Ik dacht dat je bedoelde dat er al 1 KO lagquote:
100 betalen voor 1 pot wie is er hier de hommoquote:Op zondag 3 mei 2015 06:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je maar betalen hommo of niet hier kijken.
10 euro voor 24 uur sportquote:Op zondag 3 mei 2015 06:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100 betalen voor 1 pot wie is er hier de hommo
betalen voor zon kankersportquote:Op zondag 3 mei 2015 06:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je maar betalen hommo of niet hier kijken.
Behalve tijdens de trainingenquote:Op zondag 3 mei 2015 06:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een man die vrouwen slaat is een mongool
dm mah niggaquote:Op zondag 3 mei 2015 06:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Niet een keigeile Full HD 60fps Russische stream hebben.
Gewoon gratis op tv hier in Suriname.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Niet een keigeile Full HD 60fps Russische stream hebben.
Duh. Ze hebben vooraf het aantal rondes etc gewoon afgesproken (zoals zovaak bij vechtsport) its all about the $$$$quote:
wrm ben je daar?quote:Op zondag 3 mei 2015 06:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon gratis op tv hier in Suriname.
#nogeenkeeropscheppen
En de winnaar ook?quote:Op zondag 3 mei 2015 06:07 schreef Poepz0r het volgende:
Duh. Ze hebben vooraf het aantal rondes etc gewoon afgesproken
Nee joh hij maakt hem moe en dan bam KOquote:Op zondag 3 mei 2015 06:15 schreef Sjors_Peter het volgende:
Floyd had t juist andersom verwacht hijs geschrokken nu
Schuld van Poetinquote:Op zondag 3 mei 2015 06:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mijn superieure Russiche stream schoot opeens van 500 naar 20K mensen en begint te haperen.
Link?quote:Op zondag 3 mei 2015 06:18 schreef hmmmz het volgende:
hier nog steeds prima full hd, loop wel een ronde achter.
Kijkt zeker naar een Amerikaanse zender.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:20 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Jullie zijn wel heel positief over Pac. Ik heb er weinig verstand van, maar volgens mijn commentator domineert Mayweather.
Mayweather controleertquote:Op zondag 3 mei 2015 06:20 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Jullie zijn wel heel positief over Pac. Ik heb er weinig verstand van, maar volgens mijn commentator domineert Mayweather.
lol koop gewoon de ppv voor 100 dollarquote:Op zondag 3 mei 2015 06:20 schreef CyberJesus het volgende:
Geef iemand ff een goeie stream dan inplaats van die survey onzin
Ik wilde hetzelfde zeggenquote:Op zondag 3 mei 2015 06:21 schreef Lastpost het volgende:
Kun je wel nee schudden, je krijgt toch een paar tikkies nou.
Dat wel inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Kijkt zeker naar een Amerikaanse zender.
Dat is ook de tactiek van Mayweather zoals altijdquote:Op zondag 3 mei 2015 06:22 schreef Lastpost het volgende:
Ik vrees dat Manny teveel geeft en straks vol op die stoot loopt. Maar ik hou hoop.
Hij is ook beter zie zijn stats like wtfquote:Op zondag 3 mei 2015 06:22 schreef KingRoland het volgende:
Mayweatheriedereen die voor hem juicht sport echt niet een vooral al je zegt dat je beter bent dan Muhammed Ali
rot toch op zeg met zo een gast.
Vecht veel efficiënter ja. Paar goede stoten, weinig echte grote tikken incasseren en zo de rondes doorkomen.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is ook de tactiek van Mayweather zoals altijd
ja lekker headlocken en als een kip naar achteren schuilenquote:Op zondag 3 mei 2015 06:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij is ook beter zie zijn stats like wtf
badr won de rematch hoor in 2009quote:Op zondag 3 mei 2015 06:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Overeem sloopt Badr zoals de laatste keer
+ Manny slaat minder hard als Mayweather (nouja nog steeds hard majaquote:Op zondag 3 mei 2015 06:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vecht veel efficiënter ja. Paar goede stoten, weinig echte grote tikken incasseren en zo de rondes doorkomen.
Ja dus? Hij is 47 potten ongeslagen! Overigens niet allemaal defensiefquote:Op zondag 3 mei 2015 06:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja lekker headlocken en als een kip naar achteren schuilen
triest
Sick geld maar het is iets wat je nooit meer meemaakt dusjaquote:Op zondag 3 mei 2015 06:25 schreef Sjors_Peter het volgende:
Je zou maar 360k gedokt hebben voor n kaartje
Je kijkt voor t eerst? Is normaal he bij boksen etcquote:Op zondag 3 mei 2015 06:26 schreef Max23 het volgende:
Die scheidsrechter met die handschoentjes lijkt ook een b-acteur die is ingehuurd
las vegasquote:Op zondag 3 mei 2015 06:29 schreef Poepz0r het volgende:
Manny wil er vol voor gaan, denk dat hij jury niet zo vertrouwdKan ik mij iets bij voorstellen in LA
Nee is Palace, Nevada.quote:
Dat is heus afgesproken denk je nietquote:Op zondag 3 mei 2015 06:30 schreef Lastpost het volgende:
Allang blij dat het niet na 4 tikken en 20 seconden is afgelopen.
quote:Op zondag 3 mei 2015 06:30 schreef Lastpost het volgende:
Allang blij dat het niet na 4 tikken en 20 seconden is afgelopen.
Godverdomme zeg, alsof jullie nog nooit een bokswedstrijd hebben gezienquote:
Je denkt van niet? Deze partij gaat wel om 300 miljoen dollartjes, zullen heus wel afgesproken hebben rustig te beginnenquote:Op zondag 3 mei 2015 06:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme zeg, alsof jullie nog nooit een bokswedstrijd hebben gezien
Ik wil een knuffel.quote:
Probleem mee dat ik niet wekelijks Eurosport's Fightnight, Sport1's UFC etc. zit te kijken? De tering zeg.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme zeg, alsof jullie nog nooit een bokswedstrijd hebben gezien
quote:Op zondag 3 mei 2015 06:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt van niet? Deze partij gaat wel om 300 miljoen dollartjes, zullen heus wel afgesproken hebben rustig te beginnen
Geld is al binnen en in deze gewichtsklassen en op dit niveau zijn 1e ronde KOs zeer zeldzaamquote:Op zondag 3 mei 2015 06:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt van niet? Deze partij gaat wel om 300 miljoen dollartjes, zullen heus wel afgesproken hebben rustig te beginnen
Weet dat het normaal is, maar hij doet me denken aan deze manquote:Op zondag 3 mei 2015 06:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kijkt voor t eerst? Is normaal he bij boksen etcHij lijkt overigens wel een butler met die strik, misschien brengt hij straks nog wat bitterballen rond
Hehe vind ik ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:34 schreef Sjors_Peter het volgende:
Hopelijk gewoon een ko alst zonder eindigt is altijd zo lafjes
Daar heb ik het niet over. Afspraken tijdens partijen zijn zeker niet zeldzaam en komen ontzettend vaak v oor. Mede daarom dat wij Nederlanders er weinig interesse in hebben. De sport is nep zoals Formule 1 dat ook is (zelf geld meenemen om te mogen rijden lol lol lol)quote:Op zondag 3 mei 2015 06:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Geld is al binnen en in deze gewichtsklassen en op dit niveau zijn 1e ronde KOs zeer zeldzaam
Okee, bedankt.quote:
paupers zegt ie dan, je komt met een fucking Japanse link aan kilquote:
Wel HD GENOTquote:Op zondag 3 mei 2015 06:35 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
paupers zegt ie dan, je komt met een fucking Japanse link aan kil
quote:Op zondag 3 mei 2015 06:35 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
paupers zegt ie dan, je komt met een fucking Japanse link aan kil
kankeren op gratis linkquote:
Rechtsboven op die stream staat SBS, snap je um, grapje joh spleetoogquote:Op zondag 3 mei 2015 06:37 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
kankeren op gratis link
volgende keer zoek je het maar lekker uit
hey Beachquote:Op zondag 3 mei 2015 06:37 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
kankeren op gratis link
Dat is waar.quote:
Zal ik doenquote:Op zondag 3 mei 2015 06:37 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
kankeren op gratis link
Nee, Ik heb een Vladimir die met zwaar accent in het engels alles overstemd.quote:
Floyd is ook uitgeput, niet gek na 11 rondesquote:Op zondag 3 mei 2015 06:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleeh manny raakt toch redelijk uitgeput. Gun het die neger niet.
quote:Op zondag 3 mei 2015 06:46 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe wint Mayweather dit? Manny is de enige die aanviel
Georganiseerd door Meiweer.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:46 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe wint Mayweather dit? Manny is de enige die aanviel
Hij valt alleen vrouwen aan.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:46 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat die Mayweather uitstraalt zoveel beter te kunnen/te zijn, maar dan niet ervoor kiest om zelf aan te vallen.
Dan ben je ook beterquote:Op zondag 3 mei 2015 06:46 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat die Mayweather uitstraalt zoveel beter te kunnen/te zijn, maar dan niet ervoor kiest om zelf aan te vallen.
quote:Op zondag 3 mei 2015 06:48 schreef Attitude het volgende:
wat mij betreft wint pac dit. manny was passief
quote:Op zondag 3 mei 2015 06:46 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
K1, MMA een pot nat. Wie organiseert wint vaak, kknat is dat en superslecht voor de sporten.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:49 schreef KingRoland het volgende:
daarom is deze sport ook dood. Kijk hoe hij al die wedstrijden wint door dat
Begrijp ik.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan ben je ook beterIeder zn speelwijze
dit dus, mag je nooit meer serieus nemenquote:Op zondag 3 mei 2015 06:49 schreef Sjors_Peter het volgende:
Nooit meer wakkerblijven voor zo iets als dit
Maar pac raakt hem niet he. Zo scoor je ook nietsquote:Op zondag 3 mei 2015 06:48 schreef Attitude het volgende:
wat mij betreft wint pac dit. manny was passief
Dat is wel sterk van Mayweather dat Manny hem gewoon amper raakte al leek dat wel vaak zo, maar 90% van de klappen waren gewoon mis.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar pac raakt hem niet he. Zo scoor je ook niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |