Lesbisch stel misschien?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waarom dat? Polyamoreuze relatie? (of hoe dat ook mag heten)
of gewoon een stiefschoonmoederquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
nee, zo spannend is het niet. Gescheiden ouders en opnieuw hertrouwde vader...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Volgens het internet gaat onze baby er zo uitzien:
[ afbeelding ]
ik heb wat foto's op mijn fb gezetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:33 schreef LuDann het volgende:
Klinkt als een leuke maar intensieve dag, stippel!
*whoot whoot*quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:40 schreef twist02 het volgende:
Nou, ik heb zojuist geconcludeerd dat we er nu echt (bijna) helemaal klaar voor zijn:
- Morgen is m'n UD (ik heb vanaf het begin geroepen dat ik die wel ging halen)
- Gordijnen voor het kamertje zijn af (ja, inderdaad lekker op tijd)
- Net pannenkoeken gegeten (al snap ik de relatie daartussen en bevallen nog steeds niet)
- Papa heeft net een goed gesprek gevoerd met z'n dochter; dat-ie nog graag 1x lekker uit wil slapen morgen en dat-ie er dan helemaal klaar voor is (!)
* twist02 port in buik
Dus vanaf morgenochtend uurtje of 10 mag je los!
Babytwist: je hoort het. Papa en mama zijn er klaar voor!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:40 schreef twist02 het volgende:
Nou, ik heb zojuist geconcludeerd dat we er nu echt (bijna) helemaal klaar voor zijn:
- Morgen is m'n UD (ik heb vanaf het begin geroepen dat ik die wel ging halen)
- Gordijnen voor het kamertje zijn af (ja, inderdaad lekker op tijd)
- Net pannenkoeken gegeten (al snap ik de relatie daartussen en bevallen nog steeds niet)
- Papa heeft net een goed gesprek gevoerd met z'n dochter; dat-ie nog graag 1x lekker uit wil slapen morgen en dat-ie er dan helemaal klaar voor is (!)
* twist02 port in buik
Dus vanaf morgenochtend uurtje of 10 mag je los!
Ben wel benieuwd of het straks een beetje lijkt. Hoewel ik verrast zal zijn als er iets anders uit komt dan blond haar en blauwe ogen. Ik zou wel een red-head willen.quote:
Ach, als working title kan 't toch best?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:42 schreef Estrys het volgende:
Mama we kunnen ons broertje ook wel R2-D2 noemen.
Nou dat lijkt me niet.
Waarom niet?
Wat denk je zelf vriend?![]()
Lang leve Star Wars Lego
Haha ja zou ook wel een mooie zijn ja!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:20 schreef Nikooos het volgende:
Ik stem best voor synchroon bevallen Twist. We gingen zo gelijk op!
Oooo wat leuk!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:00 schreef tharealmb het volgende:
ooh twist bijna zover!! SPANNEND!![]()
Hier nog helemaal in de wolken van de echo van gisteren. alles goed gelukkig. Hij/zij zwaaide ook al even op de echo
![]()
Blij dat ik naast de foto ook een dvd'tje heb genomen. Wel onhandig om op je telefoon te krijgen om te laten zien aan ouders en familie
Gaaf hč? Dat gestuiter en gezwaai.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:00 schreef tharealmb het volgende:
ooh twist bijna zover!! SPANNEND!![]()
Hier nog helemaal in de wolken van de echo van gisteren. alles goed gelukkig. Hij/zij zwaaide ook al even op de echo
![]()
Blij dat ik naast de foto ook een dvd'tje heb genomen. Wel onhandig om op je telefoon te krijgen om te laten zien aan ouders en familie
Jaloers! Wil ik ook!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:54 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik voel me echt gezegend met mijn cup-maatdie blijft redelijk constant nog ^^,
Ik heb zelf liever een C cup om mee te starten ^^, Mijn startpunt is iets van waar jij naar groeit ^^,quote:
Dat doen ze hier nog niet; ze groeien gewoon met buik meequote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:29 schreef Daui het volgende:
Wat wel jammer is dat wanneer je buik groter is dan je tieten ze een beetje in het niet vallen
Oh. Dat is misschien toch ook niet alles..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:13 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik heb zelf liever een C cup om mee te starten ^^, Mijn startpunt is iets van waar jij naar groeit ^^,
Ik had vooraf E en nu C.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:46 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Oh. Dat is misschien toch ook niet alles..
Ik ben alleen bang dat ze nooit meer terug willen naar C. Mijn oma en moeder hadden namelijk hetzelfde probleem.
Nou hier valt inderdaad zelfs mijn F-cup in t niets. Van een vriend kreeg ik al de opmerking "je tieten zijn weg". En man vond ze ook al kleiner lijken.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:29 schreef Daui het volgende:
Wat wel jammer is dat wanneer je buik groter is dan je tieten ze een beetje in het niet vallen
nahwquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:54 schreef pinquit het volgende:
Ik ben nu 100% zeker dat ik beeb voel wurmen af en toe![]()
OEH! Dat zou mij echt fijn lijken!quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:54 schreef pinquit het volgende:
Ik ben nu 100% zeker dat ik beeb voel wurmen af en toe![]()
Even groot of groter? Geniet er maar vanquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:45 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat doen ze hier nog niet; ze groeien gewoon met buik mee
Leuk!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:02 schreef pinquit het volgende:
Zo heerlijk vind ik dat, elke keer weer een stapje dichterbij het 'echte' zegmaar. Echo, hartje horen, geslacht weten, schopjes voelenLoveit!
En baby-voelen wil ik ookquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:02 schreef pinquit het volgende:
Zo heerlijk vind ik dat, elke keer weer een stapje dichterbij het 'echte' zegmaar. Echo, hartje horen, geslacht weten, schopjes voelenLoveit!
zit alles weer goed tussen jullie?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:50 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En baby-voelen wil ik ook![]()
![]()
Ik ben een soort van mopperende hormonenbom vandaag. Ik heb vriend al afgesnauwd omdat 'ie kwam helpen met de badkamer schoonmaken (nadat ik al had zitten mopperen dat dat moest, maar er geen zin in had)
Tja, het gaat z'n gangetje. Vriend verblijft in principe nog bij zijn ouders, maar in de praktijk is 'ie net zo vaak bij mij, ook om te klussen en te helpen in huis.quote:
ruilen tegen die van mij? Zit achter het bureau, elke dag, 7 dagen in de week van 9 's morgens tot 10 's avonds. Wast wel af.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:50 schreef Estrys het volgende:
Ik heb nog een man in de aanbieding. Zo goed als nieuw, nauwelijk versleten. Altijd op de bank gezeten.gratis af te halen. Komt inclusief computer.
Dat lijkt me een slechte deal. Regen-drup verhaal als ik het zo leesquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ruilen tegen die van mij? Zit achter het bureau, elke dag, 7 dagen in de week van 9 's morgens tot 10 's avonds. Wast wel af.
Verder is hij kaal, en duits.
Tenzij je van kale duitsers houdt!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat lijkt me een slechte deal. Regen-drup verhaal als ik het zo lees
Ja als je het zo stelt klinkt het woest aantrekkelijk. Je weet het wel te verkopenquote:
Het zijn NIET mijn hormonenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:20 schreef Daui het volgende:
Wij hebben hier de afspraak dat hormonen lief zijn tegen. En op werk hebben ze zich ook te gedragen. Het enige waar ze moeite mee hebben is om niet bij alles in tranen uit te barsten. Mijn baas vraagt dan waarom huil je. Mijn antwoord STOMME hormonen
Woon je in de buurt? Anders mag je wel even hier komen liggen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:24 schreef Malteser het volgende:
Vandaag wordt er geklust in en om het huis dus ben al vanaf 8.00 uur in touw met boodschappen doen, koffie zetten, eieren bakken, koffie zetten, koekje erbij, emmer aangeven, opnieuw koffie, tweede koekje, rolmaat schoonmaken, enz.
Ga ik net even zitten: Malteser, regel jij even pleisters en een handdoek?
Grrr, ik heb een knoertharde buik en moet vanavond naar een feestje dus ik wil zo echt even gaan liggen.... Maar een vriendin kwam vanmorgen terug van vakantie en wilde even thee komen drinken en mijn duidelijk hint: "huis is een puinhoop en wil zo even gaan liggen dus het komt niet zo uit" werd niet begrepen.
Dus nu moet ik huilen, vind ik mezelf een watje en geniet ik niet van het feit dat ik vandaag 20 weken zwanger ben.
*zeurmodus uit*
Fijn dat jullie zo hard werken aan jullie relatie silliegirl! Hopelijk zorgt het ervoor dat jullie samen door kunnen.
Ja irritant is dat hequote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, ik heb van die vrienden en collega's die alles wat ik vertel maar op mn zwangerschap schuiven.
Kom ik de lunchroom binnen en zeg ik "oh, wat heb ik honger", komt er terug, ja dat is omdat je zwanger bent.
Vertel ik een vriendin dat ik zo'n droge huid heb, is dat ook omdat ik zwanger ben.
En nu ben ik chagarijnig omdat ik zwanger ben.
Argh, soms word ik daar stapelgek van!
Lief. Ik baal er gewoon van. Ik vind het zo moeilijk om nee te zeggen en voor mezelf op te komen en dan doe ik dat en wordt er overheen gewalst. Dus nu zit ik hier verdrietig te zijn ipv te genieten van mijn "ik ben op de helft dag".quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:32 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Woon je in de buurt? Anders mag je wel even hier komen liggen.
Nee serieus; wel je rust pakken hč, teveel is teveel. Klaar.
Fijn om te lezen dat jullie beiden nu aan de relatie werken.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:13 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Tja, het gaat z'n gangetje. Vriend verblijft in principe nog bij zijn ouders, maar in de praktijk is 'ie net zo vaak bij mij, ook om te klussen en te helpen in huis.
We doen ons best, therapie loopt en is slopend (ook voor mij), maar het geeft wel inzicht en hoop voor de toekomst, dus dat is fijn. En ik merk dat vriend meer zijn best doet om te praten over stress of spanning, ipv op mij af te reageren.
Ik heb het af en toe ook. Ben je niet gewoon te druk geweest? Of misschien heeft 't te maken met groei van je baarmoeder.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
I heb al de hele dag last van lage rugpijn, dezelfde pijn als rond mijn periode. Is dat normaal met vijftien weken?
Bekkenfysio. En heel veel rust nemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:13 schreef coccinelle het volgende:
Pfff ik krijg steeds meer pijn in mijn kruis!Het zal vast met mijn bekkenbodemspieren te maken hebben maar leuk is het niet!
-omdraaien in bed lukt amper
-goede ligpositie vinden is onmogelijk
-uit bed komen is ook een heel karwei
-aankleden gaat moeizaam, en dan voornamelijk mijn sokken en schoenen
-Zodra ik even op gang ben gekomen gaat het wel weer goed en nagenoeg pijnvrij, tot halverwege de dag dan begint de ellende weer.
Iemand tips? Ik heb al jaren bekkeninstabiliteit, en dat is juist nu onder controle. Alleen een etage lager dus niet meer
Hihi ik moest denken aan toen je net zwanger was en ik zei dat ik van 75C naar 75F gegroeid ben. Mijn vriend noemde ze vanochtend "je nieuwe borsten"quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:51 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb (weer) een grotere bh nodig. Op dit tempo eindig ik met cup Z.
(Mijn 75C is inmiddels een 80E)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga mijn mindful-ontspanningsoefeningen maar weers uit de kast trekken geloofk.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:31 schreef silliegirl het volgende:
Mijn hormonen nemen een loopje met me hoor:Dat ligt niet aan je hormonen hoor. Of aan jou überhaupt. Het was gewoon echt een klote opmerking die kant noch wal raakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga mijn mindful-ontspanningsoefeningen maar weers uit de kast trekken geloofk.Maar kan me voorstellen dat je je nu weer zorgen gaat maken.
Thanksquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:40 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je hormonen hoor. Of aan jou überhaupt. Het was gewoon echt een klote opmerking die kant noch wal raakte.Maar kan me voorstellen dat je je nu weer zorgen gaat maken.
Fijn!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:46 schreef Estrys het volgende:
He wat een vervelende opmerking![]()
Hier gaat het wel weer. Even een muurtje geverfd en meteen alle vieze vingerafdrukken op de muren in zowat het hele huis meegenomen. Lekker fris! En daarna een lekkere vette hap van de snackbar
Ik ben begonnen met de zolder leegruimen. Ik gooi normaal ook niks weg (of met veel moeite), maar nu vloog er ook een heleboel uit. Plek maken voor de baby!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Fijn!
ik heb me ook even kwaad gemaakt, en de eerste verhuisdozen ingepakt. Ookal gaan we pas over 6 weken verhuizen, we zijn eerst nog eens 3 weken van huis...
Ik heb altijd zoveel moeite met dingen weggooien, maar kookboeken in het NL die ik nog nooit gebruikt heb, dvd's die gekregen zijn etc etc., het is het niet waard om ze mee te verhuizen...
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:31 schreef silliegirl het volgende:
Mijn hormonen nemen een loopje met me hoor:20 weken echo afwachten om te horen dat het een meisje wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga mijn mindful-ontspanningsoefeningen maar weers uit de kast trekken geloofk.!!!(of blijft het een verassing?)
November babies zijn de beste! Die persoon is gewoon jaloers dat hij/zij geen toffe ubercoole november baby krijgt![]()
Over een paar weken krijg je de kleine weer te zien en dan ziet ze er piccobello uit. Niet gek laten maken door negatieve mensen
Denk jij ook dat ik een meisje krijg dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:12 schreef Daui het volgende:
[..]
20 weken echo afwachten om te horen dat het een meisje wordt!!!(of blijft het een verassing?)
November babies zijn de beste! Die persoon is gewoon jaloers dat hij/zij geen toffe ubercoole november baby krijgt![]()
Over een paar weken krijg je de kleine weer te zien en dan ziet ze er piccobello uit. Niet gek laten maken door negatieve mensen
Ik denk een meisjequote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:16 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Denk jij ook dat ik een meisje krijg dan?
Ik heb zelf nu ook sterk het beeld van een meisje. Ik weet niet hoe dat komt, maar als ik er nu aan denk is de baby in mijn beleving een meisje.
Het blijft echter wel een verrassing, vriend wil het niet weten, en ergens lijkt het me ook zo geweldig om het op het allereerste moment dat je je kindje ziet te weten te komen
Ik heb met 16 weken een controle bij de gyn, meestal doet die ook wel even een echo. Week 20 de SEO inderdaad. Ik blijf in het ziekenhuis ivm mijn astma-medicatie.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:24 schreef Daui het volgende:
[..]
Ik denk een meisje![]()
Wel leuk een verassingsbaby. Ik ben ben veels te nieuwsgierig, maar heb mijn vriend gevraagd of hij het wil weten. Ik ben iemand die een kado heeft gekocht en het meteen wil geven, dus mond houden zat er ook niet in. Gelukkig wil hij het ook weten. Heb week 16 de volgende echo. Jij week 20? Blijf je bij het ziekenhuis of mag je naar een verloskundige?
Omdat jij geen uitgebreide collectie hofdames hebt. En omdat jij wat beters aan je hoof had dan je make-up en je kleren?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:28 schreef Estrys het volgende:
Zat even naar die beelden te kijken van Kate en William met baby. Net bevallen staat ze daar in de beeldige jurkje met bijpassende pumps!! En waarom zie ik er op alle foto's van na de bevalling dan uit als een uitgebluste pandabeer?![]()
Ja zeg, je neemt toch wel je visagiste en styliste mee naar het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:28 schreef Estrys het volgende:
Zat even naar die beelden te kijken van Kate en William met baby. Net bevallen staat ze daar in de beeldige jurkje met bijpassende pumps!! En waarom zie ik er op alle foto's van na de bevalling dan uit als een uitgebluste pandabeer?![]()
Ik ga thuis bevallen. Kan mijn man wel vragen maar betwijfel of ik er dan veel beter uit ga zienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:31 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja zeg, je neemt toch wel je visagiste en styliste mee naar het ziekenhuis?
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik ga thuis bevallen. Kan mijn man wel vragen maar betwijfel of ik er dan veel beter uit ga zienAch er zal ook niemand naar me zwaaien als ik op het balkon verschijn
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:35 schreef Jagärtrut het volgende:
hihi, het ziekenhuis waar ik misschien gaat bevallen heeft een website waar ze foto's van de pasgeboren baby's opzetten. Dat heb ik de Duutser een paar dagen geleden laten zien, en nu kijkt hij elke dag naar de baby's die daar zijn geboren....
Kwestie van de juiste items in je vluchttas gooienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:28 schreef Estrys het volgende:
Precies! Extra shoppen!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste items in je vluchttas gooien.
Vorige keer had ik die niet eens klaar staanquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
en onder dat beeldige jurkje heeft ze ook gewoon een netbroekje met twee dakpansgewijs gestapelde kraamverbanden dr inquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:28 schreef Estrys het volgende:
en een persoonlijke visagist en kapper om je op te fluffenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
prachtig toch? Mooie normale bevalling van een tweedequote:Op zondag 3 mei 2015 07:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en een persoonlijke visagist en kapper om je op te fluffen
t was ook een nogal vlotte bevalling zeg. zes uur aangekomen in ziekenhuis, half negen kindje geboren. ze hebben hoop ik zo lang mogelijk kunnen rekken dat ze niet al te veel naweeen wegpuffend daar hoefde te staan. als t een ingewikkeld verhaal was geweest dan hadden ze dr ook niet laten opdraven, met een totaalruptuur en een dikke fluxus en manuele plaxentaverwijdering ofzo... mag ik hopen.
Dit! En ik gun d'r dat ze nu thuis lekker in een joggingbroek en sloffen op de bank zitquote:Op zondag 3 mei 2015 07:55 schreef loveli het volgende:
Na die ellendige zwangerschapsmisselijkheid gun ik Kate ook wel een fijne bevalling.
vooral dat ja! met een fruitsaladequote:Op zondag 3 mei 2015 08:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit! En ik gun d'r dat ze nu thuis lekker in een joggingbroek en sloffen op de bank zit.
Ik zat het ook al te bedenken ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
en onder dat beeldige jurkje heeft ze ook gewoon een netbroekje met twee dakpansgewijs gestapelde kraamverbanden dr in![]()
![]()
Je moet er toch niet aan denkennet bevallen en dan direct voor de hele wereld op de foto moeten.
hahahaquote:Op zondag 3 mei 2015 08:52 schreef Bloesem. het volgende:
Ik werd gisteren echt zo kwaad van die foto's van William & KateHORMONEN
Vriendinnetje die de foto's liet zien kreeg alle ellende over zich heen
![]()
Waarom staat ze daar nu al? Waarom krijgt ze niet even de tijd om naar haar meisje te kijken met William? De baby is gelijk publiek bezit, echt belachelijk, geef die meid even een momentje met haar kindje
etcetera
Zou ze een fijne kraam hebben?quote:
Ja die Georgequote:Op zondag 3 mei 2015 09:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha
nouja ze is half 9 s morgens bevallen en tegen de avond pas naar huis gegaan. Dat andere mannetje is tussendoor nog langs geweest enzo. Valt op zich best mee toch?
liefst gun je haar een heel normaal leven enzo maar das niet erg reëel. Ik vond die film The Queen ook zo indrukwekkend om die reden. Met recht een gouden kooi.
+1quote:Op zondag 3 mei 2015 09:21 schreef Nikooos het volgende:
Klumsy 39 weken!
Hier weer een rustige nacht gehad. We gaan gewoon nog even door
heeft ze bij George wel een hele poos gedaan. De borstvoedingsshirts en jurkjes die ze droeg vlogen de winkels uit blijkbaar. Net als de zwangerschapsjurkjes die ze droeg.quote:Op zondag 3 mei 2015 09:57 schreef Burdie het volgende:
Ze ligt nu vast in huispak met wallen en rommelig haar de curanol tabletjes door te slikken met floradix.
Zou ze bv geven?
dat dus!quote:Op zondag 3 mei 2015 11:49 schreef Roomsnoes het volgende:
En niet iedereen ligt volledig in de kreukels na een bevalling hč
Ik voelde me, vooral door happy hormones, echt fantastisch na de bevalling. Duizelig, moe, maar ik had daar zeker weten ook gaan staan.
Dit vind ik echt zo geruststellendquote:Op zondag 3 mei 2015 00:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
en onder dat beeldige jurkje heeft ze ook gewoon een netbroekje met twee dakpansgewijs gestapelde kraamverbanden dr in![]()
![]()
Had jij afgelopen vrijdag niet de SEO? Ik heb helemaal gemist of het goed was. Of had jij de SEO niet vrijdag en ben ik in de war?quote:
Ik zou op dat moment zelf kijken, als dat kan. Wij moeten morgen 400 kilometer rijden (vanuit Frankrijk) en ik vond de heenweg prima gaan, al heb ik wel voor het eerst in mijn leven dikke voeten gekregen. Als dat het ergste is...quote:Op zondag 3 mei 2015 12:29 schreef Jagärtrut het volgende:
schrikken, laura!
Fijn dat alles goed gaat met jou en met flip.
Ik belde net met m'n moeder, en vertelde dat ik overwoog om met 28 weken zwanger nog 3x op en neer te rijden tussen duitsland en zweden. Die vond dat niet zo'n goed idee. Haar boodschap: je wordt natuurlijk ook steeds zwangerder! Ze heeft natuurlijk een punt, maar het is lastig voor te stellen als je je zo goed voelt...
Nah, wat lief dat je het vraagt! Ik had idd SEO en alles was goed, heel fijn! Geslacht nog steeds onbekend, ze heeft er omheen geechoodquote:Op zondag 3 mei 2015 12:13 schreef Malteser het volgende:
[..]
Had jij afgelopen vrijdag niet de SEO? Ik heb helemaal gemist of het goed was. Of had jij de SEO niet vrijdag en ben ik in de war?
Super!!quote:Op zondag 3 mei 2015 13:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nah, wat lief dat je het vraagt! Ik had idd SEO en alles was goed, heel fijn! Geslacht nog steeds onbekend, ze heeft er omheen geechood
ja, hier ook. Morgen maar even naar de apotheek!quote:Op zondag 3 mei 2015 19:18 schreef McLaura het volgende:
Hier werkte alleen lactulose. In NL vrij verkrijgbaar, ik weet niet hoe dat daaro zit.
Hier zei de gyn laatst dat het de makkelijkste oplossing is, maar dat veel mensen er buikpijn van krijgen. Tsja, dat krijg ik van de obstipatie ook wel....quote:Op zondag 3 mei 2015 19:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, hier ook. Morgen maar even naar de apotheek!
Bij mij werkt verse jus goed. Vraag mij niet waarom.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat zijn tips tegen verstopte darmen? Het zit nu bijna vast, en dat voelt niet zo prettig.
Ik ben al begonnen met pruimensap drinken, en gedroogde abrikozen eten. Verder drink ik veel water!
Vijf stuks fruit op een dag hielp bij mij. Vier was te weinig...quote:Op zondag 3 mei 2015 19:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat zijn tips tegen verstopte darmen? Het zit nu bijna vast, en dat voelt niet zo prettig.
Ik ben al begonnen met pruimensap drinken, en gedroogde abrikozen eten. Verder drink ik veel water!
Wanneer zijn harde buiken 'veel'? Ik heb er over de dag verdeeld vandaag een stuk of 7/8 gehad denk ik. Al had ik die paar stenen van vanmiddag ook niet moeten sjouwen..quote:Op zondag 3 mei 2015 21:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik sluit me aan bij twist, luister naar je lichaam en ga niet over je grenzen heen. Veel harde buiken is vaak een teken dat je rustiger aan moet doen. En het is bij iedereen zo verschillend wat nog wel en niet kan. Neem een ander in elk geval niet als de norm. Als je last heb van vermoeidheid zou ik het autorijden voor langere stukken wel echt afraden.
Bij mij helpt dagelijks lijnzaad goed om verstopping tegen te gaan, maar verwacht niet direct resultaat als je al een verstopping hebt.
Vandaag ben ik maar eens begonnen met de babykamer door de kamer (was de studeerkamer) leeg te halen. Werd geloof ik ook wel tijd met 29+ weken.Begon inmiddels een beetje zenuwachtig te worden van mensen die veel korter zwanger zijn dan ik maar al veel verder met de kamer en spullen in huis hebben.
Geen idee, lijkt me een vraag voor de verloskundige. 7 ā 8 klinkt voor mij als veel, maar ik heb ze bijna nooit, alleen als ik een mega volle blaas heb. Van tillen en sjouwen (genoeg gedaan vandaagquote:Op zondag 3 mei 2015 21:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Wanneer zijn harde buiken 'veel'? Ik heb er over de dag verdeeld vandaag een stuk of 7/8 gehad denk ik. Al had ik die paar stenen van vanmiddag ook niet moeten sjouwen..
Mooi stukjequote:Op zondag 3 mei 2015 22:46 schreef Yuki het volgende:
/lurkmodus uit
Netbroekjes en kraamverband voor Kate: check!
/lurkmodus aan
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:46 schreef Yuki het volgende:
/lurkmodus uit
/lurkmodus aan
Ieder op zijn eigen tempo hoor. De een fixt het in een week tijd, de ander hoeft alleen een wiegje, de ander een hele zolder/kamer verbouwen voordat er iets mogelijk is.... het kan allemaalquote:Op zondag 3 mei 2015 21:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik sluit me aan bij twist, luister naar je lichaam en ga niet over je grenzen heen. Veel harde buiken is vaak een teken dat je rustiger aan moet doen. En het is bij iedereen zo verschillend wat nog wel en niet kan. Neem een ander in elk geval niet als de norm. Als je last heb van vermoeidheid zou ik het autorijden voor langere stukken wel echt afraden.
Bij mij helpt dagelijks lijnzaad goed om verstopping tegen te gaan, maar verwacht niet direct resultaat als je al een verstopping hebt.
Vandaag ben ik maar eens begonnen met de babykamer door de kamer (was de studeerkamer) leeg te halen. Werd geloof ik ook wel tijd met 29+ weken.Begon inmiddels een beetje zenuwachtig te worden van mensen die veel korter zwanger zijn dan ik maar al veel verder met de kamer en spullen in huis hebben.
quote:Op zondag 3 mei 2015 23:05 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
"but for cryin’ in the mud, the woman just pushed an eight pound, three ounce baby out of her vagina. And then a mere ten hours later, looks like she spent the day in a spa, and got a baby as a thank you gift."
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:46 schreef Yuki het volgende:
/lurkmodus uit
/lurkmodus aan
Gaat echt hard! Irritant van die nare dromen. Mijn dromen zijn de laatste week van een hele andere ordequote:Op maandag 4 mei 2015 06:43 schreef silliegirl het volgende:
voor de wisseldag van Daui! Gaat snel hč?
Ik haat zwangerschapsdromen. Ik werd vannacht compleet in paniek wakker door weer een droom. Ik heb eerst 10 minuten hyperventilerend in bed gelegen, toen pas bedacht ik dat ik misschien toch had gedroomd
quote:Op maandag 4 mei 2015 07:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik droomde dat ik bij het Ā-team zat en ik moest uitbreken uit een gevangenis ofzo.. En Marco Roelofs kwam ook weer voorbij.
Vandaag de geslachtsbepaling maar eens inplannen.
Nee! We werden wel door Murdoch opgehaald met een helikopter.quote:Op maandag 4 mei 2015 07:21 schreef Daui het volgende:
[..]kreeg je ook het Ā-team muziekje te horen
30 minuutjes van 12.30 tot 13.00 uur mits het niet uitloopt. Er gaat wel een dikke klacht naar mijn leidinggevende en anders ga ik in het vervolg extra pauzes inplannen i.v.m. zwangerschap.quote:Op maandag 4 mei 2015 07:39 schreef mignonne het volgende:
oh das irritant Coccihopen dat je tussendoor wel een beetje bij kunt komen.
ik moet zo'n tickerik weet niet meer hoe ver ik ben. Sillie hoe ver ben jij?
Vanmiddag vk bezoek, ben benieuwd.
hmm ja terecht wel. Dat is toch best bijzonder dat je nergens dan echt ruimte hebt om een beetje bij te komen. Hopelijk doet je leidinggevende er wat mee.quote:Op maandag 4 mei 2015 08:08 schreef coccinelle het volgende:
[..]
30 minuutjes van 12.30 tot 13.00 uur mits het niet uitloopt. Er gaat wel een dikke klacht naar mijn leidinggevende en anders ga ik in het vervolg extra pauzes inplannen i.v.m. zwangerschap.
Dit inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2015 08:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En voor L-E en familie veel sterkte vandaag, dat het een bijzondere dag mag worden om goed op terug te kijken
Sterkte inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2015 08:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En voor L-E en familie veel sterkte vandaag, dat het een bijzondere dag mag worden om goed op terug te kijken
Onze wagen, maxi cosi, fix, commode, wiegje, ledikant, kast, box en matrasjes komen ook ergens deze maand, zal even nakijken of ze ons bellen of wij hunquote:Op maandag 4 mei 2015 09:14 schreef Mariposas het volgende:
Ook ik denk vandaag aan L-E en familie....
Draag je je baby nu al in doek, stippelrientje?![]()
Vanochtend de kinderwagen, maxi cosi en 2wayfix bezorgd. Wat moet ik met al die dozen.wat naīef van mij om te denken dat een baby'tje helemaal niet zoveel ruimte inneemt.
quote:Op maandag 4 mei 2015 09:14 schreef Mariposas het volgende:
Ook ik denk vandaag aan L-E en familie....
Draag je je baby nu al in doek, stippelrientje?![]()
Vanochtend de kinderwagen, maxi cosi en 2wayfix bezorgd. Wat moet ik met al die dozen.wat naīef van mij om te denken dat een baby'tje helemaal niet zoveel ruimte inneemt.
Dat wordt een lekkere lading! Leuk! Het is trouwens gebruikelijk dat zij jou bellen voor de planning. Of nouja, die hebben ze dan al gemaakt vaak.quote:Op maandag 4 mei 2015 09:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Onze wagen, maxi cosi, fix, commode, wiegje, ledikant, kast, box en matrasjes komen ook ergens deze maand, zal even nakijken of ze ons bellen of wij hunmoet er nog wel wat gebeuren voor we dat allemaal ergens kwijt kunnen..
wacht-boksquote:Op maandag 4 mei 2015 09:33 schreef twist02 het volgende:
Ook hier nog geen baby voorlopig, dus we wachten nog maar (on)geduldig af
L-E veel sterkte vandaag!
Oh jeequote:Op maandag 4 mei 2015 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wordt een lekkere lading! Leuk! Het is trouwens gebruikelijk dat zij jou bellen voor de planning. Of nouja, die hebben ze dan al gemaakt vaak.
Net zo ver als jij! Haha!quote:Op maandag 4 mei 2015 07:39 schreef mignonne het volgende:
oh das irritant Coccihopen dat je tussendoor wel een beetje bij kunt komen.
ik moet zo'n tickerik weet niet meer hoe ver ik ben. Sillie hoe ver ben jij?
Vanmiddag vk bezoek, ben benieuwd.
Oh, dat is lulligquote:Op maandag 4 mei 2015 10:03 schreef Mariposas het volgende:
Dat begint toch al best op te schieten, IMA! En ze bellen inderdaad meestal zelf om de planning door te geven. Daar had ik vrij weinig in te kiezen.
Leuk verhaal is trouwens dat de spullen vorige week hier al waren bezorgd. Alleen ik had de betaalopdracht via internetbankieren niet verzonden, was iets mis gegaan. en aangezien we het niet contant in huis hadden moest alles weer mee.![]()
![]()
Driedubbele espresso wegslaan terwijl je kettingrookt. Man, moet dan altijd rennen naar de plee! Works everytime!quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gifketting rookt. zondag 3 mei 2015 19:17 schreef Jagärtrut het volgende:[/b]
Bij mij werkt 1 cappuccino prima.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:09 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Driedubbele espresso wegslaan terwijl je kettingrookt. Man, moet dan altijd rennen naar de plee! Works everytime!![]()
Ja huhu, geintje natuuwluk!
Bij mij werkt het wel aardig om veel met olijfolie te werken. Verstopping is stom.
God yes! En dat meesterlijke ogenblik waar je je realiseert dat er na die stroeve, harde, ingedroogde voorkeutel een ouderwetse megadrol volgt....! Oooh de ultieme beloning! Maak me gek!quote:
Mag dit in een spoiler?quote:Op maandag 4 mei 2015 11:23 schreef Sara82 het volgende:
[..]
God yes! En dat meesterlijke ogenblik waar je je realiseert dat er na die stroeve, harde, ingedroogde voorkeutel een ouderwetse megadrol volgt....! Oooh de ultieme beloning! Maak me gek!
Hahahaha exact ditquote:Op maandag 4 mei 2015 11:23 schreef Sara82 het volgende:
[..]
God yes! En dat meesterlijke ogenblik waar je je realiseert dat er na die stroeve, harde, ingedroogde voorkeutel een ouderwetse megadrol volgt....! Oooh de ultieme beloning! Maak me gek!
quote:Op maandag 4 mei 2015 11:23 schreef Sara82 het volgende:
[..]
bohh.. Dat valt tegen inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2015 11:17 schreef klumsy het volgende:
Nou ik ben weer goedgekeurd.... Helaas nog geen ontsluiting, dus ook geen concrete plannen voor inleiden. Maandag weer terug en dan gaan ze weer kijken... Maar ze gaf al aan dat er volgende week gerust nog wel een week bij kon komen, beetje tegenvaller!
Rustig. Vrouw wordt chagrijnig van alle mensen die maar blijven vragen of het nog niet is gebeurd.quote:
Telefoon aan de kant, comfortabel op de bank en een goede serie op netflix? Kan me voorstellen dat het op een gegeven moment niet meer leuk is die vragen, helemaal als je het er zelf ook wel aan toe hebt.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:40 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Rustig. Vrouw wordt chagrijnig van alle mensen die maar blijven vragen of het nog niet is gebeurd.
Verder is ze het wachten zat, maar gebeurd er nog niets.
Woensdag naar de VK om te strippen. Misschien maakt dat was los.
Ze komt al heel lang niet meer verder dan de bank en die ligt ook al niet meer comfortabel. Netflix was inderdaad speciaal aangeschaft voor de zwangerschapquote:Op maandag 4 mei 2015 11:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Telefoon aan de kant, comfortabel op de bank en een goede serie op netflix? Kan me voorstellen dat het op een gegeven moment niet meer leuk is die vragen, helemaal als je het er zelf ook wel aan toe hebt.
oh ja, kan het me goed voorstellen...Dat wachten op een groot onbekende zeker als je pijn hebt lijkt me heel erg vervelend...quote:Op maandag 4 mei 2015 11:44 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ze komt al heel lang niet meer verder dan de bank en die ligt ook al niet meer comfortabel. Netflix was inderdaad speciaal aangeschaft voor de zwangerschap
Verder vermaakt ze zich met spelletjes op de iPad, maar het duurt haar gewoon allemaal te lang
Kan me voorstellen dat ze dat zat raakt ja. Een dag bankhangen is leuk, maar als je niks anders meer kan is de lol er zo af! Hopelijk is de kleine het ook snel zat in mama's buik.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:40 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Rustig. Vrouw wordt chagrijnig van alle mensen die maar blijven vragen of het nog niet is gebeurd.
quote:Op maandag 4 mei 2015 11:23 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ik had dat vooral met m'n schoonfamilie. Ik zei dan altijd o jawel, de baby is al geboren! Zijn we jullie vergeten te bellen?quote:Op maandag 4 mei 2015 11:40 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Haha, dat wil ik ook steeds doen, maar meestal durf ik uiteindelijk nietquote:Op maandag 4 mei 2015 12:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik had dat vooral met m'n schoonfamilie. Ik zei dan altijd o jawel, de baby is al geboren! Zijn we jullie vergeten te bellen?
foto in het buiken topic?quote:Op maandag 4 mei 2015 09:43 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]In een witte Calin Blue ^^, Ik kan er net een sweatheart belly wrap van maken
Ik heb het wel maar dan eigenlijk alleen als ik 's avonds in bed lig of als ik na een lange dag een tijdje op de bank heb gezeten en dan op sta... Meestal is het dan na de eerste opstart al weer haast weg. Geen idee wat het is trouwens.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vraagje. Ik heb de laatste tijd steeds meer last van mijn onderrug/stuitje/spierpijnachtig gevoel in mijn billen en het straalt door naar mijn benen. Klinkt dit voor iemand bekend?
Ben nu toevallig aan het werk en heb echt het idee dat ik af en toe kapot ga. Zelfs zitten is niet fijn..
quote:
Jep!quote:Op maandag 4 mei 2015 14:08 schreef JantinaGr het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen veel meer trek en eet dus ook iets meer.
Waar ik normaal 's morgens een kleine kruidkoek, wat yoghurt of een cracker neem. Nam ik nu al 2 stukken kruidkoek en een kiwi. Voor de lunch 4 broodjes in plaats van 2! En zojuist nog een appel. En ik heb nog steeds trek!
Meer dames die dit herkennen?
Dat vind ik nog steeds niet heel veelquote:Op maandag 4 mei 2015 14:08 schreef JantinaGr het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen veel meer trek en eet dus ook iets meer.
Waar ik normaal 's morgens een kleine kruidkoek, wat yoghurt of een cracker neem. Nam ik nu al 2 stukken kruidkoek en een kiwi. Voor de lunch 4 broodjes in plaats van 2! En zojuist nog een appel. En ik heb nog steeds trek!
Meer dames die dit herkennen?
Wow, dat klinkt als een heleboel!quote:Op maandag 4 mei 2015 14:11 schreef Selvaria het volgende:
Absoluut Jantina! Op het toppunt at ik wel 10 boterhammen op een dag (8 op werk, 2 thuis) en daarnaast nog heel wat fruit / kwark / soep oid naast 1 ā 2 borden avondeten. Het was ook geen snaaien, als ik niet zoveel at voelde ik me ook echt enorm flauw. Nu is het wel wat beter, maar ik eet nog steeds meer dan voor de zwangerschap.
Je lichaam is een kindje aan het bouwen, dus heeft de energie hard nodig. Smakelijk.![]()
Ik word dan vooral slap en misselijk. Ik eet ook meer dan voor ik zwanger was nu.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:29 schreef Krisvc het volgende:
Ik word gewoon onhandelbaar als er niet snel genoeg eten in gaat.
Ik zorg voornamelijk voor veel eetmomenten verdeeld over de dag. En daarnaast ben ik niet zo heel goed in snaaibuien onderdrukken.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:59 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik word dan vooral slap en misselijk. Ik eet ook meer dan voor ik zwanger was nu.
Ik wel.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:11 schreef Krisvc het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)iet-ontcijferen.html
Ik geloof hier niks van?
dat ja. ik kan echt niets maken van huiltjes van andermans kind.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wel.
Sowieso hebben ze geen ouders naar hun eigen kinderen laten luisteren. Een buitenstaander zal er niks van maken....
Ja dat wil ik ook heel graag gaan doen.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:25 schreef mignonne het volgende:
ik ga deze keer voor gebarentaal ter ondersteuning. Ik vind gebarentaal haske leuk en het werkt als een trein bij kleintjes
Dat lees ik er niet uit eigenlijk..quote:Op maandag 4 mei 2015 15:37 schreef Krisvc het volgende:
Nouja, ik lees het dus dat ouders ook de huiltjes van hun eigen kind niet zouden herkennen. Dat lijkt me sterk.
Ik hoorde er niks in, destijd.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:37 schreef Burdie het volgende:
Dunstan is heel logisch, bijvoorbeeld het 'neh'-huiltje als ze honger hebben, dat klinkt zo omdat ze hun tong krullen alsof ze die al om de borst heen gevouwen hebben.
Babies 'verleren' dat instinctieve gehuil idd snel, wij hebben de eerste tijd vooral opgelet met Dunstan, gebaren kan pas vanaf een maand of 6. Wel heel tof om te doen met je kind.
Had je destijds de dvd van Dunstan gekeken? Ik hoorde in eerstw instantie ook maar weinig verschil tussen 'huil' en 'jank', maar na het kijken van de dvd vielen mij de nuances wel op.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik hoorde er niks in, destijd.
Alleen maar *brul* er is iets. En wat dat iets dan was...meestal honger (vreetzakje).
Zoals je het omschrijft klinkt het als bandenpijn of bekkeninstabiliteit, maar ga vooral naar je huisarts of vk met dit soort vragen.quote:Op maandag 4 mei 2015 15:48 schreef Bloesem. het volgende:
Even een ego-vraagje. Ben me goed bewust van dat jullie niet (allemaal) medisch opgeleid zijn, maar maak me toch wat zorgen. Ik ben morgen 11 weken zwanger, ben steeds erg moe. Inmiddels is het zo erg dat ik, als ik langer dan 5-10 minuten sta, heel erg buikpijn krijg (onderin) Het wordt (wat) minder als ik ga liggen, maar lijkt elke dag erger/zwaarder te worden (ik kan steeds korter staan). Ik kom nergens toe zo B| Hebben jullie misschien tips of ervaringen of iets?
Ik weet het niet bloesem, heb je de VK al eens gevraagd?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:48 schreef Bloesem. het volgende:
Even een ego-vraagje. Ben me goed bewust van dat jullie niet (allemaal) medisch opgeleid zijn, maar maak me toch wat zorgen. Ik ben morgen 11 weken zwanger, ben steeds erg moe. Inmiddels is het zo erg dat ik, als ik langer dan 5-10 minuten sta, heel erg buikpijn krijg (onderin) Het wordt (wat) minder als ik ga liggen, maar lijkt elke dag erger/zwaarder te worden (ik kan steeds korter staan). Ik kom nergens toe zo B| Hebben jullie misschien tips of ervaringen of iets?
Oh, jij had de rottige intake toch?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef Bloesem. het volgende:
Nou ik lig op dit moment even in de clinch met de VKUiteraard ga ik naar de huisarts, maar die heeft de komende anderhalve week vakantie (zul je altijd zien...) Ik dacht misschien hebben jullie om de tijd te overbruggen wat tips. Er staan drie wasmanden schone was op me te wachten
Ja dat was ikquote:Op maandag 4 mei 2015 15:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh, jij had de rottige intake toch?
Maar toch zou ik in geen geval een slecht gevoel bij een VK dan leidend laten zijn. Je moet vooral om je eigen gezondheid denken. Ik weet zo niet wat het kan zijn, misschien laag HB of iets met je bekken of een combi of iets heel anders. Maar daar zijn zij voor. Dus of de rottige intake negeren en toch om advies vragen, of de huisarts of een andere VK zoeken volgens mij.
Nouja, als dat het beste is wat je VK te bieden heeft, dan is het wel tijd voor een nieuwe misschien. Maar dat je het verwacht betekent niet dat ze dat gaat doen he. Misschien reageert ze nu heel anders. Ik zou haar dan gewoon het voordeel van de twijfel geven.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:01 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ja dat was ikIk sta bij de andere VK op de terugbellijst, word als het goed is morgen door ze gebeld. Dan kan ik 't natuurlijk vast even vragen, dat is wel een goed idee.
Bij de VK van nu verwacht ik een "ja maar je BMI is wel hoog en je dieet niet dus wat verwacht je dan"
heb jij enig idee waar je dit wel wil doen? ik wil ook heel graag cursus volgen namelijk. weet niet of er meer mensen in de regio wonen maar wellicht is een workshop organiseren een ideequote:Op maandag 4 mei 2015 15:44 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook heel graag gaan doen.
Bij Luc best veel problemen gehad omdat hij ons al van alles duidelijk probeerde te maken (11-13 maand) maar niet verder kwam dan sommige woordjes. Dit zorgde voor zoveel frustratie (Van 2 kanten) dat hoop ik hiermee te kunnen voorkomen.
Bel gewoon je verloskundige alvast even. Niet voor haar invullen wat zij denktquote:Op maandag 4 mei 2015 16:01 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ja dat was ikIk sta bij de andere VK op de terugbellijst, word als het goed is morgen door ze gebeld. Dan kan ik 't natuurlijk vast even vragen, dat is wel een goed idee.
Bij de VK van nu verwacht ik een "ja maar je BMI is wel hoog en je dieet niet dus wat verwacht je dan"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |