Ik erger me meer aan de kleuren van de schoenen.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een lelijke shirts van Groningen
juist mooi manquote:Op zondag 3 mei 2015 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien zo wel het tenue van de enige prijs ooit.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan moet je maar een tv kopen!quote:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 03-05-2015 om 18:07:30In bepaalde delen van het land zijn er momenteel audioproblemen rondom de bekerfinale. Onze excuses voor het ongemak. reageer retweet
In Groningen is het primaquote:Op zondag 3 mei 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 03-05-2015 om 18:07:30In bepaalde delen van het land zijn er momenteel audioproblemen rondom de bekerfinale. Onze excuses voor het ongemak. reageer retweet
Zoveel kijkers kunnen ze niet aan.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 3 mei 2015 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat zei ik ook tegen je moeder.quote:
Ik vind dat Groningen veel beter kan. Hun selectie heeft prima voetballers. Alleen is Erwin van de Looi niet zo'n fan van aantrekkelijk voetbal, dus speelt hij enorm kutvoetbal. Zeg nou zelf, wie stelt er twee controleurs op in een wedstrijd aan de Krommedijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:16 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk heeft Groningen maar een matig elftal.
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:17 schreef Badr_Harry het volgende:
Volwassen mannen die hun gezicht schminken in de clubkleuren
Friedt*quote:Op zondag 3 mei 2015 18:18 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel zin in padtat.
Chery is van het Padtje af.quote:
Daarom zou het beter zijn als Pec dit wint, ondanks dat ik het Groningen wel gun.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:16 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk heeft Groningen maar een matig elftal.
Ron Jans is wel een baas.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Daarom zou het beter zijn als Pec dit wint, ondanks dat ik het Groningen wel gun.
Kan na zijn loopbaan samen met Dirkie uit Katwijk een kerk beginnen.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Stop onmiddelijk met deze walgelijke teksten
Waarom verdienen ze het niet, Plato?quote:Op zondag 3 mei 2015 18:21 schreef JDx het volgende:
[..]
Krijg je als 2 clubs die het niet verdienen in de finale staan
Dan had Twente maar van PEC moeten winnen.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:23 schreef eenjongen... het volgende:
Mijn Ipadt met stream gaat zo uitvallen
5000000 kmquote:Op zondag 3 mei 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat had jij verwacht? Dat ze 10000 km naar voren gaan spelen?
Ja ik kijk ook gewoon fox, maar wel via Ipad. Zal zo wel naar beneden verhuizen als het zo ver is.quote:
Pauper, echte bazen wonen op 1 verdieping.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:25 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook gewoon fox, maar wel via Ipad. Zal zo wel naar beneden verhuizen als het zo ver is.
Klopt, normaal deed sbs6 deze altijd gratis uitzenden.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
halve finale en finale moeten verplicht op open kanaal volgens mi
Omdat de SBS6 de beker niet meer in haar pakket heeft.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Klopt, normaal deed sbs6 deze altijd gratis uitzenden.
Hopelijk wel analoog dan volgende keer, want in deze studentenflat kun je geen digitale tv nemen.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
halve finale en finale moeten verplicht op open kanaal volgens mi
Dit jaquote:Op zondag 3 mei 2015 18:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hopelijk wel analoog dan volgende keer, want in deze studentenflat kun je geen digitale tv nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een stilte he, successupportersquote:Op zondag 3 mei 2015 18:28 schreef Sked het volgende:
Je zou maar grof geld hebben betaald voor een kaartje
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*zalquote:Op zondag 3 mei 2015 18:28 schreef Sked het volgende:
Je zou maar grof geld hebben betaald voor een kaartje
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het wordt ook in een stadion afgespeeld waar de eckte supporters komen.
Ja, gelukkig kan ik daar wel gewoon kijkenquote:Op zondag 3 mei 2015 18:29 schreef Momo... het volgende:
[..]
Moet je van je moeder naar beneden komen?
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:28 schreef Momo... het volgende:
[..]Nee, AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:29 schreef Momo... het volgende:
[..]
Moet je van je moeder naar beneden komen?
Naar je moeder?quote:Op zondag 3 mei 2015 18:30 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja, gelukkig kan ik daar wel gewoon kijken
Naar je eigen moeder?quote:Op zondag 3 mei 2015 18:30 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja, gelukkig kan ik daar wel gewoon kijken
Laten we in godsnaam hopen van niet.quote:
Had je lol in je eentje?quote:Op zondag 3 mei 2015 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
Deze clubs krijgen het voor elkaar om nog minder voetbal te spelen dan de vaste bespeler van dit veld.
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
Deze clubs krijgen het voor elkaar om nog minder voetbal te spelen dan de vaste bespeler van dit veld.
Ja leuk.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
Hebben ze ook folders in de Kuip?quote:
Ik amuseer mij ook niet echt met de onkunde die zich aan mijn ogen voltrekt.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
wordt?quote:
Stijn en jij zijn tot nu toe de beste kandidaten met het profiel en de ervaring.quote:
Wat bescheiden van je zeg.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn en jij zijn tot nu toe de beste kandidaten met het profiel en de ervaring.
Achter mij natuurlijk. Maar je weet dus nog niet wanneer?quote:Op zondag 3 mei 2015 18:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn en jij zijn tot nu toe de beste kandidaten met het profiel en de ervaring.
Ik weet nog van nietsquote:Op zondag 3 mei 2015 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achter mij natuurlijk. Maar je weet dus nog niet wanneer?
twitter:scheids_nl twitterde op zondag 03-05-2015 om 18:37:16Duidelijk minder vuurwerk in de Kuip tijdens de #bekerfinale ten opzichte van vorig jaar. #zwogro reageer retweet
Leuk, die hadden we nog niet gehoordquote:Op zondag 3 mei 2015 18:39 schreef Kolasnoc het volgende:
twitter:scheids_nl twitterde op zondag 03-05-2015 om 18:37:16Duidelijk minder vuurwerk in de Kuip tijdens de #bekerfinale ten opzichte van vorig jaar. #zwogro reageer retweet
Alles is nat geregend.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:39 schreef Kolasnoc het volgende:
Henk vond het vast prachtig.quote:
Als FC Zwolle en Groningen allebei niet scoren komt er verlenging.quote:
En als ze evenveel scoren?quote:Op zondag 3 mei 2015 18:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als FC Zwolle en Groningen allebei niet scoren komt er verlening.
Meer van dit?quote:Op zondag 3 mei 2015 18:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als FC Zwolle en Groningen allebei niet scoren komt er verlenging.
Daarom moet Pec winnen.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Van de Looi blijft dan gewoon antivoetbal spelen hoor
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:45 schreef Karrs het volgende:
Overigens vind ik dat er aardig vaak tegen Groningen wordt gefloten.
Beter dan dit kunnen ze niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:45 schreef beantherio het volgende:
Ik dacht dat Groningen zo gemotiveerd was
Leuk feitje.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste WK-finale over 90 minuten is uit 2002.
Nou jongens, de moraal van de dag volgens PowerLoungenquote:
Dat zal wel een "ja" zijn dan.quote:
ja tochquote:Op zondag 3 mei 2015 18:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nou jongens, de moraal van de dag volgens PowerLoungen
"All we are is dust in the wind"
Bij deze dus
Onderschat de Padt niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Als het na 120 minuten nog immer 0-0 staat, wat niet onwaarschijnlijk is dat wint Zwolle. Want Warner.
Gewoon lekker ballenknijpers van de Wibra tochquote:Op zondag 3 mei 2015 18:50 schreef Coco98 het volgende:
Ondergoed met de naam van iemand anders erop hebben
Oké, nu ga ik kijkenquote:Op zondag 3 mei 2015 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
PEC is nét een fractie beter dan Groningen, maar Groningen heeft de gevaarlijkste kansen gehad. Benieuwd naar de tweede helft.
Leuke signature manquote:Op zondag 3 mei 2015 18:54 schreef BB-King het volgende:
Ik verwacht een tweede helft waarin veel kan gebeuren maar ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |