Moet jij zeggen ....quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van doodbloeden. Niet meer posten.
Nou ja prima.quote:
Waarom in godsnaam zou ik nu dit topic moeten sluiten? Omdat een paar mensen zich hier niet meer thuis voelen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:06 schreef chufi het volgende:
Mijn initiële vraag was om dit topic te sluiten verder niks... Dat het nu even opbloeit is slechts daar een gevolg van en de discussie in de FB
quote:
Wij Kingstown raken een beetje in verwarring.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:06 schreef Fopje het volgende:
Waarom in godsnaam zou ik nu dit topic moeten sluiten?
Ik zal het uitleggen als het voor jou niet duidelijk is.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Wij Kingstown raken een beetje in verwarring.
Je hebt helemaal gelijk. Slotjequote:Op donderdag 7 mei 2015 22:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen als het voor jou niet duidelijk is.
Iemand komt naar GCFB om te vragen of de 40+sc dicht mag.
Dus ik vraag hier of iedereen het daar mee eens is. En dat blijkt niet het geval.
Vandaar mijn 2e reactie.
Als dit geen ultieme 40+ s l o w c h a t is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Slotje. Als je meer wil postten prima toch. Dit topic gaat weer als een dolle btw
quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:15 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom allen, neem een lekker stukje 40+ kaas als welkomsgeschenk
Wat een slome muts ben je om dit te promoten. Ga eens in je hok.quote:
Eerste 40+ kaas SC fittiequote:Op woensdag 13 mei 2015 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een slome muts ben je om dit te promoten. Ga eens in je hok.
Jammer dat die mod muts op je pohi drukte. Meer niet.quote:
Er was al 2 dagen niet gepost? Beetje nieuwe aanwas kan misschien helemaal geen kwaad?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een slome muts ben je om dit te promoten. Ga eens in je hok.
Had zelf verteld dat ik nu een eigen SC hebquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer dat die mod muts op je pohi drukte. Meer niet.
Donder toch op zegquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er was al 2 dagen niet gepost? Beetje nieuwe aanwas kan misschien helemaal geen kwaad?
quote:
Gooi het maar vol met je bs. En open vooral een nieuwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |