Link?quote:Op zondag 3 mei 2015 06:18 schreef hmmmz het volgende:
hier nog steeds prima full hd, loop wel een ronde achter.
Kijkt zeker naar een Amerikaanse zender.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:20 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Jullie zijn wel heel positief over Pac. Ik heb er weinig verstand van, maar volgens mijn commentator domineert Mayweather.
Mayweather controleertquote:Op zondag 3 mei 2015 06:20 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Jullie zijn wel heel positief over Pac. Ik heb er weinig verstand van, maar volgens mijn commentator domineert Mayweather.
lol koop gewoon de ppv voor 100 dollarquote:Op zondag 3 mei 2015 06:20 schreef CyberJesus het volgende:
Geef iemand ff een goeie stream dan inplaats van die survey onzin
Ik wilde hetzelfde zeggenquote:Op zondag 3 mei 2015 06:21 schreef Lastpost het volgende:
Kun je wel nee schudden, je krijgt toch een paar tikkies nou.
Dat wel inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Kijkt zeker naar een Amerikaanse zender.
Dat is ook de tactiek van Mayweather zoals altijdquote:Op zondag 3 mei 2015 06:22 schreef Lastpost het volgende:
Ik vrees dat Manny teveel geeft en straks vol op die stoot loopt. Maar ik hou hoop.
Hij is ook beter zie zijn stats like wtfquote:Op zondag 3 mei 2015 06:22 schreef KingRoland het volgende:
Mayweatheriedereen die voor hem juicht sport echt niet een vooral al je zegt dat je beter bent dan Muhammed Ali
rot toch op zeg met zo een gast.
Vecht veel efficiënter ja. Paar goede stoten, weinig echte grote tikken incasseren en zo de rondes doorkomen.quote:Op zondag 3 mei 2015 06:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is ook de tactiek van Mayweather zoals altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |