Zekerquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:17 schreef Norrage het volgende:
Kamasi Washington op Spotify.Wat een plaat zeg. Luisteren, ook de niet jazzers
Kody Nielson? Tof, vroeg me al af waar hij bleef. Nog eens met Opossom in de Paradiso bovenzaal gezien, 'Electric Hawaii' uit 2012 had z'n goede momenten. 'Girl' en 'Getaway Tonight' waren tof, maar als ik het nu luister is het vooral knap hoe zulke relatief recente muziek zo snel gedateerd kan klinken, haha.quote:Op zondag 10 mei 2015 14:48 schreef Xrenity het volgende:
Broertje van Unknown Mortal Orchestra, lekker nummer hoor
Hij doet ook het voorprogramma van UMO in Bitterzoet.
Moet daarvoor echt in de stemming zijn maar het is wel 100x beter dan het origineel.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:51 schreef Gehenna het volgende:
The Field
hoorde een tijdje terug deze van hem:![]()
![]()
Vanwaar de editquote:
Twee nieuwe tracks van 7 minuten. Zo veel zin inquote:
'Floating Coffin' (2013). Ook 'Carrion Crawler / The Dream' (2011).quote:Op maandag 11 mei 2015 10:36 schreef Beregd het volgende:
Ik wil me eens verdiepen in Thee Oh Sees, maar zag dat ze belachelijk productief zijn. Iemand tips welk album het leukst is om mee te starten?
Verschrikkelijk vond ik hem weer. Maar zal weer aan mij liggenquote:Op maandag 11 mei 2015 19:13 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind de nieuwe Jacco Gardner best leuk trouwens
Hij heeft z'n sound wel iets gevarieerder gemaakt, maar niet genoeg om mensen die de eerste verafschuwen te bekeren. Als fan van het debuut heb ik daar geen problemen meequote:Op maandag 11 mei 2015 19:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vond ik hem weer. Maar zal weer aan mij liggen
Floating Coffin klonk inderdaad redelijk geniaal. Hun laatste uit 2014 vond ik wat minder.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:31 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
'Floating Coffin' (2013). Ook 'Carrion Crawler / The Dream' (2011).
Daarom noemde ik die ook niet, hehe. Zelfde met die uit 2012.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:32 schreef Beregd het volgende:
[..]
Floating Coffin klonk inderdaad redelijk geniaal. Hun laatste uit 2014 vond ik wat minder.
Hier zit vast wel wat tussen:quote:Op maandag 11 mei 2015 22:39 schreef Felagund het volgende:
Ik ben in een (foute) jaren 90 muziek bui. Iemand nog tips?
Ik kom nu Blue (Da Ba Dee) van Eiffel 65 tegen. Maar die luister ik maar niet.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:27 schreef Maxerazzi het volgende:
NICKELBACK BIJ DE BESTE ALBUMS OOIT.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:39 schreef Felagund het volgende:
Ik ben in een (foute) jaren 90 muziek bui. Iemand nog tips?
Ik kom nu Blue (Da Ba Dee) van Eiffel 65 tegen. Maar die luister ik maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |