Hard op lachtquote:
dit jaquote:Op zondag 3 mei 2015 00:53 schreef Randle het volgende:
Knap dat Kate zich door zo'n lelijke vent laat penetreren.
Dat geldt ook voor Maxima trouwens.
Als het op zondagmiddag is sta ik vooraan om mee te puffen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Puffen jullie ook mee als mijn vriendin over 2 maanden gaat bevallen?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Puffen jullie ook mee als mijn vriendin over 2 maanden gaat bevallen?
quote:Op maandag 4 mei 2015 18:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als het op zondagmiddag is sta ik vooraan om mee te puffen.
Lievvvvvquote:
Krijgen we dan wel een berichtje van je wanneer het begint.quote:
Wat is er op 2 augustus?quote:Op maandag 4 mei 2015 19:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Krijgen we dan wel een berichtje van je wanneer het begint.
En zou je haar dan ook willen vragen om dit niet op 2 Augustus te doen
FC Groningen - PSV in de Arena.quote:
Is er al DNA test gedaan?quote:Op zondag 3 mei 2015 00:53 schreef Randle het volgende:
Knap dat Kate zich door zo'n lelijke vent laat penetreren.
Dat geldt ook voor Maxima trouwens.
Had je anders verwacht met Groningenquote:
Haha, zou mij niets verbazen.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verzoek tot Europa league spelen op zondag is ook al ingediend.
Wat moet je in godsnaam in Zwitserland?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha, zou mij niets verbazen.
Ben zeer benieuwd wie de tegenstanders worden, tegen die tijd woon ik al in Zwitserland, dat is een stuk centraler dan Nederland. Als we Zurich loten heb ik een thuiswedstrijd
Eten, drinken, trouwen, neuken, werken, snowboarden, mountainbiken, en af en toe naar Nederland om met vrienden een wedstrijd van Groningen te zien na een familiebezoek. En af en toe naar het (in mijn ogen erg lelijke) Letzigrund stadion.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in Zwitserland?
Nou, dat klinkt errug vervelendquote:Op maandag 4 mei 2015 20:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Eten, drinken, trouwen, neuken, werken, snowboarden, mountainbiken, en af en toe naar Nederland om met vrienden een wedstrijd van Groningen te zien na een familiebezoek. En af en toe naar het (in mijn ogen erg lelijke) Letzigrund stadion.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |