Ik erger me meer aan de kleuren van de schoenen.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een lelijke shirts van Groningen
juist mooi manquote:Op zondag 3 mei 2015 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien zo wel het tenue van de enige prijs ooit.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan moet je maar een tv kopen!quote:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 03-05-2015 om 18:07:30In bepaalde delen van het land zijn er momenteel audioproblemen rondom de bekerfinale. Onze excuses voor het ongemak. reageer retweet
In Groningen is het primaquote:Op zondag 3 mei 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 03-05-2015 om 18:07:30In bepaalde delen van het land zijn er momenteel audioproblemen rondom de bekerfinale. Onze excuses voor het ongemak. reageer retweet
Zoveel kijkers kunnen ze niet aan.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 3 mei 2015 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat zei ik ook tegen je moeder.quote:
Ik vind dat Groningen veel beter kan. Hun selectie heeft prima voetballers. Alleen is Erwin van de Looi niet zo'n fan van aantrekkelijk voetbal, dus speelt hij enorm kutvoetbal. Zeg nou zelf, wie stelt er twee controleurs op in een wedstrijd aan de Krommedijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:16 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk heeft Groningen maar een matig elftal.
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:17 schreef Badr_Harry het volgende:
Volwassen mannen die hun gezicht schminken in de clubkleuren
Friedt*quote:Op zondag 3 mei 2015 18:18 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel zin in padtat.
Chery is van het Padtje af.quote:
Daarom zou het beter zijn als Pec dit wint, ondanks dat ik het Groningen wel gun.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:16 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk heeft Groningen maar een matig elftal.
Ron Jans is wel een baas.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Daarom zou het beter zijn als Pec dit wint, ondanks dat ik het Groningen wel gun.
Kan na zijn loopbaan samen met Dirkie uit Katwijk een kerk beginnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |