekenden/zakenrelatie wat leuks willen laten zien of om te eten/stappen dan is DB denk ik de meeste interessante optie in de buurt
23 te vinden op Booking.com

Maar zie het zo; toeristen zijn al verbaasd als ze binnen 15 minuten van Schiphol in Amsterdam Centrum zijn.
Ik heb met Amerikanen in de trein gezeten die bij den bosch vroegen hoe lang het nog richting Amsterdam was.
De meeste toeristen hier zijn zo gewend aan reizen dat een uur of anderhalf reistijd geen reet voorstelt. Waarom zou je dan in Den Bosch blijven overnachten?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154927972
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Theater, zang, dans en kleinkunst enzo.
Da's niet echt mijn ding.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_154931414
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

23 te vinden op Booking.com

Maar zie het zo; toeristen zijn al verbaasd als ze binnen 15 minuten van Schiphol in Amsterdam Centrum zijn.
Ik heb met Amerikanen in de trein gezeten die bij den bosch vroegen hoe lang het nog richting Amsterdam was.
De meeste toeristen hier zijn zo gewend aan reizen dat een uur of anderhalf reistijd geen reet voorstelt. Waarom zou je dan in Den Bosch blijven overnachten?
Waarschijnlijk omdat ze in de omgeving van DB pitten neem ik aan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154931657
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze in de omgeving van DB pitten neem ik aan
Ik denk eerder dat ze een dagje Den Bosch doen vanuit Amsterdam dan dat ze hier in de omgeving in een hotelletje zitten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154951136
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze een dagje Den Bosch doen vanuit Amsterdam dan dat ze hier in de omgeving in een hotelletje zitten.
Niet iedereen zit in een hotel natuurlijk.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154951411
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet iedereen zit in een hotel natuurlijk.
Of een hostel, een b&b of wat dan ook... punt blijft hetzelfde natuurlijk :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154951474
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Of een hostel, een b&b of wat dan ook... punt blijft hetzelfde natuurlijk :)
Familie, vrienden, kennissen bijvoorbeeld.

Schat zo in dat weinig mensen die in Amsterdam zijn een dagje DB doen, dat is gewoon niet logisch.

Daarintegen wel mensen die in de buurt zijn of in de buurt wonen en een dag trip maken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154951700
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Familie, vrienden, kennissen bijvoorbeeld.

Schat zo in dat weinig mensen die in Amsterdam zijn een dagje DB doen, dat is gewoon niet logisch.

Daarintegen wel mensen die in de buurt zijn of in de buurt wonen en een dag trip maken
ga in het weekend eens in het centrum kijken, stikt van de Amsterdammers.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154951740
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

ga in het weekend eens in het centrum kijken, stikt van de Amsterdammers.
Zijn dat toeristen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154951810
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zijn dat toeristen?
Voor het VVV wel.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154951841
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Voor het VVV wel.
Beetje jammer dan, maar goed als ze komen.

Geen cijfers van buitenlandse bezoekers?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154951905
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beetje jammer dan, maar goed als ze komen.

Geen cijfers van buitenlandse bezoekers?
de 2 links die ik eerder postte waren het enige wat ik kon vinden, als je meer wil weten moet je het maar even bij het vvv vragen. :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154951942
Schat zo in

Veel Duitsers en Belgen, hier en daar een Fransman en veel buitenlanders die voor andere redenen in de buurt zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154952170
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schat zo in

Veel Duitsers en Belgen, hier en daar een Fransman en veel buitenlanders die voor andere redenen in de buurt zijn
Die cijfers zijn er, wat ik zo kan vinden, niet. Globale cijfers en bezoekersaantallen voor de verschillende attracties wel:

http://cfapps.s-hertogenb(...)Q1RCIsIm4iOiJkIn0%3D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155495290
Zit iedereen op de kermis of wat?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155507404
Nee, kermis is voor laagopgeleid volk.

Oke, ik kan gewoon niet :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_155510349
quote:
9s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Zit iedereen op de kermis of wat?
Ja gezellig op roze maandag. 👍
pi_155519192
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:10 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

Ja gezellig op roze maandag. 👍
Hebben we die?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155520203
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 07:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hebben we die?
elke maandag, mallerd
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_155520569
En zwarte dinsdag :P
pi_155536870
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 07:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hebben we die?
Ja allemaal mannen met roze boa's enzo :') En van die vrouwen in het roze. :P
pi_155548792
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:27 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

Ja allemaal mannen met roze boa's enzo :') En van die vrouwen in het roze. :P
Zal me een feestje zijn geweest met die regen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155673074
Wie is er vannacht rond half 4 allemaal tegen zijn plafond aan gevlogen? :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155674145
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 13:05 schreef BlackLining het volgende:
Wie is er vannacht rond half 4 allemaal tegen zijn plafond aan gevlogen? :+
Ik was al wakker door een partij schreeuwend volk op straat, dus hier viel het mee :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155674272
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 13:05 schreef BlackLining het volgende:
Wie is er vannacht rond half 4 allemaal tegen zijn plafond aan gevlogen? :+
Drie uur later werd ik er pas wakker van :')
  maandag 31 augustus 2015 @ 00:08:42 #245
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_155696061
Wat een weer!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_155698710
Het ging flink tekeer ja nondeju!
pi_155698966
heerlijk, ff lekker buiten op het terras zitten genieten van de lichtshow :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155699399
Ging goed tekeer ja :o alles stond blank _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_155709130
Het gaat er weer lekker op hier!

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155709372
Ik heb al een wervelstorm gespot, die ging net door het kantoor heen _O-
  donderdag 8 oktober 2015 @ 20:48:58 #251
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_156696689
Ik heb dus daarnet in de stad bij de pepernotenfabriek van Van Delft zo'n zak caramelpepernoten gekocht.

Goddomme wat goed die dingen _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_156697251
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb dus daarnet in de stad bij de pepernotenfabriek van Van Delft zo'n zak caramelpepernoten gekocht.

Goddomme wat goed die dingen _O_
schijn tegenover de bagels en beans toch? Ga ik ooknog een keer heen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_156704794
Klopt ja, was vroeger de kantine van van Lanschot :)
pi_156713818
Ik wil nog de framboospepenoten proberen.

De truffel was wel lekker alleen de truffel van Verkade vind ik lekkerder en vele malen goedkoper.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 00:38:21 #255
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_156724247
eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
binnekort weer terminus meet
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_156726105
Jaa kom er net vandaan zo zat als een knijn hahaha was tofjrs luitjes shhajxhahaha wayoooo zatre hoer ben je hihihih
pi_156726145
Heb je weer 3 slokken bier op? :{w
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_156730880
Kater ;(
pi_156735616
Hoiiiiiiii
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:58:52 #260
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_156978810
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:58:13 #261
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_157136574
Als er hier nog mensen in het topic zijn die wel eens een chick/boy mee naar huis nemen na het stappen: gebruik een condoom. Het gerucht gaat dat er een chlamydia-epidemie heerst in omgeving Den Bosch.

Ik was alweer lang niet hier geweest :+
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:59:34 #262
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_157202525
Stormlooptopic :') Vroeger ging er een topic per dag doorheen man... Wat is dit nou weer?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_157202544
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:59 schreef DuTank het volgende:
Stormlooptopic :') Vroeger ging er een topic per dag doorheen man... Wat is dit nou weer?
Net zo stil als feestjes bij mij thuis. Het topic doet z'n naam eer aan ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157202630
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Net zo stil als feestjes bij mij thuis. Het topic doet z'n naam eer aan ;)
feestjes bij jou thuis gaan via de dm, toch?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_157202916
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

feestjes bij jou thuis gaan via de dm, toch?
Die gebeuren gewoon niet ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157203279
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die gebeuren gewoon niet ;)
herkenbaar +1

Heeft terminus nog wel eens acties, zoals toen met het bier van de tap voor de helft?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_157203429
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

herkenbaar +1

Heeft terminus nog wel eens acties, zoals toen met het bier van de tap voor de helft?
geen idee, toen met jullie was m'n eerste en laatste keer :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_157208085
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:58 schreef DuTank het volgende:
Als er hier nog mensen in het topic zijn die wel eens een chick/boy mee naar huis nemen na het stappen: gebruik een condoom. Het gerucht gaat dat er een chlamydia-epidemie heerst in omgeving Den Bosch.

Ik was alweer lang niet hier geweest :+
De mensen die ik ken hadden dat al een paar maanden geleden dus zal ze erop wijzen.

En sowieso mensen die geen condoom gebruiken bij een ONS. :')!!!! :')!! :')!!!oneindig die verdienen zo hard een soa.
pi_157216929
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 18:17 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

De mensen die ik ken hadden dat al een paar maanden geleden dus zal ze erop wijzen.

En sowieso mensen die geen condoom gebruiken bij een ONS. :')!!!! :')!! :')!!!oneindig die verdienen zo hard een soa.
Chlamydia is ook echt de assassin onder de soa's, omdat vrouwen 9/10 keer helemaal geen klachten hebben.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_157220321
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 00:04 schreef DuTank het volgende:

[..]

Chlamydia is ook echt de assassin onder de soa's, omdat vrouwen 9/10 keer helemaal geen klachten hebben.
Ja, risico van het vak.
  zaterdag 7 november 2015 @ 23:06:12 #271
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_157392135
Niks te doen op zaterdagavond. Mijn planning is soms zo kut.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_157412777
Woensdag ❤️⚪️💛
pi_158447636
De versie met 3 x'en is beter :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 23 december 2015 @ 01:51:18 #275
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_158459242
Thinking about thinking of you.
pi_158493616
:W Fijne feestdagen allemaal!
pi_158496048
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 20:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb dus daarnet in de stad bij de pepernotenfabriek van Van Delft zo'n zak caramelpepernoten gekocht.

Goddomme wat goed die dingen _O_
Deze toko is alweer pleitte _O-
pi_158496165
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:38 schreef BarriePrutsers het volgende:
:W Fijne feestdagen allemaal!
jij ook!

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Deze toko is alweer pleitte _O-
Je had verwacht dat die het hele jaar zou blijven?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158496196
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:47 schreef Ceased2Be het volgende:

Je had verwacht dat die het hele jaar zou blijven?
Was dat niet de intentie dan?
pi_158496245
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:48 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Was dat niet de intentie dan?
Ik ging er altijd van uit dat hij na de Sinterklaas wel weer weg zou zijn. Heel de winkel was ook inericht met goedkope stellages van de IKEA, dat doe je niet als je er langer dan 2 maanden denkt te zitten lijkt me :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158496260
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:51 schreef Ceased2Be het volgende:

Ik ging er altijd van uit dat hij na de Sinterklaas wel weer weg zou zijn. Heel de winkel was ook inericht met goedkope stellages van de IKEA, dat doe je niet als je er langer dan 2 maanden denkt te zitten lijkt me :)
Oow ik ben er nooit binnen geweest :)
pi_158496276
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Oow ik ben er nooit binnen geweest :)
Wij 1 keer, besloten dat het allemaal te duur was en toen weer gegaan :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158496296
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:53 schreef Ceased2Be het volgende:

Wij 1 keer, besloten dat het allemaal te duur was en toen weer gegaan :D
Haha, mijn vriendin heeft er 1 zak met truffelpepernoten gekocht en ze vond de supermarkt variant van bolletje veel lekkerder _O-
  donderdag 24 december 2015 @ 21:47:43 #284
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_158506290
4 euro per zak, eigenlijk wel bespottelijk ook ja. Maarja, hebben we dat ook weer gehad; een pepernoten-popup shop. :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_158538262
Joris zijn kerstboom mag ook wel weer pleite 😴
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 december 2015 @ 13:39:52 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_158539626
Beste wensen vanuit Zaltbommel Boschenaren. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158577240
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 13:39 schreef tong80 het volgende:
Beste wensen vanuit Zaltbommel Boschenaren. :)

:T
:W
  Trouwste user 2022 maandag 28 december 2015 @ 10:30:19 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_158595053
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 19:37 schreef BarriePrutsers het volgende:

[..]

:W
:W :W

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158595593
Fijne 4e kerstdag allemaal :W
pi_158595613
*zwaai*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158923806
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 06:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als wij bestellen:
-Luxe Italia: goede echte italiaanse pizza's. Geen gruwelijk vette meuk en veel vegetarische opties :)
-Kakama: Chinees/Japans; ook hier goede groente opties
-Indian Express; goede groentecurries.

Als je voor de vega-opties gaat is het vaak al wat gezonder dan de vleesch-schotels.
Luxe Italia is echt goed, idd. Dank voor de tip.
Kakama en Indian Express moeten nog geprobeerd worden.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_159172157
Hoiiii bijna carnaval!! *G*
  maandag 18 januari 2016 @ 10:38:03 #293
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_159196621
Hier in Dreumel doen ze dus ook aan carnaval. Ik vroeg wat voor carnaval omdat ik uit DB kom en wel wat gewend ben. Toen droop ie af met de opmerking dat ik dan maar beter niet kom komen. :')
Thinking about thinking of you.
pi_159237309
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 10:38 schreef shifto het volgende:
Hier in Dreumel doen ze dus ook aan carnaval. Ik vroeg wat voor carnaval omdat ik uit DB kom en wel wat gewend ben. Toen droop ie af met de opmerking dat ik dan maar beter niet kom komen. :')
Ow ook gezellig.. _O- Was het wennen om van de stad naar Dreumel te verhuizen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 januari 2016 @ 12:08:21 #295
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_159489236
Mensen, de FOK!stok ligt in de buurt :)
GC / FOK!STOK door Nederland #207 Hilvarenbeek (Maanvis)
En de omgeving heeft, in de tegenstelling tot de rest van Nederland (behalve Z-Limburg) nog flink wat gemeentes waar de stok nog niet is geweest
Alphen-Chaam
Asten
Bladel
Boxmeer
Gemert-Bakel
Mill en Sint Hubert
Oirschot
Reusel-De Mierden
Someren

Samen met jullie broeders in de topics van Eindhoven, Breda en Tilburg moet toch wat mogelijk zijn? :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_159497191
We worden ook echt welkom geheten in het stoktopic _O-

Las al over een plaatsingsverbod voor brabant :')
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 januari 2016 @ 18:35:27 #297
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_159498222
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 17:37 schreef muhahaha het volgende:
We worden ook echt welkom geheten in het stoktopic _O-

Las al over een plaatsingsverbod voor brabant :')
Ach, Nattekat baalt er gewoon van dat het spel stil komt te liggen in het zuiden van het land
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_159501644
Neo-Mullen gespot in zijn kekke blauwe trainingspak :D

Dat kan snellerrrrrr! :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 21:04:08 #299
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_159502573
Deze topiek is echt dood
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_159502913
🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋
pi_159503039
Slotje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')