Was Groningen favoriet ja?quote:Op zondag 3 mei 2015 20:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat voor wedstrijd.
Tuurlijk baal je altijd als je club verliest, maar echt mad zijn?
Zeker in een wedstrijd als dit waarin Groningen favoriet was, dan kan je het ook beter accepteren lijkt mij.
jaquote:Op zondag 3 mei 2015 20:46 schreef Rickertman96 het volgende:
Even een vraag: speelt Groningen nu direct EL (dus direct groepsfase) of de laatste vEL?
Haten op PECquote:
Niet eens terug meeliften op de trekker?quote:Op zondag 3 mei 2015 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Bedankt heren
Nu superlang wachten tot de bussen weer gaan rijden, maar was geweldig
Oh okay. Volgens mij ben jij niet zo objectief. Ik vind quoteringen altijd wel een aardige maatstaf wat dat aangaat.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Boeiend?
Groningen heeft gewoon een beter elftal en dat maakt ze voor mij toch echt favoriet.
Iedereen zei dat Groningen kwalitatief beter was en favoriet, dus ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:44 schreef Caland het volgende:
Oh okay. Volgens mij ben jij niet zo objectief. Ik vind quoteringen altijd wel een aardige maatstaf wat dat aangaat.
quote:
Meest lachwekkende is nog dat Ajacied422 zo'n twee seizoenen voor PEC heeft lopen juichen hier. Was een echte fan.quote:
Nee dankje.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:57 schreef forzaudinese het volgende:
Voor de liefhebbers hier nog de korte samenvatting !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |