Lesbisch stel misschien?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waarom dat? Polyamoreuze relatie? (of hoe dat ook mag heten)
of gewoon een stiefschoonmoederquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
nee, zo spannend is het niet. Gescheiden ouders en opnieuw hertrouwde vader...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Volgens het internet gaat onze baby er zo uitzien:
[ afbeelding ]
ik heb wat foto's op mijn fb gezetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:33 schreef LuDann het volgende:
Klinkt als een leuke maar intensieve dag, stippel!
*whoot whoot*quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:40 schreef twist02 het volgende:
Nou, ik heb zojuist geconcludeerd dat we er nu echt (bijna) helemaal klaar voor zijn:
- Morgen is m'n UD (ik heb vanaf het begin geroepen dat ik die wel ging halen)
- Gordijnen voor het kamertje zijn af (ja, inderdaad lekker op tijd)
- Net pannenkoeken gegeten (al snap ik de relatie daartussen en bevallen nog steeds niet)
- Papa heeft net een goed gesprek gevoerd met z'n dochter; dat-ie nog graag 1x lekker uit wil slapen morgen en dat-ie er dan helemaal klaar voor is (!)
* twist02 port in buik
Dus vanaf morgenochtend uurtje of 10 mag je los!
Babytwist: je hoort het. Papa en mama zijn er klaar voor!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:40 schreef twist02 het volgende:
Nou, ik heb zojuist geconcludeerd dat we er nu echt (bijna) helemaal klaar voor zijn:
- Morgen is m'n UD (ik heb vanaf het begin geroepen dat ik die wel ging halen)
- Gordijnen voor het kamertje zijn af (ja, inderdaad lekker op tijd)
- Net pannenkoeken gegeten (al snap ik de relatie daartussen en bevallen nog steeds niet)
- Papa heeft net een goed gesprek gevoerd met z'n dochter; dat-ie nog graag 1x lekker uit wil slapen morgen en dat-ie er dan helemaal klaar voor is (!)
* twist02 port in buik
Dus vanaf morgenochtend uurtje of 10 mag je los!
Ben wel benieuwd of het straks een beetje lijkt. Hoewel ik verrast zal zijn als er iets anders uit komt dan blond haar en blauwe ogen. Ik zou wel een red-head willen.quote:
Ach, als working title kan 't toch best?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:42 schreef Estrys het volgende:
Mama we kunnen ons broertje ook wel R2-D2 noemen.
Nou dat lijkt me niet.
Waarom niet?
Wat denk je zelf vriend?![]()
Lang leve Star Wars Lego
Haha ja zou ook wel een mooie zijn ja!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:20 schreef Nikooos het volgende:
Ik stem best voor synchroon bevallen Twist. We gingen zo gelijk op!
Oooo wat leuk!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:00 schreef tharealmb het volgende:
ooh twist bijna zover!! SPANNEND!![]()
Hier nog helemaal in de wolken van de echo van gisteren. alles goed gelukkig. Hij/zij zwaaide ook al even op de echo
![]()
Blij dat ik naast de foto ook een dvd'tje heb genomen. Wel onhandig om op je telefoon te krijgen om te laten zien aan ouders en familie
Gaaf hč? Dat gestuiter en gezwaai.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:00 schreef tharealmb het volgende:
ooh twist bijna zover!! SPANNEND!![]()
Hier nog helemaal in de wolken van de echo van gisteren. alles goed gelukkig. Hij/zij zwaaide ook al even op de echo
![]()
Blij dat ik naast de foto ook een dvd'tje heb genomen. Wel onhandig om op je telefoon te krijgen om te laten zien aan ouders en familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |