Maar wat verwachten ze dan van dat filmen? Dat het ziekenhuisbed ineens naar buiten komt rollen?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:07 schreef sneakydesert het volgende:
En we hebben live beeld van de voorkant van het ziekenhuis.
https://www.periscope.tv/(...)rVOsfWz68iI2VrDXbHjx
[ afbeelding ]
Geen idee, ik denk dat hij zijn volgers even een kijkje wilde nemen in wat er zich daar afspeelt. De stream duurde maar een paar minuten. Er stonden al journalisten met cameraploegen, en ze waren een beetje aan het geinen met elkaar. "Hey, daar heb je Pietje van de snotkrant, en hij heeft een trapje mee" en dat was dan grappig ofzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar wat verwachten ze dan van dat filmen? Dat het ziekenhuisbed ineens naar buiten komt rollen?
Als jij daarover een topic opent post ik mee hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Puffen jullie ook mee als mijn vriendin over 2 maanden gaat bevallen?
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:11 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Als jij daarover een topic opent post ik mee hoor.
De naam is pas over een paar dagen bekend. Waarom weet je nu al of jouw nog niet geboren dochter die naam niet wilt dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:12 schreef A_Fortiori het volgende:
Ja, ik volg het op het moment. Alleen om er achter te komen of hun dochter niet dezelfde naam als mijn dochter krijgt, wat mijn dochter uiteraard niet wil. Maar ik heb sterk het vermoeden dat dit wel gaat gebeuren.
"Who the fuck is..". Mijn dochter hoort op het schoolplein niets anders, haha.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:15 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
De naam is pas over een paar dagen bekend. Waarom weet je nu al of jouw nog niet geboren dochter die naam niet wilt dan?
Ach, zolang je je dochter een normale Nederlandse naam geeft is er niks aan het handje.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:12 schreef A_Fortiori het volgende:
Ja, ik volg het op het moment. Alleen om er achter te komen of hun dochter niet dezelfde naam als mijn dochter krijgt, wat mijn dochter uiteraard niet wil. Maar ik heb sterk het vermoeden dat dit wel gaat gebeuren.
quote:There has not been a Princess of Cambridge born for 182 years, the last being George III’s granddaughter Princess Mary Adelaide of Cambridge who was born in Hanover, Germany, in 1833.
twitter:Queen_UK twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 12:36:30No, William, 'Tracey' is not a sodding name option. One doesn't care what Pippa Middleton suggested. #RoyalBaby reageer retweet
Nee.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:41 schreef superniger het volgende:
Breaking news bij cnn en bbc
Je kan het ook overdrijven.
quote:Een meisje voor Kate Middleton en prins William
Kate Middleton is vandaag bevallen van een dochter. Rond 8.34 uur werd het tweede kind van de hertogin van Cambridge en haar man prins William geboren in het St. Mary's ziekenhuis in Londen. Zowel de moeder als de baby maken het goed, zo meldde het Britse Koningshuis via Twitter.
Het zusje van de kleine prins George (1) woog een flinke 3,750 kg bij de geboorte. Prins William was aanwezig in de verlossingskamer. De naam van het kind wordt pas enkele dagen na de geboorte bekendgemaakt. Dat wordt volgens de Britten Alice, Elizabeth of Charlotte.
Het meisje is het vijfde achterkleinkind van de Britse koningin Elizabeth en is nu vierde in de lijn van troonopvolging. Prins Harry is met de geboorte opgeschoven naar de vijfde plek.
Goed voor de economie
Britse economen zijn alvast blij met de komst van het prinsesje. Het meisje zou namelijk een boost van 114 miljoen euro voor de economie kunnen betekenen. Dit komt vooral een prinsesje erg goed is voor de verkoop in de modesector. Bij de geboorte van de prins bijna twee jaar geleden was er al sprake van het George Effect, maar er wordt verwacht dat dit bij een meisje veel groter is. Ook kranten en magazines voorspellen een drastische stijging qua verkoop bij een meisje. In het verleden is al gebleken dat meisjes een grotere historische betekenis in koninklijke kringen hebben.
Royaltyfans kampeerden al dagen voor het Londense St. Mary's Hospital. Kate werd vandaag geholpen door hetzelfde medische team dat haar destijds bijstond bij de geboorte van zoontje George.
Wensen
De Britse premier David Cameron heeft alvast zijn 'beste wensen' overgebracht aan Catherine. "Mijn beste wensen aan de hertogin van Cambridge, die vandaag bevalt van haar tweede kind", schreef Cameron op Twitter. "Het hele land wenst haar het allerbeste."
Ook oppositieleider Ed Miliband liet weten dat hij zijn beste wensen overbrengt aan Catherine. "Mijn gedachten zijn vandaag bij haar en de hertog van Cambridge", aldus Miliband. De Britten trekken binnen vijf dagen naar de stembus.
De bookmakers spinnen garen bij de babygekte. Naast het geslacht kan er ook worden gegokt op de naam van de jongste Windsortelg. Dat wordt volgens de Britten Alice, Elizabeth of Charlotte voor een meisje.
Jammer dat Boudicca niet Angelsaksisch is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:48 schreef Dagonet het volgende:
Boudicca is wel aardig natuurlijk.
Of Æthelflæd.
Gewoon, oer-Engelse namen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:21 schreef Voszje het volgende:
Ah, wat lief!George is ook al zo'n schattig ventje.
Oh wah liefquote:
Hard op lachtquote:
dit jaquote:Op zondag 3 mei 2015 00:53 schreef Randle het volgende:
Knap dat Kate zich door zo'n lelijke vent laat penetreren.
Dat geldt ook voor Maxima trouwens.
Als het op zondagmiddag is sta ik vooraan om mee te puffen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2015 18:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als het op zondagmiddag is sta ik vooraan om mee te puffen.
Lievvvvvquote:
Krijgen we dan wel een berichtje van je wanneer het begint.quote:
Wat is er op 2 augustus?quote:Op maandag 4 mei 2015 19:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Krijgen we dan wel een berichtje van je wanneer het begint.
En zou je haar dan ook willen vragen om dit niet op 2 Augustus te doen
FC Groningen - PSV in de Arena.quote:
Is er al DNA test gedaan?quote:Op zondag 3 mei 2015 00:53 schreef Randle het volgende:
Knap dat Kate zich door zo'n lelijke vent laat penetreren.
Dat geldt ook voor Maxima trouwens.
Had je anders verwacht met Groningenquote:
Haha, zou mij niets verbazen.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verzoek tot Europa league spelen op zondag is ook al ingediend.
Wat moet je in godsnaam in Zwitserland?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha, zou mij niets verbazen.
Ben zeer benieuwd wie de tegenstanders worden, tegen die tijd woon ik al in Zwitserland, dat is een stuk centraler dan Nederland. Als we Zurich loten heb ik een thuiswedstrijd
Eten, drinken, trouwen, neuken, werken, snowboarden, mountainbiken, en af en toe naar Nederland om met vrienden een wedstrijd van Groningen te zien na een familiebezoek. En af en toe naar het (in mijn ogen erg lelijke) Letzigrund stadion.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in Zwitserland?
Nou, dat klinkt errug vervelendquote:Op maandag 4 mei 2015 20:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Eten, drinken, trouwen, neuken, werken, snowboarden, mountainbiken, en af en toe naar Nederland om met vrienden een wedstrijd van Groningen te zien na een familiebezoek. En af en toe naar het (in mijn ogen erg lelijke) Letzigrund stadion.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |