Nee is Palace, Nevada.quote:
Dat is heus afgesproken denk je nietquote:Op zondag 3 mei 2015 06:30 schreef Lastpost het volgende:
Allang blij dat het niet na 4 tikken en 20 seconden is afgelopen.
quote:Op zondag 3 mei 2015 06:30 schreef Lastpost het volgende:
Allang blij dat het niet na 4 tikken en 20 seconden is afgelopen.
Godverdomme zeg, alsof jullie nog nooit een bokswedstrijd hebben gezienquote:
Je denkt van niet? Deze partij gaat wel om 300 miljoen dollartjes, zullen heus wel afgesproken hebben rustig te beginnenquote:Op zondag 3 mei 2015 06:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme zeg, alsof jullie nog nooit een bokswedstrijd hebben gezien
Ik wil een knuffel.quote:
Probleem mee dat ik niet wekelijks Eurosport's Fightnight, Sport1's UFC etc. zit te kijken? De tering zeg.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme zeg, alsof jullie nog nooit een bokswedstrijd hebben gezien
quote:Op zondag 3 mei 2015 06:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt van niet? Deze partij gaat wel om 300 miljoen dollartjes, zullen heus wel afgesproken hebben rustig te beginnen
Geld is al binnen en in deze gewichtsklassen en op dit niveau zijn 1e ronde KOs zeer zeldzaamquote:Op zondag 3 mei 2015 06:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt van niet? Deze partij gaat wel om 300 miljoen dollartjes, zullen heus wel afgesproken hebben rustig te beginnen
Weet dat het normaal is, maar hij doet me denken aan deze manquote:Op zondag 3 mei 2015 06:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kijkt voor t eerst? Is normaal he bij boksen etcHij lijkt overigens wel een butler met die strik, misschien brengt hij straks nog wat bitterballen rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |