SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ethanolic op 01-05-2015 14:08:16 ]Deathlift or Die.
Nope.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geen probleem seto
gymchicks van #731 zijn op aanraden van Cor
zou ze allebei geven vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geen probleem seto
gymchicks van #731 zijn op aanraden van Cor
Wat een baasquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:06 schreef Eleiko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)r_en_superfit__.html
Ja volgens mij is zij net zo ziek in haar hoofd als van die chicks met anorexia die zichzelf hoe dan ook dik vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Shiiiit, die koe in het vorige deel. Ik snap serieus niet hoe zij kan denken dat ze fabuleus is. Die armen. Manmanman.
Snap het echt niet. Ik heb nu al dat ik denk "nja als ik me leuk kleed en m'n toffe kop accentueer kan ik wel geil zijn", snap echt niet hoe zij denkt dat ze niet zou moeten veranderen.
Zij is echt zo lekker hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mwehehe wat een smerige hoer zeg
echt wat voor henk
Daarvoor moet je in het bodybuild topic zijn, daar worden de serieuze dingen besprokenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef jodelahity het volgende:
Ik kom hier in zogenaamde vrede met jullie soort mensen
Maar hoeveel kilo spieren hebben jullie nu extra dan en wat kunnen jullie tillen zeg maar. Ik ben gewoon benieuwd omdat ik wel benieuwd ben naar jullie kracht (in cijfers, ik hoef jullie sterke handen niet in mijn gezicht te voelen). Maar ik lees gewoon vrij weinig daarover hier, over echte vooruitgang zeg maar.
Kijk naar je eigen wijf bollequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mwehehe wat een smerige hoer zeg
echt wat voor henk
rot op homoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef jodelahity het volgende:
Maar hoeveel kilo spieren hebben jullie nu extra dan en wat kunnen jullie tillen zeg maar. Ik ben gewoon benieuwd omdat ik wel benieuwd ben naar jullie kracht (in cijfers, ik hoef jullie sterke handen niet in mijn gezicht te voelen). Maar ik lees gewoon vrij weinig daarover hier, over echte vooruitgang zeg maar.
Oke sorry danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in het bodybuild topic zijn, daar worden de serieuze dingen besproken
Whaha had gewoon m'n vuist recht in haar hoogsensitieve gezicht gebeukt. Wat een new age hoer. Heeft zeker ook een paar van die indigokinderen thuis rondlopenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Dagboekpost:
Verkondigde net luidkeels dat ik spontaan binnensmonds moet kotsen zodra iemand zichzelf hoogsensitief noemt. Flipte de zuster 'm de pan uit want ze had het en ik snapte niet wat het inhield. Haha. Zo clumsy.
lol wie ben jij nou weerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef jodelahity het volgende:
Hier op fok is het een megelmoesje van mensen die meer richting het bodybuild gaan qua training en mensen die het puur voor de krachttraining gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:19 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke sorry danWas trouwens wel opzich serieus bedoeld, maar bodybuilding (show deels) en echte krachttraining voor puur spieren is toch wel enigszins anders? Vandaar. Geloof best dat mensen hier sterk zijn hoor trouwens, maar ben gewoon benieuwd naar de programma's.
Lastig om gewoon antwoord te geven of niet xdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol wie ben jij nou weer
lift je überhaupt wel of ben je zo'n kaolo ecto
Klinkt wel gevaarlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Hier op fok is het een megelmoesje van mensen die meer richting het bodybuild gaan qua training en mensen die het puur voor de krachttraining gaan
eerste foto een bluntquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is echt zo lekker he
https://instagram.com/percellocometes/
xdxdxddddddddddquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lastig om gewoon antwoord te geven of niet xd
Dat is nog geen enkel antwoord op wat ik vroeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
xdxdxdddddddddd
sommige mensen zijn fucking gespierd hier, sommigen zijn net begonnen (sander), sommigen zijn fucking ecto (henk), sommigen zijn fucking dik en noemen zich een powerlifter (gekoeld)
dit ben ik:
[ afbeelding ]
nee ik zit niet aan de anerbolenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:23 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is nog geen enkel antwoord op wat ik vroeg.
Toch even vragen welke Sander hier bedoeld wordtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
xdxdxdddddddddd
sommige mensen zijn fucking gespierd hier, sommigen zijn net begonnen (sander), sommigen zijn fucking ecto (henk), sommigen zijn fucking dik en noemen zich een powerlifter ofzo (gekoeld)
van die laatste groep mensen snap ik echt niets maar goed
dit ben ik:
[ afbeelding ]
Geef aan dat je laagsensitief bent. En dat ze dat te hebben respecteren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Dagboekpost:
Verkondigde net luidkeels dat ik spontaan binnensmonds moet kotsen zodra iemand zichzelf hoogsensitief noemt. Flipte de zuster 'm de pan uit want ze had het en ik snapte niet wat het inhield. Haha. Zo clumsy.
Oke. Nou je bent nogal gespierd inderdaad. Wou weten hoeveel kilo men lifte en qua spieren extra was aangekomen. Ik begrijp dat het gemiddelde niet echt te bepalen is. Wel leuk om te zien dat het hier gewoon niet slechts gelul isquote:
Niet van iemand die je kent vermoed ik, was niet in dit subforum actief (ook niet in dit topic, was gewoon benieuwd, waarom kan niemand gewoon antwoorden op zulke vragen?)quote:
Hier is ze met melkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:21 schreef seto het volgende:
[..]
eerste foto een blunt
meteen weer weggeklikt
Even serieus, als je benieuwd bent naar de stats van mensen moet je even in de OP van het bodybuilding-topic kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:26 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke. Nou je bent nogal gespierd inderdaad. Wou weten hoeveel kilo men lifte en qua spieren extra was aangekomen. Ik begrijp dat het gemiddelde niet echt te bepalen is. Wel leuk om te zien dat het hier gewoon niet slechts gelul isSucces verder en een fijne dag heren
Hehe jullie etters kunnen wel serieus zijn dus. Dank jequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Even serieus, als je benieuwd bent naar de stats van mensen moet je even in de OP van het bodybuilding-topic kijken.
de gym is 1 grote persiflage van sjonnies in de sportschool beste vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:32 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hehe jullie etters kunnen wel serieus zijn dus. Dank jeEn eerlijkheidshalve ben ik alleen bezig met training thuis (wel ongeveer 1 uur en 20 minuten per dag wat nog best effectief is), gewoon gratis oefeningen zoals opdrukken, crunches, plank, cardio van Jillian Michaels en legraises. Maar jullie typen nog wel aardig wat gezien 700 plus topics dus dan vraag ik me af in welke mate dat echt is of in welke mate gewoon gepraat op een forum
Gezien die foto wel echt en dat is dan ook mooi
Gebruik je dan ook shakes?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef seto het volgende:
[..]
de gym is 1 grote persiflage van sjonnies in de sportschool beste vriend
in het echt zijn we allemaal rustige jongens
Goed. Wondje is dicht, tepel bloedt niet meer. I shall live to be 110. Of tot ik onder een auto loop.quote:
hey quest, dit is echt een zeer interessante post en ik zou graag meer willen horenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:00 schreef Questular het volgende:
Ik ben gestopt met automatenkoffie, drink alleen nog maar thuis koffie
hij zegt toch dat ie thuis alleen nog maar koffie drinktquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:04 schreef seto het volgende:
[..]
hey quest, dit is echt een zeer interessante post en ik zou graag meer willen horen
bijvoorbeeld;
- hoe reageren je collega's hierop?
- heeft dit invloed gehad op je productiviteit?
- wat drink je nu thuis?
bvd
Hallo Seto,quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:04 schreef seto het volgende:
[..]
hey quest, dit is echt een zeer interessante post en ik zou graag meer willen horen
bijvoorbeeld;
- wat drink je nu thuis?
bvd
Seto is the hero we don't deserve, yet we all need. ja toch ja toch batman snap jequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:04 schreef seto het volgende:
[..]
bijvoorbeeld;
- wat drink je nu thuis?
bvd
Wil je zeggen dat jij geen fannypack hebtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:10 schreef Questular het volgende:
Batman, dus het homofiele broertje van de echte superhelden? Geen echte krachten maar wel een riem die bij zn outfit matched?
meen je dat nou serieus van die bonen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Hallo Seto,
Graag licht ik je vragen toe:
- Mijn collega's zien dit als een raar iets en niet "des ambtenaars"
- Productiviteit blijft uiteraard naar vanouds
- Thuis heb het geluk over een goed koffiezetapparaat te beschikken, ik kan zelf bepalen hoe grof de bonen uiteindelijk gemalen gaan worden (dit bepaalt de sterkte van de koffie). Ook kan ik melk opschuimen indien gewenst en een zeer prettige espresso zetten.
Deze bonen uiteraard http://www.superfood.nl/groene-koffie-extract-superfoodies
Groet,
Questular
jij bent duidelijk niet op de hoogte van de bullshit die batman uithaalt in de strips vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:10 schreef Questular het volgende:
Batman, dus het homofiele broertje van de echte superhelden? Geen echte krachten maar wel een riem die bij zn outfit matched?
Als je om zoiets flipt moet je ook wel hoogsensitief zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Dagboekpost:
Zou haar ordinaire kop wel onderspuiten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is echt zo lekker he
https://instagram.com/percellocometes/
Superheldenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:10 schreef Questular het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Superhelden
Mensen die vliegen en shit of vuur uit hun handen schieten
Inderdaad zou haar in het gezicht spuiten en dan gewoon zoenen maakt me niet uitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou haar ordinaire kop wel onderspuiten.
[ afbeelding ]
Nee hier wordt de laatste tijd ontzettend veel kutzooi gepost die dequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:33 schreef Awesome_ het volgende:
Henk slaat door in zijn poststijlniche de laatste tijd
verder alles goed wel gewoon? Thuis? Vrienden? Werk? Het vrouwtje?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hier wordt de laatste tijd ontzettend veel kutzooi gepost die dewaardig is.
De kwaliteit daalt drastisch.
Ik zou haar ook nog wel throatfucken, onderspuiten, en aflebberen nadat jij met haar klaar bent. Moet gewoon kunnen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad zou haar in het gezicht spuiten en dan gewoon zoenen maakt me niet uit
nohomo
You are clearly not worthy.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hier wordt de laatste tijd ontzettend veel kutzooi gepost die dewaardig is.
De kwaliteit daalt drastisch.
Moet jij je niet met je nofap bezighouden ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
verder alles goed wel gewoon? Thuis? Vrienden? Werk? Het vrouwtje?
goeie manquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet jij je niet met je nofap bezighouden ofzo?
Babypoederquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:27 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens, na het trainen, en dan vooral na legday, heb ik altijd kknatte ballen. Wat kan ik hier tegen doen?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:44 schreef Awesome_ het volgende:
sorry hoor maar als je als je zo makkelijk van provider wisselt zou ik ook twijfelen aan jouw trouw in andere aspecten in de relatie
Jij ook al aan de tran-e?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ossum
Ik zou echt de ballen uit m'n broek lachen als iemand hierover zou bitchen tegen me.
5ghz, chromebookje. Ik vlieg over de digitale highway.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Shit hey, WiFi over 5GHz is echt tantoesnel.
Zit net te kijken of chromebook het ondersteuntquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
5ghz, chromebookje. Ik vlieg over de digitale highway.
yup. Niet allemaal though. Maar er is maar een eckte chromebook en dat is toch die TC2, dusja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zit net te kijken of chromebook het ondersteunt. Ik ga 'm bestellen vriendje.
ja die wordt het ook. Ff wachten tot belasting binnen is tho.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
yup. Niet allemaal though. Maar er is maar een eckte chromebook en dat is toch die TC2, dusja.
Beetje laat voor een winterslaap. Maar nu snap ik wel waarvoor je al die tijd hebt gehamsterd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja dat is waar. Sorry. Nou ja. Ik ga het weekend inluiden door een tukje te plegen. Groeten aan de kinderen.
Het merendeel van de fun is het doorvertellen inderdaad. Srs, ik had echt een bloedmooie economie-lerares bijvoorbeeld. Als ik bij haar moest nablijven en vervolgens trok ik haar helemaal uit elkaar, no way in hell dat ik dan mijn bek hield. dan stond er een compleet beeldverslag in de eerst volgende schoolkrant met high-res pics, diepte-interview, vunzig cartoontje achterin, alles.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:25 schreef seto het volgende:
iedereen noemt die "slachtoffers" altijd kk dom omdat ze het aan iemand vertellen
maar wie zou nou stil kunnen houden dat hij zo'n lerares balt
Pass me een barkie en ik hou me mondquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:25 schreef fathank het volgende:
Belastingdienst. Wat een gare puinhoop bij die lui. Vorig jaar september 350 euro gekregen zogenaamd nabetaling zorgtoeslag waar ik recht op zou hebben.
Daar heb k al 8 jaar geen recht meer op
Paar pillen ook goed?quote:
altijd. is gewoon een beetje onze valuta geworden he Hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Paar pillen ook goed?
Net groene Rolls Royce binnen
er stond bij 50 dagenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die mijn habit tool gisteren niet gelezen heeft beach.
Malware bits and bytes.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
weet iemand een goed anti-malware programma voor windows?
adwcleanerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
weet iemand een goed anti-malware programma voor windows?
quote:
jij blokkeert zeker ook niet google analyticsquote:
NoScript blokt 'm automatisch voor me.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:38 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
jij blokkeert zeker ook niet google analytics
Oh dat valt me dan nog mee van je.quote:
alles gratisquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
graties? Ik word echt gek van Windows 8 manMac Masterrace
alles ongeveer. Sinds de nieuwe Windows 8 update krijg ik iedere dag wel malwarequote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh dat valt me dan nog mee van je.
Maar Etha hoezo? Last van virusje of malware?
dan zou ik maar eens gaan downloaden wat ik neerzette (alles freeware) en de browser extensions toevoegen die deuce neerzettequote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
alles ongeveer. Sinds de nieuwe Windows 8 update krijg ik iedere dag wel malware
Dan moet je een VM draaien in Hyper-V als je toch alleen maar basic shit doet en je base dichttimmeren en gewoon elke week met verse VM beginnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
graties? Ik word echt gek van Windows 8 manMac Masterrace
klopt, 8 is echt ronduit waardeloze bende. Geen normale startbalk, kankerapps ipv gewoon pictogrammen, alles ineens fullscreen. Heb al meerdere keren dikke roidrage aanvallen gehad de afgelopen dagen.quote:
Ik had gewoon adblock, maar de nextgen malware elimineert die gewoonquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
dan zou ik maar eens gaan downloaden wat ik neerzette (alles freeware) en de browser extensions toevoegen die deuce neerzette
upgraden naar 8.1 en die metro zooi uitzettenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
klopt, 8 is echt ronduit waardeloze bende. Geen normale startbalk, kankerapps ipv gewoon pictogrammen, alles ineens fullscreen. Heb al meerdere keren dikke roidrage aanvallen gehad de afgelopen dagen.
Gast ik kan CSS in WordPress maar dit is Chinees voor me.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
Vriend je moet gewoon je CSS upgraden naar HTML5, en dan je RAM vervangen door HTTP.
Vergeet niet een GUI waar je allemaal data door een levensgrote 3D wereld ziet stromen.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
Vriend je moet gewoon je CSS upgraden naar HTML5, en dan je RAM vervangen door HTTP.
Ik heb het nu bijna allemaal zoals normaal, maar op de startknop blijf ik op die app dashboard komenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
upgraden naar 8.1 en die metro zooi uitzetten
Moeten we dat willen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:49 schreef G.R.S. het volgende:
Binnenkort mag je gratis naar Windows10 upgraden
oh toen ik nog 8.1 gebruikte had ik dat nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb het nu bijna allemaal zoals normaal, maar op de startknop blijf ik op die app dashboard komen
opendnsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maar goed, deze dus of heeft iemand andere aanraders?
Is strategie, mijn vriend. Voor zover ik heb gezien, ziet W10 er prima uitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Moeten we dat willen?
Als Microsoft iets gratis aanbiedt kan dat toch nooit goed zijn.
Nopequote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:50 schreef Deuce92 het volgende:
Hey G.R.S.
Heb je Bill Gates of Steve Balmer al eens ontmoet?
Echt een boefje, deze.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
opendns
ghostery
flashblock
kan je ook fokads mee uitzetten zonder dat je melding krijgt maar dat doe ik uiteraard niet
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
kan je ook fokads mee uitzetten zonder dat je melding krijgt maar dat doe ik uiteraard niet
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
Alleen op sites die je wilt steunen is het oke, als het een beetje normale ads zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
Ach reclame troep doet me vrij weinig, ik verdien zelf geld aan dezelfde reclame.t gaat gewoon om die kk malware en virussen.
quote:
Lekker creatief bezig!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
Ff nieuwe username aanmaken GRS.
GNS Gary "NSDAP" Sanderson.
quote:
8.1 is al een stuk beter. Windhoos 10 wordt weer ouderwets goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
klopt, 8 is echt ronduit waardeloze bende. Geen normale startbalk, kankerapps ipv gewoon pictogrammen, alles ineens fullscreen. Heb al meerdere keren dikke roidrage aanvallen gehad de afgelopen dagen.
Een paar rotte appels verpest het voor de rest. Ik noem geen namen, maar c_c en fripsel weten denk ik wel wie het zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zonder wijven zou deze topic een stuk beter zijn
ben geen rascist verder want ik paal ze wel
Ik mocht Ballmer wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
8.1 is al een stuk beter. Windhoos 10 wordt weer ouderwets goed.
Nu Ballmer weg is daar wordt er flink aan de weg getimmerd.
Dit doet wel pijn, komende van een wannabe-Turk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een paar rotte appels verpest het voor de rest. Ik noem geen namen, maar c_c en fripsel weten denk ik wel wie het zijn.
Lol, die Elon maakt het ook veel te awkward. Gewoon zeggen dat 'ie even een mailtje moet sturen ofzo.quote:
Deuce is een troll van Sander/Weiss, dat weet iedereen...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan meld ik bij deze deuce. Welk meldpunt moet ik hebben?
Vind döner wel lekker ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit doet wel pijn, komende van een wannabe-Turk.
sociaal zijn met andermans centenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
srs linkse menseni cant even
alleen het woord sociaal al
Mijn kanker hemel wat is dat volk geretardeerd. Zulke mensen moeten gewoon gekort worden op de wajong.quote:
als t je niet bevalt kk je ma op naar turkijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Pleur toch op met je dag van de arbeid. Er zit al praktisch geen complete week in april/mei, met al die gristelijke feestdagen.
Vind het primadeluxe, maar dat gejank om extra vrije dagen moet gewoon eens ophouden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
als t je niet bevalt kk je ma op naar turkij
Windows 8.1 met start8, niks aan de hand.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit ja..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Pleur toch op met je dag van de arbeid. Er zit al praktisch geen complete week in april/mei, met al die gristelijke feestdagen.
ik heb wel wat beters te doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Deuce is een troll van Sander/Weiss, dat weet iedereen...
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:23 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.futuretimeline.net/index.htm
The nanotechnology of recent decades has conferred powers to citizens that would be considered superhuman by 21st century standards. These upgraded "transhumans" could perform feats regarded as Godlike to denizens of earlier times.
A suitably upgraded individual - if transported back to the year 2000 - would be impervious to weaponry and nearly impossible to contain. They could morph their body into a seemingly infinite variety of forms depending on the situation encountered.*
If trapped in a maximum security prison, for instance, they could alter their own molecular structure, allowing them to walk through walls.* They could broadcast electromagnetic pulse waves to disable electronic devices, vehicles and other objects. Bullets and other projectiles would pass through them with no effect. Microscopic cameras, distributed throughout their body, would function as an all-round 360° sensor - covering the entire electromagnetic spectrum and making it impossible for an attacker to surprise them.
They could sprint at lightning speed and cross a variety of dangerous terrain types: even molten lava would present no obstacle to them. If necessary, they could levitate from ground level to the roof of a skyscraper in seconds. They could turn themselves invisible, morph into another person entirely, or stretch their limbs like elastic.
In many ways, they would resemble a comic book superhero or video game character.
They could manipulate their environment in various ways, generating enough body heat to light a fire, for example, or turning inanimate objects into advanced nanotechnology tools, or modifying the properties of liquids. They could heal a wounded person just by touching them. They could read thoughts and emotions, or extract recent memories.
If standing near others of their kind, they could link and combine their powers to even greater levels – harnessing the power of local weather, for example, or lifting objects weighing thousands of tons.
Their sensory capabilities would be phenomenal. This 24th century person could view individual atoms with the naked eye; or if they wanted to, use their telescopic vision to see distant astronomical objects. They could hear a whisper from miles away, or filter specific voices from a cacophony of background noise. They could determine a precise chemical composition just by tasting, touching or smelling it.
Due to their various biotechnology aids and physical upgrades, they would never require sleep. They could even survive without food and water - living instead off the energy of their surrounding environment, which would be absorbed into their photosynthetic, piezoelectric skin. This same external layering would keep them at peak levels of physical performance, as well as shielding them from the elements.
In fact, many citizens of today have abandoned their homes altogether and taken to a nomadic lifestyle, for this and other reasons. Often, a "home" of today is little more than a small booth or alcove in the street, where a person can temporarily recharge and recuperate, or utilise the greater powers of the net. Even a person's body is often temporary, as they shift between various real world and digital environments. Much of the Earth is now being transformed into a gigantic computer grid where individuals can physically "plug" themselves in.
Not everyone has opted to make this transition. Even now, there are segments of society which are adamant in maintaining a natural, minimally upgraded human body. These people are now a definite minority, however, given the practical immortality and other benefits offered by transhumanism.
Hey Fathank
Hoiquote:
Vraag en aanbod klumzie. Verder eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Shiiit, echt niet normaal hoeveel geld er over de balk wordt gesmeten voor dat gevecht vanavond. Hoop overigens dat Mayweather helemaal de tering in wordt geramd.
Haten op Gambonquote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
De dumbledore in de films is echt de grootste miscast en foutste regie ooit.
Ghosteryquote:
Hololens gechecked?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is strategie, mijn vriend. Voor zover ik heb gezien, ziet W10 er prima uit#nosales
[..]
Nope
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
film dumbledore is wel een hommotje ja
die in de eerste was de beste
[ afbeelding ]
Jij hebt eerst gelezen en toen pas de films gekeken zeker? Andersom is het minder ergquote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
De dumbledore in de films is echt de grootste miscast en foutste regie ooit.
03:00 dacht ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:05 schreef Dimachaerus het volgende:
hoelaat is die sicke fite van vanaaf dan
Gambon is heel tof, vooral in interviews, maar als dumbledore was het gewoon slecht. Ik vind nog steeds dat Stephen Fry dumbledore had moeten spelen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:56 schreef no1uknow het volgende:
hey bois zal ik vanavond beginnen met GoT kijken?!
nee kutserie is etquote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:56 schreef no1uknow het volgende:
hey bois zal ik vanavond beginnen met GoT kijken?!
Firstrow or Livetv.ru ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja.
Tot 3 uur, dan de fight kijken. Al wordt het vast niet makkelijk om een fatsoenlijke stream te vinden. Iemand een idee?
prelimsquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja.
Tot 3 uur, dan de fight kijken. Al wordt het vast niet makkelijk om een fatsoenlijke stream te vinden. Iemand een idee?
ik slaap liever danquote:
Wel gezien en ik ben tot nu toe enorm verrast! Of het op dit moment klaar is voor de consumentenmarkt, weet ik niet. Ik hoop de HoloLens zelf te kunnen proberen tijdens de Build in Amsterdamquote:
Wel jammer natuurlijk, maar hopelijk worden de latere versies beter. Als het gaat om Microsoft-producten, moet je nooit een early adopter zijnquote:Wat tegenviel is dat het blikveld waarop de beelden geprojecteerd worden, vrij beperkt is. Je kunt het je voorstellen als een vierkant transparant scherm, dat je op enkele tientallen centimeters van je ogen houdt. Binnen dat vlak zie je beelden, daarbuiten niet. Het gevolg is dat je de scène regelmatig maar half ziet. Dit is op te lossen door afstand te nemen, maar het doet wel afbreuk aan de immersieve ervaring.
probeert c_c erbij te horen is het weer niet goedquote:
Dit ga ik naar Bill en Steve sturen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:43 schreef G.R.S. het volgende:
Als het gaat om Microsoft-producten, moet je nooit een early adopter zijn
Zeker omdat hij moslim is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Keek als kind samen met moeder 'S nachts Ali shinen-crew
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Keek als kind samen met moeder 'S nachts Ali shinen-crew
Denk het. Nu nog kijkt ze regelmatig wedstrijden. Mooi beeld, zo'n oud Turks vrouwtje die loopt te genieten van een flinke matpartij.quote:
bantam- of flyweight zekerquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:04 schreef seto het volgende:
heb zelf gebokst maar ga niet kijken
wordt waarschijnlijk toch op punten beslist
[ afbeelding ]
Was wel onder de indruk. Ook dat ze het blijkbaar 5 jaar geheim hebben kunnen houden. Microsoft is weer aardig aan de weg aan het timmeren imhoquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wel gezien en ik ben tot nu toe enorm verrast! Of het op dit moment klaar is voor de consumentenmarkt, weet ik niet. Ik hoop de HoloLens zelf te kunnen proberen tijdens de Build in Amsterdam
Wat vond jij ervan?
Dit. W10 lijkt ook goed te worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Was wel onder de indruk. Ook dat ze het blijkbaar 5 jaar geheim hebben kunnen houden. Microsoft is weer aardig aan de weg aan het timmeren imho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |