Feel Safe is één van de betere nummers van dit jaar.quote:
Welke zanger? Het zijn er twee hèquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Lijkt me top om ze eens in een kleine setting te zien, tot nu toe alleen op festivals.
Klinkt retestrak toch? Is de zanger ook in kleine setting half stoned...?
Ah leuk....een toplijstje beste nrs van dit jaarquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feel Safe is één van de betere nummers van dit jaar.
Ik vind nog steeds lang niet alles goed maar Roses en het 2e deel van Instant Street waren wel geweldig jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:34 schreef Gehenna het volgende:
Ik kon nooit zo veel met dEUS op plaat, maar gisteren op Dauwpop was wel even geweldig zeg![]()
Had al zo'n vermoeden dat ik ze eerst live moest gaan zien
De platen worden wat minder met de jaren, maar live zijn ze verdomd goedquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:34 schreef Gehenna het volgende:
Ik kon nooit zo veel met dEUS op plaat, maar gisteren op Dauwpop was wel even geweldig zeg![]()
Had al zo'n vermoeden dat ik ze eerst live moest gaan zien
Van wat ik even hoorde vond ik het niet zo. Zijn vorige albums vond ik erg goed. Misschien nog even beter er naar luisterenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind de nieuwe van The Tallest Man on Earth toch best wel fijn.
Eens, dat rauwe geluid mis ik wel een beetje, maar verder prima.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind de nieuwe van The Tallest Man on Earth toch best wel fijn.
Paceshifters gemist, ik kende ze ook nog niet. Misschien eens uitchecken danquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds lang niet alles goed maar Roses en het 2e deel van Instant Street waren wel geweldig ja
Ben je nog naar de Paceshifters geweest? Beste Smashing Pumpkins concert ooit
Frazey Ford is 2014 eigenlijk hè.... Maar vooruit, goede plaat, dus die smokkelen we gewoon dit jaar in. Net als Benjamin Clementine.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Ah leuk....een toplijstje beste nrs van dit jaar
Ah. Ik verander de tag in 2014quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Frazey Ford is 2014 eigenlijk hè.... Maar vooruit, goede plaat, dus die smokkelen we gewoon dit jaar in. Net als Benjamin Clementine.
Achter op de hoes staat wel 2014. Al heb ik hem zelf ook pas in 2015 gekocht en toen pas in de winkels gezien.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Ah. Ik verander de tag in 2014
Album van Benjamin Clementine is toch wel 2015?
Toen ik hem half december in Doornroosje zag vorig jaar was de plaat in elk geval nog niet uit, en volgens discogs/RYM is ie ook gewoon van 2015.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Achter op de hoes staat wel 2014. Al heb ik hem zelf ook pas in 2015 gekocht en toen pas in de winkels gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |