abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152182759
Ik heb momenteel een abonnement van Vodafone en een iPhone. Mag al verlengen, maar ik wil geen Vodafone meer. Ik wil graag naar KPN. Zou ik overstappen met het nummer wat ik nu heb wordt dat pas augustus (juni regelen). Ik heb ook nog een ander nummer, mijn oude nummer die ik weer in gebruik wil nemen.

Alleen zeurt mijn vriend hierover. Ten eerste begrijpt hij niet waarom ik mijn andere nummer weer in gebruik wil nemen. "Ga je godverdomme weer wisselen van nummer?", was wat hij letterlijk boos zei. Ten tweede begrijpt hij niet waarom ik KPN wil. We willen naar Telfort qua tv en internet, en dan zijn abonnementen bij hun goedkoper. Snap ik. Maar ik WIL geen Telfort. Ten derde zal hij straks ook wel stampij gaan maken over mijn mobielkeuze. :{

Dit is niet de eerste keer dat hij moeilijk doet over iets wat ik beslis. En wat mijn eigen keuze is. En zelf koopt hij zonder overleg 2 oude motoren waar hij vervolgens niets mee doet.

Dat hij niks met abonnementen en mobiele telefoons heeft, oke, maar dan hoeft hij toch niet boos te worden als ik van mijn eigen geld een leuke smartphone koop?

Ik zie nu al op tegen de dag dat ik besluit het sim only-abonnement af te sluiten en hij er kwaad om zal worden.

(Ik wil graag de Note 4. Nu dus iPhone en muziek erop staan via iTunes. Straks met de Note 4 geen muziek erop. (Ik wil niet mijn muziek van pc naar de Note 4 slepen.) Nu heb ik een sim only van KPN gezien met 10GB internet, onbeperkt bellen en sms'en en gratis spotify premium. Kan ik ook met de Note 4 naar muziek luisteren. ^O^ Ik weet alleen zeker dat mijn vriend het ook niet zal begrijpen als ik dit uitleg.)

Misschien iemand die dit herkent van eigen(/vorige) relatie? Of tips hoe ik dit aan kan pakken?
pi_152182805
Serieus?

Dit is jouw grootste probleem met je vriend en ik open er een topic over, ja?
pi_152182985
Betaal jij of betaalt hij?

Kan me niet indenken waarom hij hier een probleem om makt, tenzij hij dus degene is die er voor mag dokken.
pi_152182996
waarom zou je een ander nummer willen?
en waarom wil je naar :r KPN :r ?

verder: waar maakt hij zich druk om :')
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_152183007
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef Trebo het volgende:
Serieus?

Mag dat niet? Iedereen is vrij om een topic te openen. Waarom dan altijd zulke reacties? Nog iets inhoudelijks te melden?
pi_152183033
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:59 schreef Myrr het volgende:
Betaal jij of betaalt hij?

Kan me niet indenken waarom hij hier een probleem om makt, tenzij hij dus degene is die er voor mag dokken.
Staat in de OP: ik betaal het zelf.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:00:54 #7
409579 LuDann
All the way
pi_152183051
Lijkt me nogal irritant als je nooit eens wat zelfstandig kunt beslissen zonder gezeik te krijgen. Waar zeurt hij nog meer over dan?

Het enige waar hij mee te maken krijgt is dat hij een nieuw nummer in zijn telefoon moet zetten. Nou, poe poe. :')
pi_152183052
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb momenteel een abonnement van Vodafone en een iPhone. Mag al verlengen, maar ik wil geen Vodafone meer. Ik wil graag naar KPN. Zou ik overstappen met het nummer wat ik nu heb wordt dat pas augustus (juni regelen). Ik heb ook nog een ander nummer, mijn oude nummer die ik weer in gebruik wil nemen.

Alleen zeurt mijn vriend hierover. Ten eerste begrijpt hij niet waarom ik mijn andere nummer weer in gebruik wil nemen. "Ga je godverdomme weer wisselen van nummer?", was wat hij letterlijk boos zei. Ten tweede begrijpt hij niet waarom ik KPN wil. We willen naar Telfort qua tv en internet, en dan zijn abonnementen bij hun goedkoper. Snap ik. Maar ik WIL geen Telfort. Ten derde zal hij straks ook wel stampij gaan maken over mijn mobielkeuze. :{

Dit is niet de eerste keer dat hij moeilijk doet over iets wat ik beslis. En wat mijn eigen keuze is. En zelf koopt hij zonder overleg 2 oude motoren waar hij vervolgens niets mee doet.

Dat hij niks met abonnementen en mobiele telefoons heeft, oke, maar dan hoeft hij toch niet boos te worden als ik van mijn eigen geld een leuke smartphone koop?

Ik zie nu al op tegen de dag dat ik besluit het sim only-abonnement af te sluiten en hij er kwaad om zal worden.

(Ik wil graag de Note 4. Nu dus iPhone en muziek erop staan via iTunes. Straks met de Note 4 geen muziek erop. (Ik wil niet mijn muziek van pc naar de Note 4 slepen.) Nu heb ik een sim only van KPN gezien met 10GB internet, onbeperkt bellen en sms'en en gratis spotify premium. Kan ik ook met de Note 4 naar muziek luisteren. ^O^ Ik weet alleen zeker dat mijn vriend het ook niet zal begrijpen als ik dit uitleg.)

Misschien iemand die dit herkent van eigen(/vorige) relatie? Of tips hoe ik dit aan kan pakken?
Als jullie ruzie hebben, vliegen de verwijten dan ook zo over en weer?
pi_152183071
Heeft hij nog een telefoon waar je mee moet draaien ofzo?
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_152183104
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Staat in de OP: ik betaal het zelf.
Dat heb ik er niet uit gehaald, alleen dat je nu een abo hebt. Anyhow, heel vervelend. Is hij met alles zo?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2015 16:03:19 ]
pi_152183147
Klinkt als een heel goede relatie , jullie gaan vast en zeker samen oud worden.
pi_152183155
Waarom wil je je oude nummer dan?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:05:34 #13
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_152183159
rare vogel die vriend van je, zou wel een een potentieel ziekelijk jaloers type kunnen zijn ;)
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_152183161
Telfort zit toch op het netwerk van kpn?
Somebody that I used to know
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:10:47 #15
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_152183272
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:05 schreef Postbus100 het volgende:
Telfort zit toch op het netwerk van kpn?
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:05 schreef loni55 het volgende:
Waarom wil je je oude nummer dan?
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:05 schreef machtpen het volgende:
Klinkt als een heel goede relatie , jullie gaan vast en zeker samen oud worden.
nuff said
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_152183458
Als mijn vriendin idiote dingen wil doen (wat ze regelmatig doet) met haar eigen geld frons ik een keer mijn wenkbrauwen en vertel ik haar waarom ik het geen goed idee vindt. Vind ze het daarna nog steeds een goed idee dan heb ik iets van oké als jou dat gelukkig maakt :{. Andersom gebeurt ook hetzelfde.

Als je over zulke onbenulligheden ruzie gaat maker zit er waarschijnlijk op een dieper niveau iets mis
pi_152183802
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:59 schreef gianni61 het volgende:
waarom zou je een ander nummer willen?
en waarom wil je naar :r KPN :r ?

verder: waar maakt hij zich druk om :')
Omdat ik altijd dat nummer heb gehad. En mijn schoonouders bijvoorbeeld nog altijd dat nummer bellen. En omdat KPN gewoon de allerbeste is qua 4G! Ik heb met Vodafone vaak genoeg gprs...
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:32:24 #18
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_152183930
Waar bemoeit hij zich mee? :')
Als dit de toon is in de rest van de relatie zou ik toch eens sterk gaan overwegen of hij wel de ware is :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_152184058
quote:
Alleen zeurt mijn vriend hierover. Ten eerste begrijpt hij niet waarom ik mijn andere nummer weer in gebruik wil nemen. "Ga je godverdomme weer wisselen van nummer?", was wat hij letterlijk boos zei.
Heb je hem uitgelegd waarom je je oude nummer weer wil? Dan kan hij er eventueel meer begrip voor hebben.

(Al heb ik geen idee waarom het een probleem zou moeten zijn, je wijzigt de gegevens eenmalig op je mobiel en klaar...)

quote:
Ten tweede begrijpt hij niet waarom ik KPN wil. We willen naar Telfort qua tv en internet, en dan zijn abonnementen bij hun goedkoper. Snap ik. Maar ik WIL geen Telfort.
Zolang jij het zelf betaalt kun je bij hem aangeven dat hij gewoon moet stoppen met zeuren. Geef dat slechts 1 keer aan en reageer er verer niet meer op.

Eventueel kun je nog uitleggen waarom je geen Telfort wil (of waarom je juist KPN wil), dat kan ook wel helpen.

quote:
Ten derde zal hij straks ook wel stampij gaan maken over mijn mobielkeuze. :{
Jij betaalt, jij bepaalt.

Maak hem dat duidelijk. Het is jouw toestel, jij gaat het elke dag gebruiken en dus wil jij iets waar jij tevreden mee bent. Hij kon hooguit adviseren om het wel/niet te doen, maar als jij bewust voor een toestel kiest (na onderzoek) heeft hij verder niets te zeuren.

quote:
Dit is niet de eerste keer dat hij moeilijk doet over iets wat ik beslis. En wat mijn eigen keuze is.
Voorbeelden? Waarom maak je hem niet duidelijk dat het jouw beslissing is en dat hij gewoon z'n mening niet zo moet pushen? Advies is altijd okay, maar dat houdt ergens op.

quote:
En zelf koopt hij zonder overleg 2 oude motoren waar hij vervolgens niets mee doet.
Dit al met hem besproken? Zo ja, wat zegt hij over zijn eigen gedrag?

quote:
Word jij eigenlijk ook boos op hem? Laat je hem merken dat er grenzen zijn en zo, en zo? Sta je op je strepen?

quote:
Niet op reageren en/of vermijden. Waarom trek je je er zoveel van aan?

quote:
Je legt het hem een keertje uit en doet vervolgens wat je wil. Zolang jij het betaalt en jij er tevreden mee bent.

quote:
Ik vind het een beetje vaag dat hij hier boos om wordt... Gebeurt dat vaker bij situaties waar jij niet doet wat hij wil?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2015 16:38:28 ]
pi_152184084
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Omdat ik altijd dat nummer heb gehad. En mijn schoonouders bijvoorbeeld nog altijd dat nummer bellen. En omdat KPN gewoon de allerbeste is qua 4G! Ik heb met Vodafone vaak genoeg gprs...
Nou, dat lijkt mij een mooi antwoord. Ik neem aan dat je dit ook aan je vriend hebt gezegd.

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:38:10 #21
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_152184086
Gooi je oude telefoon tegen zijn hoofd aan, misschien dringt dat dan tot hem door.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_152184100
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:00 schreef LuDann het volgende:
Lijkt me nogal irritant als je nooit eens wat zelfstandig kunt beslissen zonder gezeik te krijgen. Waar zeurt hij nog meer over dan?

Het enige waar hij mee te maken krijgt is dat hij een nieuw nummer in zijn telefoon moet zetten. Nou, poe poe. :')
Andere keuzes van mij waar hij het niet altijd mee eens is. Even geen voorbeelden die te binnen schieten.
Het toevallige is dat ik vorig jaar toen ik dit nummer kreeg al heb gezegd/gewaarschuwd dat ze mijn oude nummer niet weg moeten gooien.

Het is ook echt heel veel werk om even een "nieuw" nummer erin te zetten. :Y
pi_152184151
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Andere keuzes van mij waar hij het niet altijd mee eens is.
Heb je dit met hem besproken? Dat hij zijn eigen mening te veel pusht wanneer het gaat om een beslissing waar jij de knoop mag doorhakken (en niet hij)...

Weet hij dus van zijn gedrag af? Zo ja, wat zegt hij erover? Heeft hij door hoeveel hij jou kwetst ermee? Waarom heeft hij de behoefte om het per se te willen bepalen voor jou?

Ergo, goed gesprek gehad?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:40:44 #24
409579 LuDann
All the way
pi_152184154
Ik zou die voorbeelden dan even wel gaan verzinnen en daarmee naar hem stappen, dat je het bloedirritant vind dat hij zo'n controlfreak is en zeggen dat hij ermee moet kappen.
pi_152185003
Telfort is toch KPN? Waarom ga je dan moeilijk doen door een Abonnement bij KPN af te sluiten als je met de rest bij telfort wil?

Je vriend heeft gewoon gelijk :)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:31:27 #26
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152185258
Ondertussen in Afrika.

Godsallemachtig :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152185278
Ik weet dat Telfort van KPN is. Toch wil ik geen Telfort. Ik wil KPN. Telfort heeft geen 10GB internet bij een abonnement. ;) En ik vertrouw KPN meer qua het beste bereik voor 4G.
pi_152185407
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb je dit met hem besproken? Dat hij zijn eigen mening te veel pusht wanneer het gaat om een beslissing waar jij de knoop mag doorhakken (en niet hij)...

Weet hij dus van zijn gedrag af? Zo ja, wat zegt hij erover? Heeft hij door hoeveel hij jou kwetst ermee? Waarom heeft hij de behoefte om het per se te willen bepalen voor jou?

Ook al probeer ik het met de redenen die ik heb uit te leggen waarom ik ergens voor kies, dan nog wordt hij boos en begrijpt het nog steeds niet. Ook niet als ik zeg dat we allebei verschillend zijn en ik een smartphonegek ben (en dat wéét hij!).
pi_152185519
Jezus wat een gezeik om niks.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_152185543
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ook al probeer ik het met de redenen die ik heb uit te leggen waarom ik ergens voor kies, dan nog wordt hij boos en begrijpt het nog steeds niet. Ook niet als ik zeg dat we allebei verschillend zijn en ik een smartphonegek ben (en dat wéét hij!).
Jij bent zeker zo'n camslet die jouw vriendje gebruikt voor de centjes en dan bindt met een 50/50 huurcontract terwijl je een andere boy in het midden van de huiskamer pakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:44:00 #31
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152185557
flikker op

[ Bericht 45% gewijzigd door Re op 02-05-2015 11:01:53 ]
BEASTMODE
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:46:58 #32
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152185629
flikker op

[ Bericht 89% gewijzigd door Re op 02-05-2015 11:02:09 ]
Deathlift or Die.
pi_152186916
Ik dacht eraan om alvast een brief te maken waarin ik schrijf (lees: type) dat volwassen ben en mijn eigen keuzes mag (nee moet!) maken. En dat hij daar niets mee te maken heeft, of althans: dat hij niet het recht heeft om daar boos over te worden.

Hij mag het er niet mee eens zijn, natuurlijk, maar hij hoeft er niet boos om te worden.
pi_152186948
Brief omdat iets gelezen misschien beter bij hem binnenkomt.
pi_152187063
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 18:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik dacht eraan om alvast een brief te maken waarin ik schrijf (lees: type) dat volwassen ben en mijn eigen keuzes mag (nee moet!) maken. En dat hij daar niets mee te maken heeft, of althans: dat hij niet het recht heeft om daar boos over te worden.

Hij mag het er niet mee eens zijn, natuurlijk, maar hij hoeft er niet boos om te worden.
Is je vriend autistisch?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:51:23 #36
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152187192
nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 02-05-2015 11:03:02 ]
BEASTMODE
pi_152187240
quote:

Een brief. Een fucking brief. Over een abonnement. En daarin wil je uitleggen dat je volwassen genoeg bent. En dat doe je dan op de meest kleuterachtige manier die er is. Succes ermee :')
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:54:17 #38
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152187276

[ Bericht 100% gewijzigd door Awesome_ op 01-05-2015 18:54:29 ]
BEASTMODE
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:03:47 #39
69994 seto
-|||--------|||-
pi_152187528
quote:

Wel vanaf je telefoon via je nieuwe provider voor extra impact.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:12:14 #40
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_152187794
Wat dacht je er van om iets te zeggen in de zin van: 'Ik bepaal godverdomme zelf wat ik met m'n geld doe, als ik KPN én een Note 4 wil dan doe ik dat. Ik ben geen 12 meer.'

Om er vervolgens niet meer op door te gaan, gewoon je spulletjes te bestellen en als die er weer over begint herhaal je precies hetzelfde.

Er is ongetwijfeld een enorm onderliggend probleem (jaloezie?) maar daar moet je niet aan toe geven, anders kan je alvast gaan aftellen met je relatie.
pi_152188484
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 18:47 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Is je vriend autistisch?
Voor zover ik weet niet. Maar soms kan ik lullen als Brugman, hij snápt het gewoon niet. Kan zich dan niet inleven in hoe ik het zie.
pi_152188662
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 18:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een brief. Een fucking brief. Over een abonnement. En daarin wil je uitleggen dat je volwassen genoeg bent. En dat doe je dan op de meest kleuterachtige manier die er is. Succes ermee :')
Heb je ook de post erna gelezen? Nee dus. Wat als gewoon iets uitleggen niet helpt bij mijn vriend en iets geschrevens beter binnenkomt?! Daarom dacht ik daaraan.
pi_152188669
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:40:52 #44
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_152188706
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:17 schreef Jordy-B het volgende:
Telfort is toch KPN? Waarom ga je dan moeilijk doen door een Abonnement bij KPN af te sluiten als je met de rest bij telfort wil?

Je vriend heeft gewoon gelijk :)
Lagere prioriteit op t netwerk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_152188749
Het is overigens geen jaloezie. Hij heeft zelf niks met smartphones (de nieuwere dan) en heeft zelf een goed salaris.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:42:42 #46
157922 fathank
pi_152188761
quote:

Mooie troll.

Een brief schrijven om je keuze voor een tel-abo te verantwoorden. _O-
pi_152188777
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Lagere prioriteit op t netwerk.
Dit onder andere.
pi_152188857
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Mooie troll.

Een brief schrijven om je keuze voor een tel-abo te verantwoorden. _O-
Waarom niet? Als gewone woorden niet helpen bij iemand. En als het geschrevene beter binnenkomt ómdat hij het leest.

Aan mij ligt het niet, ik kan prima uitleggen waarom ik iets wil. Mijn vriend wil bepaalde dingen gewoon niet begrijpen.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:48:21 #49
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152188927
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik hou niet van Facebook, niet van negers en niet van kinderen. En ik ga niet vreemd (als ik geen toestemming heb, zo heb ik wel toestemming om met een vrouw vreemd te mogen gaan, daar wil hij dan graag bij zijn ^O^).
Als je er zelf maar in geloofd.
BEASTMODE
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:49:37 #50
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152188964
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Waarom niet? Als gewone woorden niet helpen bij iemand. En als het geschrevene beter binnenkomt ómdat hij het leest.

Aan mij ligt het niet, ik kan prima uitleggen waarom ik iets wil. Mijn vriend wil bepaalde dingen gewoon niet begrijpen.
oh, dus nu ligt het niet aan jou, maar AAN HEM??

Haha. Dit topic wordt met de minuut ongeloofwaardiger. Kijk eerst eens naar jezelf en wat je die jongen aanricht.
BEASTMODE
  vrijdag 1 mei 2015 @ 20:14:47 #51
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152189713
Ik kende ooit een meisje die een getypte brief had gegeven aan haar vriend omdat 'het anders niet binnen kwam'. Dat meisje had veel potentie, deed geneeskunde etc. Jongen had het uitgemaakt, nu werkt ze als niveau 2 verzorgende en is ze zwanger én verslaafd.

Mijn punt is, bedenk wat voor impact zoiets heeft op je leven.
Deathlift or Die.
pi_152190185
Aan dit soort dingen merk ik toch dat ik oud word. :')
Smartphonegek he?
Ik snap dat nooit om de twee jaar een nieuwe smartphone. Het voelt een beetje alsof je je auto inruilt als de asbakken vol zitten. En als ik dan toch een nieuwe smartphone koop is een losse telefoon vaak veel goedkoper. Aan mijn abo kom ik niet want ik kan nergens zo goedkoop uit zijn als nu met alles onbeperkt uit 1 bundel. En qua data kom ik niet verder als 300 MB per maand laat staan 10GB. Ik zit om de haverklap wel ergens op wifi. En twee abo's naar elkaar??? (of is die 2e een prepaid?)

Maar wat jij je geld aan wil weggooien hoor. ;)
Ik zou er alleen geen brief aan spenderen. Dat klinkt wel heel triest.
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_152190302
Als je een brief moet typen om te kunnen communiceren met je vriend is het best een gare relatie. :')
quote:
Geachte <vriend>,

Het Wc-papier is op, wil jij morgen nieuwe meenemen?

Hoogachtend,
Jaimy Luca
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_152192025
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Voor zover ik weet niet. Maar soms kan ik lullen als Brugman, hij snápt het gewoon niet. Kan zich dan niet inleven in hoe ik het zie.
Jullie zijn een raar stel als ik het zo lees. Je neemt zelf ook een grapje van iemand bloedserieus terwijl het overduidelijk een grapje is.

Naja gek dit als het echt is.
pi_152192199
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:29 schreef mrs.bashful het volgende:
Aan dit soort dingen merk ik toch dat ik oud word. :')
Smartphonegek he?
Ik snap dat nooit om de twee jaar een nieuwe smartphone. Het voelt een beetje alsof je je auto inruilt als de asbakken vol zitten. En als ik dan toch een nieuwe smartphone koop is een losse telefoon vaak veel goedkoper. Aan mijn abo kom ik niet want ik kan nergens zo goedkoop uit zijn als nu met alles onbeperkt uit 1 bundel. En qua data kom ik niet verder als 300 MB per maand laat staan 10GB. Ik zit om de haverklap wel ergens op wifi. En twee abo's naar elkaar??? (of is die 2e een prepaid?)

Maar wat jij je geld aan wil weggooien hoor. ;)
Ik zou er alleen geen brief aan spenderen. Dat klinkt wel heel triest.
Elk jaar het liefst een nieuwe telefoon. Heb deze iPhone vanaf augustus vorig jaar en nu alweer zat dus. De Note 4 is los ¤699,- (bij The Phonehouse, ik zou een smartphone niet gauw online bestellen).

Als ik van de zomer buiten sport en muziek wil luisteren tijdens het sporten. Hardloop of fietsapp met GPS aan heb gaat het rap hoor met de MB's. ;)

Ik heb dan even 2 abonnementen naast elkaar ja. Geen probleem hoor. Dit nummer nu wordt in augustus een prepaid.
pi_152192632
We hebben net erover gepraat. Ik heb hem gezegd dat ik iets wil zeggen, maar niet wil dat hij er boos om wordt. Dus vertelde ik hem het een en ander over wat en waarom ik het wil. Hij had gelijk tegenargumenten, en begon die op te noemen met op de vingers tellen erbij. :{ Op zijn tegenargumenten had ik weer tegenargumenten. ;) Uiteindelijk zei hij met een klein zuchtje "Oke".

Ik heb hem nog niet verteld dat het inderdaad mijn andere nummer gaat worden en ik dus een maand of 2 dubbele kosten heb. En hij weet niet dat het sim only is en ik dus de volle pond moet dokken voor de Note 4. :@
pi_152194301
quote:

[..]

Wat dacht je ervan om niet te gaan lullen als Brugman? Je hoeft toch verdorie je eigen keuzes over je eigen geld niet uit te leggen? Hij hoeft helemaal niets te snappen.

Lekker in zijn sop laten gaarkoken en die mooie foon + abbo scoren. Bij gezeik niks zeggen en weglopen. :W
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_152195514
#firstworldproblems
pi_152195808
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Elk jaar het liefst een nieuwe telefoon. Heb deze iPhone vanaf augustus vorig jaar en nu alweer zat dus. De Note 4 is los ¤699,- (bij The Phonehouse, ik zou een smartphone niet gauw online bestellen).

Als ik van de zomer buiten sport en muziek wil luisteren tijdens het sporten. Hardloop of fietsapp met GPS aan heb gaat het rap hoor met de MB's. ;)

Ik heb dan even 2 abonnementen naast elkaar ja. Geen probleem hoor. Dit nummer nu wordt in augustus een prepaid.
Tsja ik heb mijn muziek op mijn telefoon staan en hoef ik niet te streamen. Mijn hardloopapp gebruikt alleen GPS en dus geen dataverbinding. Daar zit al aardig verschil in kennelijk. En bellen doe ik nauwelijks.
Maar zoals ik zei waar jij je geld aan wil uitgeven hoor. Ik heb er naar mijn mening leukere bestemmingen voor. :)
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_152201899
quote:

[..]

Jij kan je misschien ook niet zo goed inleven in hem als ik het zo lees en als je daarover door blijft lullen als brugman om je gelijk te krijgen, dan is het ook niet zo raar dat je irritatie bij hem opwekt. Misschien gaat het dan ook teveel om gelijk krijgen, terwijl je zelf ook gewoon korte metten zou kunnen maken door hier niet zo op door te gaan.
Volgende keer gewoon even luisteren als hij puntsgewijs zijn argumenten opnoemt, neem het in overweging en houd je eigen argumenten lekker kort. Het is soms helemaal niet erg "to agree to disagree" en daar kun je elkaar ook gewoon in je waarde laten zonder dit soort shit door te laten etteren. Life is way too short om ruzie te maken over een abonnement lijkt me, dus richt je lekker op de leuke dingen die jullie samen bindt in plaats van deze verschillen op te blijven zoeken..
pi_152202025
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:
We hebben net erover gepraat. Ik heb hem gezegd dat ik iets wil zeggen, maar niet wil dat hij er boos om wordt. Dus vertelde ik hem het een en ander over wat en waarom ik het wil. Hij had gelijk tegenargumenten, en begon die op te noemen met op de vingers tellen erbij. :{ Op zijn tegenargumenten had ik weer tegenargumenten. ;) Uiteindelijk zei hij met een klein zuchtje "Oke".

Ik heb hem nog niet verteld dat het inderdaad mijn andere nummer gaat worden en ik dus een maand of 2 dubbele kosten heb. En hij weet niet dat het sim only is en ik dus de volle pond moet dokken voor de Note 4. :@
Wat maakt dat je hem niet 'het hele verhaal' verteld hebt èn een schaamsmiley plaatst? Is wel bijzonder als je er zo achter staat.

Als er niets is dat je moet laten voor deze telefoon, that is.
Ik moet bekennen dat ik het raar zou vinden als mijn vriend twee privételefoons had. Waarom zou je?
pi_152202186
quote:
Dat komt erg freakerig over.

Jullie zitten gevangen in elkaars eigenwijsheid.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:23:07 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_152203593
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:

tsja, de eerlijkheid in een relatie..,
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:32:08 #64
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_152203759
Wtf is dat met al die volkomen irrelevante details over smartphones? Werk je stiekem bij KPN ofzo?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 2 mei 2015 @ 11:42:46 #65
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_152203959
Ik kan er meer met me kop niet bij dat je de volle mep voor het toestel wil lappen eigenlijk....
(ok de rest vind ik ook wat apart, maar dit dan misschien nog wel het meeste)
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_152205237
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik weet dat Telfort van KPN is. Toch wil ik geen Telfort. Ik wil KPN. Telfort heeft geen 10GB internet bij een abonnement. ;) En ik vertrouw KPN meer qua het beste bereik voor 4G.

Ik moest spontaan hieraan denken.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 12:50:29 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_152205295
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:42 schreef HighLander het volgende:
Ik kan er meer met me kop niet bij dat je de volle mep voor het toestel wil lappen eigenlijk....
simpel rekensommetje natuurlijk, met een abonnement betaal je meestal wat gespreider en uiteindelijk meer. Maar dus niet in een keer.

Beste is het gewoon ff op papier uitrekenen, maar denk niet dat dat eigenlijk het probleem is in deze relatie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_152212773
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:32 schreef AgLarrr het volgende:
Wtf is dat met al die volkomen irrelevante details over smartphones? Werk je stiekem bij KPN ofzo?
Dit inderdaad, dat boeit niemand wat.

Bovendien gaat het niet eens om die telefoon TS. Als het een tas of wat anders was, zou hij hetzelfde reageren vermoed ik zo.
pi_152214144
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:42 schreef HighLander het volgende:
In het iPhonetopic werd ik vierkant uitgelachen omdat ik vorig jaar een abonnement nam inclusief iPhone.

Met een sim only kun je moeilijk anders. Daarom heet het ook zo en is het geen gewoon abonnement.
pi_152214359
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 22:06 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan om niet te gaan lullen als Brugman? Je hoeft toch verdorie je eigen keuzes over je eigen geld niet uit te leggen? Hij hoeft helemaal niets te snappen.

Lekker in zijn sop laten gaarkoken en die mooie foon + abbo scoren. Bij gezeik niks zeggen en weglopen. :W
Toch vind ik het vervelend dat hij - als ik niet zou vragen of hij niet boos wil worden - boos wordt als ik dit met hem overleg. Daarnaast zou hij ook boos worden als ik het zonder overleg zou doen. (Terwijl dat mijn goed recht is.) En ik heb het idee dat hij ook geïrriteerd zal zijn, als ik straks de smartphone plus de sim only daadwerkelijk heb aangeschaft.

Alsof hij het me gewoon niet gunt. :{
pi_152214492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 22:50 schreef mrs.bashful het volgende:

[..]

Tsja ik heb mijn muziek op mijn telefoon staan en hoef ik niet te streamen. Mijn hardloopapp gebruikt alleen GPS en dus geen dataverbinding. Daar zit al aardig verschil in kennelijk. En bellen doe ik nauwelijks.
Maar zoals ik zei waar jij je geld aan wil uitgeven hoor. Ik heb er naar mijn mening leukere bestemmingen voor. :)
Waaraan besteedt jij je geld liever? (Ik heb wel een vermoeden.) Ik geef niks om kleding, make-up en dat soort vrouwendingen. Ik spaar het en koop er liever smartphones van. Dat vind ik een leuke bestemming voor mijn geld. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. ;)
pi_152214641
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 09:00 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Jij kan je misschien ook niet zo goed inleven in hem als ik het zo lees en als je daarover door blijft lullen als brugman om je gelijk te krijgen, dan is het ook niet zo raar dat je irritatie bij hem opwekt. Misschien gaat het dan ook teveel om gelijk krijgen, terwijl je zelf ook gewoon korte metten zou kunnen maken door hier niet zo op door te gaan.
Volgende keer gewoon even luisteren als hij puntsgewijs zijn argumenten opnoemt, neem het in overweging en houd je eigen argumenten lekker kort. Het is soms helemaal niet erg "to agree to disagree" en daar kun je elkaar ook gewoon in je waarde laten zonder dit soort shit door te laten etteren. Life is way too short om ruzie te maken over een abonnement lijkt me, dus richt je lekker op de leuke dingen die jullie samen bindt in plaats van deze verschillen op te blijven zoeken..
Dat is inderdaad wel een goede. Dat ik naar zijn argumenten vraag/luister, daarna zeg dat ik ze in overweging neem en vervolgens alsnog aanschaf hoe ik het in gedachte had.
pi_152214786
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 09:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat maakt dat je hem niet 'het hele verhaal' verteld hebt èn een schaamsmiley plaatst? Is wel bijzonder als je er zo achter staat.

Als er niets is dat je moet laten voor deze telefoon, that is.
Ik moet bekennen dat ik het raar zou vinden als mijn vriend twee privételefoons had. Waarom zou je?
Omdat dat hem wel boos zou maken, ook al had ik gevraagd of hij niet boos wilde worden. Hij vindt het compleet belachelijk en gestoord dat ik 700 euro voor een los toestel wil betalen, ook al is het mijn bloedeigen gespaarde geld.

Ik heb even tijdelijk 2 nummers ja. Maar waarschijnlijk gebruik ik dit nummer gelijk niet meer. Zo zat ben ik Vodafone.
pi_152214794
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 19:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een goede. Dat ik naar zijn argumenten vraag/luister, daarna zeg dat ik ze in overweging neem en vervolgens alsnog aanschaf hoe ik het in gedachte had.
Niet helemaal wat ik bedoelde. Immers vindt jij het ook niet prettig dat hij niet naar jouw argumenten lijkt te willen luisteren of ze serieus wil nemen. Neemt niet weg dat je best op je strepen kan staan waar jij je geld aan uit wil geven, zolang het niet ten koste gaat van jullie gezamelijke budget. Maar serieus, houdt dat lekker kort qua argumentering en blijf er niet op door gaan (zoals je wel een beetje in dit topic laat zien).

Oh en als je echt denkt dat je vriend je het niet gunt, dan heb je bigger issues dan die nieuwe smartfoon van je...
pi_152214814
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 11:32 schreef AgLarrr het volgende:
Welke irrelevante details?
pi_152214888
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 18:26 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dit inderdaad, dat boeit niemand wat.

Bovendien gaat het niet eens om die telefoon TS. Als het een tas of wat anders was, zou hij hetzelfde reageren vermoed ik zo.
Terwijl hij dus zelf zomaar even twee motoren (weliswaar oudjes) koopt, zonder overleg zoals ik doe.
pi_152215185
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 19:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet helemaal wat ik bedoelde. Immers vindt jij het ook niet prettig dat hij niet naar jouw argumenten lijkt te willen luisteren of ze serieus wil nemen. Neemt niet weg dat je best op je strepen kan staan waar jij je geld aan uit wil geven, zolang het niet ten koste gaat van jullie gezamelijke budget. Maar serieus, houdt dat lekker kort qua argumentering en blijf er niet op door gaan (zoals je wel een beetje in dit topic laat zien).

Oh en als je echt denkt dat je vriend je het niet gunt, dan heb je bigger issues dan die nieuwe smartfoon van je...
Ik ben iemand die doet wat ze in haar hoofd heeft. Ik kan wel netjes luisteren naar zijn argumenten, maar zal er toch niks mee doen, want ik wil het zus en zo. En dat weet mijn vriend, want hij kent me.

Dat hij nog altijd boos wordt als ik weer eens van abonnement wissel omdat ik een nieuwe smartphone wil verbaasd me dan ook. Hij kent me nu inmiddels wel en zou onderhand moeten weten dat ik zo ben.
pi_152215319
Hij zou overigens zeggen: "Ik gun het je wel, ik gun je alles. Maar ik vind 700 euro voor een smartphone belachelijk (veel geld)."
  zaterdag 2 mei 2015 @ 20:41:59 #79
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_152216376
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hij zou overigens zeggen: "Ik gun het je wel, ik gun je alles. Maar ik vind 700 euro voor een smartphone belachelijk (veel geld)."
als het een iphone6 is moet je hem gewoon kopen, je vriend ken de tering krijgen.
pi_152216594
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 19:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Waaraan besteedt jij je geld liever? (Ik heb wel een vermoeden.) Ik geef niks om kleding, make-up en dat soort vrouwendingen. Ik spaar het en koop er liever smartphones van. Dat vind ik een leuke bestemming voor mijn geld. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. ;)
Klopt dat ik aardig wat kleding enzo koop ja. Maar deels is dat wel nodig als je 25 kilo kwijt raakt.
Nu ik weer ik leuke sexy kleding pas sla ik wel een beetje door, maar mijn man moedigt dat alleen maar aan. Geen ruzie hier daarover. :)
Overigens koop ik geen dure kleding. Ik blijf wel een zuinige Nederlander. ;) Maar nu de kast weer vol is heb ik nog genoeg andere bestemmingen voor mijn geld.

Maar goed we gaan teveel OT.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 22:17:26 #81
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_152219210
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 19:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik ben iemand die doet wat ze in haar hoofd heeft. Ik kan wel netjes luisteren naar zijn argumenten, maar zal er toch niks mee doen, want ik wil het zus en zo. En dat weet mijn vriend, want hij kent me.

Dat hij nog altijd boos wordt als ik weer eens van abonnement wissel omdat ik een nieuwe smartphone wil verbaasd me dan ook. Hij kent me nu inmiddels wel en zou onderhand moeten weten dat ik zo ben.
Dus, jij bent iemand die niet luistert naar andermans argumenten en hoe dan ook zijn gelijk wilt krijgen, gezien het precies zo moet gaan zoals jij het in je hoofd haalt... Je kan nu wel gaan roepen dat dat niet het geval is, maar dit is toch echt wat er in je post staat! Nu kan ik er dus met mijn kop niet bij dat jij verstelt staat van het feit dat je vriend geïrriteerd raakt van dit gedrag, het gaat namelijk geheel langs je heen dat hij niet boos is om die smartphone, maar om jou koppige gedrag. JIJ bent niet degene die praat als Brugman, HIJ is degene die praat als Brugman!!! Ja, hij kan namelijk praten wat hij wilt, maar het komt toch niet binnen bij jou, ik zou daar ook behoorlijk gefrustreerd van raken :{ Nu ligt het probleem wellicht ook bij jullie tweetjes, gezien zijn frustratie doorwerkt in boosheid, maar het is te belachelijk voor woorden dat je nu alles op hem afschuift, daar waar jij impliciet toch echt zelf stelt dat je zelf ook niet de makkelijkste bent.

Wellicht is het een idee om de "mindset: "Vriend heeft een relatie met mij, dus hij moet maar lekker al mijn gebrekkige gedragsfuncties accepteren." te laten varen, en over te stappen op: "Mijn vriend accepteert me pas zoals ik ben mits ik bereidwillig ben mijzelf te vormen tot de persoon die deze relatie kan laten groeien, bloeien en in stand houden."

Mens, je bent koppig, stap daar van af, want dan pas ben je van dit probleem af, dat abbonementje zal anders niet het enige probleem blijven in jullie relatie.
pi_152226613
Post geëdit:
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:17 schreef RaveNeef het volgende:

[..]

Dus, jij bent iemand die niet luistert naar andermans argumenten en hoe dan ook zijn gelijk wilt krijgen, gezien het precies zo moet gaan zoals jij het in je hoofd haalt... Je kan nu wel gaan roepen dat dat niet het geval is, maar dit is toch echt wat er in je post staat! Nu kan ik er dus met mijn kop niet bij dat jij verstelt staat van het feit dat je vriend geïrriteerd raakt van dit gedrag, het gaat namelijk geheel langs je heen dat hij niet boos is om die smartphone, maar om jou koppige gedrag. JIJ bent niet degene die praat als Brugman, HIJ is degene die praat als Brugman!!! Ja, hij kan namelijk praten wat hij wilt, maar het komt toch niet binnen bij jou, ik zou daar ook behoorlijk gefrustreerd van raken :{ Nu ligt het probleem wellicht ook bij jullie tweetjes, gezien zijn frustratie doorwerkt in boosheid, maar het is te belachelijk voor woorden dat je nu alles op hem afschuift, daar waar jij impliciet toch echt zelf stelt dat je zelf ook niet de makkelijkste bent.

Wellicht is het een idee om de "mindset: "Vriend heeft een relatie met mij, dus hij moet maar lekker al mijn gebrekkige gedragsfuncties accepteren." te laten varen, en over te stappen op: "Mijn vriend accepteert me pas zoals ik ben mits ik bereidwillig ben mijzelf te vormen tot de persoon die deze relatie kan laten groeien, bloeien en in stand houden."

Mens, je bent koppig, stap daar van af, want dan pas ben je van dit probleem af, dat abbonementje zal anders niet het enige probleem blijven in jullie relatie.
Wat een (nieuw) abonnement betreft wel ja. Ik wil graag wat ik in gedachte heb. Het gaat mijn vriend dus wel om de smartphone. Als ik hetzelfde zou willen (bedoel abonnement + telefoon), maar dan met een telefoontje van 100 euro hoor ik hem niet.

En ja, daar verbaas ik me over. Omdat hij me na 5 jaar onderhand wel moet kennen. Ik het elk(e twee) jaar doe, en ik mijn overige geld niet ook nog eens aan andere dingen uitgeef.

Jouw post klopt van geen kant. Het gaat hem echt puur om de smartphone en hoeveel die kost. (Terwijl ik van die lijn ook de 1 en de 3 heb gehad.) Wat betreft andere dingen ben ik best bereid om naar andermans argumenten te luisteren en in acht te nemen. Maar niet wat dit betreft omdat er geen vergelijkbaar goedkoper toestel is en ik de MB's straks nodig heb om buiten te sporten en muziek te luisteren door middel van spotify.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jaimy_Luca op 03-05-2015 08:26:12 ]
  zondag 3 mei 2015 @ 10:46:48 #83
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_152228863
En toch draai je de hele discussie weer naar die telefoon toe... Moge 1 ding duidelijk zijn, wat jij doet met je telefoon, wat voor eentje het is en hoeveel jij er al gehad hebt kan niemand op dit forum ook maar ene reet schelen. Het gaat hier om het probleem dat jij en je vriend gebrekkig met elkaar communiceren, van 2 kanten. Nu kan je blijven doorhameren op dat het abonnement het probleem is, maar dan kan je net zo goed stoppen met posten, want dan geef ik je meer kans bij de KPN klantenservice. Lees nou eens even heel goed wat je zelf zegt: "Ik ben iemand die doet wat ze in haar hoofd heeft. Ik kan wel netjes luisteren naar zijn argumenten, maar zal er toch niks mee doen, want ik wil het zus en zo. En dat weet mijn vriend, want hij kent me."

Ten eerste betuigt dit van een gebrek aan respect voor je vriend, want je zegt zelf wel naar hem te luisteren, maar dit gaat het ene oor in en het andere uit. Volgens jou moet hij daar maar genoegen mee nemen, omdat hij al 5 jaar bij je is. Daarbij staat hier niks dat jij je alleen zo gedraagt in het geval van deze smartphonekwestie, dus, bij deze aan jou de vraag, gedraag je je zo ECHT alleen in deze kwestie???

Ten tweede, je zei al eerder in het topic geen voorbeelden voor de geest te kunnen halen waar je vriend zo ook reageert, hoe zit dat nu? Lukt dat al wat beter? Ik verbaas me er namelijk over dat je hier zo'n groot probleem van maakt en stelt dat dit 'niet de eerste keer is dat hij boos wordt over wat jij beslist', terwijl jij geen enkel noemenswaardig gelijksoortig akkefietje voor de geest kan halen. Doet hij dan alleen moeilijk als het om smartphones gaat? Misschien een idee om je koppige houden dan eens opzij te zetten en daadwerkelijk een constructief gesprek met hem te houden om dit kleine smetje in jullie prachtige relatie uit de wereld te helpen? Of is je telefoon belangrijker dan je relatie?

Ten derde, waarom overleg je in godsnaam dit soort dingen nog met anderen als je toch niet naar ze luistert?!?!? En knoop dit even heel goed in je oren, luisteren is niet alleen maar iets aanhoren, het is opnemen wat er wordt gezegd en proberen hier iets mee te doen. Wil je dit niet, praat er dan ook niet over, je merkt nu toch inmiddels zelf wel dat jullie hier beide niks aan hebben? Of ben jij zo iemand van: "Ik wil kunnen doen wat ik wil, dut als ik respectloos wil luisteren naar een ander om vervolgens keer op keer zijn argumenten in de wind te gooien, dan doe ik dat!"
pi_152229100
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 19:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Omgekeerd ook hè, als het iedere keer gebeurt..
pi_152229270
Dit topic is gewoon een verkapte KPN reclame. :')
pi_152229325
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:32 schreef V1z0R het volgende:
Als je een brief moet typen om te kunnen communiceren met je vriend is het best een gare relatie. :')

[..]

Kan je er ook een maken voor m -> v? Dan sla ik hem op, handig dit.
pi_152229401
quote:
"Ga je godverdomme weer wisselen van nummer?", was wat hij letterlijk boos zei.
Je ziet waarschijnlijk niet in hoeveel moeite het sommige mensen kost om een nummer in een telefoon te wijzigen?

quote:
Ik wil niet mijn muziek van pc naar de Note 4 slepen.
Nee, je betaalt er liever ¤648 per jaar voor? (En dan klagen dat de rente zo laag is en spaargeld niks oplevert.)
Racist
pi_152231017
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 10:46 schreef RaveNeef het volgende:
En toch draai je de hele discussie weer naar die telefoon toe...
Daar gaat het dus ook om! Is dat nu bog niet duidelijk? Moge 1 ding duidelijk zijn, wat jij doet met je telefoon, wat voor eentje het is en hoeveel jij er al gehad hebt kan niemand op dit forum ook maar ene reet schelen. Het gaat hier om het probleem dat jij en je vriend gebrekkig met elkaar communiceren, van 2 kanten.
Nee dat is niet zo. Ik geef het gewoon aan wat ik van plan ben, wetend dat vriend boos wordt. Ik kan moeilijk zomaar ineens met een telefoon thuiskomen he?! Snap je dit ook niet?
Nu kan je blijven doorhameren op dat het abonnement het probleem is, maar dan kan je net zo goed stoppen met posten, want dan geef ik je meer kans bij de KPN klantenservice. Lees nou eens even heel goed wat je zelf zegt: "Ik ben iemand die doet wat ze in haar hoofd heeft. Ik kan wel netjes luisteren naar zijn argumenten, maar zal er toch niks mee doen, want ik wil het zus en zo. En dat weet mijn vriend, want hij kent me."

Ten eerste betuigt dit van een gebrek aan respect voor je vriend, want je zegt zelf wel naar hem te luisteren, maar dit gaat het ene oor in en het andere uit.
Waar zeg ik dat het het ene oor in gaat en het andere oor uit? Als dat zo was, kon ik nu niet opnoemen wat hij in het gesprek heeft gezegd en dat kan ik wel. Ik heb naar hem geluisterd. Echt geluisterd en ik heb tegenargumenten gebruikt. Want zijn argumenten sloegen nergens op, omdat hij het totaal niet begrijpt.
Volgens jou moet hij daar maar genoegen mee nemen, omdat hij al 5 jaar bij je is.
Ook dat heb ik NIET gezegd! Ik heb gezegd dat hij na 5 jaar niet meer boos hoeft te worden als ik weer eerns een nieuwe mobiel wil. Want hij ként me na 5 jaar wel en weet dat dit om de zoveel tijd zal spelen. Hij weet ook dat het zinloos is om boos te worden, omdat ik het toch wel doe. Ik mag doen met mijn geld wat ik wil. Zolang ik mijn vaste lasten maar betaal.
Daarbij staat hier niks dat jij je alleen zo gedraagt in het geval van deze smartphonekwestie, dus, bij deze aan jou de vraag, gedraag je je zo ECHT alleen in deze kwestie???
Jep. Een nieuwe mobiel kunnen en mogen kopen is gewoon zo belangrijk voor me. Het is iets waar ik naar uit zie en blij van word.

Ten tweede, je zei al eerder in het topic geen voorbeelden voor de geest te kunnen halen waar je vriend zo ook reageert, hoe zit dat nu? Lukt dat al wat beter? Ik verbaas me er namelijk over dat je hier zo'n groot probleem van maakt en stelt dat dit 'niet de eerste keer is dat hij boos wordt over wat jij beslist', terwijl jij geen enkel noemenswaardig gelijksoortig akkefietje voor de geest kan halen. Doet hij dan alleen moeilijk als het om smartphones gaat?
Er schiet me nu iets te binnen: Hij werd boos omdat ik het niet eens was met zijn keuze wat betreft iets voor in huis. Ik vond het niet mooi en we hadden al een keuze gemaakt, dacht ik.

Misschien een idee om je koppige houden dan eens opzij te zetten en daadwerkelijk een constructief gesprek met hem te houden om dit kleine smetje in jullie prachtige relatie uit de wereld te helpen? Of is je telefoon belangrijker dan je relatie?
Nee een telefoon is zeker niet belangrijker. Wel het feit dat ik mag bepalen wat ik met mijn geld doe en hij niet het gore lef moet hebben daar boos om te worden, alleen omdat hij het totaal niet begrijpt vanuit zijn kant. Ja duh, we zijn niet hetzelfde! Maar dat snapt mijn vriend niet... Hij geeft er helemaal niks om, dus waarom zou ik zo'n dure smartphone willen?

Ten derde, waarom overleg je in godsnaam dit soort dingen nog met anderen als je toch niet naar ze luistert?!?!? En knoop dit even heel goed in je oren, luisteren is niet alleen maar iets aanhoren, het is opnemen wat er wordt gezegd en proberen hier iets mee te doen. Wil je dit niet, praat er dan ook niet over, je merkt nu toch inmiddels zelf wel dat jullie hier beide niks aan hebben? Of ben jij zo iemand van: "Ik wil kunnen doen wat ik wil, dut als ik respectloos wil luisteren naar een ander om vervolgens keer op keer zijn argumenten in de wind te gooien, dan doe ik dat!"
Nogmaals: Ik kan moeilijk zomaar inene met een smartphone thuiskomen. Dan word hij zéker kwaad, dan is het dus niet eens meer boos/geïrriteerd zijn. In een relatie praat je met elkaar over wat je wil gaan doen en hoe wat waar en wie. Daarom geef ik het aan wat ik wil. Dat jij dat niet doet in een relatie kun je mij niet aanrekenen...
pi_152231075
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:09 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omgekeerd ook hè, als het iedere keer gebeurt..
Ik vind dat ik zoiets hoor te vermelden. In een relatie praat je met elkaar.
pi_152231108
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:30 schreef Toga het volgende:

[..]

Je ziet waarschijnlijk niet in hoeveel moeite het sommige mensen kost om een nummer in een telefoon te wijzigen?

[..]

Nee, je betaalt er liever ¤648 per jaar voor? (En dan klagen dat de rente zo laag is en spaargeld niks oplevert.)
Bij dat abonnement zit gratis spotify premium. Ik betaal dus helemaal niks. Abonnementskosten zijn er sowieso.
  zondag 3 mei 2015 @ 13:06:52 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152231137
Ik ga een nieuwe telefoon kopen. Daar ben je het waarschijnlijk niet mee eens. Maar laten we er geen discussie over voeren, want dat leidt toch alleen maar tot ruzie. Goed. Koffie, liefste?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 3 mei 2015 @ 13:06:56 #92
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152231138
Niemand geeft een flikker om je telefoon en abonnement. Al pak je een Nokia 3310 voor 84 euro per maand met 4 belminuten en 2 smsjes.
BEASTMODE
pi_152231148
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 10:46 schreef RaveNeef het volgende:
(...)
En wil je niet meer zulke belachelijk lange posts maken. Heb geen zin in kutten met m'n mobiel om te kunnen reageren op je.
pi_152231162
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik vind dat ik zoiets hoor te vermelden. In een relatie praat je met elkaar.
Lijkt me verstandig ja, maar ik reageerde op jouw uitspraak dat hij onderhand zou moeten weten hoe jij in elkaar steekt. Jij lijkt daar omgekeerd ook niet je sterkste punt van te maken dat hij nu eenmaal zo in elkaar steekt..
pi_152231184
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:06 schreef Awesome_ het volgende:
Niemand geeft een flikker om je telefoon en abonnement. Al pak je een Nokia 3310 voor 84 euro per maand met 4 belminuten en 2 smsjes.
Het gaat er dan ook om dat mijn vriend boos wordt. Dat is het hele punt van dit topic.
pi_152231241
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Lijkt me verstandig ja, maar ik reageerde op jouw uitspraak dat hij onderhand zou moeten weten hoe jij in elkaar steekt. Jij lijkt daar omgekeerd ook niet je sterkste punt van te maken dat hij nu eenmaal zo in elkaar steekt..
Ik begrijp andersom wel dat hij niks met nieuwe smartphones heeft. Ik begrijp prima dat we allemaal anders zijn en de een liever zijn geld uitgeeft aan kleding en make-up, de ander aan z'n motor of noem maar op.
pi_152231267
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik begrijp andersom wel dat hij niks met nieuwe smartphones heeft. Ik begrijp prima dat we allemaal anders zijn en de een liever zijn geld uitgeeft aan kleding en make-up, de ander aan z'n motor of noem maar op.
Om my bad, ik dacht dat je zijn manier van hierop reageren het probleem vond en niet het onderwerp op zich.
  zondag 3 mei 2015 @ 13:14:15 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152231271
Mijn indruk is dat jullie twee wel goed bij elkaar passen.
  zondag 3 mei 2015 @ 13:14:55 #99
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152231281
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Het gaat er dan ook om dat mijn vriend boos wordt. Dat is het hele punt van dit topic.
Dan wordt hij toch boos? Nou en. Als je niet kan leven met iemand die over dit soort dingen problemen maakt, maak je het uit. Kan je dat wel dan ga je lekker verder en maak je geen topic aan.

Het leven kan zo simpel zijn.
BEASTMODE
pi_152231310
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Om my bad, ik dacht dat je zijn manier van hierop reageren het probleem vond en niet het onderwerp op zich.
Dat heb je ook goed.
pi_152231362
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat heb je ook goed.
Waarom is dat dan zo moeilijk te accepteren voor je, dat hij gewoon zo is? Zeker als dit het enige is...

quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga een nieuwe telefoon kopen. Daar ben je het waarschijnlijk niet mee eens. Maar laten we er geen discussie over voeren, want dat leidt toch alleen maar tot ruzie. Goed. Koffie, liefste?
Dit.
pi_152231395
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:14 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Dan wordt hij toch boos? Nou en. Als je niet kan leven met iemand die over dit soort dingen problemen maakt, maak je het uit. Kan je dat wel dan ga je lekker verder en maak je geen topic aan.

Het leven kan zo simpel zijn.
Leuk hoor, om iets graag te doen terwijl je weet dat de ander er boos om wordt. Gezellig ook! Dat jij zo makkelijk kan zeggen "Dan wordt hij toch boos?" is fijn voor je. Ik vind het niet leuk. En not done van hem.

Er is geen reden om boos te worden. Ik word ook niet boos als hij een oplapmotor koopt.
  zondag 3 mei 2015 @ 13:23:12 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152231440
En als je tegen hem zegt dat hij niet boos mag worden? Dan wordt hij zeker boos? De klootzak. :(
  zondag 3 mei 2015 @ 13:23:25 #104
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152231443
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Leuk hoor, om iets graag te doen terwijl je weet dat de ander er boos om wordt. Gezellig ook! Dat jij zo makkelijk kan zeggen "Dan wordt hij toch boos?" is fijn voor je. Ik vind het niet leuk. En not done van hem.

Er is geen reden om boos te worden. Ik word ook niet boos als hij een oplapmotor koopt.
Je weet nu toch dat hij onredelijk en ongefundeerd uit de hoek kan komen? Dan kan je daar je plan van aanpak toch op baseren? Of je accepteert dat je een gruwelijk zeikwijf als vriend hebt, of je zoekt een ander.
BEASTMODE
pi_152231445
Vind dat je prima keuze maakt qua telefoon en provider, alleen dat je niet online wil bestellen voor 100 euro minder bij betrouwbare zaak die al begrijp ik dan weer niet.
Maar dit gaat nu over iets onbelangrijks als een telefoon
Hoe zou het gaan met je vriend al jullie een "echt" probleem zouden hebben vraag ik me af??
pi_152231454
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom is dat dan zo moeilijk te accepteren voor je, dat hij gewoon zo is? Zeker als dit het enige is...

[..]

Dit.
Ik heb een ontzettende hekel aan boze mensen. In het algemeen, maar ook mensen die boos op mij zijn. Ik vind dat zó akelig.

Daarbij vind ik het belangrijk dat iemand mag doen met zijn/haar geld wat hij/zij wil. Ik word toch ook niet boos op hem om de dingen waar hij zijn geld aan uitgeeft?!
  zondag 3 mei 2015 @ 13:26:35 #107
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_152231506
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik word toch ook niet boos op hem om de dingen waar hij zijn geld aan uitgeeft?!
Ik heb dit nu echt al 27x gelezen. Jij niet. Maar hij wel. Sommige mensen meten met twee maten. Doe je niks aan verder.
BEASTMODE
pi_152231634
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:26 schreef boskameel het volgende:

[..]

Kan je er ook een maken voor m -> v? Dan sla ik hem op, handig dit.
Normaal vraag ik er geld voor, maar voor deze keer...
quote:
Liefste <naam vriendin>,

Mocht je de tijd, ruimte, zowel fysieke als geestelijke gesteldheid vinden om mijn derrière in tijd van kommer en kwel een tarrelvrije omgeving te gunnen. Zou je dan Wc-papier willen meenemen?

Mijn dank zou groot zijn,
Boskameel
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_152234429
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Bij dat abonnement zit gratis spotify premium. Ik betaal dus helemaal niks. Abonnementskosten zijn er sowieso.
Niet voor Spotify, wel voor de Megabytes die de muziek opvreet (zij het "vrij" to 10GB). Je kan ook je muziek op je telefoon zetten en een SIM-only abbo nemen van ¤15 met de Megabytes die je zonder de muziek nodig hebt.
Maar goed, ieder zijn keuzes om zijn/haar geld te verkwisten (hij kan z'n motoren evt. met winst weer verpatsen, jij je beluisterde muziek niet), jij bent nu gewoon op zoek naar bevestiging dat je gelijk hebt dat je vriendje onredelijk is. Die bevestiging kunnen we je niet geven, we kennen jullie financiële situatie niet, hoeveel hij uitgeeft/uitleent/besteedt aan jou. Hij vindt het een verkwisting, ik ook, maar als het ècht jouw geld is, jullie het niet krap hebben en niet hoeven te sparen voor een woning o.i.d., geef het dan vooral uit aan de KPN.
Racist
pi_152234508
Spotify kan je gewoon offline beschikbaar maken hoor ;) Playlists aanmaken als je op wifi zit en hop.
  zondag 3 mei 2015 @ 15:31:24 #111
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_152234979
Als je niet wilt kutten met je telefoon koop je voor dat geld maar een fatsoenlijke laptop in plaats van een iPhone;)

Maar wat ik uit je reactie op kan maken is dat je maar al te graag met hem wilt overleggen, puur omdat het in jou ogen moet, waarna je vervolgens niet zijn argumenten in acht neem (dat zeg je immers in je, door mij al tweemaal gequote uitspraak), en daarbij niet wilt instaan voor zijn reactie?! Jij wilt dat hij jou accepteert om hoe je handelt, maar jij wilt zijn ongenoegen over jouw daden niet accepteren... Iemand had het hier over meten met 2 maten volgens mij. Hij is het niet met je eens, dat is onterecht t.o.v. het onderwerp, maar t.a.v. je gedrag terecht. Nogmaals, jullie denken met elkaar te overleggen, maar beide proberen jullie slechts je gelijk te halen, waarbij jij, zoals je ZELF aangeeft, niet openstaat voor andermans mening. Ga daar maar eens aan werken. Of overleg simpelweg niet meer als je z'n reactie niet kan hebben.

Eveneens aan het feit dat je het zogenaamd niet fijn vindt als anderen je uitspraken toerekenen die je niet zou hebben gezegd, maar vervolgens wel hetzelfde doet (waar zeg ik namelijk dat ik niks in mijn relaties overleg?)

Reageer ze, op je dure kleine schermpje met dikke databundel.

P.s. Ik zie heel vaak terugkomen dat jij het niet eerlijk vindt dat hij boos wordt terwijl jij dit niet doet.... Boehoe, huilie huilie, zo werkt het gewoon.. Je stelt per slot van rekening zelf nog dat iedereen anders is. Als je zijn gedrag niet zint, zoek een andere vriend. Of wil je dat wij van Fok je vriend eens goed gaan vertellen dat hij niet boos mag worden als jij dat onterecht vindt?

[ Bericht 13% gewijzigd door RaveNeef op 03-05-2015 15:38:20 ]
  Moderator zondag 3 mei 2015 @ 15:41:00 #112
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152235283
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 15:19 schreef Toeps het volgende:
Spotify kan je gewoon offline beschikbaar maken hoor ;) Playlists aanmaken als je op wifi zit en hop.
Heb je daar niet Spotify Premium voor nodig?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_152235431
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 15:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Heb je daar niet Spotify Premium voor nodig?
Ja, maar dat heeft ts toch dan ook?
  Moderator zondag 3 mei 2015 @ 16:12:59 #114
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152236093
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 15:46 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft ts toch dan ook?
Lekker wakker ben ik 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_152236985
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 15:16 schreef Toga het volgende:

[..]

Niet voor Spotify, wel voor de Megabytes die de muziek opvreet (zij het "vrij" to 10GB). Je kan ook je muziek op je telefoon zetten en een SIM-only abbo nemen van ¤15 met de Megabytes die je zonder de muziek nodig hebt.
Maar goed, ieder zijn keuzes om zijn/haar geld te verkwisten (hij kan z'n motoren evt. met winst weer verpatsen, jij je beluisterde muziek niet), jij bent nu gewoon op zoek naar bevestiging dat je gelijk hebt dat je vriendje onredelijk is. Die bevestiging kunnen we je niet geven, we kennen jullie financiële situatie niet, hoeveel hij uitgeeft/uitleent/besteedt aan jou. Hij vindt het een verkwisting, ik ook, maar als het ècht jouw geld is, jullie het niet krap hebben en niet hoeven te sparen voor een woning o.i.d., geef het dan vooral uit aan de KPN.
Waarom denk je dat ik 10GB neem? ;)
Ik wil (en kan) geen muziek op mijn telefoon zetten. Oude pc en geen support meer, geen goede virusscanner dus een hoop virussen erop die ik niet op mijn telefoon wil hebben.

Ik kan mijn oude telefoon nog verkopen. iPhone is behoorlijk bedrag-vast, dus daar kan ik nog wel iets voor vangen. Ik heb ook gelijk dat hij hier niet (zo) boos om hoeft te worden. Hij kan ook normaal zeggen dat hij het er niet mee eens is en het onzin vindt. Hij kan ook gewoon vragen om het niet te doen, want (noem opties). Dan kan ik die opties weerleggen en zo niet: zeggen dat ik het er niet mee eens ben en gewoon wil kunnen doen wat ik wil.

Ik word ook niet boos als hij zonder echt overleg besluit de 2 motoren te kopen toen we bij de verkoper stonden. Ik heb toen normaal gezegd dat ik voortaan liever wil dat hij op zo'n moment nog even overlegt met mij.
pi_152237032
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 15:31 schreef RaveNeef het volgende:
Als je niet wilt kutten met je telefoon koop je voor dat geld maar een fatsoenlijke laptop in plaats van een iPhone;)
De telefoon die ik wil heeft 5.7 inch scherm. Groot genoeg. :)
pi_152237059
En voor de rest reageer ik niet meer op je Raveneef.
  zondag 3 mei 2015 @ 16:56:58 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152237286
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik 10GB neem? ;)
Ik wil (en kan) geen muziek op mijn telefoon zetten. Oude pc en geen support meer, geen goede virusscanner dus een hoop virussen erop die ik niet op mijn telefoon wil hebben.

Ik kan mijn oude telefoon nog verkopen. iPhone is behoorlijk bedrag-vast, dus daar kan ik nog wel iets voor vangen. Ik heb ook gelijk dat hij hier niet (zo) boos om hoeft te worden. Hij kan ook normaal zeggen dat hij het er niet mee eens is en het onzin vindt. Hij kan ook gewoon vragen om het niet te doen, want (noem opties). Dan kan ik die opties weerleggen en zo niet: zeggen dat ik het er niet mee eens ben en gewoon wil kunnen doen wat ik wil.

Ik word ook niet boos als hij zonder echt overleg besluit de 2 motoren te kopen toen we bij de verkoper stonden. Ik heb toen normaal gezegd dat ik voortaan liever wil dat hij op zo'n moment nog even overlegt met mij.
Je valt een beetje in herhaling. En daarmee los je je probleem niet op. Dat kan alleen door er met je vriend over te praten, om hem duidelijk te maken wat het met jou doet als hij boos wordt. En als dat niet de gewenste uitkomst heeft de discussies met hem hierover afkappen of mijden.
  zondag 3 mei 2015 @ 17:00:44 #119
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_152237365
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En voor de rest reageer ik niet meer op je Raveneef.
Als je met je vriend ook zo discussieert snap ik wel dat ie problemen met je heeft :') Maar prima, ik zie wel hoe je omgaat met de posts van anderen
pi_152237693
Vreemde vriend. Als ik zo zou doen tegen mijn vriendin had ze me terecht de deur gewezen.
Conscience do cost.
pi_152237846
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je valt een beetje in herhaling. En daarmee los je je probleem niet op. Dat kan alleen door er met je vriend over te praten, om hem duidelijk te maken wat het met jou doet als hij boos wordt. En als dat niet de gewenste uitkomst heeft de discussies met hem hierover afkappen of mijden.
Eén klein stukje hiervan was herhaling. De rest had ik nog niet gezegd. Dit keer ging het dus goed, maar alleen omdat ik gevraagd had om mijn hele verhaal te mogen doen zonder dat hij boos zou worden.

Ik heb het nog niet daadwerkelijk afgesloten, voor hem nog een kans om alsnog boos te worden. Terwijl hij bij het vorige gesprek heeft gezegd: "Goed, doe maar.", omdat hij aan mij zag dat ik het heel graag wil.

Ook dat zou ik apart vinden. Dan vind je iets goed, maar komt de boosheid alsnog als het daadwerkelijk zo is. Heeft mijn vriend ook een handje van.
  zondag 3 mei 2015 @ 17:50:13 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152238467
Je kunt je ook afvragen waarom je het zo zwaar opvat dat hij je keuze afwijst. Hij wijst jou niet af.
pi_152238688
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:00 schreef RaveNeef het volgende:

[..]

Als je met je vriend ook zo discussieert snap ik wel dat ie problemen met je heeft :') Maar prima, ik zie wel hoe je omgaat met de posts van anderen
Je reageert ook wel heel overdreven, iets te stellig (alsof alles wat jij denkt te analyseren waarheid is) en betweterig. Ik zou je ook zat zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2015 18:00:40 ]
  zondag 3 mei 2015 @ 18:19:07 #124
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_152239160
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 18:00 schreef Myrr het volgende:

[..]

Je reageert ook wel heel overdreven, iets te stellig (alsof alles wat jij denkt te analyseren waarheid is) en betweterig. Ik zou je ook zat zijn.
Overdreven, waarom? Stellig, dat zeker! Betweterig, tja, dat zeggen velen die het lastig vinden inhoudelijk op een ander te reageren. Daarbij analyseer ik niks, ik reageer slechts op hetgeen gezegd en wat uit TS haar posts blijkt. Als je mijn posts lees dan zie je dat ik slechts vragen stel en reageer op wat ze zelf zegt, maar ik begrijp, zodra men een spiegeltje wordt voorgehouden of wanneer men op de eigen fouten wordt aangesproken verdedigen makkelijker is dan aanvallen. Zo ook bij jou, maarja, hè, wees mij maar lekker zat als er niet staat wat je horen wilt :')

Laat ik nog even duidelijk maken, ik ben het eens met dat die vriend van haar problemen loopt te schoppen om niks, maar dat is slechts onterecht indien hij iemand voor zich zou hebben die daadwerkelijk bereid zou zijn te discussiëren. Volgens mij heeft TS meermaals aangegeven dat niet te willen, maar liever heeft gewoon haar standpunt te deponeren, waar ze het liefst heeft dat haar vriend Ja en Amen roept. Boos worden is nergens voor nodig, maar met iemand voor je met zo'n houding kan ik er begrip voor tonen. Als jullie beide in staat zijn zowel elkaar als elkanders mening te respecteren, kom dan maar terug w/
pi_152239519
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 17:50 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt je ook afvragen waarom je het zo zwaar opvat dat hij je keuze afwijst. Hij wijst jou niet af.
Daar heb je een punt... Een heel groot punt zelfs.
pi_152239986
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 18:19 schreef RaveNeef het volgende:

[..]

Laat ik nog even duidelijk maken, ik ben het eens met dat die vriend van haar problemen loopt te schoppen om niks, maar dat is slechts onterecht indien hij iemand voor zich zou hebben die daadwerkelijk bereid zou zijn te discussiëren. Volgens mij heeft TS meermaals aangegeven dat niet te willen, maar liever heeft gewoon haar standpunt te deponeren, waar ze het liefst heeft dat haar vriend Ja en Amen roept. Boos worden is nergens voor nodig, maar met iemand voor je met zo'n houding kan ik er begrip voor tonen. Als jullie beide in staat zijn zowel elkaar als elkanders mening te respecteren, kom dan maar terug w/
We hebben een gesprek gehad hierover. We hébben erover gediscussieerd. Ik heb zijn argumenten gehoord (sorry weer herhaling) en heb er mijn argumenten tegenover gezet. Dat ÍS discussieren!

Hij hoeft geen ja en amen te zeggen. Hij kan ook normaal zeggen dat hij het er niet mee eens is, zonder boos te worden en te gaan schelden.

En hij zou me een klein beetje kunnen proberen te begrijpen.
  zondag 3 mei 2015 @ 18:56:08 #127
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_152240138
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 18:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

We hebben een gesprek gehad hierover. We hébben erover gediscussieerd. Ik heb zijn argumenten gehoord (sorry weer herhaling) en heb er mijn argumenten tegenover gezet. Dat ÍS discussieren!

Hij hoeft geen ja en amen te zeggen. Hij kan ook normaal zeggen dat hij het er niet mee eens is, zonder boos te worden en te gaan schelden.

Wij zouden toch niet meer praten met elkaar? Of zijn we weer vriendjes?!?!?! *O*
pi_152240253
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 18:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik probeer je te begrijpen en mij lukt dat ook niet :')

Ik heb het idee dat jullie vastgeroest zijn in een verkeerd denkpatroon.
pi_152240406
Ik heb er namelijk over nagedacht. Ik heb dingen opgezocht. Ik heb informatie gevraagd. Ik heb in de toekomst gedacht. Het is aan mij om te kiezen dat ik mijn andere nummer wil gebruiken. Dat is altijd mijn nummer geweest en ik wil het weer terug.

Dan hoef ik geen zin met "godverdomme" erin richting mij als ik hem dat op een gewone manier vertel. Hij vindt het ook niet goed als ik met dat woord scheld. Hij had kunnen vragen waarom, dan had ik het hem uit kunnen leggen.
pi_152241089
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 19:00 schreef jaha het volgende:

[..]

Ik probeer je te begrijpen en mij lukt dat ook niet :')
Ik ben gek van gadgets. Voornamelijk nieuwe smartphones. Ik wil het liefst elk jaar een nieuwe en spaar daarvoor. Andere meiden kopen kleding/schoenen en worden daar gelukkig van. Ik van smartphones. Dan ben ik bereid om er een boel geld voor neer te leggen, omdat het me gelukkig maakt.

Dus geld maakt wel degelijk gelukkig. :+
pi_152241255
Ik zit al jaren bij Vodafone en elke twee jaar kan ik een nieuwe smartphone (nu heb ik een HTC) bij ze krijgen. Kost me maar 30 euro per maand ofzo, ik heb thuis toch WiFi. Gelukkig wordt ik er niet persé van, maar het is wel handig en fijn. Bovendien gewoon leuk om een telefoon te hebben die er netjes uitziet zonder te veel barsten of accukuren...
En het hoeft dus niet heel veel geld te kosten :)
  zondag 3 mei 2015 @ 19:39:55 #132
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_152241599
Je kan wel van hem verlangen dat hij niet boos wordt, maar hij is het simpelweg niet eens met je keuze. Je kan hem nog zoveel duidelijk maken hoeveel informatie je wel niet hebt ingewonnen, maar dat maakt het feit dat je sinds 9 maanden een gloednieuwe telefoon hebt en nu alweer de volle mep wilt betalen voor een nieuwe (maarja, hou t stil, ssshhh, want dat weet manlief nog niet) kan je daarmee niet verbloemen. Vervolgens vergelijk je jouw spenderingspatroon met dat van anderen, maar vergeet niet, als anderen jouw soort bedragen uit zouden geven aan kleding, make-up of wat dan ook, dan is dit niet automatisch wel oké. Het is niet waar je het aan uitgeeft, maar hoe je het uitgeeft wat hem waarschijnlijk niet zint.

Ja hij reageert wat overdreven (naja, overdreven valt het niet echt te noemen :{ ), maar hij heeft net zoveel recht op zijn ongenoegen als dat jij hebt over het beheer van je geld. Wil je dit niet geloven, laat het dan alsjeblieft eens lekker langs je heen gaan, haal die telefoon en heb het er niet meer over! Betekent niet dat ik het graag zo aanpak, hè, maar is dit gedoe het plezier van jou nieuwe telefoontje echt waard? Is het feit dat hij 'godverdomme' heeft gezegd echt 6 pagina's aan topic waard? Ik heb zo het gevoel dat jij persé wilt dat hij het met je eens is of z'n mond erover houdt, omdat jij dat ook zo doet. Dat gaat echter niet gebeuren, en hier zal ook niet iedereen je je gelijk geven, maar dat is altijd zo, haal die telefoon en geniet er gewoon van! Daarbij, ga maar, zoals Lienekien al zei, inderdaad maar eens voor jezelf na waarom dit je zo ontzettend hoog zit.
pi_152242013
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 19:31 schreef jaha het volgende:
Ik zit al jaren bij Vodafone en elke twee jaar kan ik een nieuwe smartphone (nu heb ik een HTC) bij ze krijgen. Kost me maar 30 euro per maand ofzo, ik heb thuis toch WiFi. Gelukkig wordt ik er niet persé van, maar het is wel handig en fijn. Bovendien gewoon leuk om een telefoon te hebben die er netjes uitziet zonder te veel barsten of accukuren...
En het hoeft dus niet heel veel geld te kosten :)
Ik vind Vodafone inmiddels echt een kutprovider met hun "Hét 4G netwerk". Nou écht niet! Zelfs geen 3G. Nee, gprs is het beste wat ik hier kan krijgen. Fijn toch? Is retesnel! :')

Het is maar 7 euro verschil tussen 37 en 30 euro per maand, beter dan 65 wat het bij een abonnement zou kosten. En voor een keer wil ik best de smartphone los betalen. Daar spaar ik voor.
pi_152242754
En omdat ik een nieuwe telefoon ga kopen en deze die ik nu heb ga houden (niet met een nummer erin), kan ik ze later beide verkopen. En van dat geld een andere telefoon kopen, mócht ik eerder dan de 2 jaar die de sim only duurt een andere telefoon willen.
pi_152244409
quote:
Ik vind Vodafone inmiddels echt een kutprovider met hun "Hét 4G netwerk". Nou écht niet! Zelfs geen 3G. Nee, gprs is het beste wat ik hier kan krijgen. Fijn toch? Is retesnel! :')
maar je kunt overal WiFi gebruiken: terrasje, kroeg, trein. Thuis heb je gewoon internet van een provider en met een router heb je ook WiFi. Dat hele 4G is leuk, maar overbodige luxe m.i.
pi_152244758
Heb je hem iets aangedaan, vreemdgegaan ofzo, dat hij zo snel boos is om zulke dingen?
Fylax is op televisie geweest
pi_152245005
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:54 schreef jaha het volgende:

[..]

maar je kunt overal WiFi gebruiken: terrasje, kroeg, trein. Thuis heb je gewoon internet van een provider en met een router heb je ook WiFi. Dat hele 4G is leuk, maar overbodige luxe m.i.
Op een terras heb ik vrijwel nooit wifi hoor. Ja straks met KPN hotspots misschien iets meer. Ik wil gewoon graag 10GB, dan hoef ik nergens naar te kijken.
pi_152245093
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:02 schreef jodelahity het volgende:
Heb je hem iets aangedaan, vreemdgegaan ofzo, dat hij zo snel boos is om zulke dingen?
Ik kan me niks bedenken. Wel dat hij jaren geleden niet zo was.
pi_152245097
Hmm, zelfs in Friesland is bijna overal WiFi tegenwoordig. En dat is toch niet de meest vooruitstrevende provincie ter wereld ;)
Mijn geld is het natuurlijk niet, maar ik geef mijn geld op terrasjes liever uit aan lekker eten en drinken :)
pi_152245255
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:08 schreef jaha het volgende:
Hmm, zelfs in Friesland is bijna overal WiFi tegenwoordig. En dat is toch niet de meest vooruitstrevende provincie ter wereld ;)
Mijn geld is het natuurlijk niet, maar ik geef mijn geld op terrasjes liever uit aan lekker eten en drinken :)
Heel soms is er wel "gratis" wifi, maar moet je een wachtwoord hebben om in te loggen.
Ik drink niet, zit nooit op terrasjes, dus daar hoef ik geen geld voor te hebben.
pi_152245284
Ik ga het denk ik midden of eind mei/begin juni regelen.
pi_152245354
Je kunt ook ijsthee of chocomel krijgen hoor Jaimy :) Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik geef alleen maar aan dat je ook gewoon een beetje kunt denken zoals de gemiddelde student: waarom geld uitgeven als het gratis kan?
Het vragen aan de barvrouw naar de inlogcode en het intypen van een wachtwoord zijn niet hele schokkende dingen om te doen of zo...
pi_152245511
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 21:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik kan me niks bedenken. Wel dat hij jaren geleden niet zo was.
Wat geeft hij als reden dat hij scheldt?
Fylax is op televisie geweest
pi_152251576
Wat kan jij zeiken zeg , om een telefoon nog wel, niks discussiëren , jij wilt je zin doordrammen
pi_152252316
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:32 schreef DuTank het volgende:
Waar bemoeit hij zich mee? :')
Als dit de toon is in de rest van de relatie zou ik toch eens sterk gaan overwegen of hij wel de ware is :')
Telfort zit ook gewoon op KPN netwerk, maakt zover ik weet niks uit. Aangeboden diensten en misschien snelheden zullen wel verschillen.

Ohja je kan beter een windows phone kopen trouwens
pi_152254458
quote:

[..]

HAHAHAHAHAHAHA! Goeie Ts _O- :D of... ben je serieus? :'( :o 8)7
pi_152254584
quote:
Ten eerste begrijpt hij niet waarom ik mijn andere nummer weer in gebruik wil nemen. "Ga je godverdomme weer wisselen van nummer?",
quote:

[..]En mijn schoonouders bijvoorbeeld nog altijd dat nummer bellen.
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:30 schreef Toga het volgende:
Ik zie zojuist dat het genetisch is..
Racist
  maandag 4 mei 2015 @ 09:03:16 #148
157922 fathank
pi_152254765
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 15:16 schreef Toga het volgende:

[..]

Bij Hi was het zo dat de spotify-data niet van je datalimiet af ging. Geen idee eigenlijk of dat bij KPN nu ook zo is.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:08:01 #149
157922 fathank
pi_152254813
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:54 schreef jaha het volgende:

[..]

En wat gebeurt er met jouw gegevens die je verstuurt over die WiFi-netwerken? Weet je dat?
pi_152254814
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:52 schreef Hadjewat het volgende:
Wat kan jij zeiken zeg , om een telefoon nog wel, niks discussiëren , jij wilt je zin doordrammen
En dat mag ze in dit geval best doen omdat het haar telefoon is/wordt en zij het (met haar eigen geld) betaald en uiteindelijk haar beslissing is.

Het is geen doordrammen, maar een genomen beslissing uitvoeren.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:09:51 #151
157922 fathank
pi_152254838
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:27 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Telfort zit ook gewoon op KPN netwerk, maakt zover ik weet niks uit. Aangeboden diensten en misschien snelheden zullen wel verschillen.

Ohja je kan beter een windows phone kopen trouwens
Telfort krijgt wel degelijk een lagere prioriteit op het netwerk.
pi_152255059
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:08 schreef fathank het volgende:

[..]

En wat gebeurt er met jouw gegevens die je verstuurt over die WiFi-netwerken? Weet je dat?
Lang leve VPN. :s)
pi_152255965
Schopje DIG? :)
pi_152257866
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Telfort krijgt wel degelijk een lagere prioriteit op het netwerk.
Oh oke, maar nog geen last van gehad. Bereik is in iedergeval wel altijd goed.
pi_152260536
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 08:31 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHA! Goeie Ts _O- :D of... ben je serieus? :'( :o 8)7
Ik ben bloedserieus. Ik heb hier thuis met Vodafone gprs, met KPN tenminste wél 4G! Laatst een weekendje weg in Steenwijk. Iedereen die KPN had, had 4G. Ik? GPRS! Kutprovider dat Vodafone, bah.
pi_152260620
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 08:46 schreef Toga het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik zie zojuist dat het genetisch is..
:D
pi_152260811
Klinkt als een gezonde relatie en jij maakt inderdaad domme keuzes. Ik heb gesproken.
pi_152260821
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is geen doordrammen, maar een genomen beslissing uitvoeren.
Klopt. We hebben er 1 gesprek over gehad, zonder dat hij boos werd. Verder niet meer over gehad, dus van doordrammen of zelfs ruzie is geen sprake.

Alleen nu even afwachten hoe hij reageert als ik het aangeschaft heb.
pi_152261241
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:21 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus. Ik heb hier thuis met Vodafone gprs, met KPN tenminste wél 4G! Laatst een weekendje weg in Steenwijk. Iedereen die KPN had, had 4G. Ik? GPRS! Kutprovider dat Vodafone, bah.
Weet je zeker dat je niet voor KPN werkt?

KPN is ruk. Ik kon in het buitenland geen verbinding krijgen en met Vodafone is dat geen enkel probleem. Bovendien had ik bij KPN een paar jaar terug m'n abonnement opgezegd, daar een bevestiging van ontvangen en vervolgens beweerde men daar dat ik nooit opgezegd had.

Maar succes ermee, ik denk dat het weinig uit maakt wat wij hier zeggen of wat je vriend zegt, je hebt je besluit genomen en daar hou je halstarrig aan vast.
  maandag 4 mei 2015 @ 13:44:46 #160
441366 QueenKong
xoxo Queen Kong
pi_152261359
Of je vriend heeft een beurt nodig of je moet echt eens even goed aangeven wie er hier de baas is over jouw leven, want hey SUPRISE! dat ben jij. :')
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
pi_152264697
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:41 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

KPN is ruk. Ik kon in het buitenland geen verbinding krijgen en met Vodafone is dat geen enkel probleem. Bovendien had ik bij KPN een paar jaar terug m'n abonnement opgezegd, daar een bevestiging van ontvangen en vervolgens beweerde men daar dat ik nooit opgezegd had.

Maar succes ermee, ik denk dat het weinig uit maakt wat wij hier zeggen of wat je vriend zegt, je hebt je besluit genomen en daar hou je halstarrig aan vast.
Dit inderdaad, dit moet bijna wel een of andere KPN CEO zijn die op deze manier reclame probeert te maken, want wat je zegt is fucking onzin. KPN was ooit een hele goede provider en cruisen nu lekker voort op die reputatie. wat een verschrikkelijke kut provider is dat zeg :') Ga nog liever bij T-mobile zitten dan bij kpn :') 4G op 1 enkele frequentie :')
pi_152275713
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:41 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik heb eerder (en toen jaren) KPN abonnement gehad. Mijn ouders zitten bij KPN. Beide geen enkel probleem met hun.

Ik werk niet bij KPN, heb er geen aandelen van. Alleen de ervaring dat die provider als enige tenminste goed fatsoenlijk werkt.

Dat jij het gelijk helemaal afkraakt na 1 wat minder goede ervaring moet je helemaal zelf weten.
pi_152276051
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:28 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dit inderdaad, dit moet bijna wel een of andere KPN CEO zijn die op deze manier reclame probeert te maken, want wat je zegt is fucking onzin. KPN was ooit een hele goede provider en cruisen nu lekker voort op die reputatie. wat een verschrikkelijke kut provider is dat zeg :') Ga nog liever bij T-mobile zitten dan bij kpn :') 4G op 1 enkele frequentie :')
Met T-Mobile moest ik bij het raam gaan staan om te kunnen bellen. :')
Met Vodafone ben ik gewoon (bij elkaar opgeteld) uren niet bereikbaar. :')_!

De enige écht goed werkende provider HIER is....... Ik bedoel maar.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:21:08 #164
444034 Overheid
Je maintiendrai
pi_152296694
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:53 schreef Trebo het volgende:
Serieus?

Inderdaad te bizar voor woorden.
pi_152298197
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb eerder (en toen jaren) KPN abonnement gehad. Mijn ouders zitten bij KPN. Beide geen enkel probleem met hun.

Ik werk niet bij KPN, heb er geen aandelen van. Alleen de ervaring dat die provider als enige tenminste goed fatsoenlijk werkt.

Dat jij het gelijk helemaal afkraakt na 1 wat minder goede ervaring moet je helemaal zelf weten.
Jij doet toch hetzelfde met Vodafone en T-mobile? :')

Je zeurt en zeurt maar, wat wil je nou nog met dit topic dan?
pi_152305404
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 14:21 schreef Overheid het volgende:

[..]

Inderdaad te bizar voor woorden.
Ja he. Dat ik een probleem met mijn vriend heb en Trebo een topic opent. :+
  dinsdag 5 mei 2015 @ 19:02:53 #167
444034 Overheid
Je maintiendrai
pi_152305489
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ja he
Ja sorry, nu snap ik er nog minder van. Allemaal triviale ongein hier in dit topic.
pi_152305706
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 15:09 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Jij doet toch hetzelfde met Vodafone en T-mobile? :')

Je zeurt en zeurt maar, wat wil je nou nog met dit topic dan?
Ja. Eh. Geen idee. Jij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')