SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ethanolic op 01-05-2015 14:08:16 ]Deathlift or Die.
Nope.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geen probleem seto
gymchicks van #731 zijn op aanraden van Cor
zou ze allebei geven vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geen probleem seto
gymchicks van #731 zijn op aanraden van Cor
Wat een baasquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:06 schreef Eleiko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)r_en_superfit__.html
Ja volgens mij is zij net zo ziek in haar hoofd als van die chicks met anorexia die zichzelf hoe dan ook dik vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Shiiiit, die koe in het vorige deel. Ik snap serieus niet hoe zij kan denken dat ze fabuleus is. Die armen. Manmanman.
Snap het echt niet. Ik heb nu al dat ik denk "nja als ik me leuk kleed en m'n toffe kop accentueer kan ik wel geil zijn", snap echt niet hoe zij denkt dat ze niet zou moeten veranderen.
Zij is echt zo lekker hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mwehehe wat een smerige hoer zeg
echt wat voor henk
Daarvoor moet je in het bodybuild topic zijn, daar worden de serieuze dingen besprokenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef jodelahity het volgende:
Ik kom hier in zogenaamde vrede met jullie soort mensen
Maar hoeveel kilo spieren hebben jullie nu extra dan en wat kunnen jullie tillen zeg maar. Ik ben gewoon benieuwd omdat ik wel benieuwd ben naar jullie kracht (in cijfers, ik hoef jullie sterke handen niet in mijn gezicht te voelen). Maar ik lees gewoon vrij weinig daarover hier, over echte vooruitgang zeg maar.
Kijk naar je eigen wijf bollequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mwehehe wat een smerige hoer zeg
echt wat voor henk
rot op homoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef jodelahity het volgende:
Maar hoeveel kilo spieren hebben jullie nu extra dan en wat kunnen jullie tillen zeg maar. Ik ben gewoon benieuwd omdat ik wel benieuwd ben naar jullie kracht (in cijfers, ik hoef jullie sterke handen niet in mijn gezicht te voelen). Maar ik lees gewoon vrij weinig daarover hier, over echte vooruitgang zeg maar.
Oke sorry danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in het bodybuild topic zijn, daar worden de serieuze dingen besproken
Whaha had gewoon m'n vuist recht in haar hoogsensitieve gezicht gebeukt. Wat een new age hoer. Heeft zeker ook een paar van die indigokinderen thuis rondlopenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Dagboekpost:
Verkondigde net luidkeels dat ik spontaan binnensmonds moet kotsen zodra iemand zichzelf hoogsensitief noemt. Flipte de zuster 'm de pan uit want ze had het en ik snapte niet wat het inhield. Haha. Zo clumsy.
lol wie ben jij nou weerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef jodelahity het volgende:
Hier op fok is het een megelmoesje van mensen die meer richting het bodybuild gaan qua training en mensen die het puur voor de krachttraining gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:19 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke sorry danWas trouwens wel opzich serieus bedoeld, maar bodybuilding (show deels) en echte krachttraining voor puur spieren is toch wel enigszins anders? Vandaar. Geloof best dat mensen hier sterk zijn hoor trouwens, maar ben gewoon benieuwd naar de programma's.
Lastig om gewoon antwoord te geven of niet xdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol wie ben jij nou weer
lift je überhaupt wel of ben je zo'n kaolo ecto
Klinkt wel gevaarlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Hier op fok is het een megelmoesje van mensen die meer richting het bodybuild gaan qua training en mensen die het puur voor de krachttraining gaan
eerste foto een bluntquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is echt zo lekker he
https://instagram.com/percellocometes/
xdxdxddddddddddquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lastig om gewoon antwoord te geven of niet xd
Dat is nog geen enkel antwoord op wat ik vroeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
xdxdxdddddddddd
sommige mensen zijn fucking gespierd hier, sommigen zijn net begonnen (sander), sommigen zijn fucking ecto (henk), sommigen zijn fucking dik en noemen zich een powerlifter (gekoeld)
dit ben ik:
[ afbeelding ]
nee ik zit niet aan de anerbolenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:23 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is nog geen enkel antwoord op wat ik vroeg.
Toch even vragen welke Sander hier bedoeld wordtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
xdxdxdddddddddd
sommige mensen zijn fucking gespierd hier, sommigen zijn net begonnen (sander), sommigen zijn fucking ecto (henk), sommigen zijn fucking dik en noemen zich een powerlifter ofzo (gekoeld)
van die laatste groep mensen snap ik echt niets maar goed
dit ben ik:
[ afbeelding ]
Geef aan dat je laagsensitief bent. En dat ze dat te hebben respecteren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Dagboekpost:
Verkondigde net luidkeels dat ik spontaan binnensmonds moet kotsen zodra iemand zichzelf hoogsensitief noemt. Flipte de zuster 'm de pan uit want ze had het en ik snapte niet wat het inhield. Haha. Zo clumsy.
Oke. Nou je bent nogal gespierd inderdaad. Wou weten hoeveel kilo men lifte en qua spieren extra was aangekomen. Ik begrijp dat het gemiddelde niet echt te bepalen is. Wel leuk om te zien dat het hier gewoon niet slechts gelul isquote:
Niet van iemand die je kent vermoed ik, was niet in dit subforum actief (ook niet in dit topic, was gewoon benieuwd, waarom kan niemand gewoon antwoorden op zulke vragen?)quote:
Hier is ze met melkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:21 schreef seto het volgende:
[..]
eerste foto een blunt
meteen weer weggeklikt
Even serieus, als je benieuwd bent naar de stats van mensen moet je even in de OP van het bodybuilding-topic kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:26 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke. Nou je bent nogal gespierd inderdaad. Wou weten hoeveel kilo men lifte en qua spieren extra was aangekomen. Ik begrijp dat het gemiddelde niet echt te bepalen is. Wel leuk om te zien dat het hier gewoon niet slechts gelul isSucces verder en een fijne dag heren
Hehe jullie etters kunnen wel serieus zijn dus. Dank jequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Even serieus, als je benieuwd bent naar de stats van mensen moet je even in de OP van het bodybuilding-topic kijken.
de gym is 1 grote persiflage van sjonnies in de sportschool beste vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:32 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hehe jullie etters kunnen wel serieus zijn dus. Dank jeEn eerlijkheidshalve ben ik alleen bezig met training thuis (wel ongeveer 1 uur en 20 minuten per dag wat nog best effectief is), gewoon gratis oefeningen zoals opdrukken, crunches, plank, cardio van Jillian Michaels en legraises. Maar jullie typen nog wel aardig wat gezien 700 plus topics dus dan vraag ik me af in welke mate dat echt is of in welke mate gewoon gepraat op een forum
Gezien die foto wel echt en dat is dan ook mooi
Gebruik je dan ook shakes?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef seto het volgende:
[..]
de gym is 1 grote persiflage van sjonnies in de sportschool beste vriend
in het echt zijn we allemaal rustige jongens
Goed. Wondje is dicht, tepel bloedt niet meer. I shall live to be 110. Of tot ik onder een auto loop.quote:
hey quest, dit is echt een zeer interessante post en ik zou graag meer willen horenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:00 schreef Questular het volgende:
Ik ben gestopt met automatenkoffie, drink alleen nog maar thuis koffie
hij zegt toch dat ie thuis alleen nog maar koffie drinktquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:04 schreef seto het volgende:
[..]
hey quest, dit is echt een zeer interessante post en ik zou graag meer willen horen
bijvoorbeeld;
- hoe reageren je collega's hierop?
- heeft dit invloed gehad op je productiviteit?
- wat drink je nu thuis?
bvd
Hallo Seto,quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:04 schreef seto het volgende:
[..]
hey quest, dit is echt een zeer interessante post en ik zou graag meer willen horen
bijvoorbeeld;
- wat drink je nu thuis?
bvd
Seto is the hero we don't deserve, yet we all need. ja toch ja toch batman snap jequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:04 schreef seto het volgende:
[..]
bijvoorbeeld;
- wat drink je nu thuis?
bvd
Wil je zeggen dat jij geen fannypack hebtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:10 schreef Questular het volgende:
Batman, dus het homofiele broertje van de echte superhelden? Geen echte krachten maar wel een riem die bij zn outfit matched?
meen je dat nou serieus van die bonen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Hallo Seto,
Graag licht ik je vragen toe:
- Mijn collega's zien dit als een raar iets en niet "des ambtenaars"
- Productiviteit blijft uiteraard naar vanouds
- Thuis heb het geluk over een goed koffiezetapparaat te beschikken, ik kan zelf bepalen hoe grof de bonen uiteindelijk gemalen gaan worden (dit bepaalt de sterkte van de koffie). Ook kan ik melk opschuimen indien gewenst en een zeer prettige espresso zetten.
Deze bonen uiteraard http://www.superfood.nl/groene-koffie-extract-superfoodies
Groet,
Questular
jij bent duidelijk niet op de hoogte van de bullshit die batman uithaalt in de strips vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:10 schreef Questular het volgende:
Batman, dus het homofiele broertje van de echte superhelden? Geen echte krachten maar wel een riem die bij zn outfit matched?
Als je om zoiets flipt moet je ook wel hoogsensitief zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Dagboekpost:
Zou haar ordinaire kop wel onderspuiten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is echt zo lekker he
https://instagram.com/percellocometes/
Superheldenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:10 schreef Questular het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Superhelden
Mensen die vliegen en shit of vuur uit hun handen schieten
Inderdaad zou haar in het gezicht spuiten en dan gewoon zoenen maakt me niet uitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou haar ordinaire kop wel onderspuiten.
[ afbeelding ]
Nee hier wordt de laatste tijd ontzettend veel kutzooi gepost die dequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:33 schreef Awesome_ het volgende:
Henk slaat door in zijn poststijlniche de laatste tijd
verder alles goed wel gewoon? Thuis? Vrienden? Werk? Het vrouwtje?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hier wordt de laatste tijd ontzettend veel kutzooi gepost die dewaardig is.
De kwaliteit daalt drastisch.
Ik zou haar ook nog wel throatfucken, onderspuiten, en aflebberen nadat jij met haar klaar bent. Moet gewoon kunnen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad zou haar in het gezicht spuiten en dan gewoon zoenen maakt me niet uit
nohomo
You are clearly not worthy.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hier wordt de laatste tijd ontzettend veel kutzooi gepost die dewaardig is.
De kwaliteit daalt drastisch.
Moet jij je niet met je nofap bezighouden ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
verder alles goed wel gewoon? Thuis? Vrienden? Werk? Het vrouwtje?
goeie manquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet jij je niet met je nofap bezighouden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |